- Cat Een prachtige meid, in zowel karakter als uiterlijk. Haar vechtstijl is uniek en heeft op zich wel wat. Ze heeft me zeker een aantal keer moeilijk gemaakt in het gevecht. Alleen dat het zo abrupt moest eindigen in het feit dat ik haar al mijn herinneringen vertelde. Nee alsjeblieft! Nooit weer! Ik wilde niet nog eens zoiets meemaken. Uiteindelijk heb ik nog bij haar gehuild ook. Ergens voelde het vertrouwd, alsof ik met Noëla praatte. Maar ik kan echter te weinig hoogte van haar krijgen. Nee ik wilde dat ik soms dieper in haar kon kijken, wat er echt speelde, helaas gaat dat niet zomaar. En ik erger me uitermate aan!
- Celia Een aparte meid, eentje waarvan moeilijk hoogte te krijgen is. Argh wat stoor ik me aan mensen die niet laten zien wat ze voelen. Ach, ze zal haar redenen hebben toch. We waren tegen elkaar opgelopen in de grote zaal. Voor ik het doorhad had ik voorgesteld iets te gaan doen. Zucht, was dat wel zo'n slimme zet van me? Als Noëla er achter komt ben ik zwaar de dupe, die jaloezie van haar is soms iets te veel voor me.
- Lightning Al net zo prachtig, haar helder blauwe ogen kan ik zo in verzuipen om nooit meer boven te komen drijven. Ze geeft me aandacht, misschien is het meer een medicijn om mijn leegte te vullen die ik de eerste achttien jaar heb gemist. Misschien is het niet meer dan een afleiding, maar ik kan niet stoppen met het terugdenken aan die ene avond in de bokkenburcht. Ze mag dan wel mijn eerste zoen hebben maar zou dit niet de laatste kunnen zijn? Nee, ik wacht geduldig af waar deze contact me heen leid. Misschien toch een keer weer contact op zoeken?
- Noëla Het is een goede meid, maar soms iets te claimend. Al vind ik dat ze de laatste tijd wel erg veel haar eigen weg gaat. Ze gaat regelmatiger zelf op stap en ergens mis ik die hechte band die we hadden voor we hier naar toe gingen. Die ene maand van constant iedere dag gein uithalen. Ach, ze heeft ook haar vrienden en gelukkig ben ik niet zo jaloers gesteld als haar. In ieder geval wordt het hoog tijd dat ik weer eens een dag voor haar vrij maak.
- Rhine Weet niet goed wat ik over haar moet denken, ze is een apart persoon. Iemand waarvan ook ik moeilijk hoogte kan krijgen. We zijn slecht begonnen maar na dat ik haar gered heb de eerste keer was het betere kant op gegaan. Ziekenzaal ging wat moeizaam en ik red haar nog een tweede keer. Waarom, ik had haar misschien beter kunnen laten gaan zoals ze zei. Nee, dat ook weer niet, ik weet maar wat goed hoe belangrijk het leven is en hoe je het moet koesteren. Ik kon het niet los laten. Maar echt meer, ik weet niet of meer dan kennis hier in zit.
- Savador Ik wil hier niet veel woorden aan vuil maken. Hij is mijn vader, maar daarmee is alles gezegd. Ik hoef hem niet in mijn leven! Hij wil mij niet als zijn zoon, kon niet eens een glimlach vertonen toen hij zag dat zijn zoon het toch ver wist te schoppen in het leven. Dat zijn eigen vlees en bloed toch maar een carrière op aan het bouwen was in tegenstelling tot de meeste leerlingen. In tegenstelling tot dat kreeg ik een hoop klappen te verduren. Nee, wat ik deed was niet goed maar het gaf hem niet het recht mij zo te behandelen. Het zal heel wat kosten van zijn kant om deze vader-zoon relatie te laten werken.
Kristh .
PROFILE Real Name : Little pig Posts : 301
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: - Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph
Onderwerp: Re: Thougths of a lost boy ~ Fwinn's contacts and thoughts. do maa 07 2013, 00:06
- Lightning Het was nog een aantal keer dat ik haar opgezocht had en ik werd steeds dieper en dieper verliefd op haar. Haar aandacht en prachtige aanwezigheid. Ik was ooit ook heftig op zoek naar Duvessa geweest, maar nu heb ik haar gevonden. En ik ben als een blok voor de capsule gevallen. Het kan me niet schelen dat die demoon er in zit, ik ben niet meer zo wanhopig op zoek naar een uitweg in het leven. Het is nog vrij nieuw voor me maar ik wil verder proberen te gaan. Iets te maken van mijn leven, en daar zit een levenspartner bij inbegrepen. Is Erza dit? Dat is de vraag. Misschien niet, misschien wel. Time will tell.
- Cat Na de shoot zijn wij vrij goed bevriend geraakt. Ze heeft me dingen laten zien die ze niet veel mensen heeft laten zien vermoed ik. Maar ik voel nog enige afstandelijkheid van haar. Ze wil niet te dicht bij komen heb ik het idee. Geen probleem. Ik gun haar de tijd om deze vriendschap te laten groeien. Ik vertrouw haar ergens wel en dat is een goed teken. Normaal mijd ik liever mensen dan dat ik met ze praat. Cat is een goed persoon waar ik mijn hart kan luchten. Nu maar hopen dat ze dat ook mij mij kan.
Thougths of a lost boy ~ Fwinn's contacts and thoughts.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.