|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 04 2012, 22:40 | |
| Deze is ook vrij oud, maar heb 'm omgebouwd |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 04 2012, 22:43 | |
| Lie: Dat valt goed mee, Sasuke is 3 jaar oud, allé nee, Ikuto was het eerst XD |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 04 2012, 23:08 | |
| Dit wordt laat op blijven voor moj |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 04 2012, 23:24 | |
| Ugh,.
Ondertussen heb ik al een topic geopend, geantwoord op Aedan en geantwoord in het muziekles ding. En nog verveel ik me. Of beter gezegd alweer. x_x Night heb ik pas 4 maanden.. Nog een jonkie. ;P |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 08:17 | |
| En ziek thuis met sinterklaas xP |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 09:57 | |
| Beterschap !! |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 10:07 | |
| ik houd van Solarmovie :3 nu al drie films gekeken, alleen wil degene die ik nu wil zien het niet doen ): |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 10:08 | |
| Solarmovie? What's that? ;o |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 10:22 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 10:29 | |
| Aaaah okido! Hmn, ik download ze meestal dan hoef je niet te wachten tot ze geladen zijn enzo. Ik erger me daar altijd dood aan xD |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 10:32 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 14:22 | |
| Weet je? Ergens moet ik zeggen dat het deugd doet om te zien dat er veel in de RPG gepost wordt en minder gespamt C=
Yea, you guys did a nice job op minder dan een maand tijd, al denk ik er niet echt aan om echt terug te komen. Misschien ooit eens, wie weet... |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 14:52 | |
| Ik haat actualiteitsopdrachten voor school, ik kan nooit kiezen |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 14:52 | |
| Naja, ik weet het niet, het valt ook wel op dat sinds de mensen weg zijn, er minder gespammt wordt, daarmee kun je zeggen dat wij het minder doen, maar je kunt ook zeggen dat die mensen zelf ook aardig wat in de spam zaten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 14:56 | |
| light ; daar heb je een punt ja Meh ik heb echt officieel een hekel aan mijn pc T^T |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 14:58 | |
| - Light schreef:
- Naja, ik weet het niet, het valt ook wel op dat sinds de mensen weg zijn, er minder gespammt wordt, daarmee kun je zeggen dat wij het minder doen, maar je kunt ook zeggen dat die mensen zelf ook aardig wat in de spam zaten.
+1 Raantje: ik heb je gisteren uitgelegd wat je moest doen, maar je hebt het niet eens gelezen.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 15:03 | |
| Ik heb het al zo vaak opnieuw geïnstalleerd, maar altijd als het bijna klaar is zegt ie dat er een fout is of van die shit |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 15:06 | |
| - Melody schreef:
- Ik heb het al zo vaak opnieuw geïnstalleerd, maar altijd als het bijna klaar is zegt ie dat er een fout is of van die shit
Heb ik gezegd dat je je pc moet terugzetten in tijd? Ja, zip je photoshop, daarmee maak je het bestand compact en zet het dan op een stick. En dan zet je je computer terug in tijd wanneer alles nog wél degelijk werkte. Dus je hebt mijn raad niet gelezen, want dat heb ik getypt |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 15:11 | |
| mijn Oma en oom komen zo en dan gaan we het 1 euro cadeautjes-spel doen en dan gaan we eten en dan heel veel cadeautjes uitpakken <3 |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 15:45 | |
| 1euro spel? Een variant op het dobbel spel of?? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 16:46 | |
| - Miku schreef:
- Weet je?
Ergens moet ik zeggen dat het deugd doet om te zien dat er veel in de RPG gepost wordt en minder gespamt C=
Yea, you guys did a nice job op minder dan een maand tijd, al denk ik er niet echt aan om echt terug te komen. Misschien ooit eens, wie weet... Pfft. Je laat het net zo overkomen alsof het alleen aan de huidige leden lag - maar dat lag het dus echt niet alleen eh c': Anyways; CHUPACHUPS Een hele pot vol |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 17:06 | |
| - Master Savador schreef:
- Miku schreef:
- Weet je?
Ergens moet ik zeggen dat het deugd doet om te zien dat er veel in de RPG gepost wordt en minder gespamt C=
Yea, you guys did a nice job op minder dan een maand tijd, al denk ik er niet echt aan om echt terug te komen. Misschien ooit eens, wie weet... Pfft. Je laat het net zo overkomen alsof het alleen aan de huidige leden lag - maar dat lag het dus echt niet alleen eh c':
Anyways; CHUPACHUPS Een hele pot vol
Was niet de bedoeling, really not. Het lag niet alleen aan de huidige leden, ook aan mij But, I'll shut up. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 17:34 | |
| Ik kan morgen niet naar school. Zo'n bitch heeft een oude foto van mij op Facebook gezet, van toen ik nog mini Talita was, op een feestje van haar, waar ik in mijn onderbroek sta. Ik HAAT haar! Ze zitten me nu al uit te schelden, wat kan dat morgen dan zijn? Daarom ga ik morgen niet naar school. BAM. Good reason. Tag is al verwijderd, de foto zelf ook, maar het is toch al te laat |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 17:40 | |
| - Roakes schreef:
- Ik kan morgen niet naar school.
Zo'n bitch heeft een oude foto van mij op Facebook gezet, van toen ik nog mini Talita was, op een feestje van haar, waar ik in mijn onderbroek sta. Ik HAAT haar! Ze zitten me nu al uit te schelden, wat kan dat morgen dan zijn? Daarom ga ik morgen niet naar school. BAM. Good reason. Tag is al verwijderd, de foto zelf ook, maar het is toch al te laat
Trek je dat toch niet aan? Trouwens, het is maar een kinderfoto. En laat ze gewoon doen, negeer zo, of sta te pronken met je foto desnoods, zo beschamend is het vast niet. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 05 2012, 17:42 | |
| - Mizuki schreef:
- Roakes schreef:
- Ik kan morgen niet naar school.
Zo'n bitch heeft een oude foto van mij op Facebook gezet, van toen ik nog mini Talita was, op een feestje van haar, waar ik in mijn onderbroek sta. Ik HAAT haar! Ze zitten me nu al uit te schelden, wat kan dat morgen dan zijn? Daarom ga ik morgen niet naar school. BAM. Good reason. Tag is al verwijderd, de foto zelf ook, maar het is toch al te laat
Trek je dat toch niet aan? Trouwens, het is maar een kinderfoto. En laat ze gewoon doen, negeer zo, of sta te pronken met je foto desnoods, zo beschamend is het vast niet. Je hebt hem niet gezien... En er staan al reacties van mensen die ermee staan te lachen. Ze lachen me zo al vaak uit op school, dus nu is het nog erger :p |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|