|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 17:20 | |
| Ik krijg geen sinterklaas meer |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 18:51 | |
| Posttijd |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 21:04 | |
| Ik hou nu al van mijn OSje dat ik van Noah heb gekregen <3 |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:03 | |
| I'm off. Sweet dreams everyone!! |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:08 | |
| Slaapwel |
|
| |
Avani
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 183 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth magic.Klas: Too old for that.Partner: You have to work really - really hard before you can get me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:13 | |
| |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:24 | |
| - Avani schreef:
- sexy setje hoor anne (:
Inderdaad Vind ik ook, post jij morgen? ^^ |
|
| |
Avani
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 183 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth magic.Klas: Too old for that.Partner: You have to work really - really hard before you can get me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:25 | |
| - Master Kana schreef:
- Avani schreef:
Inderdaad Vind ik ook, post jij morgen? ^^ Als het me lukt ivm dat ik na stage naar de kapper ga :s Maar ik denk dan in de avond een postje |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:31 | |
| - Avani schreef:
- Master Kana schreef:
- Avani schreef:
Inderdaad Vind ik ook, post jij morgen? ^^ Als het me lukt ivm dat ik na stage naar de kapper ga :s Maar ik denk dan in de avond een postje Okai ^^ Eerste AMV bijna klaar XD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 28 2012, 22:57 | |
| Oeh, post 'm op SSA als 'ie af is? ;D Ik ben benieuwd ~ |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 12:59 | |
| Wat is een AMV? Ok, ik voel me dom nu... |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 17:56 | |
| Ik kijk naar iets wat ik totaal niet snap maar geweldig vind xD |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 18:07 | |
| - Yosh schreef:
- Wat is een AMV? Ok, ik voel me dom nu...
Een AMV is een 'animatie' van een bepaald spel of reeks of film met daaruit stukjes geknipt en in een filmpje geplakt met muziek. https://www.youtube.com/watch?v=G7ouIIq9IIg
Laatst aangepast door Mizuki op do nov 29 2012, 18:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 18:15 | |
| - Mizuki schreef:
- Yosh schreef:
- Wat is een AMV? Ok, ik voel me dom nu...
Een AMV is een 'animatie' van een bepaald spel of reeks of film met daaruit stukjes geknipt en in een filmpje geplakt met muziek.
Oewh, die zijn vet:D Had er laatste 1 gezien van One Piece. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:18 | |
| Ik vind het ergens best grappig dat Saf nog steeds oud wordt genoemd op 37-jarige leeftijd, terwijl dat helemaal niet eens zo oud is c': |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:22 | |
| Gehhe nee 37 is ook niet oud, maar mensen met een status (Leraren, oppassers, je baas etc.) zie je al snel als oude mensen |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:24 | |
| Maar leraren zijn ook oud in de ogen van de leerlingen xD |
|
| |
Avani
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:28 | |
| Arme Saffie. Wordt nog steeds als ouwe kerel gezien ahah.
Pff nog 22 tekeningen te gaan. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:35 | |
| Posttijd Want ik mag Spore niet installeren. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:39 | |
| Faha~ Achja - zolang het niet in zijn bijzijn wordt gezegd, want dan.. oei oei o3o @Zoë: Zoveel Waar moet u dat allemaal voor tekenen? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:40 | |
| Saf doet Pervy bij Enya en Lie |
|
| |
Avani
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:41 | |
| @Noah: Ik moet in totaal 60 tekeningen maken voor mijn stage. (: Dus ik heb er al 38 gemaakt. |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:42 | |
| - Avani schreef:
- @Noah: Ik moet in totaal 60 tekeningen maken voor mijn stage. (:
Dus ik heb er al 38 gemaakt. Gaat het lukken om vandaag nog iets met Flavje te doen of niet? Mijn amv staat al op de site Noah, maar ik zal hem nog eens hier zetten https://www.youtube.com/watch?v=G7ouIIq9IIg |
|
| |
Avani
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:45 | |
| @Anne: Ja ik ga kijken of het me lukt. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 29 2012, 19:50 | |
| En vergeet Cass niet eh, Zoë~! ;P Heb vandaag een les karate gedaan, die leraar telkens zo: Je schopt echt hoog me like: yay |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|