|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sapphire .
PROFILEPosts : 238 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water/CassiaKlas: 1ste leerjaarPartner: The love of my life is Ryuu
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:38 | |
| Gewoon die blikken van die vrienden telkens... En als ik terug kijk, zeggen ze: 'Wat ist?' Nou, toen heb ik gezegd: 'Houd toch je klep, achtereind van een varken!' En toen keken ze nog kwader naar mij |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:39 | |
| Inderdaad! Waarom neemt ze het voor hen op?? Nog een keer praten helpt zeker ook niet? Wel een betere opmerking. Zoals Regan zei, helpt negeren niet? |
|
| |
Sapphire .
PROFILEPosts : 238 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water/CassiaKlas: 1ste leerjaarPartner: The love of my life is Ryuu
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:42 | |
| Kijito, ik kan ze niet negeren! Of ze zoeken me op, of ze gaan dichtbij me staan. Of ze maken rottige opmerkingen en ik kàn die dingen niet negeren. |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:55 | |
| Ik ken het. Ik heb heel lang precies hetzelfde gehad. Bijna mijn hele middelbare schooltijd heeft uit dat soort pesterijen bestaan. Pas sinds twee jaar is het over, Je moet het tegen iemand vertellen, dat sowieso. En als je ze echt te slim af wilt zijn moet je met dure woorden smijten. Ik weet niet welk niveau je doet maar bij de vmbo idioten die mijn pestte hielp het echt. Ze waren direct stil om ze te stom waren om het te snappen. (Nu wil ik niet zeggen dat iedereen die vmbo doet stom is. Ik heb namelijk ook vriedinnen die vmbo hebben gedaan die dingen af en toe beter weten dan ik) |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 20:14 | |
| Ik smijt af en toe ook harde woorden naar hun, maar dan worden er gewoon dreigingen terug gezonden. Ik laat hun ook zien dat als ik boos ben, er met mij echt niks te spotten valt. Als ik boos ben, doen ze ook niks, denk ik. Sommige werpen dan zelfs angstige of zenuwachtige blikken op mij. Maar als ik gewoon vrolijk ben gaan ze me met z'n alleen als een malloot zitten aan staren en daar word ik pissed off van. Aan wie? Mijn mentor luistert nauwelijks en mijn vrienden willen wel voor me opkomen, maar dat haalt niks uit. |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 20:17 | |
| Nou, ik ben er niet echt een voorstander van, maar als niks anders werkt dan trek ik me terug naar geweld. Een paar harde klappen zouden genoeg moeten zijn. Vooral op de slaap. |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 20:32 | |
| Uhh.. Ace... Ze zijn met 6 man.. Eentje zit bij de scouts en is echt gespierd. En als hij boos is, wat ik vorig jaar heb meegemaakt, die heeft er geen moeite mee om je nek te kraken... De rest kan ik wel aan, denk ik. Maar het is vooral die van de scouts en dan werk ik sowieso, omdat zij redelijk populair zijn, nog enkele mensen tegen mij :S |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 21:41 | |
| Geweld lost nooit iets op. Bovendien laat je dan zien dat je niet sterk genoeg bent om je emoties onder controle te houden. Alleen als je het voor verdediging gebruikt is het nuttig, of alleen als het echt genoodzaakt is. Wanneer ze je insluiten of zo. In andere gevallen maak je het er alleen maar erger mee. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 23:32 | |
| Jeetje, ik lees dit even door en het is echt vervelend voor je. Ik moet zeggen dat ik dit soort dingen nooit mee gemaakt heb. Maar als negeren je niet lukt, wat natuurlijk vaak een van de beste opties is maar ik kan begrijpen dat als ze zó doen dat het heel lastig is, misschien is er nog een andere oplossing. Als je echt sterk in je schoenen wilt staan, moet je het over de gehele andere boeg gooien. Als ze bijvoorbeeld weer naar je toe komen, naast je gaan zitten of wat dan ook en ze gooien opmerkingen naar je hoofd en beginnen vervolgens te lachen; wat nou als je vrolijk, en goed gespeeld zodat het gemeend lijkt, mee begint te lachen. Niet laten merken dat je het sarcastisch bedoelt. Of als je langs loopt en ze roepen iets naar je, of negeren of als dat niet gaat hun vrolijk aankijken, brede glimlach op je mond en dan gewoon weer doodnormaal doorlopen. Ze kikken er blijkbaar op om jou boos te krijgen. Wie weet helpt dit totaal niet en vinden ze het alleen maar leuker, maar het valt altijd te proberen? Kan natuurlijk ook zijn dat je dit nu leest en denkt van; Djeeeez, dat persoon van Eph is niet helemaal goed in haar hoofd, wat denkt ze wel met haar slechte advies. KAN ALTIJD, dan heb ik niets gezegt ;P. |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 23 2010, 07:55 | |
| Da's juist heel goed advies Ik heb wel is naar ze gelachen en toen lachtne ze terug, niet echt gemeen of zo. Gisteren keek iemand zo de hele tijd en toen heb ik gezwaaid en hij zwaaide terug, ook niet echt gemeen. Maar ik heb een paar dagen van te voren me middelvinger opgestoken, dus misschien denken ze dat ik door hun dreiging bang ben geworden. Ben niet bang, voel me alleen geïrriteerd omdat zij met meer zijn. Ik wou het gisteren al oplossen, maar steeds als enkele mensen daar staan, kijken ze naar mij en dan kijken die mensen automatisch ook naar mij en dan staan ze met een stuk of negen sterk. Zwak van hun, hè? En gisteren zaten ze iets te fluisteren naar elkaar en keken naar mij, toen heb ik echt zo vuil gekeken en eentje, een goede 'vriend' van mij, keek gauw de andere kant op. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za okt 23 2010, 12:29 | |
| Ik ben blij dat je het een goed advies vindt! Als ik eerlijk ben had ik het eerste getypt wat er in me opkwam . Kijk, als je dat gewoon blijft volhouden is het op ten duur niet leuk meer. Ze kicken erop om jou op je hielen te zitten, maar ik denk dat je dat zelf ook al door had. Zorg gewoon dat de lol voor hun er niet meer in zit, blijf bij de zelfde soort reacties. Verder is het alleen maar een kwestie van hopen dat ze uit hun peutertijd komen en die grijze massa gaan gebruiken. Maar het zijn jongens... Dus kan lang duren *zucht* |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 24 2010, 09:19 | |
| Drie hoeraatjes voor mij! Ik heb nu ook nog eens bijna ruzie met een meisje... :S Het ging over die jongens waarover ik verteld hebt, zij komt voor hun op, ik probeer rechtvaardig te zijn, houd mijn woede in, maar het lukt niet en voila! De ingrediënten voor een geweldig spektakel van ruzie! Heeft iemand tips nu???
|
|
| |
Ryuu .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur/RazenKlas: 3de / De mentorklas van Master SavadorPartner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 24 2010, 20:04 | |
| Een groep werven die bereid is jou te helpen, zo nodig. |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 24 2010, 20:50 | |
| Ryuu... Eentje heeft vet veel invloed op ongeveer 12 mensen, dus het lijkt me niet echt voor de hand liggend om dat uit te voeren... Ik zit gewoon vast :S |
|
| |
Ryuu .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur/RazenKlas: 3de / De mentorklas van Master SavadorPartner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 24 2010, 21:20 | |
| Aanvraag doen om naar mijn school te komen |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 25 2010, 07:18 | |
| Is goed XD Waar woon je? |
|
| |
Ryuu .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 25 2010, 13:44 | |
| |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 25 2010, 16:47 | |
| Dat was 'n grapje!!! XD Dadelijk zitten hier oude mannen, Edit je post!! XD |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 29 2010, 22:27 | |
| Jahoeeeeeeeee! Daarstraks op school heb ik de jongen van me dromen gezoend!!! Lekker in de struiken tijdens een spel!! Dat groepje houdt me niet meer in dat gaten, denk ik toch. Ik negeer iedereen. Ik heb met mijn mentor gepraat en het leek haar ook het beste om te doen alsof die pesters lucht waren. But I love that boy!!! He's so sweet! School is een stuk leuker geworden We hebben al een maand of zo verkering ^_^ Ik sloof me soms wel uit bij hem, weet niet of iemand dat hier soms heeft. |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 31 2010, 18:44 | |
| (excus voor dubbelpost)
Hier mijn stom puntje van vandaag, tegelijk de mop van de week: De buren hadden net gebeld omdat ik zo hard zong, dat ze geen televisie konden kijken O_O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 02 2010, 22:44 | |
| IK ga hier haast over me nek van een of ander sausje :S |
|
| |
Lynn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 03 2010, 14:50 | |
| Ugh... Ik ben zo levenloos als wat... IK zit ouwe topics door te lezen XD Moet dadelijk Scrabble gaan doen met me oma (kan het erger?) Volgens hun zit ik teveel aan de computer. Mensen... Verleen me dan ook gewoon geen toestemming om eraan te zitten of doe die vakanties gewoon weg... |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 03 2010, 18:46 | |
| Ja, dat is soms echt erg! Over computers, mijn moeder vond dat ik er teveel achter zat. Nog maar 1 à 2 uur per dag mag ik nu. Elk uur dat ik computer, moet ik één uur sporten! Ja hallo! Sociaal internet leven misschien? x3 |
|
| |
Rosalie .
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon/RazenKlas: 4e klasPartner: The one who can live with her honesty
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 03 2010, 18:58 | |
| Haha. Ik zit te veel achter de pc voor school. Echt alles moet tegenwoordig met de pc. Dus mijn ouders hebben er niet zo veel problemen mee alleen als ik te veel doe wat geen huiswerk is :S Doe ik dat dan heb ik pech want dan moet ik van alles inleveren of ze trekken de internet kabel er uit :S |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 04 2010, 16:08 | |
| Jahoeeeeee!!!!!! Ik heb een aantal leuke ideeën voor me site opgericht (staat bij linkpartners) En nu ga ik 'I feel like a woman' van Shania Twain (ofzoiets) zingenXD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|