|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sapphire .
PROFILEPosts : 238 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water/CassiaKlas: 1ste leerjaarPartner: The love of my life is Ryuu
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 07:14 | |
| Thanx girls, maar als jullie eens wisten wat ik had, dan zouden jullie begrijpen waarom 't moeilijk voor me was Wel bedankt voor de raad en zo, ik ga het proberen op te volgen, want die jongens zijn best ruw. Grr... Was het maar op RPG. Dan kon ik ijs om hun heen doen, hun inpakken en in de zee gooien, hahaxD |
|
| |
Ryuu .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur/RazenKlas: 3de / De mentorklas van Master SavadorPartner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 10:30 | |
| Jammer dat je niet op mijn school zit. Als dat het geval was zouden die jongens niks meer durven als ik met ze klaar was |
|
| |
Sapphire .
PROFILEPosts : 238 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water/CassiaKlas: 1ste leerjaarPartner: The love of my life is Ryuu
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 12:52 | |
| XD ik zal het ze zeggen, goed? XD Ik heb ze vandaag genegeerd. Je hebt gelijk Regan, dat werkt goed |
|
| |
Regan
PROFILEPosts : 57 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: 6e klasser, mentorleerlinge van master SavadorPartner: Degene die door het dikke schild kan komen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 13:18 | |
| You're welcome! Niks van aantrekken, hoe meer aandacht je ze geeft gaan ze er langer mee dor. Als je er niks mee doet vinden ze het na een poosje toch niet leuk meer! haha. |
|
| |
Aislin. .
PROFILEPosts : 24 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Modderbloedje Gren &WoodmagicKlas: 1e Partner: Ené, grote liefde van me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 16:56 | |
| Noah explain to me hoe je aan dat soort filmpjes komt... Volgens mij is dat niet gezond :') maar het is wel helemaal into Elo jaaa <3 vooral omdat d'r bij staat dat het een veroordeelde sex offender isXD omg :') Je kiest ze wel uit xD |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 16:57 | |
| Bedankt lis, echt... ontzettend lief van je... Als ik terug in Nederland ben, ooh jij bent de pineut. Jij komt vrijdag die bios niet levend uit hoor! Kom ik met zo'n fantastische bijl achter je aan, al ren je heel de stad door :3 |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 16:58 | |
| Ohh... Ik lig hier echt strijk van het lachen Ik zat zo'n topic te bekijken en zei hardop: 'Da's een wel heel erg fanatieke jongen in het echt.' bleek het gewoon een vrouw te zijn, zag ik XD Ik ga de naam niet noemen, anders word ik vermoord XD |
|
| |
Aislin. .
PROFILEPosts : 24 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Modderbloedje Gren &WoodmagicKlas: 1e Partner: Ené, grote liefde van me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 16:59 | |
| Je houd me toch niet bij ;hah Uiteindelijk zal jij degene zijn die puffend door haar iele beentjes zakt <3 |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 16:59 | |
| Ik doe mijn gympen wel aan... ipv die hakken. SERIEUS, ik hou het vol. Het gaat hier om mijn laatste beetje reputatie dat nu ook al hier op SSA door de grond geboord is en in de min staat *treurige zucht*. Noahlientje heb ik al terug gepakt. Leuk msn plaatje hè? |
|
| |
Aislin. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:00 | |
| Schattepatat, toen je hier al kwam stond je ver in de min.. dus maak je zelf nou geen ilusies. <3 Des te harder komen de feiten dalijk aan en dat moeten we niet hebben? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:01 | |
| waarom moet je nou altijd mijn dromen kapot maken, Lis. HAD BETER VAN JOU VERWACHT! Niemand kiest mijn kant ö |
|
| |
Regan
PROFILEPosts : 57 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: 6e klasser, mentorleerlinge van master SavadorPartner: Degene die door het dikke schild kan komen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:03 | |
| Ik weet niet waar het over gaat maar als ik moet dan kies ik je kant wel hoor Ephony xD |
|
| |
Aislin. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:03 | |
| Relax, darling. <3 sommige momenten zal ik wel jou kant kiezen.. denk ik :') en kijk hierboven ^^ ;D Je hebt al aanhangers |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:06 | |
| JEEAAAH, DANK U! Ik sta voor eeuwig bij u in het krijt. Naja, als je wilt weten waar het over gaat moet je pagina tien eventjes lezen... *dieptreurige zucht*. Saffie heeft besloten dat hij mij totaal niet aardig vind </3
ZIE JE LIS. Heb nog íets van vrienden! |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:11 | |
| *negeert Ephony's reacties* Lisanne-kind, ik kies even uw kant 8D Yarr |
|
| |
Aislin. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:16 | |
| Jij hebt vrienden? Ik zeg toch net schat, maak je nou geen ilusies. Dat komt hard aan, ik meen 't ö.
Yeah, Noah aan mijn zijde! |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:17 | |
| Jullie zijn gemeen *kruipt in hoekje en schommelt depressief heen en weer* |
|
| |
Aislin. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 20 2010, 17:17 | |
| vergeet je armen niet om je knieën heen te slaan ^^ |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 21 2010, 17:59 | |
| |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 21 2010, 18:43 | |
| Ze leren het ook nooit hé! onverbeterlijke sukkels ** zeker jaloers dat jou leven wel geslaagd is, in tegenstelling tot het zijne |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 21 2010, 18:44 | |
| Ik wil het wel goedmaken, maar NIET als hij zit te roddelen over me en vooral niet als een vriendin vet zijn kant kiest. Gisteren, een jongen zo: 'Ik draai me naar haar toe om niet naar haar te kijken.' wat wou ik dat ik 'm een trap onder z'n kont had gegeven... |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 18:12 | |
| (Sorry voor de dubbelpost, maar ik moet en wil mijn hart luchten)
Jeetje, jeetje, jeetje! Mijn ex zit me de hele tijd aan te staren. Hij en zijn groepje vinden mij de slet van de school, omdat ik maar met 4 mensen in één jaar ben geweest. Mensen! Er zijn ergere meisjes op de wereld. En nu heb ik ook een paar mensen die doen alsof ze me vrienden zijn, maar die eigenlijk vet voor me uitkijken. Gaat zo'n vriend van mijn ex zeggen: 'Ja, alle jongens zijn bang om jouw nieuwe slachtoffer te worden.' OMG! En dan zo'n andere jongen: 'Jij papt met alle jongens aan van 't school.' Ik heb me niet ingehouden en hem een stamp verkocht. Een andere jongen begon weer irritant te doen en die heb ik ook onder z'n kont gestampt. Gisteren begon een vriendin van mijn ex, (ik noem hem vanaf nu rotjoch) keihard tegen mij in te gaan, op MSN. Ze zei dat alles mijn eigen schuld was. Ja, hallo, ik kan toch niet met iemand verder door het leven gaan waarmee ik ongelukkig ben zeker? De juffen voeren geen zak uit! Dat rotjoch zit telkens naar mij te staren en let steeds op of ik al een nieuw vriendje heb. Samen met zijn 5 of 6 andere maatjes. Waaronder een hele goede vriend van mij. Ik voel echt verraden door die 'vriend'. Sorry, maar jullie begrijpen mij tenminste. Ik moest mijn hart even luchten. Ik denk dat ik het allemaal gewoon niet meer trek. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 18:41 | |
| Dat is wel heftig allemaal zeg. Heb je geen vertrouwingspersoon of iemand anders op je school waar je met dat probleem terecht kan? =| |
|
| |
Sapphire .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:10 | |
| Jawel, maar die neemt het op voor die jongens. Ik wil hier echt met niemand over praten, omdat mijn induviduele begeleidster niet helpt. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 22 2010, 19:18 | |
| Potver waarom zouden ze het opnemen voor zulke sukkeltjes? Ze zijn het allemaal niet waard hoor. Je verdient veel beter dan de manier waarop je behandelt word. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|