MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova, light magic Klas: geen Partner: /
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 04 2011, 13:25
xD. Mijn school is ook alweer begonnen hoor. Ik heb alleen vandaag vrij omdat de rest een opdracht heeft waarvoor ze naar een museum moeten maar ik heb die opdracht in de vakantie al gemaakt.
Laurens .
PROFILEPosts : 388
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon ~ Lucht magie. Klas: 5e @Norriesmentorklas Partner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 04 2011, 22:13
Dus wel de hele dag vrij, maar niet even reageren in de ziekenzaal?
Amber. .
PROFILEPosts : 299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon x Gren Klas: 6e Partner: Say you love me and I'll love you in return
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 05 2011, 19:12
Brand in een chemie fabriek @ Moerdijk. Maar er zou niks in de lucht zitten.. Hoewel er in die fabriek Mathanol... en weet ik het wat voor giftige zooi was. Juist. Maar gelukkig.. Volgens de Brandweer zitten wij aan de "Goede" kant van de wolk. Dus de ramen en deuren hoeven niet dicht. (nog niet.) Betekend: IK KAN NAAR DJEMBE LES! <3
Okee.. Ik ben zo blij dat die wolk niet naar ons toe komt. Hoewel het vervelend is voor alle plekken waar hij wel naar toe gaat xD
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 05 2011, 20:01
Geschiedenis examen overleefd! OMG OMG je leert twintig oorlogen van de romeinen en de grieken en dan vragen ze je te vertellen waarom de beeldhouwkunst veranderde met hun wereld en mensbeeld ...
Quinty .
PROFILEPosts : 66
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova en Shadra (6) Klas: 5 Partner: I broke up with him, altough I miss him.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 12 2011, 17:58
Pfff... Ik probeer me aan 500 woorden te houden.. Maar mijn griepje werk niet mee. Het is net of ze een knop hebben uit gedrukt voor inspiratie.. Wie heeft er een handleiding?(A)
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 23 2011, 19:54
Wacht, wacht, wacht! Even door alles heen gillen! Mijn 400ste bericht! YAY! Xxx &een vastlopende muis als extra x3
Órelinde
PROFILEPosts : 266
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Equally earth and fire Klas: Mastertje Kana ~ Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 16:38
Vanavond feestje bij een vriendin!!!
Thema: Jaren 80!!! Dus gisteren kleren uitgezocht van mijn moeder. Ze zijn wel iets te groot, maar wat zag ik eruit zeg! Durf me bijna niet te vertonen vanavond! Heel misschien post ik foto's!
Wens me succes!
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 16:43
Succeeeees ;D
Órelinde
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Equally earth and fire Klas: Mastertje Kana ~ Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 16:53
Dank je! Ik heb dus ook geen tijd om te posten vandaag. Maar wel een hele avond waarin ik wat kan bedenken!
Ephony Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 16:54
Is te begrijpen! Bel zal even moeten wachten ^^
Órelinde
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 17:02
Arme Bell... Ik zit al wel over een paar dingen na te denken, maar weet nog niet precies wat het gaat worden... hmmm.... maar ik ga.
Eerst een half uur naar huis reizen dan eten, douchen, omkleden, haren doen en om kwart voor acht bij haar zijn en haarspullen, want die worden door de scooter weer verpest.
Nou jaa.....
Bye bye
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 29 2011, 17:03
Veel plezieer! daaaaaag ^^
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 01 2011, 03:50
Omg.. Eén van de eerste avatars die ik hier op SSA had. Goeie oude tijd ;-;
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 01 2011, 17:48
Oelalaaaaa . Seksjie Safke ;D Heb Eph d'r ava maar ook eens veranderd...
Sheena .
PROFILEPosts : 125
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Watermagie Klas: 5e Partner: My heart is very... temporary.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za feb 05 2011, 22:32
Het is... best wel... stil... *luistert naar echo van eigen stem* Zonder Elodie en Lisanne [Ephony, Laurens, Bellingar, Neara, Xavier.]
*zucht diep* Ik mocht SSA onderspammen onder hun naam. Hebben ze beiden gezegd. Maarja. Vind het zo zielig voor jullie als jullie alsmaar naar mijn plaatje moeten kijken.
Dus houd ik het bij dit berichtje; wel kan ik melden voor iedereen die nieuwsgierig is: Ze vermaken zich prima in Spanje!
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 17 2011, 22:04
Hmm... houdt ik het record van langste post met 2773 woorden? Of heeft Saf nog meer? :'D
Ik had het druk gehad met school, dan hoopt inspiratie zich nou eenmaal op.
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 17 2011, 22:04
Sukkel Myst <3
Mystralic Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 17 2011, 22:06
Hou ook van jou <'3
Aidan
PROFILEPosts : 358
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/fire Klas: Partner: My love is gone without a trace
Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 03 2011, 17:26
Ik ben er eindelijk achter waar mijn plaatje vandaan komt t is van een karakter uit stars ocean (een game) genaamd Albel Nox. Dit plaatje is wel een beetje afwijkend van het eigenlijke karaktker, (geen blonde haarpunten bijvoorbeeld) maar ik ben wel blij met de ontdekking. Kan ik eindelijk eens een ander plaatje gebruiken,mocht ik een mooie tegenkomen. En ikke al die tijd maar denken dat het gewoon een willekeurig poppetje was
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr maa 04 2011, 02:26
Haha dat dacht ik ook
Over foute filmpjes gesproken:
Wat je al niet tegenkomt als je naar een liedje zoekt xD
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2011, 03:52
Komaan mensen, meld u aan! We kunnen nog wel wat aanvragen voor een Adviseur of Stagiaire gebruiken, het staat er niet voor niets in grote koeienletters bovenaan de index-pagina!
Mystralic Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2011, 10:15
Azule is heel lonely op het moment ;o Arm gevleugeld beest )':
Wordt ook een Adviseur!
Of natuurlijk Stagiaire
Ashley .
PROFILE Real Name : Tomari Posts : 1143
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie Klas: Partner: no interest in tying myself down
Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 31 2011, 17:11
even vieren: *Ahem...* Eindelijk, ik sta 7de op de ranglijst!! :'D *doet een blij dansje*
overigens is het nog leuker als mensen zich aan willen melden voor de posities die door de mods worden gevraagt
Laatst aangepast door Tomari op do maa 31 2011, 17:12; in totaal 1 keer bewerkt
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 31 2011, 17:29
Gefeliciteeeerd! 8D *danst mee*
Omygawd
Ashley .
PROFILE Real Name : Tomari Posts : 1143
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie Klas: Partner: no interest in tying myself down
Onderwerp: Re: Het onzin topic do maa 31 2011, 17:31
*stopt met dansen en kijkt Savador aan met grote ogen* Dat... hoefde ik niet te zien toch bedankt voor de felicitatie
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.