|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:04 | |
| *komt vrolijk binnen gewandeld en glimlacht breed bij het zien van Light* Lightning! *rent op haar af en knuffelt haar spontaan om rood te worden en weer los te laten* Oh. Sorry. *grimas* Hoe gaat het met je? *kijkt even naar de muziekoortjes* Waar ben je naar het luisteren? *cute smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:07 | |
| *Komt binnen in een 3-laags kimono, maakt thee, legt dat op tafel en gaat op zijn knieën zitten voor de tafel* |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:08 | |
| @Erza: Oh, *Kijkt naar de muziekoortjes* *Wilt naar haar toe lopen, maar ziet dat Minwoo haar al van achteren bespringt*
@Minwoo: Ook een goedemorgen..
@Kanda: Een goedemorgen.
|
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:09 | |
| *kijkt verrast op wanneer iemand haar knuffelt* jij godv... o sorry Minwoo *doet oortjes uit* je deed me schrikken euhm....ach gewoon wat zelf gemaakte muziek *haalt nonchalant schouders op*
*ziet jake* hey Jake *grin* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:10 | |
| @Jake: It's noon. *lage monotone* |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:14 | |
| @Lightning: Eindelijk je hoort me..Je moet echt minder hard je muziek op hebben staan..Maar maak je zelf muziek? *Kijkt verbaasd*
@Kanda: Ach, ochtend, middag..het is voor mij allemaal hetzelfde. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:15 | |
| @Jongenmetdedonkereharen: *kijkt hem iets verbaasd aan en glimlacht vrolijk* Goedemorgen~ *loopt naar hem toe met onderzoekende ogen* Ken ik jou al? *schud hoofd* geloof van niet *mompelt* MinWoo aangenaam.
@Kanda: *kijkt met grote bewonderende ogen naar zijn Kimono die uit drie lagen bestaat. Grimast en loop naar hem toe om het stof tussen zijn vingers te laten glijden* Yeppeo. (pretty)*word rood en laat de stof abrupt los* Hello Kanda~
@Lightning: *kijkt haar eerst met grote ogen aan maar hoort dan dat ze haar woorden veranderd en knuffelt haar weer* Gewoon.. wat zelfgemaakte muziek? *kijkt haar schuin aan en plukt een oortje weg om die in zijn eigen oor te duwen. Knikt en glimlacht vrolijk* klinkt super Lightning! *cute grin* Je hebt talent *knikt en doet het oortje weer uit* Hrrm, ik ben eigenlijk best wel blij om je hier te zien. *wijst naar zijn yukata en dan naar de plek die ze laatst heeft dicht genaaid* Nogmaals bedankt. *grin* |
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:17 | |
| *komt naar binnen met handen op zijn neus* Heeft iemand een zakdoekje? Ben gestruikeld en op mijn neus gevallen :c |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:18 | |
| Jake: *haalt schouders opnieuw op* ja, deel liedjes zonder tekst en deel met tekst....
minwoo: bedankt *grijnst* en het was helemaal geen probleem het was snel klaar *winks* *maakt zijn haar glimlachend in de war*
Shiro: *overhandigd een doekje uit het niets* gestruikelt? *schud hoofd*
Laatst aangepast door Lightning op wo nov 07 2012, 14:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:18 | |
| @Jake: Er is meer verschil voor een stervende.
@MinWoo: Hey.
@Shiro: *Houd een zijde witte zakdoek omhoog* |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:21 | |
| @Minwoo: Aangenaam Minwoo. Mijn naam is Jake Patreus. *Maakt een buiging* Ik heb jou volgensmij hier wel eens vaker gezien.
@Erza: Ah zo..*Hoort het geluid dat uit de oortjes komt* Ik ben meer van de klassieke muziek..
@Kanda: Daar geef ik jou groot gelijk in...Trouwens, kennen wij elkander al? Ik dacht van niet. *Loopt naar Kanda toe.* Gaat tegenover hem en de tafel staan* Jake Patreus. *Maakt buiging* Aangenaam. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:25 | |
| @Jake: *blijft gewoon op zijn knieën zitten en neemt een slok thee* Kanda. *wederom houd hij zijn voornaam voor zichzelf* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:26 | |
| @Lightning: Hm. *grin* Je hebt ook talent in naaien dan maar. *smirk om vervolgens zijn haar weer een beetje goed te doen*
@witharigejongen: *kijkt hem even van onderen tot boven aan, gestruikeld? Lijkt op mij.. En kijkt weer weg van hem*
@Jake: *knikt en zet een schattige glimlach op zijn gezicht* Aangenaam Jake~ *ziet hem buigen en buigt nog net wat dieper als hem, kijkt bedenkelijk* Hm, kan. Ik ben de laatste tijd wel redelijk veel in deze kamer. Nu je het zegt, jij komt mij ook bekend voor. *hoort zijn woorden tegen Light* Dus je speelt zelf ook een instrument? *grin*
|
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:29 | |
| *pakt die van Lightning aan* Dankje~ *houdt het tegen zijn neus* Ja, ik struikel nogal vaak, he he ^^'' |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:31 | |
| @Minwoo: *Ziet dat hij terug buigt* Kijk, daar hou ik nou van *Hoort over het instrument* Speelde. Vroeger had ik wat piano lessen van mijn vader gekregen. Wat voor instrument speel jij dan?
@Shiro: Hehe, kluns |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:31 | |
| @Shiro: *staat ineens achter hem en zet zijn elleboog op Shiro's schouder* Kuroh wa doko? Ik moet hem hebben. |
|
| |
Shiro .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:34 | |
| @Kanda: *voelt opeens iets op zijn schouder drukken* Etto, shiranai? In ieder geval niet in de buurt, pfiew.
Laatst aangepast door Shiro op wo nov 07 2012, 14:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:43 | |
| @Jake: *vrolijke glimlach* Ah, wat slim van hem om te denken dat ik ook een instrument bespeel. Anders had ik er natuurlijk nooit om gevraagd. *grin* Zonde. En ik bespeel de piano, vrij goed volgens anderen maar ik ben zelf niet zo overtuigt. *cute grin* Bovendien wil ik niet opscheppen en beweren dat ik beter ben als de meesten, want misschien ben ik wel beter in piano spelen als anderen maar voor de rest ben ik nog lang niet zo ver als de meesten. Geen intenties om weer te beginnen met spelen? *legt hoofd schuin* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:45 | |
| *komt stilletjes de kamer in en neemt plaats op de bank* |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:45 | |
| @Minwoo: Ah, een mede piano speler *Grijnst en Haalt schouders op* Misschien, ik weet niet. Heb voorlopig even andere dingen aan mijn hoofd
@Romance: Een goedemiddag Romance. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:53 | |
| *zucht even*
Shiro: hhmm je moet daarmee oppassen *glimlacht* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 14:56 | |
| @Jake: *knikt* uhu! Speel het al praktisch mijn hele leven, maar om te zeggen dat ik er een echte passie voor heb. Ik weet niet. *grin en kijkt op naar hem* Uiteindelijk moet je de piano spelen wanneer je er zin in hebt. Anders kunnen de noten juist zijn maar de muziek die er uit komt zo vals als de nacht. *grin* Ik wilde.. dat mijn moeder zo ook gedacht had.
@Ro: Ro~ *smile* Gaat het? *grin* Ze lijkt een beetje.. down? |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:01 | |
| @Jake: Heey (: Jij ziet er blij uit?
@MW: MinWoo C: *knuffel* Ja hooor. (: Met mij gaat het goed en hoe gaat het met jou??? |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:05 | |
| @Minwoo: Daar geef ik je gelijk in. Je moet je passie immers over kunnen zetten in je muziek niet?
@Romance: Ja dat klopt. Ik heb belangrijke ontdekkingen gedaan betreft donkere magie. *Grijnst weer breed*
|
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 15:06 | |
| Jake: hoe belangrijk? *grijnst*
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|