|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 18:26 | |
| Zo nu maar eens écht bezig aan het topic bij Raion :3
Hopelijk binnen nu en een half uur af. |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 18:37 | |
| Bwaaaah, ok weekend was te druk... Ben vanaf gistermiddag tot nu niet thuis geweest En moet nog voor Sinterklaas stuff maken... Dus geen tijd om te posten wss Mjeeh hopelijk blijft mn inspiratie bewaard tot ik tijd heb xD |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 18:52 | |
| Zo af, al vond ik hem moeilijker omdat ik afgeleid was en ik de hele tijd word afgeleid door de kinderen die buiten lopen te gieren en te gillen .___.
Stomme kinderen X__X |
|
| |
Avani
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 183 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth magic.Klas: Too old for that.Partner: You have to work really - really hard before you can get me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 20:36 | |
| Hmn. Even kijken of ik tijd kan vinden om misschien voor iemand te posten. |
|
| |
Ellia .
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Volbloed Shadraan, Dark MagicKlas: 6th Grade, Master NorwoodPartner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 23:24 | |
| o-O That awkward moment you find an old link in your internetbrowser and click it... the fuuuuuuuuuu... Lawl... Hello again Starshine. Zoveel nieuwe leden... |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 23:37 | |
| Eey o3o Welkom back Linda c: Hoe gaat het allemaal? Sorry menshjes, voor mijn delay in posten. Druk stiekem ook met SSA-dingetjes hurrdahurr |
|
| |
Ellia .
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Volbloed Shadraan, Dark MagicKlas: 6th Grade, Master NorwoodPartner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 23:43 | |
| Jesus, dat je me naam nog onthouden heb. Nnnnnnnnnnnnnnn... Noah... (Dat was het toch? Ja, pretty sure...) You have good memory Erm, druk, zoals gewoonlijk. Met gamen... en games maken... En art. En portfolio website online zetten... Dingen vergeten. En holy tits, wat zijn er veel bekende weg en veel nieuwe man. Deze site sterft echt nooit (dat klinkt veel gemener dat het eigenlijk bedoeld is. Maar ja, ik kom nou eenmaal niet altijd als het meest aardige persoon over.) Hoe is het verder op de site zelf. Ook qua sfeer enzo. Ik zie dat er nog maar twee mods zijn en er is geen enkele LM die ik ken meer. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 02 2012, 23:55 | |
| Mijn geheugen laat me niet altijd in de steek, good for me c; En yush, dat hebt u goed ;D Oe leutig, ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat u maakt. Oohr Wel goed ~ Er zijn inderdaad een paar mensjes weggegaan en nieuwe bijgekomen, maar dat is normaal I guess. Zeker voor een grotere RPG als deze. Paar nieuwe snufjes op le site, zoals u ziet. Nieuwe inbrengingen waar we nog mee bezig zijn en stuff o3 o Drukjes, allemaal. Maar verder gaat het wel zo'n gangetje hur, ahja. Leuk dat u weer even langs komt derpen |
|
| |
Ellia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 00:04 | |
| Ja, das waar ik goed in ben, derpen. Gotta do what I gotta do. Erm, ik kan wel iets laten zien ofzo, I guess. Ik weet niet wat je wil zien. Vector art, game art, painting, schetsen...(Ik ben er ook nogal moeilijk in omdat ik nooit zo tevreden ben over me eigen werk... een handicap die veel artist schijnen te hebben.) Anyway, er staat een game online die ik met een groepje mensen heb gemaakt online. We hadden 5 dagen de tijd om een game helemaal zelf in elkaar te zetten. Op zich best leuk ding geworden. http://www.paulvanluling.com/games/battlefordecember.swfMe portfolio website staat over een paar weken (als ik er een beetje mee opschiet) ook online. Maybe plaats ik wel een linkje hier dan, als ik het niet vergeet. Anders spam je me maar onder ofzo. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 00:31 | |
| Sinterklaas VS de Kerstman? xD.. Ogod dit is zo genius gedaan. Echt buikkrampen van het lachen hier, seriously.
En ziet u maar wat u wilt delen en wat niet~ Dan zie ik het vanzelf wel verschijnen c; En anders activeer ik mijn stalkermode en stuur ik u nog wel een PB voor uw portfolio linkje ofzo, als ik het niet vergeet door drukheid. Ja, ik ben te nieuwsgierig. Maar game-design dingetjes vind ik best interessant, ook omdat ik het maybe als alternatief wilde doen en stuff~
|
|
| |
Ellia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 01:16 | |
| Ghe, één van de oudste battles die de mensheid kent! Maar ja, omdat we maar 5 dagen de tijd hadden is de game nog heel erg plat en grof. Maar hij werkt, daar gaat het om. En als je het lang genoeg vol houd, word Geert Wilders ook naar je gegooid. In elf kostuum... Met de tekst "doe eens normaal man". Dat vonden we allemaal toch wel het pronkstuk van het hele spel. Naja, ik vind het niet erg dat je nieuwsgierig bent heur. Ik zou zelf ook het liefst alles van een artist zien. Hoewel ik mezelf niet zo een geweldige artist vind, maar goed. Er zitten veel schetsen tussen. Allemaal digitaal gemaakt, schetsen die ik op papier gemaakt heb moet ik nog steeds inscannen. Nog zoveel te doen in een leven... Maar goed. Tis allemaal heel grof, maar daar zijn het schetsen voor. All made for school projects. -WARNING, AFBEELDINGEN KUNNEN GROOT ZIJN EN HET SCHERM WAT UITREKKEN- - Spoiler:
Schets van een environment. Heel erg grof... en chaotisch. Maar het ontwerp van de wereld is ook chaotisch, dus past het wel. Yay voor vector art~ De verder uitgewerkte versie van de schets hierboven. Het was een concept voor een arcade style game. Nog erg grof. Hoop het in de vakantie beter af te kunnen werken. Het moet een beetje de sfeer van I am Legend gaan geven wanneer het af is. (voor mensen die niet weten wat vector art is, het is meestal gemaakt in Illustrator. Heel erg basic. Meestal begin je met een vierkant en dat werk je uit. Cartoony stuff word er meestal mee gemaakt.) Schets voor een environment wat ik in 3d moest uitwerken. Beetje Fall out achtige Saloon. Nog erg grof. Maar tis een schets, dus ik zal er niet veel aan veranderen. Hmm... denk niet dat ik hier veel over hoef te vertellen. Twas één van me eerste schetsen gemaakt met een tablet. Kan je ook wel zien. Random skull die ik getekend had toen ik me verveelde in een les, ergens aan het begin van vorig jaar. Ik wilde oefenen met me tablet. Geen idee wat voor een beest het is. Een wat verder uitgewerkte opzet van een environment. Ook nog erg grof. Hoop de tijd (en motivatie) om hem beter uit te werken ergens te vinden in de vakantie. De opdracht was om in 10 minuten tijd jouw versie van een mythisch wezen te schetsen. Dit was mijn versie van Sleipnir. Schetsen van robots. Me eerste twee concepten zijn echt totaal anders dan me laatste paar... Ik denk dat ik in een random bui was ofzo. Voordat je gaat denken dat dit een crapy painting is, tis karton. Dit zijn drie lagen karton die ik uitgesneden, beplakt, beschilderd en gelijmd heb. Met diepte en een juiste stelling heb ik de drie platen op een afstand van elkaar gezet, foto gemaakt en later uitgewerkt in photoshop met effecten. Priegelwerk? Ja. But it was fun to do. Art van me eerste game ooit. Een race game. Je speelt de libelle. De vuurvliegjes zijn je tegenstanders. En de kikkers en lampen zijn obstakels. Ook allemaal vector art. Eén van me eerste pogingen in Illustrator. (btw, in het spel zelf zijn de kleuren veel minder... fel. Ik weet niet waarom, maar de kleuren worden nogal opgefuckt online. The fuck)
Ke, dat was wel weer genoeg voor vanavond. Zoals je ziet kras ik veel... mijn tekenstijl is nogal chaotisch. Een vervelende gewoonte soms. Maar ach, tis nou eenmaal een stijl waar moeilijk vanaf te komen valt. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 02:47 | |
| Oh echt? xD Zal ik subiet weer eens efkes kijken dan, ahaha.
Dit is zo nice o3 o Mijn tekenprul is echt.. prul. Vergeleken met dit. Weh. En ik vind het eigenlijk wel iets hebben, die groffere tekenstijl. Dunno. Het heeft gewoon iets. Kartoncreatie is ook apart, heb ik eigenlijk nog niet eerder op zo'n manier gezien ;o Nu kan ik goed slapen, na dit gezien te hebben. =w=
|
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 07:08 | |
| Goedemorgen lieve mensen, Bah het is weer maandag en ik vind dit niet leuk. Ik heb vanavond schoolband van 4 tot 6 .___. Ik ga er denk ik mee stoppen want ik heb wel belangrijkefe dingen aan mijn hoofd. Dan van de 2 uur 1,5 uur niks doen. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 07:11 | |
| Ik wil niet uit bed..........ik wil Kanda nog officieel dood schrijven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 12:23 | |
| Meh vind het op een een of andere manier lastig om actief te blijven op een site. Grr xD *doet harder haar best* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 12:29 | |
| Je kunt het |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 12:51 | |
| Haha jaja, dat zou je zeggen he! XD Meh, tot dusver lukt het niet echt so.. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 12:52 | |
| Hahaha XD
Omg ik zie nu pas dat er "gestorven" onder Kanda's naam staat XD FAIL... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 13:03 | |
| Nu pas? Viel mij echt al meteen op xd Dead and gone. lol
Idk maar Nighty zal um niet echt missen. haha |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 13:12 | |
| Demi, dan zou ik meteen even de status van Kanda veranderen. Die klopt niet echt meer. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 13:22 | |
| I know I'm stupid...
En ja dat zou ik eens doen...
Btw, Heb je het topic al gelezen waar Yuu-pon zijn Alan dood ziet liggen...in de badkamer waar verbazingwekkend veel is gebeurd...*kuchekuche* |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 14:08 | |
| Ik ga nog even een jonge leerling(e) aanmaken.
Eens even bedenken hoe hij of zij gaat heten. |
|
| |
Ellia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 16:02 | |
| Na zo een lange tijd weer Rpg'en is zo weird ._o Zoooo enorm wennen. Zoooooveel nieuwe mensen. But feels good~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 16:51 | |
| Egon is alive :3
Ik houd nu al van hem :3 Zijn setje is ondanks dat ik de laptop van mijn opa met een rot touchpad gebruikte toch nog wel goed gelukt :3 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 03 2012, 17:08 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |