Auru .
PROFILEReal Name : Grell Posts : 158 Points : 0
| Onderwerp: Auru von Aerigard vr sep 07 2012, 15:36 | |
|
Personal Naam: Auru von Aerigard Roepnaam: Auru Geslacht: ??? Leeftijd: 17 jaar Face claim: Grell Sutcliff {Kuroshitsuji/Black Butler}
Planeet van herkomst: Nova Magie: Licht en vuur Thuistaal: Duits {Noord-Novaans} Overige talen: -
Leerjaar:5e Mentor:Master Savador
|
Outside
Huidskleur: Ivoor Haarkleur: Fel rood Oogkleur:Groen/geel Lengte:1,80{zonder hakken} 1,87{met hakken} Gewicht: 68 kilo Haarstijl: lang en slordig
Lichaamsbouw: Auru heeft een normaal postuur. Hij is niet klein, maar ook niet veel te lang. Auru heeft van nature een vrij slanke lichaamsbouw. Daardoor is het niet altijd goed te zien of hij een man of een vrouw is. Vooral, gepaard met zijn lange haar en soms wat vrouwelijk voorkomen is dit vaak erg moeilijk in te schatten.
Kleding: Auru's kleding stijl valt te omschrijven als netjes. Een nette broek met een wit overhemd en gilet. Wel draagt hij altijd een felle rode jas over zijn kleding, hoe warm het ook is. Deze jas laat hij meestal halverwege zijn bovenarmen hangen. Al trekt hij hem soms over zijn schouders om hem dan dicht te knopen.
Schoeisel: Platte schoenen draagt Auru niet vaak. Je ziet hem meestal met hakken aan van een aantal centimeters en dan het liefst rode. Voor sommige gelegenheden heeft hij wel zwarte nette herenschoenen. Maar die draagt hij amper.
Accessoires: De bril die Auru draagt valt niet echt een accessoire te noemen maar de ketting met doodshoofden die eraan zit wel. Ook zie je hem nooit over straat gaan zonder een rood/wit gestreept lint die hij om zijn nek als strik draagt.
|
Inside
Eigenschappen: Overmaats vrolijk/ Gediciplineerd/ Beschermend Kort lontje/Sluw/Jaloers Dierlijke vorm: een kleine draak met een witte huid, een rode kam en zonder vleugels.
Karakter: Auru's uiterlijk hangt erg samen met hoe hij zich voelt. Normaal gesproken is hij altijd vrolijk en opgewekt. Dan is het erg moeilijk te zien of hij een man of een vrouw is. Als hij verdrietig is trekt hij zijn rode jas om zijn schouders, doet rode lippenstift op en hebben zijn lichaam en gezicht wat meer vrouwelijke trekken. Als hij kwaad is dan is hij onmiskenbaar een man en krijgen zijn lichaam en gezicht scherpe trekken.
Geschiedenis: Auru is niet altijd zo besluiteloos geweest om zijn uiterlijk als dat hij nu is. Toen hij een jaar of 6 was, was hij zelfs erg gelukkig met wie hij was. Hij speelde normaal zoals elke jongen van zijn leeftijd zou moeten. Toen werd zijn moeder zwanger van een tweede kind, een meisje. Maar toen ze geboren werd bleek dat het meisje een ziekte had waardoor ze twee uur na haar geboorte ook weer stierf. Auru's moeder was er kapot van. Ze kon hele dagen niks anders meer dan huilen en besteedde geen aandacht meer aan haar zoon. In een wanhopige poging toch aandacht en liefde van zijn moeder te krijgen begon Auru zich als een meisje te kleden en te gedragen. In de hoop dat zijn moeder hem nu wel zag staan. En dat gebeurde ook voor even. Auru's moeder bracht meer tijd door met haar zoon en behandelde hem alsof hij haar dochter was. Na vier jaar doen alsof vergat Auru langzaam wie hij zelf was of behoorde te zijn. Toen Auru's vader thuis kwam na vier jaar lang op zee te hebben gezeten en zag wat zijn vrouw met zijn zoon had gedaan, werd hij razend. Hij sloeg haar net zo lang tot al het leven uit haar was en ze dood en bebloed op de koude grond lag. Auru had alleen maar toe kunnen kijken. Hij kon enkel naar het rood van het bloed staren. Daar is zijn obsessie voor de kleur rood uit ontstaan. Telkens als hij rood zag of droeg was hij weer even bij zijn moeder. Auru leefde de jaren erna erg in zichzelf gekeerd. Hij droeg weer jongens kleding als verplichting van zijn vader. Toen hij oud genoeg was om naar school te gaan vertrok hij van huis. Na op vijf verschillende scholen te hebben gezeten is hij nu naar Starshine gegaan. In de hoop dat hij hier kan vinden wat hij op zijn andere scholen niet vond: Een doel om te leven.
Overig: Doordat Auru niet meer goed weet wie hij moet zijn is hij doorgedraaid. Als iemand begint over wie hij moet zijn dan breekt er iets in hem waardoor hij duivels wordt. Het is een psychotisch trekje waarvoor hij in therapie is geweest. Daarom is hij altijd onuitstaanbaar vrolijk. Want hij weet dat, als hij kwaad wordt, hij mensen serieus ernstig kan verwonden.
|
Family
Vader: Ivar von Aerigard {42 - In Leven} Moeder: Camille von Aerigard- Vexaij {34 - Overleden} Zussen: Aurora von Aerigard {0 - Overleden} Broers: -
Partner: Believe me, you don't want something like me. Huisdieren: -
Vrienden: - Vijanden: -
|
Extra
Auru's jas: De rode jas die Auru altijd draagt is van zijn moeder geweest. Het ding reikt tot aan zijn knieholtes al lijkt hij langer omdat Auru hem altijd tot halverwege zijn bovenarmen laat afzakken.
Auru's haar: Het schijnt dat Auru niet altijd het bloedrode haar had wat hij nu heeft. Vroeger had zijn net als zijn vader bruin haar. Maar sinds zijn obsessie voor rood heeft hij zichzelf een spreuk aangeleerd waarmee hij zijn haar elke kleur kan laten worden die hij zelf wilt. Al houd hij het liever op rood.
Auru's bril: Ook de bril die Auru draagt is van zijn moeder geweest. Hij draagt hem omdat ze dezelfde sterkte nodig hebben. De ketting waarmee hij hem om zijn nek kan hangen heeft hij zelf gemaakt.
Auru's jaloezie: Dit speelt eigenlijk alleen op als hij iemand ziet die iets heeft wat hij in heeft moeten leveren, zoals een liefdevol gezin. Hoewel anderen er misschien niets mee zullen doen wordt Auru er kwaad van als hij jaloers is. Hij zal dan alles proberen te doen om datgene af te nemen waardoor hij jaloers is.
Auru's tanden Auru heeft een rij scherpe, haai achtige tanden. Deze zijn afkomstig van zijn dierlijke vorm. Hij vind ze alleen zo leuk dat hij de tanden ook in zijn menselijke vorm houdt.
|
Laatst aangepast door Auru op za sep 15 2012, 15:37; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard vr sep 07 2012, 15:49 | |
| jeej, Grell is, naast die creepy zwarte gast met zijn hoed, my favo uit black butler 8D |
|
Auru .
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard vr sep 07 2012, 18:05 | |
| xD, Tis zo'n vies mannetje. Maar wel het coolste vieze mannetje dat ik ken :p |
|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard zo sep 09 2012, 11:31 | |
| Precies~ Ik houd van Grell! Maar ik moet zeggen dat jouw char ook loveable is~ Cool gedaan : D |
|
Auru .
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard do sep 13 2012, 10:16 | |
| *Maakt een diepe elegante buiging*
Mijn dank is groot xD. |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard vr sep 14 2012, 23:35 | |
| Waarom doet hij me ergens aan Mao denken Ze zouden het wel goed met elkaar kunnen vinden, though. Groovy modeshows in women collection likeaboss |
|
Auru .
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard vr sep 14 2012, 23:43 | |
| xD Ja, ik ken dat meneertje Mao figuurtje wel. Die twee zouden beste vrienden worden denk ik. (Ik voorzie giechelende slaap feestjes)
Maar ik probeerde geen Mao 2.0 te maken als je dat misschien dacht. Sorry als hij er veel op lijkt. Als het je irriteert wil ik wel iets veranderen hoor. Moet je wel even melden wat je precies irriteert. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Auru von Aerigard | |
| |
|