|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:11 | |
| @Lightning: Belangrijk in de zin van dat ze misschien wel onze hele kijk op de magievorm kan veranderen. *Begint in zijn enthousiasme sneller te praten* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:13 | |
| jake: *gaat vlak voor hem staan* vertel *grijnst* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:18 | |
| @Ro: *knikt* Hm! Nee ze is toch niet down. *cute grin* Goed goed, Ik dacht dat je down was, maar zo te zien is er niets aan de hand. *smile*
@Jake: *nods* Helemaal mee eens, of naja dat was mijn punt zojuist. Daarom klinkt mijn muziek in mijn oren zo leeg terwijl het in andermans oren goed klinkt. *sigh en loopt even de kamer uit om terug te komen met een lolly in zijn mond* Ook een? *grin* |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:20 | |
| @Lightning: Wacht even. *Loopt naar zijn stoel, pakt het blok ervan af, bladert er ondertussen in, terwijl hij terug naar Erza loopt* Ah, hier. Volgens sommige theorieën voed duister licht zich met maanlicht. Misschien wist je dat al, maar in ieder geval, Men dacht tot voor kort dat het zich alleen s'nachts voedde met maanlicht. Echter, is uit de laatste theorieën gebleken dat duistere magie zich ook overdag voed met maanlicht, maar dan wel als de maan aan de hemel te zien is. Ook, moet de maan op z'n minst over de helft zijn. Dat moet betekenen dat duistere magie misschien wel de sterkste is van alle magie soorten. *Kijkt naar Erza* Echter, ben ik daar nogal sceptisch over. Ik zeg niet dat het zwak is, maar ik vind dat eerlijk gezegd een beetje overdreven.
@Minwoo: Nee bedankt, ik ben niet zo van snoep. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:25 | |
| @Shiro: Che...
@Ro: Heey, Romance. *zit nog met thee voor de tafel op zijn knieën* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:26 | |
| Jake: *kijkt geboeid mee* interesant... *grijnst* het is inderdaad iets belangrijks... misschien moet ik dat eens testen...zou ik meer controle kunnen krijgen over haar? Heel goed gezien Jake *grijnst en streelt even vluchtig zijn kaak*
*gaat vervolgens in de zetel zitten met wat bladeren vol tekst en kijkt er even gespannen naar* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:29 | |
| @Jake: Echt? *luistert naar uitleg* Ik dacht toen bij volle maan dat het overdreven was, maar je bent echt lichtelijk geobsedeerd door de maan en het licht of niet?
@MW: *smile* Nee, ik ben niet echt down. Ik heb alleen niet veel rust gehad vannacht omdat ik een brief van thuis kreeg dat er wat probleempjes zijn die ik zo niet vanuit hier op kan lossen, maar ik kan pas overmorgen een shuttle pakken naar huis.
@Kanda: Heey Kanda. C: |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:30 | |
| @Ro: Is er iets? *merkt dat er iets mis is aan haar ofzo* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:33 | |
| @Kanda: *smile* Nee hoor. *gaat achter hem zitten en speelt met haar* Hoe gaat het met jou dan?? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:34 | |
| @Ro: Weird...Er is iets anders aan je. Ach, whatever. I'm fine...mostly... |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:37 | |
| @Ro: Niet zo zeer. Het heeft mijn interesse, maar om het nou een obsessie te noemen...Natuurlijk vind ik het fijn om door het maanlicht te wandelen, maar volgensmij heeft iedere Shadraan dat wel. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:40 | |
| @Kanda: Niks om je zorgen over te maken Yuu Mhmm.. *begint een pluk te vlechten*
@Jake: Mag ik als Puffoonse ook daarbij worden meegerekend?? *grinnikt* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:42 | |
| @Ro: Al ben ik blij dat ik nu weer normaal kan lopen. Ik had een aanval vanmorgen. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:46 | |
| @Kanda: *trekt zijn hoofd zachtjes naar achteren totdat die op haar schoot ligt en ze hem aan kan kijken* Je had wat vanmorgen?Wat gebeurde er? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:49 | |
| @Ro: *kijkt omhoog recht in haar ogen* Een soort aanval. *haalt zijn zandloper met lotus tevoorschijn* Er viel weer een blad. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:52 | |
| @Kanda: *strijkt met vingers over zijn voorhoofd* En ik blijf maar dingen leren... Waar staat dat voor? *knikt naar de zandloper* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:53 | |
| |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:55 | |
| @Kanda: De tijd dat je nog te leven hebt? Hoort dit ook bij de vloek of staat het er los van? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:56 | |
| @Ro: Het staat daar los van...maar door de vloek gaat het sneller en dus krijg ik een aanval. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:57 | |
| *komt half-huppelend naar binnen in een trenchcoat* Hellooo people~ |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:57 | |
| @Alan: Heey, moyashi. *zachte aardige stem* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:58 | |
| @Kanda: En wat houdt zo'n aanval in?
@Alan: Heey Alan C: Lekker geslapen vannacht? |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:59 | |
| @Alan: Een goedemiddag. Volgensmij hebben wij elkaar ook nog nooit gesproken niet? Ik heb jou hier ook vaker gezien namelijk. *Loopt naar Alan toe* Jake Patreus, aangenaam *Buigt* Ik denk dat ik nu maar eens de meeste mensen hier beter ga leren kennen |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:00 | |
| @Ro: Immense pijn en mijn tattoo groeit meer dan bij een aanval van de vloek zelf. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:01 | |
| @Kanda: *glimlacht licht en ploft naast Ro neer*
@Ro: Ik heb heeeeerlijk geslapen =w= Kijk, ik heb geen wallen meer! *plaatst vingers onder zijn ogen*
@Jake: *kijkt op naar Jake en glimlacht vriendelijk naar hem* Oh, dat gebuig hoeft niet hoor~! Ik ben Alan Walker. Ook aangenaam c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|