|
|
Auteur | Bericht |
---|
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:48 | |
| ..36 .. graden?! HET IS VERDOMME DE HELE VAKANTIE KOUD EN REGEN-ACHTIG GEWEEST EN DE LAATSTE DAG WORD HET ZÓ WARM?! *sigh* .__. |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:50 | |
| Ik werk in een café en er is daar een gigantisch mes dat dwars door botten heen kan snijden, want dat heb je gewoon nodig in de gemiddelde keuken. En als kokshulpje moet ik die altijd schoon maken en dat mes noem ik altijd al vol *kuch* liefde *kuch* 'mijn grote vriend'. En vandaag was het weer eens zo ver --' Tot mijn freaking spier. Ik heb een redelijk hoge pijngrens, maar mijn maag draaide zich half om en natuurlijk was het vanavond freaking druk want we hadden één of andere tapas avond dus de tijd om die wond een beetje te verzorgen heb je dan ook niet en blegh x.x
En dan is er nog iets waar ik me dood aan erger, maar dat post ik niet hier ^^ Trololol. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:51 | |
| Yep.. it sucks~
Ik háát warm weer. Echt haathaathaathaat. x[ Vies ,plakkerig, klam zweet, stank, binnen, bah.
Nu maak je me curious, Soh~ Maar.. klinkt als pijn iig.. >_< |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:52 | |
| Sanni : O_ô da's echt heel erg voor je
|
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:53 | |
| @Sanni; Volgende keer maak je het gewoon eerst goed schoon etc hoor? Dan wachten die mensen maar even, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor :c En ... hopelijk geneest het snel want het klink zo pijnlijk D: Als je het toch kwijt wilt, je mag me gerust PM'en he. (: |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:55 | |
| //Rani Ach ja, shit happens en zoals gezegd: mijn pijngrens is hoog. Dus echt last heb ik er niet van, maar ik wordt altijd bloedchagerijnig als ik verwond ben: dus alvast sorry voor iedereen waar ik bot tegen kan doen ^^' en gelukkig heb ik Soh waar ik me mee kan afreageren
//Zoë Mweh, ik heb vaak genoeg wonden gehad ^^' en vaak genoeg niet schoon gemaakt, gaat altijd goed c: En thanks voor het aanbod, maar hetisnogaleenstomdingomjeboosovertemakenduslaatmaarwantikschaammeervoor :'] |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:57 | |
| @ Sanni; Ew.. Dat is like.. Maar hoe gebeurde het dan? Want ik neem aan dat je normaal wel overweg kunt met dat mes, anders zouden ze het je niet aan geven, leidde iemand je af of zo D: ? Belgh... Ik zie het helemaal voor me >.< Ie, ik heb echt medelijden met jou en je arme vingertje :c Wil je er een pixel kusje op c: ?
En... Ik irriteer je toch niet eh D: ? Sorry als ik je irriteer met die vraag, maar ik ben nou eenmaal zo'n persoon dat altijd denkt dat ze mensen irriteert en zo c: |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:58 | |
| Awww, arme SanNi <3 Nou, always look at the bright side: At least ben je niet doodgebloed? :'] Oke, dat klonk vast en zeker nogal gemeen. I'M SORRY Moet je er een kusje op? c: |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:59 | |
| Tgggh, dan heb je mazzel en Soh op je schouder zitten, of hij drukt gewoon stiekem elke keer kusjes erop dat het goed geneet. That is it.
Ach dat herken ik maar al te goed. Ik maak me ook vaak genoeg boos om onnozele dingen etc. But that doesn't matter. Dat hoort bij ut leen ghghe o3o |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 23:59 | |
| Sanni : maar dan nog zelfs met een hoge pijngrens lijkt het me niet echt prettig :$ En ik denk dat ik ook wel heel chaggie zou worden van zo'n wond ^^" En natuurlijk zal rhinetje er alles aan doen om hem nog wat extra op stang te jagen |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:03 | |
| //omgikweetjenaamnietD: Ja, René begon tegen me te praten over the Glee Project en ik was net het mes schoon aan het maken en toen stak ik de punt in me vinger. :'] Niet echt handig bezig.
En neuuh heur c: Maak je geen zorgen *aait* jij bent lief *aait nog een keer*
//Ruuz Oewh, dan kan ik pixelkusjes gaan sparen o3o And I know, I know: ik had ook dwars door m'n vinger kunnen steken :'] Maar ik word gewoon altijd een hele erge brombeer als ik of verwond ben, of honger heb of moe ben c:
//Zoë Tuurlijk, Soh woont in me c: Al mijn kindjes wonen in me Hahah, irritaties om onnozele dingen FTW~!
//Rani Prettig is anders ja, maar goed: op een gegeven moment wen je er aan c: Een gebroken sleutelbeen hebben en door judoën doet altijd nog meer pijn. c: |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:05 | |
| HET. IS. WARM. *ligt in bed te woelen* MAAH D: |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:06 | |
| God, mijn hersens doen weer flauw. Dankzij dat verhaal heb ik nu een vaag gevoel aan mijn wijsvinger. Dangit >U
@ Sanni; O my, stoute René D: Dwing haar een kusje te geven aan je vinger ;o
*spint zachtjes* Jeeej c: Ik ben minder irritant dan ik dacht, dat betekent dat er nog hoop is ;w; O en ikke is Noor c:
@ Judith; *geeft tik tegen achterhoofd* Iedereen heeft het warm. Sanni is momenteel zieliger want haar vinger heeft au-au :c Stoute Judith, toon medeleven. Nu :U |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:07 | |
| //Noor het is ook mijn wijsvinger... bij je linker- of rechterhand? En het is een hij, haha xD En als ik hem weer zie, is het waarschijnlijk al genezen want hij werkt meestal niet op donderdag c: |
|
| |
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:08 | |
| Zo :'] Groep aangemeld, i'm kinda proud on it <'3 |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:08 | |
| Oh gosh toen ik pixel kusjes las dacht ik aan Habbo, en toen Sanni ook nog pixelkusjes sparen zei moest ik er al helemaal aan denken. Omg oude tijd @SanNi; Zie je. I knew it for sure en nu heb ik bevestiging yaaaay ~ Hahah ja jottem c: Wil je ook een Zoë pixelkusje voor je verzameling dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:10 | |
| @ Sanni; Rechter, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik rechtshandig ben. Maar ik voel altijd dat soort vage dingen, gewoon omdat mijn brein lame is. Als mensen over symptomen beginnen voel ik ze ook >.< Zo vervelend D:
Oh, nou dat is eventjes lachwekkend XD Ik ken namelijk twee vrouwelijke René's irl, allebei anders gespeld maar derp. Het komt op hetzelfde neer o3o
@ Zoë?; OMG HABBO D: Hééééle oude tijd voor mij ;} Dat ik dat faal spel ooit heb gespeeld... Best erg o3o |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:12 | |
| //Zoë Ja, ja, ja o3o Dan heb ik er al drie, wiiii~ih En ja, het is druk in mijn hoofd n___n en met types als Soh en Isei(kennen jullie lekker niet, trololol) ben ik bijna altijd wel veilig c:
//Noor Vandaar en bij mij is het mijn linkervinger c: En ik ben linkshandig dus dat gaat de komende dagen nog leuk worden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:14 | |
| Habbo... Daar heb ik echt zo veel geld in geduwd.. Treurig eigenlijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:14 | |
| @ Sanni; Je moet gewoon zielig gaan doen met je vinger en net doen alsof je daardoor niks kan ;o *deed dat toen mijn knie open was* Beste dagen van mijn leven =w= |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:16 | |
| @Noor: ja voor mij dus ook D: Ik zei altijd dat ik ouder was of deed me voor als jongen. En ze geloofde het ook nog altijd, terwijl ik 10/11 zoiets was. @Sanni: okay dan *stuurt pixelkus* Heb je hem ontvangen? (: hahhah gelukkig maar, is Soh toch nog ergens die engel. |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:16 | |
| @Noor; NO. Ik heb overal papercuts. Ik heb mijn rechten D:
AAAHW, arme San. Kom, knuffel ik je wel even. |
|
| |
Soh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:18 | |
| //Noor Ja, maar.. nee Ik ga altijd door en door en door :'] Dus dat is geen optie voor mij c: Waarschijnlijk is het morgenochtend ook als m'n ouders het zien van gewoon van 'het is maar een sneetje ' //Zoë Maar Soh is sowieso wel een engel Hij zou nooit, maar dan ook nooit iemand vermoorden, misschien er dichtbij brengen maar dat is gewoon omdat hij wat wisselvallig is en niet tegen duister magiërs kan. c: //Judith yay~ *hugs back*
Laatst aangepast door Soh op vr aug 17 2012, 00:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:19 | |
| @ Zoë; Whaha, heb ik ook een keer gedaan. Genderswitch. Ik was ook nog super jong of zo... Maar mijn naam was ook Noortje-2 of zo en zelfs met die girly naam dachten sommige nog echt dat ik een jongen was en gingen ze helemaal flirten en zo. Genius.
@ Judith; Ja maar papercuts zijn minder erg dan je... Spier zien D: Ew, mijn nichtje was laatst van de fiets afgevallen en haar wond was zo diep dat je haar knieschijf kon zien >.< Super ranzig.
@ Sanni; Nou... Meestal doen de mijnes dat ook, maar ik ben echt een monster als ik pijntjes heb. Niet omdat mijn pijngrens perse zo laag is, maar ik ben lui en zo x') Ook met le maandelijkse dinges - die niet zo maandelijks is bij mij door de pil, maar oké - dwing ik mijn moeder om chocola te kopen omdat ik anders way te pissig ben en ze daar niet tegen kan ;D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 17 2012, 00:20 | |
| Ftt, en het is weer eens zover. Omdat de vent des huizes een klein pietluttig ding in het huishouden heeft gedaan hoeven we ook maar iets te zeggen of we krijgen het a la dur op ons dak dat we niks doen. Wat een prestatie zeg. Ik moet hier alles maken, van de gootsteen tot het terughalen van verloren foto's, omdat hij er geen weet over heeft hoe of wat. Zielige akkepoot. Moeder doet alsof er niks aan de hand is, reageert overal op met 'ach wat'. Ga dan toch weg mensen. Wees niet jaloers dat ik nog even vakantie heb. Nja, genoeg gemiep Ik ga maar eens naar bed. Trussie - oeioei en beterschap Sanni owo sounds ouchie |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|