PortalIndexterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 HpD5Uwnterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 08:56

Sasuke begon te lachen. "Hij zal je op de proef stellen, hij zal zich vast wel gedragen als een zak, hij is veel beter in vechten dan mij, hou daar wel rekening mee lieverd als je hem wilt uitdagen voor een gevecht." zei hij zachtjes. .Ik ga hem echt niet uitdagen voor een gevecht hoor. Zo geweldadig ben ik nu ook weer niet.Zei ze met een gemaakt zuur gezicht. "Hij zal je vast aardig vinden." zei hij en hij kuste haar om haar rustig te maken. "Alles komt goed, geloof me maar" zei hij met een grijns die elke seconde breder werd. "Zelfs al vind hij je niet leuk. I don't care. I will still love you forever." Ze glimlachtte. Zijn ogen werden weer ongewild rood terwijl hij haar kuste. Hij keek haar na de kus aan en zijn ogen werden weer zwart "Sorry lieverd" mompelde hij en hij liet zijn hand door haar haar gaan. Hij ging met zijn handen over haar rug en begon haar wat wilder te kussen. Hij stopte abrupt om dan op bed te gaan liggen. Zo kon ja haar natuurlijk extra plagen. Met zijn vinger wenkte hij haar mee op bed. Hij sloot dan zijn ogen eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 10:57

Hij keek haar na de kus aan en zijn ogen werden weer zwart "Sorry lieverd" mompelde hij en hij liet zijn hand door haar haar gaan. ze glimlachtte lichtjes. Is niet erg... Zei ze zachtjes. Hij ging met zijn handen over haar rug en begon haar wat wilder te kussen. Hmmm hij werd dus weer wilder hè. Hij stopte abrupt om dan op bed te gaan liggen. Ze staarde hem even na. Wat was hij nu weer van plan? Met zijn vinger wenkte hij haar mee op bed. Hij sloot dan zijn ogen eventjes. Ze wandelde rustig naar zijn bed en ze kroop bovenop hem ze kustte hem zachtjes op zijn lippen en ze deed haar hoofd weer wat hoger om naar hem te kijken wachtend tot zijn ogen weer opengingen. Jij kleine pestkop zomaar weglopen Zei ze met een grijns terwijl ze cirkeltjes op zijn borst maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 11:54

Hij keek haar na de kus aan en zijn ogen werden weer zwart "Sorry lieverd" mompelde hij en hij liet zijn hand door haar haar gaan. ze glimlachtte lichtjes. Is niet erg... Zei ze zachtjes. Hij ging met zijn handen over haar rug en begon haar wat wilder te kussen. Zijn handelingen werden weer wilder, misschien moest hij zich toch maar in toom houden. Hij stopte abrupt om dan op bed te gaan liggen. Ze staarde hem even na. Hij was zo'n fantastische pestkop. Hij sloot dan zijn ogen eventjes. Ze wandelde rustig naar zijn bed en ze kroop bovenop hem ze kustte hem zachtjes op zijn lippen. Hmm, zalig. Hij opende zijn ogen en hij keek haar aan. Jij kleine pestkop zomaar weglopen Zei ze met een grijns terwijl ze cirkeltjes op zijn borst maakte. "Ik weet het, ik ben een pestkop maar ik kan nu nog altijd weglopen als ik wil. Hmmm ga ik nu weglopen van je? Want je bent zo... Dichtbij..." Hij slikte en hij sloot zijn ogen. Met lichtjes getuitte lippen naderde hij har gezicht en hij kuste haar, haar lippen die zo acht waren. Hij genootte ervan elke seconde. Na de kus keek hij haar met een lichte grijns aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 12:13

"Ik weet het, ik ben een pestkop maar ik kan nu nog altijd weglopen als ik wil. Hmmm ga ik nu weglopen van je? Want je bent zo... Dichtbij..." Hij slikte en hij sloot zijn ogen. Ze legde haar handen aan beide kanten van zijn schouders. Ooh nee mooi niet nu blijf je lekker hier! Zei ze met een grijns. Met lichtjes getuitte lippen naderde hij har gezicht en hij kuste haar. jeej meer kusjes voor Rhine. Dat vond ze toch zo leuk vreemd genoeg verlangde ze meer naar zijn lippen dan dat ze bij sasori ooit gedaan had. Na de kus keek hij haar met een lichte grijns aan. Ze grijnsde ook . En bevalt het? Mijn gevangene zijn? Vroeg ze met een grijns. Ze keek hem uitdagend aan en ze weigerde om nog van hem af te gaan. Hij was nu helemaal van haar en hij bleef mooi liggen tot zij zei dat hij weg mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 12:23

"Ik weet het, ik ben een pestkop maar ik kan nu nog altijd weglopen als ik wil. Hmmm ga ik nu weglopen van je? Want je bent zo... Dichtbij..." Hij slikte en hij sloot zijn ogen. Ze legde haar handen aan beide kanten van zijn schouders. Ooh nee mooi niet nu blijf je lekker hier! Zei ze met een grijns. Met lichtjes getuitte lippen naderde hij har gezicht en hij kuste haar. Na de kus keek hij haar met een lichte grijns aan. Ze grijnsde ook . En bevalt het? Mijn gevangene zijn? Vroeg ze met een grijns. Ze keek hem uitdagend aan en ze weigerde om nog van hem af te gaan. Hij was nu helemaal van haar en hij bleef mooi liggen tot zij zei dat hij weg mocht. "IK kan je natuurlijk altijd beïnvloeden als ik wil.." zei hij met een grijns "Als ik niet wegmag, dan mag ik natuurlijk wel doen wat ik wil nu. Snel greep hij het deken en legde het over hen beiden . Zo nu lagen ze ondergestopt. Hij deed al haar bovenkleding uit en hij drukte haar tegen zich aan. Hij begon haar te kussen, vol verlangen. "Ik denk dat ik wat meer zelfvetrouwen heb nu." zei hij al lachend. Hij kuste haar dan verder, hij had nood aan haar, ze was een soort van drug waaraan hij verslaafd was. Zachtjes begon hij te zingen.

(https://www.youtube.com/watch?v=omuYo49_SOQ&feature=related)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 13:27

"IK kan je natuurlijk altijd beïnvloeden als ik wil.." zei hij met een grijns. Ze keek hem behoedzaam aan. Wat was hij van plan? "Als ik niet wegmag, dan mag ik natuurlijk wel doen wat ik wil nu." Snel greep hij het deken en legde het over hen beiden . Zo nu lagen ze ondergestopt. Waarom deed hij dat nu weer? Hij was toch degene die klaagde dat hij het steeds te warm had? Hij deed al haar bovenkleding uit en hij drukte haar tegen zich aan. Ze had niet eens de tijd om iets te doen zijn handen waren zo snel en behedig dat ze nog niet eens iets had kunnen zeggen voor haar bovenkant helemaal bloot was. Hij begon haar te kussen, vol verlangen. "Ik denk dat ik wat meer zelfvetrouwen heb nu." zei hij al lachend. Ja dat had ze ook wel door man hij was net een kameleon. Hij kuste haar dan verder. Ze vond natuurlijk niet erg ooh nee dit was geweldig zo met hem liggen ze deed zijn vest ook uit haar vingers verstrengeld in zijn haar. Hij kustte haar vol verlangen net alsof hij het niet langer volhield en zij kustte hem hongerig ze wilde hem ze kon zich nooit inhouden als hij haar zo begon te zoenen dan was er net eenvuur in haar binneste dat neit te stoppen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 14:55

"IK kan je natuurlijk altijd beïnvloeden als ik wil.." zei hij met een grijns. Ze keek hem behoedzaam aan. "Als ik niet wegmag, dan mag ik natuurlijk wel doen wat ik wil nu." Snel greep hij het deken en legde het over hen beiden . Zo nu lagen ze ondergestopt. Zijn blik stond uiterst geamuseerd. Hij deed al haar bovenkleding uit en hij drukte haar tegen zich aan. Ze had niet eens de tijd om iets te doen zijn handen waren zo snel en behedig dat ze nog niet eens iets had kunnen zeggen voor haar bovenkant helemaal bloot was. Hij begon haar te kussen, vol verlangen. "Ik denk dat ik wat meer zelfvetrouwen heb nu." zei hij al lachend. Hij kuste haar dan verder. Hij kustte haar vol verlangen net alsof hij het niet langer volhield en zij kustte hem hongerig ze wilde hem ze kon zich nooit inhouden als hij haar zo begon te zoenen en dat wist hij goed genoeg. "Hmm... Wat wil je doen lieverd?" vroeg hij met een geamuseerde grijns. Hij keek eventjes naar de deur toen er geklopt werd. "Schat, we worden gestoord, ik heb een verassing, doe eventjes alles terug aan. Ik ga opendoen." Hij was wel wat geïrriteerd. Hij kwam op alle onmogelijke momenten.

(Itachi toestemming gegeven.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 144
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 15:04

Een sms, een simpele sms waardat instond dat de vriendin van Itachi's broertje hem wou leren kennen. Waarom zou iemand hem nu willen leren kennen? Itachi haalde zijn schouders op en zijn ogen werden rood, zijn gewone zicht was serieus achteruit gegaan dus zijn sharingan was eigenlijk het enigste waar hij uiterst scherp mee kon zien. Een bril zag hij al helemaal niet zitten. Itachi stak zijn gsm weg eenmaal hij een bericht had getypt dat hij zou komen naar de etages en dat ze er alletwee maar moesten zijn. Op een langzaam tempo liep hij uit zijn kamer en hij keek even naar zijn roze geverfde deur. "Oké dan, dat wordt herschilderen" mompelde hij terwijl hij wat zuchtend door zijn haar wreef. Had hij alles bij trouwens? Hij checkte zijn zak en hij knikte lichtjes. Sasuke's kamer was wel een eindje van die van hem verwijdert. Hij liep door de gang op een aangenaam tempo en hij neuriëde een liedje. Oké hij was aangekomen en hij klopte aan. Hij werd binnengelaten en hij keek even naar het meisje dat onder de dekens lag. "Oeps, kom ik ongelegen?" vroeg hij maar hij kwam toch binnen. Hij zette zich op een van de stoelen en hij keerde het meisje de rug toe, niet om onbeleefd te zijn natuurlijk. "Dus je meisje wilt me kennen? Hm, dat verrast me eigenlijk best wel" mompelde hij en hij keek in de richting van Sasuke. Hij keek dan weer naar de deur zodat het meisje zich rap kon spoeden naar de badkamer of haar snel kon aankleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 15:14

Wat was het toch oneerlijk hij wist altijd die dingen te vinden waardoor ze zich niet meer kon inhouden en daar maakte hij misbruik van0. En dat deed die kleine boef eigenlijk wel heel vaak. "Hmm... Wat wil je doen lieverd?" vroeg hij met een geamuseerde grijns. Ze grinnikte. Een herhaling van gisteren? vroeg ze met een engelen stemmetje. Hij keek eventjes naar de deur toen er geklopt werd. Rhine keek ook op. Wie kon dat nu weer zijn? "Schat, we worden gestoord, ik heb een verassing, doe eventjes alles terug aan. Ik ga opendoen." Hij was wel wat geïrriteerd. Dat kon ze horen. Een verrassing? vroeg ze met een schuin hoofd. Hij deed deur nogal snel open en rhine vond haar kleren niet meteen dus nam ze het deken in haar handen en verstopte ze haar lichaam zo maar even. Al snel zag ze het figuur dat binnenwandelde. Ze zag meteen de familie trekjes. Dat moest dus Itachi zijn. Hij keek naar haar en daardoor wendde ze haar blik af. had Sasuke nu niet even kunnen wachten met die deur?! "Oeps, kom ik ongelegen?" vroeg hij maar hij kwam toch binnen. Rhine schaamde zich dood wat een goede eerste indruk had ze toch weer gemaakt. Hij zette zich op een van de stoelen en hij keerde haar de rug toe. Rhine wisselde even een vragende blik met Sasuke. Terwijl ze uit het bed sloop nog steeds met het laken stevig om zich heen geslagen opzoek naar de kleren die sasuke had weggesmeten een paar minuten geleden. "Dus je meisje wilt me kennen? Hm, dat verrast me eigenlijk best wel" mompelde hij en hij keek in de richting van Sasuke. Rhine had eindelijk haar kleren gevonden ze sloop naar de badkamer waar ze haar kleren haastig aantrok en haar haar weer wat fatsoeneerde. helaas wilde die blos dus niet volledig van haar gezicht. Ze kwam de kamer weer in en ze ging half achter Sasuke staan. Hallo... Zei ze zachtjes haar ogen op itachi gericht. Hij had net zulke beangstigende ogen als sasuke soms had. haar blik gleed snel weer naar sasuke een poging om hulp te zoeken zodat haar wangen niet nog roder kleurden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 15:39

"Hmm... Wat wil je doen lieverd?" vroeg hij met een geamuseerde grijns. Ze grinnikte. Een herhaling van gisteren? vroeg ze met een engelen stemmetje. Hij keek eventjes naar de deur toen er geklopt werd. Rhine keek ook op. "Schat, we worden gestoord, ik heb een verassing, doe eventjes alles terug aan. Ik ga opendoen." Hij was wel wat geïrriteerd. "Een verrassing?" vroeg ze met een schuin hoofd. "Mijn broer." zei hij glimlachend terwijl hij de deur opendeed. Rhine moest het laken maar even om zich wikkelen. Itachi keek naar Rhine en Sasuke deed net hetzelfde, ze wendde haar blik beschaamd af en Sasuke moest lachen. "Ze is nogal verlegen Nee-san" Itachi keerde zijn rug naar Rhine. "Gewoon beleefdheid" zei Sasuke tegen Rhine toen ze hem vragend aankeek. Terwijl ze uit het bed sloop nog steeds met het laken stevig om zich heen geslagen opzoek naar de kleren die sasuke had weggesmeten een paar minuten geleden. "Dus je meisje wilt me kennen? Hm, dat verrast me eigenlijk best wel" mompelde hij en hij keek in de richting van Sasuke. "Geen idee waarom, maar ze wilt je kennen nee-san. Alles nog oké met je voor de rest? Ik heb je al eventjes niet meer gesproken sinds we met elkaar hebben gepraat op Shadra." Rhine kwam de badkamer weer uit en ze ging half achter Sasuke staan. Hallo... Zei ze zachtjes haar ogen op itachi gericht. Sasuke draaide zich om en hij duwde Rhine voor hem "Dat is dus mijn oudere broer Itachi." zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 144
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 15:48

Ja, Itachi kwam héél ongelegen, het meisje wikkelde snel het deken rond zich heen,"Ze is nogal verlegen Nee-san" zei Sasuke en Itachi draaide zijn rug naar haar toe zodat ze snel naar de badkamer kon rennen. "Gewoon beleefdheid" zei zijn broertje tegen het meisje. "Dat is wel normaal hé foolish little brother. Ik ben een complete vreemde" zei Itachi op een droge toon en hij stond recht om met zijn wijsvinger tegen Sasuke's voorhoofd te tikken, zoals hij vroeger altijd deed. "Dus je meisje wilt me kennen? Hm, dat verrast me eigenlijk best wel" mompelde hij en hij keek in de richting van Sasuke. "Geen idee waarom, maar ze wilt je kennen nee-san. Alles nog oké met je voor de rest? Ik heb je al eventjes niet meer gesproken sinds we met elkaar hebben gepraat op Shadra."
"Ik had het druk, ik heb nog eens afgesproken met iemand en gewoon lessen gevolgd zoals altijd, je kent me, ik ben een studiebol tegenover jou." zei hij en hij keek met een opgetrokken wenkbrauw naar het meisje dat achter Sasuke ging schuilen. Ja, ze was heel verlegen en haar hoofd zag dan ook helemaal rood. Hallo... Zei ze zachtjes haar ogen op itachi gericht. Sasuke draaide zich om en hij duwde Rhine voor hem "Dat is dus mijn oudere broer Itachi." zei hij met een grijns. "Aangenaam... Rhine" zei hij terwijl zijn rode ogen haar naam uit haar visten zodat ze niet te veel moest praten als ze niet wou. Itachi ging weer zitten en zijn ogen werden zwart en hij zette zijn bril op. "Misschien is dit minder beangstigend voor je, ik gebruik vaak de sharingan voor gewoon een beter zicht te hebben sinds ik niet meer zo fantastisch zie." zei hij al lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 16:09

"Mijn broer." zei hij glimlachend terwijl hij de deur opendeedZijn broer? Nu?! Zonder waarschuwing? Zonder dat ze zich had kunnen voorbereiden zodat ze niks stoms zou doen?! Dat was inderdaad wel een verassing ja! Itachi keek naar Rhine en Sasuke deed net hetzelfde, ze wendde haar blik beschaamd af en Sasuke moest lachen. "Ze is nogal verlegen Nee-san" Als ze niet zo beschaamd was had ze hem zeker een antwoord gegeven. Natuurlijk was ze verlegen ze ontmoet zijn broer terwijl ze maar half aangekleed is. Niet echt bepaald een goed begin dus. "Gewoon beleefdheid" zei Sasuke toen ze hem vragend had aangekeken. aah hij keerde haar gewoon de rug toe zodat ze zich niet zo hoefde te schamen en makkelijker tot naar de badkamer kon vluchten. Toch best wel slim bedacht van hem. Rhine kreeg een kleine grijns op haar gezicht toen Itachi wat tegen sasuke zei. "Dat is wel normaal hé foolish little brother. Ik ben een complete vreemde" zei Itachi op een droge toon en hij stond recht om met zijn wijsvinger tegen Sasuke's voorhoofd te tikken. Kompleet vreemd was hij niet nee ze had hem gezien in sasukes verleden maar helaas alleen de slechte stukken natuurlijk omdat ze geen toegang had tot de leuke dingen uit iemands verleden. De jongens praatte wat. Was het nu echt zo vreemd dat ze zijn failie wilde zien? Rhine zelf vond dat niet zo gek aangezien als het nog mogelijk was geweest ze sasuke al lang aan haar familie had getoond maar helaas ging dat niet. Haar ouders waren de brug al over. Toen ze weer uit de badkamer kwam en achter sasuke ging staan draaide hij zich om en duwde hij haar naar voren. 'je wordt bedankt!' Dacht ze maar ze zei het niet luidop. "Dat is dus mijn oudere broer Itachi." zei hij met een grijns. Rhine knikte en ze keek nu al met een rustigere blik naar hem. "Aangenaam... Rhine" zei hij. Ze keek hem even observerend aan. Hoe wist hij haar naam? had sasuke die al vernoemd? Ze wist het niet. Itachi ging weer zitten en zijn ogen werden zwart en hij zette zijn bril op. "Misschien is dit minder beangstigend voor je, ik gebruik vaak de sharingan voor gewoon een beter zicht te hebben sinds ik niet meer zo fantastisch zie." zei hij al lachend. Rhine blies even wat lucht uit. Het maakt niet zo heel veel uit hoor. Het is gewoon lastig omdat ik weet dat ik niets kan verbergen voor die ogen. Zei ze nu al wat kalmer. Ja en voor nu wilde ze haar geheimen nog wel wat bewaren voor hem. Hij moest niet meteen weten hoe gevaarlijk zij kon zijn. Dat zou waarschijnlijk geen goed begin zijn. rhines wangen waren weer normaal van kleur en ze ging rustig voor hem zitten. Je bent anders dan ik verwacht had. Zei ze rustig soms gleed haar blik nog naar sasuke. Ze vroeg zich af of hij al ooit over haar gesproken had tegen zijn oudere broer of Itachi al iets wist van ahar en haar iet wat enge kantjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 10 2012, 16:20

Sasuke moest lachen. "Ze is nogal verlegen Nee-san"
"Gewoon beleefdheid" zei Sasuke toen ze hem vragend had aangekeken. Itachi keerde haar de rug toe zodat ze snel wat kleren kon aantrekken. "Dat is wel normaal hé foolish little brother. Ik ben een complete vreemde" zei Itachi op een droge toon en hij stond recht om met zijn wijsvinger tegen Sasuke's voorhoofd te tikken. Sasuke kreeg een rode vingerafdruk op zijn hoofd en hij wreef er gepijnigd over. "Nog altijd datzelfde getik." mompelde hij geïrriteerd. "Geen idee waarom, maar ze wilt je kennen nee-san. Alles nog oké met je voor de rest? Ik heb je al eventjes niet meer gesproken sinds we met elkaar hebben gepraat op Shadra."
"Ik had het druk, ik heb nog eens afgesproken met iemand en gewoon lessen gevolgd zoals altijd, je kent me, ik ben een studiebol tegenover jou." zei Itachi en hij keek met een opgetrokken wenkbrauw naar het meisje dat achter Sasuke ging schuilen. Sasuke draaide zich om en duwde haar naar voren. "Dat is dus mijn oudere broer Itachi." zei hij met een grijns. Rhine knikte en ze keek nu al met een rustigere blik naar hem. "Aangenaam... Rhine" zei Itachi. Ze keek hem even observerend aan. "Misschien is dit minder beangstigend voor je, ik gebruik vaak de sharingan voor gewoon een beter zicht te hebben sinds ik niet meer zo fantastisch zie." zei hij al lachend. Rhine blies even wat lucht uit. "Het maakt niet zo heel veel uit hoor. Het is gewoon lastig omdat ik weet dat ik niets kan verbergen voor die ogen." Zei ze nu al wat kalmer. "Lieverd, Itachi heeft zijn sharingan beter in de hand dan ik, hij ziet alleen wat hij wilt zien. Ik zie alles en dat geeft problemen soms.." mompelde Sasuke. rhines wangen waren weer normaal van kleur en ze ging rustig voor Itachi zitten. "Je bent anders dan ik verwacht had. "Zei ze rustig soms gleed haar blik nog naar sasuke. "Hoe had je hem dan verwacht lieverd?" voreg Sasuke nieuwegierig en hij grijnsde, ja dat wou hij nu echt wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I've made a terrible mistake
» Look around //sasuke//
» Why you O_ô //sasuke
» So that's where you live [sasuke]
» A little nervous ║ Sasuke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-