PortalIndexLeraar gezocht??? HpD5UwnLeraar gezocht??? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Leraar gezocht???

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 12:48

Norwood kwam aan met een klein ruimteschip op de lanceerbasis. Hij liep gelijk door naar het kantoor van Miss Madeline. Hij klopte op de deur en wachtte buiten. Hij stond recht op. Hij zou graag de nieuwe leraar voor de woodsmagic willen worden. Hij had zijn studie eindelijk afgerond en nu was het zijn buurt om het de leerlingen te leren. Hij had nog een extra studie gedaan als leraar, dit voor het geval dat hij dat nodig zou hebben. Hij hoopte maar dat Madeline aanwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 20:26

Madeline was bezig aan haar bureau met het schrijven van een verslag en een brief. Met mooie sierlijke letters schreef ze en noteerde ze verscheidene dingen. Toen ze na een tijdje wat schrijverskramp kreeg legde ze haar pen neer en rekte zich even uit. Meteen daarna werd er op haar deur geklopt. Miss Madeline keek op en legde de papieren van de brief en het verslag in een la van haar bureau. ''Binnen'' sprak ze daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 20:36

Norwood hoorde haar woorden en kwam glimlachend binnen. Hij zag haar zitten en grinnikte even. "Pardon mevrouw..." begon hij. Hij kwam meestal meteen ter zaken en dat was nou typisch iets voor Norwood. "Ik ben Norwood..." stelde hij zich voor. "Ik had gehoord dat U iemand zocht voor de lessen van Woodsmagic..." zei hij. "Ik heb namelijk mijn studie op dat vlak afgerond en zou graag mijn kennis willen delen met de leerlingen hier..." legde hij uit. Hij keek haar even vragend aan. Hij was inmiddels op de stoel tegenover haar gaan zitten en keek even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 20:40

Madeline was verbaasd toen de man van ongeveer haar leeftijd binnenkwam. Ze schatte hem een jaartje ouder dan zijzelf. Ze was ook behoorlijk verast over hoe knap hij was al verborg ze dit onder een rustige blik en houding. ''Ik zocht inderdaad iemand voor die postitie meneer Norwood. Heeft U al wat ervaring met lesgeven en eventueel kinderen?'' vroeg ze daarna. Ze vouwde haar handen in elkaar en liet haar kin erop steunen. Haar groene ogen keken Norwood recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 20:49

"Ik was daar al op voorbereid...." zei hij en glimlachtte. "Ik heb daar nog een extra studie gevolgd op het vlak van leraar...." zei hij. "Ik heb tijdens die studie 3 weken voor de klas gestaan als een soort stage en ik moest zeggen de kinderen vonden het leuk om mij voor de klas te hebben...." zei hij en glimlachtte. Hij was verbaasd toen er zelfs een paar kinderen huilend naar hem toe kwamen omdat hij weg moest. Hij keek haar even kort aan. Ze zag er niet veel jonger uit als hem. Hij keek haar en naar haar bureau. Hij zag dat ze aan het schrijven was dus hij stoorde misschien. hij besloot om er maar niet over te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 20:55

''Dat klinkt in elk geval veel belovend'' zei Madeline met een kleine glimlach. ''Wat mij betrefd bent u aangenomen'' vervolgde ze daarop. Ze zou wel kijken hoe het zou gaan. Madeline stond even op en liep naar een soort prikbord dat aan de wand hing. Het hele rooster stond erop. Al was dit enkel het leraren rooster. Madeline haalde even een hand door haar haren om te kijken hoe ze dit moest gaan inroosteren. Met een knip van haar vingers veranderde het hele schema op het rooster en kwam er een vakje bij. ''U staat ingeroosterd hoor'' zei ze tegen Norwood. Niet alleen het schema hier was veranderd maar ook bij alle leerlingen. ''In de aula hangt ditzelfde rooster zowel voor leraren als voor leerlingen. Voor de rest kunt U mij altijd bereiken. Ik zit meestal hier'' zei Madeline terwijl ze zich weer naar Norwood omdraaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Mitsu
.
.
Mitsu

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 21:00

Norwood luisterde aandachtig naar de woorden. Hij zag hoe het rooster van de leraren veranderen en glimlachte. "Dat is duidelijk" zei hij. Hij liep even naar het rooster om te kijken hoe het er uit zag. "Euh...ben ik hier ook een mentor of krijg ik dat later pas toegewezen?" vroeg hij. Hij had vroeger op school ook altijd een mentor gehad maar hij wist niet of het hier hetzelfde was. Hij keek rond en liep weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 21:05

''Er zijn nog geen mentors aangewezen dus in princiepe nog niet'' zei Miss Madeline. Ze ging weer zitten. Ze begon een haarlok om haar vinger te draaien. Eigenlijk deed ze dat alleen als ze nerveus of verlegen was. Ze had zelf ook niet door. Uiteindelijk wel en liet haar haren gelijk los.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 21:09

"Okey..." zei hij. Hij keek en zag dat ze haar haarlok om haar vinger draaide. Hij glimlachtte even en liep richting de deur. "U kunt me net zo goed bereiken wanneer u wilt." zei hij en glimlachtte. Hij deed de deur open en keek naar het deurgat. Langzaam zette hij een paar stappen naar buiten en sloot langzaam de deur. Als ze nog zou reageren zou hij het horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 21:14

''Oke, dan zie ik U binnekort wel weer'' zei Madeline vriendelijk met een glimlach. Ze wachtte net zo lang Norwood weg was. Daarna begroef ze haar gezicht met een zucht in haar handen. Ze was nerveus voor Norwood. Ze was nog nooit nerveus of verlegen geweest bij een leraar. ''Sukkel'' mompelde ze tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitimewo aug 19 2009, 21:25

Toen Norwood de deur gesloten had zuchtte hij even diep. Hij had niet verwacht dat het schoolhoofd er zo uit zag. Hij had eerder een wat oudere vrouw verwacht. Maar dat is nu enmaal niet zo. Hij keek rond en liep richting zijn lokaal. Zijn eerste les stond op het punt te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Leraar gezocht??? UTL8oxA PROFILE
Leraar gezocht??? UTL8oxA MAGICIAN

Leraar gezocht??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraar gezocht???   Leraar gezocht??? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Leraar gezocht???

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GEZOCHT] Anyone?
» [Gezocht] Broer en/of zus
» . Gezocht . Stuffz .
» Topics gezocht
» Pestkoppen gezocht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-