MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:27
AAAAH, saf :3. Ik wil wel praten alleen jij negeert me op msn *kijkt boos* Laat je me naar een plaatje kijken van een mannetje dat om een boom rent! Grr...
Jamaar... ik wilde net reageren op de aller vrolijkste reactie van Rude en toen kwam jij al!!
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:32
Iemand moet de eerste zijn. En ik zit niet te negeren miep. Ik was posten! Dx Ondertussen zit jij me de hele tijd te stalken met een oranje knipperend balkje
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:35
Ja maar jij doet altijd zo laaang over posten :3. Dus dan ga ik me weer vervelen en ga ik je weer pesten. Da's toch logisch... Tja, ik moet mijn reputatie als Stalker toch hoog houden...
Deshas
PROFILEPosts : 1131
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra, Dark magic. Klas: - Partner: Partners are unreliable
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:35
@ Rude: Volgens mij.......heel misschien......ik geloof.......HEB JIJ NOU EEN TAART OP JE KOP?
En wat betreft dat idee om Noah aan de muur vast te binden.... Mag ik dat idee van je jatten? xD. (Cadeautje voor Lin. Die is drie dagen na jou jarig Rude xD) *Ziet zichzelf al binnenkomen met Noah aan de ketting en Lin die uit haar dak gaat )
Master Rude
PROFILEPosts : 139
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon/Luchtmagie Klas: - Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:40
Het is toch niet waar..? Een taart? Op mijn kop????? Hoe kan dat nou? Ach ja, ik ga ook eens met de mode meedoen xD
Tuurlijk mag je het idee jatten, heel graag zelfs, maar ik huur hem al in op 2 oktober Ja, ik zag het ook net dat Lin 3 dagen na mij jarig is, leuk! Ben ik niet de enigste weegschaal
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 19:40
XD Het is wel verjaardag-achtig opgefleurd heurr.
TT_TT Over dat laatste.. kunnen wij ook misschien heel even praten Deem? Wie wil mij nu als cadeau?
Miss Eres ...
PROFILE Real Name : Linima Posts : 3443 Points : 83
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 20:18
OOHHH IKKE IKKE. IK WIL EEN SAFFIE VOOR M'N VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!
(Geen idee waarom maar ik denk nu aan een cibi versie van Saf en Madje terwijl Madeline Saffie haast doodknuffelt en vastgeketend houd en Saffie zo vet schattig moet huilen xD)
Silvana
PROFILEPosts : 239
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud/Gren Klas: Master Savador, 3e leerjaar Partner: As you dissapear.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 20:32
Stiekem wil ik toch wel een stukje van die taart.
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 29 2010, 21:57
Miss Madeline schreef:
OOHHH IKKE IKKE. IK WIL EEN SAFFIE VOOR M'N VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!
(Geen idee waarom maar ik denk nu aan een cibi versie van Saf en Madje terwijl Madeline Saffie haast doodknuffelt en vastgeketend houd en Saffie zo vet schattig moet huilen xD)
Dus toch.. ik ben geliefd! :'D Ah.. wacht.. ja! Mijn verbeelding toont het nu ook aan me. Who knows.. Misschien Saf z'n straf voor zijn ehrm.. ongewenste intimiteiten die hij op Madeline heeft uitgeoefend?
Miss Eres ...
PROFILE Real Name : Linima Posts : 3443 Points : 83
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 30 2010, 17:38
Tuurlijk ben je geliefd XD Door mij, door Joon, zelfs door Deem (maar hij is te macho om dat toe te geven )
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 30 2010, 17:44
OOH! Ik ben getoucheerd! Hoe ontroerend Ik hou van alles en iedereen! *pinkt traantje weg*
Deshas
PROFILEPosts : 1131
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra, Dark magic. Klas: - Partner: Partners are unreliable
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 01 2010, 07:57
Ik ben helemaal niet macho En om jouw tegendeel te bewijzen Lin: IK MAG JOU OOK HOORW SAF. Zo
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 01 2010, 18:55
Ah kijk eens aan! Opgelucht nu dat eruit is Des? Laten we vanaf nu allemaal als dikkere internetvriendjes door het leven gaan. Ik stem voor
Sapphire .
PROFILEPosts : 238
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water/Cassia Klas: 1ste leerjaar Partner: The love of my life is Ryuu
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 17:18
Ik word bedreigd door 'n ex van me op school... :S Ik stak gisteren me middelvinger uit omdat ik kwaad was op hem... Zegt ie vandaag in een keer: 'Als jij je middelvinger nog een keer opsteekt, breek ik 'm door.' Ik zo: 'Sorry hoor, maar ik voel me echt niet bedreigd. En als jij nog een keer over mij roddelt, haal ik gemakkelijk tien rode kaarten om jouw face kapot te slaan.' Oké... Sapphire... Goed bezig... Weet me nu alleen geen raad...
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:27
Oeps.. dat is niet fijn Sapphire! Stom dat hij je bedreigt!
Een iets minder erg probleem; ik zoek inspiratie! voor een gedicht.. maar ja, ik ben helemaal leeg; boekverslag, leesautobiografie, toetsen, gitaarles, tennisles, leven... en dan wil je een gedichtje maken, weet je niets.. weet iemand iets?
Sapphire .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water/Cassia Klas: 1ste leerjaar Partner: The love of my life is Ryuu
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:34
Je kan over Starshine Academy een gedicht doen... Ja, ik zit vet in de prut... En hij heeft ook nog een groepje van... 6 man? waar ik tegen uitgevlogen ben... Maar ik ben gewoon weerbaar. Ik kan er gewoon niet tegen als er geroddeld wordt over mij en al helemaal niet als dat drie weken zo doorgaat.
Ilyasviel .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:36
Je hebt helemaal gelijk! ik heb ooit ook zoiets gehad die jongen deed of hij verliefd op me was, en hij ging steeds vervelender doen alleen ben ik echt totaal niet weerbaar, en ik huil zo snel.. na drie kwart jaar heb ik hem (per ongeluk, ik zweer het!) na de zoveelste pesterij een mep in zijn gezicht gegeven. het is opgehouden, het gepest, maar ik weet niet of dat bij zo'n groepje pestkoppen helpt
Sapphire .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:44
Nou... Als ik boos ben, dan blijven vele mensen uit mijn buurt en kijken me ook een beetje bang aan... Dus dat komt redelijk goed uit, omdat ik mijn mond dan ook niet hou. Zo heb ik op het lagere per ongeluk iemand een bloedlip geslagen omdat die z'n mond niet hield... Ik kan mijn woede wel onder controle houden, maar niet als ik chagi ben!
Ilyasviel .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:48
chagrijnig is onontkoombaar! als ik chagi ben.. nou dat is niet echt fijn voor de omgeving een glimlachje is dan al teveel gevraagd. gelukkig kan je je woede onder controle houden! ik ben niet zo vaak boos gelukkig, alleen wel verdrietig
Regan
PROFILEPosts : 57
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra, Dark magic Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador Partner: Degene die door het dikke schild kan komen
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 18:48
Joh. Ik weet dat dat heel vervelend is Spphire. Ik ben zelf al 5 jaar lang het nr 1 roddelonderwerp bij een groepje meiden en dus ook bij, wat ooit mijn beste vriendinnen waren, 2 meiden. Ik heb er heeel lang mee geworsteld, en dan voornamelijk met mezelf. Bij alles wat ik deed dacht ik, zal dit opmerken, zullen ze hier ook weer onzin van maken, etcetc. Maar ik heb geleerd, van mezelf, dat ik het beter weet dan die meiden. Wat zij zeiden dat was niet waar en dat wist ik en ook mijn vrienden. Ik denk niet dat je veel hier aan hebt xD want ik heb dat nog nooit gehad met mn ex ofzo. Maar de tip die ik je mee kan geven is dat je in jezelf moet geloven en je echt geen donder moet aantrekken van die jongen(s). Want zij vinden je duidelijk top andrs roddelen ze niet over je!(teminste zo dacht ik op een gegeven moment! Roddel maar, maak me maar bekent, laat maar zien dat je 100% fan van me bent! )
Ilyasviel .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 19:00
Academy of the Stars we are all like that shining wonders every time we smile every time we laugh we light up someone's world please tell yourself it's you who made it true who made it happen the miracle of friendship the chance to forget pain for someone, you might be the savior that special smile, one out of thousands. You are special Don't forget
(ok.. ga ik nog aanpassen, maar voor vandaag kwam er dit uit mijn toetsenbord)
Sapphire, veel succes met alles! Je kunt altijd hier terecht
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 19:36
XD XD XD ELODIE'S NIEUWSTE IDOOL:
Duhurr
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 19:37
NOAH, JIJ KLEINE... AAARG Zeg, Norrepor :3. Ik heb nog een hele leuke Noahlientje foto... Als je hem wilt zien moet je maar even een berichtje sturen. Wie weet zet ik dat geweldige portret dan wel hier neer... IK HEB HEM AL ALS MSN PLAATJE ;D
Daaag lieve Noah
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 19:41
Dat was niet de afspraak! Ik heb bewerkte Elodia ook nog als plaatje en ben niet van plan die te veranderen zolang jij nog rondloopt met die belachelijke niet-louvre-waardige creatie. MITCH DIT HEB JE NIET GELEZEN!!!!!11!!!!
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 19 2010, 19:44
Ach, ik ben al verpruts genoeg ;D. Dus die creatie van jou - overigens niet Louvre-waardig - is geen goed chantage materiaal *voelt zich sterk in haar schoenen staan*. Duss... OOOH, Mikey... Heej, jongen. Als jij ook nog een uiterst leuk plaatje (of meer, ja ben creatief geweest) wilt, dan klop je maar aan. Én, Mitch&Mikey, als jullie nog leuke fotootjes hebben van monsieur Noah aka Randdebiel/Dwaas dan zijn ze welkom! Mvg, Mevrouw E.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.