|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Arianna
PROFILEReal Name : I was depressed when I made this char Posts : 225 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: X CassiaKlas: X xPartner: X Let's love everything~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 18:52 | |
| Ik ben verslaafd aan D. Gray-man ._. vandaag 3 episodes gekeken. |
|
| |
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 18:52 | |
| Sanne van WC? :'3 -- Voorstel topic is E I N D E L I J K klaar o.o |
|
| |
Ayla .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Luchtmagie||WoudmagieKlas: 5th//Mentorklas van SafPartner: Who can heat up my frozen heart?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 18:55 | |
| Uhm.. xD WC? (ben wat traag van begrip en heb inmiddels aan zoveel RPG's meegedaan ) |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 18:56 | |
| juist gelezen ghehe
en d. gray-men in het begin ik ook hoor maar vanaf dat ik iets van twee dagen geen tijd heb gehad om er naar te kijken kijk ik er ook niet meer naar *.*
Ik ben trouwens Noelani ^^ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 18:58 | |
| - Miss Arianna schreef:
- Ik ben verslaafd aan D. Gray-man ._. vandaag 3 episodes gekeken.
En dan noem je jezelf verslaafd ;} ? Ik heb nu al +10 eps gekeken van Wakfu en ben ook van plan om seizoen twee vandaag af te ronden c: Dat heb ik dan in... Twee of drie dagen gedaan n_n Dát noem ik verslaafd o3o |
|
| |
Miss Arianna
PROFILEReal Name : I was depressed when I made this char Posts : 225 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: X CassiaKlas: X xPartner: X Let's love everything~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:01 | |
| - Alejandro schreef:
- Miss Arianna schreef:
En dan noem je jezelf verslaafd ;} ? Ik heb nu al +10 eps gekeken van Wakfu en ben ook van plan om seizoen twee vandaag af te ronden c: Dat heb ik dan in... Twee of drie dagen gedaan n_n Dát noem ik verslaafd o3o Ik ben sloom, ik noem me al verslaafd als ik twee epsiodes kan kijken in een dag xD |
|
| |
Ayla .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Luchtmagie||WoudmagieKlas: 5th//Mentorklas van SafPartner: Who can heat up my frozen heart?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:02 | |
| -denkt diep na- Nope, volgens mij heb ik nooit meegedaan aan een RPG waar de naam of afkorting WC van is. x) Maar wel aan, onder andere; Dust, Franklin High, The Empire of Rome, The Royal Malory Academy, Chosen, Rywale, Camelot High, Radiance ehm.. en nog wat meer. |
|
| |
Canin .
PROFILEPosts : 71 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duistere Magie - Licht MagieKlas: I don't know yet.. I don't care either.Partner: Love is a weak thing.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:03 | |
| - Ayla schreef:
- -denkt diep na-
Nope, volgens mij heb ik nooit meegedaan aan een RPG waar de naam of afkorting WC van is. x)
Maar wel aan, onder andere; Dust, Franklin High, The Empire of Rome, The Royal Malory Academy, Chosen, Rywale, Camelot High, Radiance ehm.. en nog wat meer. Nevermind x3 Ik dacht dat je iemand anders was :'3 |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Ayla .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:06 | |
| - Canin schreef:
- Ayla schreef:
- -denkt diep na-
Nope, volgens mij heb ik nooit meegedaan aan een RPG waar de naam of afkorting WC van is. x)
Maar wel aan, onder andere; Dust, Franklin High, The Empire of Rome, The Royal Malory Academy, Chosen, Rywale, Camelot High, Radiance ehm.. en nog wat meer. Nevermind x3 Ik dacht dat je iemand anders was :'3 Okki. No problem. Er lopen wel meer Sanne's rond. X) Hier zijn er ook al 2; moi & SanNi (ondere andere het meesterbrein achter Soh) |
|
| |
Miss Arianna
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:09 | |
| - Alejandro schreef:
- Miss Arianna schreef:
- Alejandro schreef:
- Miss Arianna schreef:
En dan noem je jezelf verslaafd ;} ? Ik heb nu al +10 eps gekeken van Wakfu en ben ook van plan om seizoen twee vandaag af te ronden c: Dat heb ik dan in... Twee of drie dagen gedaan n_n Dát noem ik verslaafd o3o Ik ben sloom, ik noem me al verslaafd als ik twee epsiodes kan kijken in een dag xD Ja maar ik ben ook een slecht mens, heb de neiging om zo een hele anime af te kijken als ik het een leuke vind, om vervolgens sad te zijn als het is afgelopen en te gaan van: WHY SO FAST D: Maar ik ben gewoon pro of zo, in dingen snel kijken. *skipt openingen en eindes* Ik mag al naar blz drie =3 met D. Gray-man nog 3 hele blz te gaan :3 Ik zit ondertussen ook andere dingen te doen. :3 Ik verplaats even van computer. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:11 | |
| @ Ayla, je bent de eerste di ik ken die ook op Dust zit. Welke vind je je leukst van je lijstje? |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:16 | |
| |
|
| |
Miss Arianna
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:16 | |
| Maar ik ga nu simsen |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:20 | |
| Hehe eindelijk faceclaim gevonden ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:21 | |
| Euy eueueuy is dat niet Hinata |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Klopt |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Elo heeft me een random brief gestuurd en nu denkt mijn moeder dat ik een vriendin heb-moment. yup uwu |
|
| |
Ayla .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:22 | |
| - Rhae schreef:
- @ Ayla, je bent de eerste di ik ken die ook op Dust zit. Welke vind je je leukst van je lijstje?
Zat, eigenlijk. ;3 Ben er nu niet meer actief. Hm, mijn leukste RPG? Rywale, denk ik. Daar heb ik de leukste herinneringen aan vooral, maar qua verhaallijn Dust of SSA. Jij? @Jinte (dacht ik)/Miss Arianna: Sims.Is.Awesome. |
|
| |
Canin .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:27 | |
| Mijn Canin heeft geen faceclaim >3 It was just a person on DA. :'3 Ik ga posten, met mijn lieverd - kuch - >3 |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:28 | |
| xd wij moeten dan ook maar eens binnekort een topicje hebben >:3 could be fun ghehe xd
ik kan niet zonder faceclaim, jammer genoeg ben ik iemand die snel iets beu word xd net als bij sport na een jaar ben ik het beu en wil ik iets anders doen. Is net met foto's xd daarom zoek ik altijd een faceclaim met veel fototjes xd |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:28 | |
| Beter gaat hij Flavio niet tegenkomen. Flavio gaat echtzijn van: *haar aanraak* Jij lijkt zoveel op .. iemand. *poket wang* Whuut. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:31 | |
| - Master Savador schreef:
- Elo heeft me een random brief gestuurd en nu denkt mijn moeder dat ik een vriendin heb-moment. yup uwu
Mijn oudste zus is erger, die gaat al van: OMG NOOR ;D Als ze jongens namen in mijn msn lijst ziet staan ._. Vandaar dat ik me nu iedere keer uitlog als ze eventjes op mijn laptop wilt o3o |
|
| |
Ayla .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:31 | |
| I'm off. Daaaag! Heb een awesome Disney-filmavond met vrienden. =w=
Yeah, I know: really badass.. , but when you go Disney, you'll never go back. ^^' |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do aug 16 2012, 19:32 | |
| Beter dat Ana de helft van al die moordlustige mensjes niet tegenkomt. Gaat ze van; "Maybe he was a really nice murderer."
@Noor; Ik voel de behoefte om mijn naam in een jongensnaam te veranderen nu. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|