|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:03 | |
| @Alan: *heeft zijn hoofd nog op Ro's schoot* I see you feel good. *Aait even over Alans wang* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:05 | |
| @Alan: *brede glimlach* Ik zei toch dat slapen op de luchtetage zou helpen. De keren dat ik bij je ben wezen kijken sliep je als een roosje. *grinnik*
@Kanda: Heb je nu nog steeds pijn dan of is het weg ge-ebt? *gaat zachtjes met haar vingers door zijn hals en nek en grinnikt binnenmonds* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:10 | |
| @Ro: Ik voel me weer goed. Al ben ik wel.. *gaap*...moe. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:12 | |
| @Kanda: Ga dan lekker slapen. Al denk ik niet dat je zo fijn kunt slapen. *kijkt glimlachend naar hem* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:15 | |
| @Ro: Het hielp inderdaad. Dankje, Ro. Ik voel me veel beter nu~ *smile*
@Kanda: I do. Maar volgens mij voel jij je niet goed. Ik voelde een lotusblad vallen :c |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:23 | |
| *huppelt de kamer binnen, realiseert zich dat hij huppelt en loopt de rest naar een stoel, ploft neer* |
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:26 | |
| Alaaaahn~! Timcanpy is opgegeten door een kat D: *Alan springt op, rent naar buiten(sawry, even geen zin meer om met hem te spammen xD)* *kijkt naar iedereen in de kamer* Hii~ c: |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:27 | |
| @Alan: *aait even door zijn haar* Graag gedaan en je weet dat de deur altijd open is. *glimlach*
@Finbar: Heey (: |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:30 | |
| @Finbar: *loopt op automatische piloot naar een stoel, ziet dan dat er al net iemand zit* O-oh... hoi *verbaasde blik*
@Shiro: *zwaait*
@Ro: Helloes :3 |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:31 | |
| *steekt zijn hand op als reactie op Moyra* |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:33 | |
| @Finbar: *bekijkt hem wat beter* Ik ken jou niet, ben je nieuw? Ik ben Moyra~ *steekt vrolijk hand uit en wacht tot hij zich voorstelt* |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:34 | |
| *bloost, trekt dan pen en blokje uit zijn vestzak* Ik ben Finbar. Sorry, kan niet praten. |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:36 | |
| @Finbar: Huh? Hoe kan dat dan? *snapthetniet* Je hebt wel een mooi handschrift Finbar *^-^* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:44 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:46 | |
| @Ro: *was ook werkelijk in slaap gevallen en word weer wakker* Huh? |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:51 | |
| *wijst op zin* Ik kan niet praten. *schrijft eronder* Want ik ben stom. |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:52 | |
| @Finbar: Ah... *sadface* Alleen omdat je niet kan praten ben je niet stom hoor, Finbar.. *hugt* Trollol, domme actie's ftw |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:53 | |
| @Finbar: *ziet wat hij schrijft* Als je dom was had je niet kunnen schijven. *probeert eens een keer aardig te zijn* |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 16:55 | |
| *schudt zijn hoofd* Ken je die aapjes? De een met zijn handen voor zijn ogen, de tweede met de handen over zijn oren, de derde met zijn handen over zijn mond? Dat heet blind, doof en stom. Ik ben het derde aapje. Ik ben niet stom in de negatieve zin, maar in de zin dat ik niet kan praten. |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:00 | |
| @Finbar: *gezicht klaart op* Ooh zó... Maar je bent geen aapje. *grinnikt* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:00 | |
| @Kanda: *grinnikt* Ik vroeg me af of je zo wel lekker zou kunnen slapen, maar dat lukte dus wel. *kust voorhoofd* Zie je nou wel dat je wel lief kan zijn?
@Finbar: Heb je dat al je hele leven? |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:03 | |
| @Moyra; Nee, ik ben geen aapje. Wat een rare opmerking is dat. Natuurlijk ben ik geen aapje.
Finn, niet zo onaardig D:
@Romance; *schudt zijn hoofd* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:05 | |
| @Finbar: Hoe is het dan mogelijk om je stem te verliezen? Dat gebeurt niet zomaar.
@Ro: Ik kan op veel manieren slapen...En ja. Ik ben er mee bezig. |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:08 | |
| @Finbar: S-sorry hoor Het was...omdat.. Je zei.. eehm, nee, schreef... over drie aapjes T^T *stottert en bloost* |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo nov 07 2012, 17:10 | |
| @Kanda; Lang verhaal. *trekt sjaal naar beneden en laat littekens op zijn hals kort zien* Ongelukje.
@Moyra; Ik snap het niet. Waarom stotter je? Je stotterde net niet. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|