|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 15 2010, 07:22 | |
| K*T K*T K*T! Ik ben er net achtergekomen dat me iPod nog bij me moeder ligt Nu kan ik die een maand niet gebruiken en dat ding heb ik nodig, want dan kan ik me even afleiden van al me problemen op school Heb gisteren keihard gejankt en ben er nu heel erg boos en verdrietig over |
|
| |
Kori
PROFILEPosts : 129 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon, Air magic.Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 15 2010, 08:02 | |
| Ik was gisteren echt zo razend op m'n moeder dat ik de kledingkast in mijn kamer in elkaar heb geramd. De splinters en stukken hout lagen werkelijk overal. Het was echt een hele tijd geleden dat ik zo kwaad ben geworden. Maar naast de RPG werk ik zelf heel veel op de computer en op het internet. En m'n moeder dreigde dat voor een week af te pakken alleen omdat ik stampend de trap op liep. Vind je het logisch als iemand boos is!
Ik stond gewoon helemaal te trillen van de woede. Maar dat ziet ze natuurlijk weer niet. Nee, in plaats daarvan blijft ze een halfuur bij me zitten om me eerst een preek te geven, daarna te pletten met een knuffel alsof ze even daarvoor niet enorm tegen me uitgevallen was. Daarna wordt ze weer boos omdat ik nóg niet in m'n bed lig. Ja hallo! Zij komt toch bij me zitten? Ik snap mijn moeder soms niet helemaal. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 15 2010, 19:59 | |
| Nee, bij mij dan! Soms vergeet ik het Wc rolletje weg te gooien :S Zegt mijn stiefmoeder zo: 'Als je het nog een keer vergeet, pak ik je pc voor een dag af' :S En weet je wat ik vanochtend tegenkwam? Een leeg wc rolletje, die door HUN was vergeten! |
|
| |
Laurens .
PROFILEPosts : 388 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ Lucht magie.Klas: 5e @NorriesmentorklasPartner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 17 2010, 15:52 | |
| Op zoek naar inspiratie? Ga LOTR liedjes luisteren! :la: werkt echt :'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 17 2010, 23:52 | |
| Laurens, ik vind uw onderschrift leutig! |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 18 2010, 13:59 | |
| Kwam er net vanochtend achter dat ik vandaag vrij ben, gelukkig was ik nog niet naar school gegaan, heb nu lekker de hele dag de tijd op het forum btw ayelinn, wist niet dat die kastdeur zo gewelddadig was gebroken jammer dat ouders altijd zo erg vervelend zijn |
|
| |
Laurens .
PROFILEPosts : 388 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ Lucht magie.Klas: 5e @NorriesmentorklasPartner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 18 2010, 16:27 | |
| - Master Savador schreef:
- Laurens, ik vind uw onderschrift leutig!
dankje =3 ik vind Savador eng ;D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 18 2010, 16:34 | |
| |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 19 2010, 15:47 | |
| Ik heb net zo iets dood engs meegemaakt daarnet. Ik sta er nog van te trillen. Damien was vandaag eerder uit dus hij was met de trein naar me toegekomen (Hij is nog steeds hier trouwens) En hij kwam me toen ophalen van school nadat we er een tijdje gepraat hadden. Ik was die morgen met de auto gebracht en hij was lopend vanaf het station dus wij liepen terug naar mijn huis. We waren nog niet zo lang onderweg (twee straten verder of zo) toen Deem zijn tas vergeten was en dus terug. En terwijl ik op hem sta te wachten komt er een of andere freak uit een steegje en sleurt me mee het steegje in en druk me tegen de muur aan. Die vent probeerde me daarna gewoon te verkrachten! Gelukkig kwam Damien toen weer terug en heeft die man een bloedneus en waarschijnlijk ook een blauw oog geslagen. Toen rende die man ervandoor. Ik vond het echt doodeng. Ik was zó blij dat Damien aan kwam rennen. Dat brengt me wel op iets leuker nieuws. Uit dank krijgt Damien van mij een soort titel, het is net als geridderd worden. (Dat doe ik bij al m'n vrienden eigenlijk. Hun namen hebben allemaal te maken met iets wat ze zijn of gedaan hebben) Dus bij deze is Damiens nieuwe heksennaam zoals je het kan noemen:
Bran Chadh the Blessed
Bran is de god van profetie, kunst, oorlog, de zon en muziek. Eveneens is hij de beschermheer. En Chadh staat voor krijger. Beschermende krijger de gezegende dus eigenlijk. Ik hoop echt dat ik die man nooit meer zie. |
|
| |
Ferost
PROFILEPosts : 169 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Gren, wood magic.Klas: /Partner: everyting that grows.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 19 2010, 15:50 | |
| GODEN! Lin. Waarom bel je me dan niet direct als je zoiets overkomen is. Wil je dat ik naar je toe kom? Want ik spring direct in de trein, dat weet je.
Ver ben ik je bijzonder dankbaar Deem dat jij erbij was. Als jullie me nog eens een hartverlamming willen bezorgen... Verder gefeliciteerd met je nieuwe naam Bran. Draag 'm met trots zou ik zeggen. |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 19 2010, 15:52 | |
| M'n mobiel is leeg lieverd en ik ben nog niet zo heel lang thuis. Ik heb eerst bij moeten komen van deze onaangename ervaring met een grote mok thee. Anders had ik je direct gebeld met de thuis telefoon. En als je zou willen komen zou ik dat heel fijn vinden. |
|
| |
Hatori
PROFILEPosts : 131 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova, light magicKlas: geenPartner: /
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 19 2010, 15:59 | |
| Het zou tijd worden dat jij ook een naam kreeg, Bran xD (Nee dat meen ik niet, ik vind het echt een leuke naam) En Lin, ik hoop echt dat alles goed met je gaat meis. Je hebt echt mazzel gehad dat je niet alleen was. Ik had me in jouw situatie echt geen raad geweten. Moet ik ook naar je toekomen. (Ik geloof dat ik Lucas nog net in kan halen als ik snel ben) |
|
| |
Avalana .
PROFILEPosts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/FireKlas: 3de klasPartner: My only love is Ryan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 20 2010, 22:52 | |
| Oké... Deze is droog, maar...
GEFELICITEERD MET JE (BIJNA) 300STE POST, MIZORE!!! XD |
|
| |
Mizore
PROFILEPosts : 483 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water magie, alleen ijsKlas: Partner: the one who can make my hart melt away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 20 2010, 23:03 | |
| he wacht wat ???? O.O word ik door iemand gevolgt?? *kijkt panisch om zich heen* maar uuhh... DANK JE WEL ik had nooit gedacht dat daar iemand een post voor zou maken hahaha. en voor de eers is dit mijn 300ste post als ik me niet vergis *buig buig* |
|
| |
Avalana .
PROFILEPosts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/FireKlas: 3de klasPartner: My only love is Ryan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 20 2010, 23:04 | |
| Hahah, reken maar op deze gek XD |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 21 2010, 09:34 | |
| Goh is hier ook een topic voor? Dat is wel echt wat voor mij IK BEN WEER HELEMAAL BETER VANDAAG! EN VANDAAG VIER IK VOOR DE DERDE KEER MIJN VERJAARDAG En nou houd ik op met de caps voor een mod me aanhoudt met mijn politiewagen voor spamming -Al zou ik het wél leuk vinden Savador in een politieauto met zwaailichten te zien :') - |
|
| |
Neara
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 433 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: xPartner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 23 2010, 16:52 | |
| Ships... Donna is weer beter hoor. Dacht eindelijk van je af te zijn op school |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 18:05 | |
| Dankjewel Elodie. Het is weer zéér prettig om eraan herinnert te worden hoeveel je van me houdt. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 18:26 | |
| HOU ONTZETTEND VEEL VAN U DONNAAA, vooral als u mij weer eens voorziet van lekker eten in de pauze <33 |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 18:34 | |
| Huh. Één hapje van een gezouten rijstwafel en Eloo is gelukkig. Nou ben blij dat ik in ieder geval nog érgens om geliefd ben. |
|
| |
Laurens .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 19:59 | |
| awww, nee hoor Donna. Je wordt om veel meer redenen geliefd! Om, eh.. Dat ik je armbandje mocht lenen voor 10minuutjes ! Hier zie je, VEEL meer redenen! :'D & Elo, trouwens. Plafond blijft met een d, niet zonder
Laatst aangepast door Laurens op wo nov 24 2010, 20:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Neara
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 433 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: xPartner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 20:00 | |
| HAHAHA, zie je nou wel DOn! Ben je niet alleen voor eten goed ;D |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 20:04 | |
| Zonder kan officieel ook, Laurensje Maar dan staat het net alsof je Nederlands op kleuterniveau is ofzo :'D |
|
| |
Laurens .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 20:20 | |
| SAVADOR *is weer over de schok heen* .. Waarom wordt 't d'r dan uitgeramd om 't zonder d te schrijven o.o ? En dan vooral wáárom al die moeite überhaupt voor die mieserige D als je 'm tóch niet hoort o.o En waar zeiken al die NL leraars dan nog om? o.o en.. o.o nouja zeg, wat een onzin ö |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 24 2010, 20:39 | |
| Schrijft u gewoon plafon D, voor een aantrekkelijke post. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo Om iedere keer plafon te moeten lezen is ergerlijk D8 Het staat gewoon niet ;D En waarom zo bangig? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|