|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:46 | |
| Mijne komt pas 28 augustus D: Dus ik kan geen fortuin inkopen in Turkije T^T |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:47 | |
| @ Zoë; Ik krijg waarschijnlijk wel iets van een ventilator op mijn kamer c: Want het is hier nu gewoon een sauna T^T
En nieuwe laptop ;o ? Awesome ;D Welk model wil je kopen, als ik vragen mag ;o ? |
|
| |
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:49 | |
| Ik heb een airco op mijn kamer >D |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:50 | |
| @Ruuz; Bij mij is het altijd afwachten wanneer het komt. De ene keer komt het rond de 15e en de andere keer rond de 25e. TURKIJE <3 Omg ik wil daar ook weer eens heen D: @Noor; Ik slaap op zolder, dus bij mij is het bijna altijd een sauna. Slaap ik ook nog eens aan de kant waar de zonde hele middag op staat, lovely. Wacht ik zal 'm opzoeken! c: Ik heb hem nodig voor mijn nieuwe opleiding, want de laptop die ik nu heb is echt een afdankertje haha. ACER Aspire 7560-63428G50MN |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:51 | |
| - Canin schreef:
- Ik heb een airco op mijn kamer >D
Ik ook maar het ding maakt zo'n herrie dat ik het om 11 uur moet afzetten van de oudjes >.< |
|
| |
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 22:56 | |
| haha xD Nja, op zolder is het bij mij opeens wat koeler, heel raar, maarja :'] i'm fine with it. Hopelijk word ik morgen niet gewekt door een ruzie tussen moeder en zusje ~ |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:00 | |
| Ben ik blij dat ik niet op onze zolder moet slapen er ligt daar geen eens een fatsoenlijke vloer en er zitten waarschijnlijk muizen >.< |
|
| |
Canin .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:03 | |
| hm, bij mij wel :'3 Mijn kamer is geheel op geknapt, x3 - nog niet af zelfs (aa') - Of ja..bijna >D |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:10 | |
| mijn kamer is ook wel opgknapt heb mijn ouders er van overtuigt mij nieuwe meubelen te geven omdat dat anthieke geval kraakte als een gek xD alleen de figuren op mijn muur moet ik nog eens afschilderen |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:11 | |
| @ Canin; Fu D: GIMME YOUR AIRCO D<
@ Cherry; Omg, onze zolder is ook super warm. Arme jij :c Ik slaap op een kleine kamer waar de wind altijd naartoe staat, waar de regen naarbinnen lekt door het raam - derp - en waar de zon het einde van de dag met al haar glorie in schijnt. Maar ik ben eraan gewend geraakt, maar toch kan airco geen kwaad D:
En oe, dat is een best mooi laptopje c: Ik ben eigenlijk van plan om voor een computer te sparen, gewoon omdat ik vrijwel altijd op één plek zit met mijn laptop en een computer gewoon in vergelijking beter is ~ Daarbij is mijn laptop nu gewoon een verwarming, zelfs op netstroom >.< |
|
| |
Canin .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:19 | |
| *probeert het door de USB poort te proppen* Ugh..het lukt niet D: Sorry Alejandro ;3 |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:22 | |
| Ja dat dus, Noor. Het is zo verdomde warm hier boven. D: Oh dt zou wat woorden als mijn ramen ook lekken. Dan is mijn hele bed gewoon kleddersnat? -ja mijn bed staat onder mijn twee geweldige -kugh- schuine ramen - dus vandaar. Maar ehm tsja. Airco kan inderdaad geen kwaad. Zou dan ook meteen een stuk fijner slapen I think. Ja tochhhh ~ Ja dat is dan wel weer mazzel. Ik vind persoonlijk pc ook fijner als je telkens op dezelfde plek zit, maar ja ik moet mijn laptop mee naar school sjeulen. Dus dan is een pc niet zo handig ahahha xd. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:34 | |
| Wieh ben er weer ~ Okay dat was meer als 2 uurtjes.. ^^'
Airco is heilig. Vooral komende zondag bij 36 graden. mjamm. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:36 | |
| 36 graden? Are u sure? Okay ik ga mijn hele kamer donker maken, echt. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:36 | |
| erg zwijg mij van zondag ik moet een wedstrijd spelen in die hitte >.< |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:38 | |
| Zwijg. In Turkije is het 45 graden >U |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:39 | |
| Ja maar in Turkije is het anders warm dan in Nl. In NL word het dan ook meteen benauwd, daar niet.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:39 | |
| Okie. Jij wint Ruuz xD
Maar ja, tenminste hier vertelde het weerbericht 36 graden O.o
Ik doe die dag helemaal niets naja misschien wat tikken met de airco aan xD
EDIT: Dat klopt dan wel weer, wat Flavio zegt xD |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:40 | |
| Hey I just met you and this is crazy, but call me Zoë. 'Cause thats my name. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:41 | |
| - Flavio schreef:
- Ja maar in Turkije is het anders warm dan in Nl.
In NL word het dan ook meteen benauwd, daar niet.. Dat geld dus mooi ook voor BE *deep sigh* |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:43 | |
| Ik word altijd zo blij als ik mijn vinger er bijna half afhak op mijn werk *fake grin* |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:45 | |
| Heeeeh? Wat voorn werk doe je dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:45 | |
| @Soh; wut? O.o Wat voor werk doe je? x_x @Zoë: Yaaaaaay weer een naam,~ |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:46 | |
| Dat van de warmte is wel waar D; @SanNi: Waaaat? |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:47 | |
| Ik word de nieuwe moedernatuur, I'm sure about it. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|