|
|
Auteur | Bericht |
---|
Escai
PROFILEReal Name : Kim Bobeldijk Posts : 15
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 26 2010, 01:44 | |
| Oh jippie, hoe leuk. Mijn eerste topic hier loopt nu al dood >.> |
|
| |
Quinty .
PROFILEPosts : 66 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova en Shadra (6)Klas: 5Partner: I broke up with him, altough I miss him.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 26 2010, 01:47 | |
| |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 26 2010, 09:00 | |
| *rekt zich uit, stoot haar hoofd, vraagt zich af waarom ze dwars in haar bed ligt* Goeiemorgen. |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 28 2010, 03:38 | |
| eindelijk een nieuwe router oftewel ik kan de hele avond op internet en dus op het forum; three times hooray for the me-santa \w| \w| |
|
| |
Avalana .
PROFILEPosts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/FireKlas: 3de klasPartner: My only love is Ryan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 28 2010, 11:00 | |
| Uhm... Ik ga al mijn accounts effe opschrijven er nieuwe topics meemaken... Ik moet actief worden... Ik heb net al een leuke come back met mijn andere accoutns gemaakt op een ander forum (tien accounts).... Zo moeilijk kan het nietzijn... *zucht* |
|
| |
Ralph .
PROFILEReal Name : Margelique c; Posts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: My heart still belongs to the one who left me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 29 2010, 19:29 | |
| Ik MOEST en ZOu het posten dus doe ik dat maar lekker hier HUISREGELS VAN DE HOND!! [ BELANGRIJK ] 1.De vuilnismannen stelen geen spullen van ons, laat ze dus met rust hun werk doen. 2. Niet plotseling opstaan als je onder de koffietafel ligt. 3. Je natte vacht uitschudden, voordat je het huis binnengaat. 4. Geen lik geven over een beker waar gloeiend hete thee inzit. 5. Niet het eten van de katten opeten. Niet voordat ze de kans hebben gehad het op te eten en zeker niet als ze het uitgekotst hebben. 6. Niet op tandenborstels kauwen. 7. Niet overgeven in de auto. 8. Niet in dooie beesten rollen, alleen maar omdat het luchtje zo lekker is. 9. Die knapperige dingen in de kattenbak zijn geen eten. 10. Geen zakdoekjes of luiers eten. 11. De vuilnisbak is geen koekjesblik. 12. Niet het laatste stukje schone vloerbedekking opzoeken, wanneer je moet overgeven. 13. Niet op pennen kauwen. Zeker niet op de rode, anders denken ze dat je bloedt. 14. In de auto moet het raam dicht als het regent, blijf dus van die knop af. 15. Als je een deurbel hoort: niet blaffen. Het is op de TV. 16. Geen ondergoed jatten en er mee door de achtertuin rennen. 17. De bank is geen washandje. De broek van de baas en het vrouwtje ook niet. 18. Je hoofd hoort niet in de ijskast. 19. Niet in de hand van een agent bijten, als hij het rijbewijs en kenteken aanpakt. 20. Geen touwtrekspelletje doen met het ondergoed van de baas, als hij op de WC zit. 21. Geen tandfloss opeten, je wilt niet weten hoe moeilijk dat er weer uitgaat. 22. Niet in de modder rollen als je net gewassen bent. 23. Je neus in iemands kruis duwen is geen acceptabele welkomstgroet. 24. De kat is geen pieppoppetje. Als je met hem speelt en hij piept, is dat geen goed teken. 25. Niet midden in de huiskamer met je pootjes breedt in de lucht aan je kruis likken als er visite is. 26. Alleen blaffen en de postbode laten schrikken als hij rekeningen in wil gooien. 27. Sokken zijn om baasje en vrouwtjes voeten warm te houden, dus bijt er niet telkens gaten in. 28. Geen vetbolletjes van de vogeltjes opeten anders moet baasje de hele nacht met je naar buiten 29. De pantoffels zijn van baasje en vrouwtje en niet van jou! 30. Kussentjes op de bank zijn v.d. gezelligheid en niet om op te knabbelen. 31. Plantjes die we in de tuin planten niet telkens weer uitgraven. 32. Niet je verregende natte koppie tussen de benen van je vrouwtje drogen 33. En niet vrouwtjes handschoenen proberen uit te trekken als het vriest |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 30 2010, 08:21 | |
| Hahaha! Nummer 33 is zo grappig |
|
| |
Ralph .
PROFILEReal Name : Margelique c; Posts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: My heart still belongs to the one who left me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 30 2010, 12:02 | |
| Nr 20 dan xD 20.Geen touwtrekspelletje doen met het ondergoed van de baas, als hij op de WC zit.. Loll |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 31 2010, 02:34 | |
| omg, wat zijn die regels droog, god zeg, ik verveel me nu zo dat ik oude topics van andere mensen ga lezen omdat niemand wil reageren op mijn posts
Tip voor iedereen, je kan alle topics waar je post inclusief degene die het laatst daar heeft gepost zien onder "Jouw berichten bekijken" dat is een link op de hoofdpagina, die staat aan de rechterkant, onder de reclame-banner en boven de gebieden |
|
| |
Ralph .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 31 2010, 09:01 | |
| HÉ...het zijn wel MIJN droge regels....en er zitten wel echt achterlijke tussen..maar sommige zijn wel lollig Het is jouw mening .... |
|
| |
Diamond .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark en Nova/LightKlas: 3de klasPartner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 31 2010, 20:27 | |
| Sorry Tomari... *buigt en kust je voet: GATVER!* Ik zal meteen met Lynn reageren en ook met Selène, maar als jij eens wist hoe *************** druk ik het heb op een ander foruM.. Kijito is mijn bewijs! |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 01 2011, 15:45 | |
| Ja, inderdaad! op Warrior Cats zit ik haar heel veel te spammen ^^ met antwoorden op topics *plijt voor Sapphire/Diamond/weet niet meer wie ^^* |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 13:17 | |
| OMG OMG OMG. Okeee I totaly love GLEE! Ben het via internet aant volgen en WAAAAH het is nog leuker dan toen ik het volgde via tv.. Haha okee dat wilde ik even kwijt xD |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 13:58 | |
| Aww, Emily, jouw ava is zo schattig <3 c: |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 14:03 | |
| Dat is ook echt een actie die ik zou doen. Mond wagenwijd open, een ook dicht en een hartje vormen met mn handen xD I always do that.. x'D Maar dankjee! |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 16:56 | |
| Ik plaats maar even een post in het onzin topic om mijn huiswerk te ontlopen, zeer verstandig. ^^
God, wie heeft KCV bedacht? En wie heeft een opdracht over vergelijkingen met Vitruvius bedacht? xC
En wie heeft hier nog een week vakantie? *kijkt boos rond* |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 18:29 | |
| Vakantie voorbij! VOORBIJ! vertel me dat het niet waar is! *rent weg* |
|
| |
Quinty .
PROFILEPosts : 66 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova en Shadra (6)Klas: 5Partner: I broke up with him, altough I miss him.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 18:33 | |
| Whaha De roostersite van mn school doet het niet en nu weet ik niet welke vakken ik morgen heb en dat worden de leerkrachten weer boos en ik weet alleen dat ik om kwart voor 9 moet beginnen. I don't like school. En ik moet nog te veel doen voor school. want ik heb dus echt helemaal niks gedaan deze vakantie. En I'm f*cking screwed! |
|
| |
Ralph .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 18:38 | |
| WHAHAAAA Ik heb nog een week vakantie |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 21:52 | |
| |
|
| |
Mizore
PROFILEPosts : 483 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water magie, alleen ijsKlas: Partner: the one who can make my hart melt away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 22:51 | |
| en ik heb ook nog een week vakantie *doet dansje* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 23:03 | |
| Same here! |
|
| |
Ashley .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 02 2011, 23:34 | |
| verdoem jullie, ik heb morgen alweer school *cries in a corner* |
|
| |
Ralph .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 03 2011, 00:00 | |
| Bwhuahuahua!! *vreugdedansje* Still a week!! |
|
| |
Ashley .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 04 2011, 12:20 | |
| ik haat nu officieel school EN de mensen die inwrijven dat hun nog wel vrij hebben *kijkt kwaad rond en gromt naar 'zekere' personen* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|