PortalIndexSavador? HpD5UwnSavador? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Savador?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Savador?   Savador? Icon_minitimedi jan 12 2010, 19:17

Rose had besloten om eens met hem te gaan praten, maar toch wist ze niet echt waarover. Nouja ze wist dat hij er ook achter zat om hem op te sluiten, maargoed ze zou haar eigen leven opofferen om dat van Selavin te redden. Even slikte ze kort, maar daarna liep ze verder naar zijn lokaal. Kort keek ze via een raam naar buiten, en ze kon zo de kerkers zien. Ze zucht dan ook even diep, waarna ze dan verder liep. Na een lange tijd kwam ze aan bij zijn lokaal, en ze zucht dan weer eens. Zo kalm mogelijk klopte ze bij de deur aan, maar natuurlijk wist ze niet of hij hier was. Haar hart klopte even in haar keel, maar dat negeerde ze. Haar blik was leeg geworden, en dat had ze niet echt in de gaten gehad. Ze hoopte maar dat hij in zijn lokaal was, en dus draaide ze zich al maar of voor als dat niet het geval was. Zo kon ze dan tenminste weer weggaan, hoewel ze nog heel even bleef staan.

(Alleen savador en ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimedi jan 12 2010, 19:45

Savador liep zwijgend door de gangen en zag Rose voor zijn lokaal staan. Hij bleef even stilstaan om naar haar te kijken. Sinds hij schoolhoofd was had hij zich in geen tijden meer in zijn lokaal bevonden. Het zou er nu vast een muffe stofboel zijn daarbinnen. Hij liep verder tot hij vlak achter Rose stond en sloeg kalm zijn armen over elkaar heen terwijl hij geduldig afwachtte tot ze hem zou opmerken. 'Mij zul je hier voorlopig niet meer vinden,' zei hij zacht. Savador ontvouwde zijn armen voor zijn borst en terwijl hij op zijn eigen tempo de deur van zijn lokaal opende bleef hij Rose doordringend aanstaren. Hij kon al wel raden dat dit over Selavin ging, maar hij hield zich stil en zwaaide de deur voor haar open om haar eerst naar binnen te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimedi jan 12 2010, 19:52

Rose stond nog steeds rustig te wachten, maar dan net als ze wilde vertrekken hoorde ze plots een stem. Ze schrok er dan ook van, en ze merkte dan op dat het Savador was. "Sorry dat ik euhm U eigenlijk stoor." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze keek dan naar de grond. Ze merkte dat hij het lokaal opende, en ze liep dan maar als eerste naar binnen. Rustig ging ze op een stoel aan een bank zitten, maar ze was even aan het denken van hoe ze het kon vertellen. Toch zou ze het hem zeggen, en ze slikte heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimedi jan 12 2010, 20:15

Savador negeerde Rose's verontschuldiging en keek toe hoe ze naar binnen liep en aan een tafel ging zitten. Hij ging zelf ook naar binnen en sloot de deur zorgvuldig achter zich. Zoals hij had verwacht rook het er muf en was het meer dan stoffig in zijn lokaal. Er kwam geen zonlicht binnen en het laatst opgebrandde houtvuur lagen als asresten in de haard. Savador liep op zijn gemak naar zijn bureau toe en streek met zijn vingers in het voorbijgaan van Rose een dikke laag stof van haar tafel. Hij bevoelde het even tussen zijn vingertoppen voor hij op zijn bureaustoel neerzeeg en Rose over het tafelblad zwijgend aanstaarde. Hij hief een hand op en siste zonder zijn blik van Rose af te scheuren een zachte spreuk. Het volgende moment verzamelde de as in de haard achter hem zich tot één geheel tot het een houtblok vormde en begon direct te branden. Het lokaal werd er daardoor met een onheilspellende rode gloed verlicht. Savador sloeg zijn armen weer over elkaar en staarde Rose nog steeds doordringend aan. 'Vertel,' duidde hij zacht aan dat ze haar verhaal kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimedi jan 12 2010, 20:26

Rose keek even in het rond bij het lokaal, maar toch bleef ze rustig zitten. Ze merkte dan ook dat hij haar doordringend aan keek, maar ze probeerde daar niet op te letten. Daarna volgde ze hem even met haar blik, waarna ze vluchtig naar de grond keek. Toch bedacht ze zich hoe ze het kon vertellen, maargoed dan keek ze op naar hem. Ze keek toe hoe dat houtblok in brand vloog, maar dan hoorde ze zijn woorden terwijl haar nog steeds doordringend aan keek. Alweer slikte ze even kort, en ze haalde even diep adem. "Ik wil dat u mij in zijn plaats neemt Master Savador. Ik wil boeten voor de dingen die hij verkeerd gedaan zou hebben, en er mijn leven voor opofferen." Zei Rose dan tegen hem, maar dit keer keek ze hem niet aan terwijl ze sprak. Toch vertelde haar houding dat ze het meende, en ze sloot even haar ogen. "Laat hem alstublieft vrij." Zei ze er nog achter, en dan zweeg ze gewoon voor de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 16:14

Savador klaagde een zucht zodra Rose over Selavin begon te spreken. Hoe kon het ook anders? Hij tikte geïrriteerd met zijn vingers op het tafelblad en voelde zijn geduld langzaam opraken. 'Nul procent,' begon hij zijn antwoord zacht. 'Nul procent opdat ik jou verwissel met die onruststoker. Zeg eens, Rose, zit er een draadje bij je los?' Hij stond op en liep met langzame passen om zijn bureau heen. Zijn gouden ogen staarden Rose een lange tijd aan, zonder zelfs ook maar te knipperen. 'Dat je je leven waagt te geven voor iemand als hij? Selavin heeft zijn eigen fouten gemaakt, daar kan jij niets meer aan veranderen. Helaas, helaas.' Savador begon een lange zwarte lok om zijn vinger te draaien en toonde een zichtbare geamuseerde grijns. 'Het enige wat ik voor je kan doen is je aanwezig laten zijn tijdens de executie. Je kunt hem dan tot de laatste seconde zien.. tot zijn hoofd eraf ligt.' Savador draaide zijn rug naar Rose toe en liep weer terug naar zijn bureaustoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 20:26

Rose keek naar hem, en ze hoorde dan ook zijn woorden. Even keek ze de andere kant op, en ze zucht dan ook even diep. "Nee, want ik ben er juist heel zeker van." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek dan naar de bank. Ze wilde hem niet kwijt, maar blijkbaar werd dat haar niet gegund. Dan merkte ze opeens dat hij voor haar stond, en ze keek naar hem. "Ik zou alles doen voor hem aangezien hij degene is waar ik veel van hou. Jij hebt ook je fouten gemaakt en juist uit die fouten kan je leren. Zelfs ik heb in het verleden fouten gemaakt door mensen te doden ookal was ik in een fury beland. Daarbij is Selavin de enige die de spreuk kent." Zei ze dan tegen hem, maar dat laatste zei ze natuurlijk iets zachter dan de rest. Haar hart begon te breken, en ze hoorde dan zijn laatste woorden. "Wel dan zal de school er niet beter op worden tenzij je graag wilt dat iedereen sterft op de school?" Zei ze dan tegen hem, maar het was eerder een vraag voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 22:10

Savador was weer op zijn stoel gaan zitten als Rose hem niet tegen had gesproken. Hij bleef nog steeds met haar rug naar haar toegekeerd stokstijf stilstaan en verroerde zich voor een paar minuten niet. Hij draaide zich na een tijd met een ruk om, plaatste zijn beide handen met een bons op Rose's tafel en boog zich zover voorover dat zijn gezicht maar een paar centimeter van de hare verwijderd was. 'U!' siste hij zacht in haar gezicht. 'Je hoort me aan te spreken met u!' Savador richtte zich weer op maar week niet van zijn plek. Zijn gouden ogen staarden argwanend op Rose neer. 'Ik ga mijn plannen niet speciaal voor jou veranderen, kind. Mijn besluit staat vast, als een rots in de branding, en denk maar niet het abnormale idee in je kop te krijgen om mij om te kunnen praten, want ik zeg je al ter definitie dat dat niets zal uithalen.' Hij draaide zich weer om en leunde tegen zijn bureau. 'Als dat alles was waar je voor kwam kun je weer opwieberen. Ik heb nog wel meer dingen te doen dan jouw gesmeek te moeten aanhoren,' zei Savador op een snauwende toon terwijl hij een paar documenten die op zijn bureau lagen doorkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 22:16

Rose keek naar hem, en ze schrok even kort van hem. Ze keek hem recht in de ogen aan, en ze zucht even diep. Ze reageerde niet op zijn gesis, en ze sloot even kort de ogen. Daarna keek ze weer naar hem, en ze hoorde zijn andere woorden niet. "Wel als ik er kan voor zorgen dat hij juist niet meer komt, aangezien hij wel naar me luistert als ik het hem vraag. En ik kan er ook voor zorgen dat hij niet eens in U buurt komt, en dat hij enkel naar mij komt zonder dat U er last van zal hebben." Zei ze dan tegen hem, en ze bleef gewoon nog zitten op de bank. Ze zou niet weggaan totdat hij een antwoord gaf op haar antwoord. Natuurlijk hield ze zich altijd aan haar woord, maar als hij zonodig de school in gevaar wou brengen dan had hij de pech. Aangezien als ze weer zoveel emoties laat tonen, alles voor niets was geweest van haar trainingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Savador? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 22:36

Savador wreef vermoeid met zijn vingers langs zijn slapen toen Rose nog een poging waagde om hem om te praten. Hij werd er doodmoe van. Hij smeet de papieren op zijn bureau en wees priemend met een vinger in haar richting. 'Jij denkt dat het met de meest simpelste oplossingen in één klap voorbij is maar zo werkt het niet!' barstte hij woedend uit. 'Ik verlies mijn positie als ik Selavin nog langer op vrije voeten rond laat lopen, snap dat dan! Daarom heb ik geen andere keus dan hem uit te roeien, en wees blij dat ik het op een snelle manier doe en hem geen langzaam pijnlijke dood bezorg!' Savador kalmeerde langzaam, al hijgde hij door de opwinding nog gejaagd. 'Studenten!' spuwde hij het woord met afgunst uit. Hij keerde zich van Rose af en staarde geërgerd in het haardvuur. De warme gloed hielp Savador om weer tot rust te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Savador? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Savador? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitimewo jan 13 2010, 23:04

Rose keek naar hem als hij zo deed, en ze luisterde half naar zijn woorden. "Dan mag u blij zijn met de dood van iedereen op de school, en geloof me maar dat er geen genade aan te pas zal komen." Zei ze dan al mompelend tegen hem, en ze zucht dan ook even diep. "Denkt U nu echt dat ik hem dat zou laten doen? Ik bedoel mijn woorden hebben meer effect dan U denkt. Maarja dan zullen er nog wel doden vallen, en dan zal U smeken voor genade omdat U zo dom bent om hem te doden. U hebt al gezien van hoe ik kan zijn, maar geloof me dat was nog niets van wat U over mij weet." Zei ze dan droog tegen hem, en ze sloot even kort de ogen. Ze zou echt niet stoppen hem te overhalen, en ze wist dat als ze nog iemand zou verliezen alle hoop voor hun leven te laat zou zijn. Niemand van hier zelfs niet de legendarische magicians konden haar dan stoppen, aangezien ze dan te dodelijk was. Ookal zou ze er dan wel spijt van krijgen, maar haar fury was nu eenmaal vele sterker dan haar zelf. Enkel de spreuk die Selavin kende kon haar dan stoppen, maargoed ze liet het dan maar zo. Even keek ze naar hem, maar dan wend ze haar blik weer af. "Ik zal alles voor u doen, maar alstublieft laat hem vrij." Zei ze dan nog tegen hem zonder hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Savador? UTL8oxA PROFILE
Savador? UTL8oxA MAGICIAN

Savador? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savador?   Savador? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Savador?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» With Savador.
» A new one has come {Savador}
» Savador!!!
» Say hello! [+Savador]
» I want to have it || Savador

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Fire Magic-