PortalIndexterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 HpD5Uwnterrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimema aug 06 2012, 23:46

Ze zag de blik in zijn ogen toen ze niet reageerde en ze zuchtte zachtjes. Ik ga hem mooi niet weer uittrekken dan mag je dat lekker zelf doen. Zei ze nu met een klein grijnsje. "Hmm... Geen zin." zei hij met een brede grijns. "Dat weet ik, en zou jij jaloers worden als ik met een andere vrouw zou flirten?" Hij grijnsde lichtjes en kuste haar weer. Hij was weer nieuwsgierig en hij keek haar nog steeds zielig aan. Ze knikte met een kleine grijns. Ja ikzou jaloers zijn...Bekende ze met een lichte blos op haar gezicht. "Dat is zo schattig" zei hij met een brede grijns. "En jij wat zou jij doen hmm?" Vroeg ze op een nieuwsgierige maar ook speelse toon. "Hmm... Ik zou me afvragen wat er aan mij scheelt en het na je flirtsessie vragen." zei hij met een brede grijns.
"You mean everything to me. You are my princess." Hij keek haar ook dromerig aan. Hij omhelsde haar en grijnsde. Ze grinnikte. "And you aren't my prince....you are much better than a prince" Zei ze met een grijns voor ze hem nog een kus schonk. "Hmm I'm a king, a hot king ofcourse." Hij streelde met zijn handen haar rug en hij glimlachte dromerig. "You're so sweet, I'm your candyman." Hij begon te lachen. "Ik verzin te veel vandaag denk ik" zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimema aug 06 2012, 23:58

"Hmm... Geen zin." zei hij met een brede grijns. Oké dan mister lazy blijf ik lekker ingepakt Zei ze met een uitdagende engelen grijns.Ze haalde haar schouders op. "Dat is zo schattig" zei hij met een brede grijns. Ze keek hem met grote ogen aan voor ze begon te lachen. geloof me ik die jaloers is is alles behalve schattig, dat is levensgevaarlijk... Zei ze op een mysterieuse toon. "Hmm... Ik zou me afvragen wat er aan mij scheelt en het na je flirtsessie vragen." zei hij met een brede grijns. Hmmm ja zo'n goed antwoord had ze natuurlijk wel kunnen verwachten van mister perfect.
"Hmm I'm a king, a hot king ofcourse." Ze draaide met haar ogen en daar was het ego weer, maar goed dat het zo schattig bij hem was. Hij streelde met zijn handen haar rug en hij glimlachte dromerig. Ze sloot haar ogen even van gennot wat waren zijn handen toch vakkundig en zo zacht. "You're so sweet, I'm your candyman." Hij begon te lachen. "Ik verzin te veel vandaag denk ik" zei hij met een grijns. Hmmm ik vind het wel schattig als je dat doet Zei ze met een tevreden glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 00:13

"Hmm... Geen zin." zei hij met een brede grijns. Oké dan mister lazy blijf ik lekker ingepakt Zei ze met een uitdagende engelen grijns.Ze haalde haar schouders op. "Dat is zo schattig" zei hij met een brede grijns. Ze keek hem met grote ogen aan voor ze begon te lachen. "geloof me ik die jaloers is is alles behalve schattig, dat is levensgevaarlijk..." Zei ze op een mysterieuse toon. "Levensgevaarlijk... Schattig? Dus ik zou kunnen doodgaan aan een allergische reactie van schattigheid." constateerde hij met een tevreden grijns "Zou een leuke dood zijn."
"Hmm... Ik zou me afvragen wat er aan mij scheelt en het na je flirtsessie vragen." zei hij met een brede grijns. "Hmm I'm a king, a hot king ofcourse." Ze draaide met haar ogen en daar was het ego weer, maar goed dat het zo schattig bij hem was. Hij streelde met zijn handen haar rug en hij glimlachte dromerig. "You're so sweet, I'm your candyman." Hij begon te lachen. "Ik verzin te veel vandaag denk ik" zei hij met een grijns. Hmmm ik vind het wel schattig als je dat doet Zei ze met een tevreden glimlach. "Ik heb geen inspiratie meer dus..." Hij grijnsde en hij deed haar blouse weer uit. "Grr... laat het deze keer uit ja? Dan moet ik niet zoveel moeite doen." Hij keek haar wat geïrriteerd aan "Nu moet ik je wel de kieteldood geven." Hij begon haar in haar zij te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 00:20

"Levensgevaarlijk... Schattig? Dus ik zou kunnen doodgaan aan een allergische reactie van schattigheid." constateerde hij met een tevreden grijns "Zou een leuke dood zijn." Ze sloeg even met haar hand tegen haar eigen voorhoofd. jij bent echt on-ge-loof-e-lijk! En ik ben niet schattig Zei ze op een grumpy toon waardoor ze er verdacht schattig uit zag. "Ik heb geen inspiratie meer dus..." Hij grijnsde en hij deed haar blouse weer uit. .Hé! Gilde ze met een lach tot gevolg. "Grr... laat het deze keer uit ja? Dan moet ik niet zoveel moeite doen." Hij keek haar wat geïrriteerd aan. Ze grinnikte. Hangt ervanaf hoe jij je gedraagt. anders gaat ie mooi weer aan en blijft ie aan. Zei ze op een uitdagende toon. "Nu moet ik je wel de kieteldood geven." Hij begon haar in haar zij te kietelen. Ze barste in lachen uit Rhine kon echt niet tegen kietelen. Aah! Niet doen! *lacht* alsjeblieft ik doe alles maar niet kietelen Smeekte ze lachend terwijl ze de hele tijd heen en weer rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 00:25

"Levensgevaarlijk... Schattig? Dus ik zou kunnen doodgaan aan een allergische reactie van schattigheid." constateerde hij met een tevreden grijns "Zou een leuke dood zijn." Ze sloeg even met haar hand tegen haar eigen voorhoofd. jij bent echt on-ge-loof-e-lijk! En ik ben niet schattig Zei ze op een grumpy toon waardoor ze er verdacht schattig uit zag. "Ik heb geen inspiratie meer dus..."
"Nog steeds, je bent zo'n schattig kindje!" zei hij terwijl hij met zijn vingers in haar kaak kneep. Hij grijnsde en hij deed haar blouse weer uit. .Hé! Gilde ze met een lach tot gevolg. "Grr... laat het deze keer uit ja? Dan moet ik niet zoveel moeite doen." Hij keek haar wat geïrriteerd aan. Ze grinnikte. Hangt ervanaf hoe jij je gedraagt. anders gaat ie mooi weer aan en blijft ie aan. Zei ze op een uitdagende toon. "Nu moet ik je wel de kieteldood geven." Hij begon haar in haar zij te kietelen. Ze barste in lachen uit Rhine kon echt niet tegen kietelen. Aah! Niet doen! *lacht* alsjeblieft ik doe alles maar niet kietelen Smeekte ze lachend terwijl ze de hele tijd heen en weer rolde. "Dan mag jij mij nu eens verwennen" zei hij met een grijns en hij legde zich op zijn rug neer. Hij keek haar met een brede grijns aan. "Verwen me maar lieverd" zei hij met een uitdagende grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 00:35

"Nog steeds, je bent zo'n schattig kindje!" zei hij terwijl hij met zijn vingers in haar kaak kneep. Ze keek hem even gemaakt zuur aan voor ze grijnsde. Maar kindjes mag je wel niet zoenen Zei ze met een brede uitdagende grijns. "Dan mag jij mij nu eens verwennen" zei hij met een grijns en hij legde zich op zijn rug neer. Hij keek haar met een brede grijns aan. "Verwen me maar lieverd" zei hij met een uitdagende grijns. Ze keek hem grijnzend aan en ze ging wat rechter zitten. Ze liet haar vingers over zijn blote bovenlijf huppelen voor ze dat helemaal bedenkte onder kusjes. Ze kroop bovenop hem maseerde zijn borst met haar zachte koele handen. Ze zei niets ze glimlachtte alleen maar en ze keek heel geconcentreerd. Zeg eens schat hoe kan ik jouw het beste verwennen? Vroeg ze op een zwoele toon haar hoofd een paaar centimeter verwijder van het zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 11:55

"Nog steeds, je bent zo'n schattig kindje!" zei hij terwijl hij met zijn vingers in haar kaak kneep. Ze keek hem even gemaakt zuur aan voor ze grijnsde. Maar kindjes mag je wel niet zoenen Zei ze met een brede uitdagende grijns. "Dan mag jij mij nu eens verwennen" zei hij met een grijns en hij legde zich op zijn rug neer. Hij keek haar met een brede grijns aan. "Verwen me maar lieverd" zei hij met een uitdagende grijns. Ze keek hem grijnzend aan en ze ging wat rechter zitten. Ze liet haar vingers over zijn blote bovenlijf huppelen voor ze dat helemaal bedenkte onder kusjes. Ze kroop bovenop hem maseerde zijn borst met haar zachte koele handen. Ze zei niets ze glimlachtte alleen maar en ze keek heel geconcentreerd. Zeg eens schat hoe kan ik jouw het beste verwennen? Vroeg ze op een zwoele toon haar hoofd een paaar centimeter verwijder van het zijne. Hij dacht even na, hoe kon ze dat het beste doen? Hem kusjes geven? Of hem masseren? Dan besloot hij het bij de kusjes te houden en hij kuste haar rustig, heel rustig zelfs en dat maakte hem helemaal wild, alleen zag je het niet. Hij sloot zijn ogen al genietend "Al zeker zo" zei hij en zijn hand ging naar haar achterste en hij kneep er zachtjes in. Zijn gezicht werd weer helemaal rood en hij opende zijn mond lichtjes. Rustig ging hij verder met haar kusjes te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 12:09

Hij dacht even na, hmmm ja dat vond ze best wel grappig Sasuke die moest gaan nadenken over wat hij het liefste wilde. hij kuste haar rustig, heel rustig zelfs. Dat had hij dus gekozen, mmm vond ze prima meer dan prima zelfs. Hij sloot zijn ogen al genietend "Al zeker zo" zei hij en zijn hand ging naar haar achterste en hij kneep er zachtjes in. Ze schrok wel even maar ze vond eht niet meer zo erg als vorige keren nee hij mocht het nu. Zijn gezicht werd weer helemaal rood en hij opende zijn mond lichtjes. Rustig ging hij verder met haar kusjes te geven. Haar ogen twinkelde lichtjes en ze opende zijn mond met haar tong dit keer verkende zij zijn mond. Iets waar zij ook geen genoeg van kreeg. Na de kus glimlachtte ze. Jouw verwennen is een leuke bezigheid Zei ze met een grijns. Ja dat mocht vaker gebeuren want eigenlijk verwende ze zichzelf ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 12:33

ij dacht even na, hoe kon ze dat het beste doen? Hem kusjes geven? Of hem masseren? Dan besloot hij het bij de kusjes te houden en hij kuste haar rustig, heel rustig zelfs en dat maakte hem helemaal wild, alleen zag je het niet. Hij sloot zijn ogen al genietend "Al zeker zo" zei hij en zijn hand ging naar haar achterste en hij kneep er zachtjes in. Zijn gezicht werd weer helemaal rood en hij opende zijn mond lichtjes. Rustig ging hij verder met haar kusjes te geven. Na de kus glimlachtte ze. "Jouw verwennen is een leuke bezigheid" Zei ze met een grijns. "UH-hu" zei hij zn hij grijnsde eventjes "Je bent zo'n schatje." Hij zweeg en kuste haar vol overgave? "Ik geef me compleet over" Hij legde zich helemaal uitgespreid over het bed en hij keek haar verslagen aan "Je hebt het beest verslagen, nu mag u met het beest doen wat u wenst" zei hij op een nogal formele toon. Zo klonk het ook véél beter. Hij keek haar met zijn zwarte ogen aan voordat hij ze sloot en genoot van alle aandacht die hij kreeg. Aandacht waar hij vroeger voor moest smeken, die kreeg hij nu gewoon als hij het vroeg. Rhine was véél te goed voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 13:43

"UH-hu" zei hij zn hij grijnsde eventjes "Je bent zo'n schatje." Ze bloosde lichtjes. Jij bent hier het schatje.. Fluisterde ze zachtjes met een speelse blik in haar ogen. Hij kustte haar vol overgaven. Daar keek ze wel van op meestal was zij degene die zich aan hem overgaf. Hmmm ze mocht die omgekeerde rollen wel. "Ik geef me compleet over" Hij legde zich helemaal uitgespreid over het bed en hij keek haar verslagen aan "Je hebt het beest verslagen, nu mag u met het beest doen wat u wenst" zei hij op een nogal formele toon. Ze moest grinniken om zijn toon. Hmmm dat is een leuke wending zeg. Zei ze met een mysterieus stemmetje. Hij keek haar met zijn zwarte ogen aan voordat hij ze sloot en genoot van alle aandacht die hij kreeg. Ja aandacht krijgen vond hij wel héél leuk. Maar ze vond het niet erg in tegendeel zelfs ze vond het leuk om hem aandacht te geven en hij was zo'n schatje hij verdiende gewoon een hele hoop aandacht kusjes en knuffeltjes. Ze legde haar handen op zijn wangen en ze boog haar hoofd naar hem toe ze begon hem rustig te kussen maar het werd wilder en onstuimiger ze kon het gewoon niet meer tegen houden. Haar bijna volledig ontblootte bovenlijf plakte tegen zijn massieve maar toch verassend zachte borst. Hmmm bij hem gaan slapen was een goed plan geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 14:02

"UH-hu" zei hij zn hij grijnsde eventjes "Je bent zo'n schatje." Ze bloosde lichtjes. Jij bent hier het schatje.. Fluisterde ze zachtjes met een speelse blik in haar ogen. Hij kustte haar vol overgaven. "Ik geef me compleet over" Hij legde zich helemaal uitgespreid over het bed en hij keek haar verslagen aan "Je hebt het beest verslagen, nu mag u met het beest doen wat u wenst" zei hij op een nogal formele toon. Ze moest grinniken om zijn toon. Hmmm dat is een leuke wending zeg. Zei ze met een mysterieus stemmetje. Hij keek haar met zijn zwarte ogen aan voordat hij ze sloot en genoot van alle aandacht die hij kreeg. Normaal kreeg hij nooit aandacht en nu wel dus hij gaf zich over aan alle aandacht die zij hem wou geven. Ze legde haar handen op zijn wangen en ze boog haar hoofd naar hem toe ze begon hem rustig te kussen maar het werd wilder en onstuimiger, hij dacht er aan om haar te plagen maar hij kon niet meer. Hij wou haar gewoon. Haar bijna volledig ontblootte bovenlijf plakte tegen zijn massieve maar toch verassend zachte borst. Hij zuchtte eventjes gelukzalig en hij wreef over haar benen. Hij grijnsde lichtjes "Ik hou van jou, en ik kan totaal niet zingen.." zei hij al lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 14:27

Hij zuchtte eventjes gelukzalig en hij wreef over haar benen. Hmmm dat was een lekker gevoel. Hij grijnsde lichtjes "Ik hou van jou, en ik kan totaal niet zingen.." zei hij al lachend. Ze keek hem aan met een opgetrokken wnekbrauw en een schuin hoofd aan. Je kan heel mooi zingen nachtegaaltje van me. Zei ze voor ze haar lippen in zijn nek plantte. Ze snoof zijn zoete geur op. Ze wist niet goed met wat ze het kon beschrijven het was mannelijk maar toch onsettend zoet als een suikerspin. Ze kon hier uren blijven liggen en dat was ze ook van plan uren bij hem blijven liggen zichzelf stevig tegen hem aangeklemd. You're such a hot beast.. Fluisterde ze al grinnikend. Ja en dat bedoelde ze letterlijk en figuurlijk. Want het klopte in beide gevallen. Haar armen om zijn nek terwijl ze hem kusjes op zijn kaaklijn gaf. Ze voelde de minuskule stoppeltjes die op haar lippen prikten. Zijn zachtte handen die op haar benen rustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 14:51

Sasuke was gelukkig, dat was ook te horen aan de gelukzalige zucht terwijl hij zachtjes wreef over haar benen. Hij grijnsde lichtjes "Ik hou van jou, en ik kan totaal niet zingen.." zei hij al lachend. Ze keek hem aan met een opgetrokken wnekbrauw en een schuin hoofd aan. Je kan heel mooi zingen nachtegaaltje van me. Zei ze voor ze haar lippen in zijn nek plantte. Hij grijnsde lichtjes en hij sloot zijn ogen, hij genoot er kennelijk van. Haar lippen waren als de hemel voor hem. You're such a hot beast.. Fluisterde ze al grinnikend. Ja en dat bedoelde ze letterlijk en figuurlijk. Want het klopte in beide gevallen. Haar armen om zijn nek terwijl ze hem kusjes op zijn kaaklijn gaf. Hij lag er bij als verstijfd, ze had nog iets gevonden waar hij bijna helemaal gek van werd. Hij keek haar dan glimlachend aan. Dat was gewoon geweldig. Hij legde zijn handen naast zich neer en hij staarde voor zich uit. Zij mocht nu eens serieus moeite doen, dat werd ook eens tijd. Hij bleef gewoon liggen en zei "Try to let me go insane baby" fluisterde hij zachtjes met een geamuseerde grijns. Hij wou eens zien hoe snel ze zou reageren op dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 15:16

Hij lag er verstijfd bij kennelijk had ze dus nog een zwak plekje gevonden zijn kaaklijn. Oe dat was dus heel landig voor later. Hij keek haar dan glimlachend aan. Dat was gewoon geweldig. Hij legde zijn handen naast zich neer en hij staarde voor zich uit. Wat was die kleine pestkop nu weer van plan? Sasuke voerde altijd wel iets in zijn schild. Zo was hij gewoon. Hij bleef gewoon liggen en zei "Try to let me go insane baby" fluisterde hij zachtjes met een geamuseerde grijns. Nu kreeg ze ook een grijns op haar gezicht. be careful with what you wish dear Zei ze met een duister stemmetje voor ze hem nog een zoen gaf en zich langzaam met haar rug naar hem toe draaide haar handen gleden naar het slote en langzaam deed ze haar laatste stuk bovenkleding uit. Ze zat met haar rug naar hem toe om hem wat uit te dagen terwijl ze kusjes rond zijn navel drukte en met haar vingers zijn zij kriebelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 18:37

Hij lag er verstijfd bij kennelijk had ze dus nog een zwak plekje gevonden zijn kaaklijn. Dat was vast handig voor haar later, maar het was eigenlijk gewoon de stoppeltjes die het zo gevoelig maakten. Hij legde zijn handen naast zich neer en hij staarde voor zich uit. Zij mocht nu eens serieus moeite doen, dat werd ook eens tijd. Hij bleef gewoon liggen en zei "Try to let me go insane baby" fluisterde hij zachtjes met een geamuseerde grijns. Hij wou eens zien hoe snel ze zou reageren op dit. be careful with what you wish dear Zei ze met een duister stemmetje voor ze hem nog een zoen gaf en zich langzaam met haar rug naar hem toe draaide haar handen gleden naar het slote en langzaam deed ze haar laatste stuk bovenkleding uit. Ze zat met haar rug naar hem toe om hem wat uit te dagen terwijl ze kusjes rond zijn navel drukte en met haar vingers zijn zij kriebelde. Sasuke's neus begon langzaamaan te bloeden en hij bleef met grote ogen naar haar staren. Hoe kreeg zij het in godsnaam voor elkaar om hem een bloedneus te bezorgen? Hij snapte het niet maar hij legde zich er gewoon bij neer. "Oh draai u is om pestkonijn." Hij draaide haar naar zich toe en kuste haar vol overgave. Ze zou vol bloed hangen maar dat kon hem nu even gestolen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 20:55

"Oh draai u is om pestkonijn." e grijnsde dat ging gemakkelijk zeg. Typisch iets mannelijks. Hij draaide haar naar zich toe en kuste haar vol overgave. Ze zag meteen dat hij een bloedneus had en met al zijn gekus hing zij nu dus ook vol met bloed. Niet dat ze dat echt erg vond zijn lippen waren al dat bloed meer dan waard. Ze lostte de kus weer en ze grijnsde. I didn't know that I could get you insane that easily. Zei ze met een brede grijns terwijl ze het bloed wat wegveegde. Toch vreemd dat hij steeds een bloedneus kreeg als ze geen bovenkleding meer droeg. Ze moest er door lachen. Toch vreemd dat je zo snel een bloedneus van mij krijgt. Zei ze grinnikend. Mannen ze zou ze nooit begrijpen zulke vreemde wezens dat het toch waren. Ze gaf hem nog een kus wilder dan de kussen die hij haar had gegeven. Nu was zij degene die zich niet kon inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 21:42

"Oh draai u is om pestkonijn." e grijnsde dat ging gemakkelijk zeg. Typisch iets mannelijks. Hij draaide haar naar zich toe en kuste haar vol overgave. Ze zag meteen dat hij een bloedneus had en met al zijn gekus hing zij nu dus ook vol met bloed. Ze zou het vast niet erg vinden, ze hield van zijn kusjes en dat wist hij. Ze lostte de kus weer en ze grijnsde. "I didn't know that I could get you insane that easily." Zei ze met een brede grijns terwijl ze het bloed wat wegveegde. "Ik moet bekennen, dit is gewoon... Tsja en euh... Ehm... Erk." Meer kreeg hij er niet meer uit, dus hij besloot om te zwijgen. Ze moest er door lachen. "Toch vreemd dat je zo snel een bloedneus van mij krijgt." Zei ze grinnikend. "Hmmm... erk" zei hij zachtjes en hij sloot zijn ogen toen ze hem nog een kuste, wilder dan ooit, zij hield zich niet in, nu was hij diegene die zich inhield omdat hij zo overweldigd werd door aandacht en dat verraste hem wel serieus. Zij moest de stappen nemen sinds hij niet goed durfde. Hij was nu de verlegen scheet. "Ik heb het koud" mompelde hij en hij stond recht om zijn broek en vest aan te doen, puur om haar te irriteren. Hij legde zich weer op het bed en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 22:13

"Ik moet bekennen, dit is gewoon... Tsja en euh... Ehm... Erk." Meer kreeg hij er niet meer uit, dus hij besloot om te zwijgen. Ze schudde zachtjes haar hoofd. Hij ging dus weer eens in zijn schelp kruipen. dat was echt iets typisch voor hem. EErst heel hevig en dan bam weg isde moed. wilder dan ooit, zij hield zich niet in, nu was hij diegene die zich inhield. Zij moest de stappen nemen sinds hij niet goed durfde. Net zoals vorige keer dus moest ze hem letterlijk de pap in de mond voeren. Hij was nu de verlegen scheet. "Ik heb het koud" mompelde hij en hij stond recht om zijn broek en vest aan te doen, puur om haar te irriteren. Hij legde zich weer op het bed en grijnsde breed. Ze zuchtte even voor ze weer op hem kroop. Ooh nee niets daar van uchiha! Straks mocht ik je ook niet bedekken dus nu ga je jezelf ook niet inpakken! Zei ze terwijl ze hem zoende om hem af te leiden en zijn spieren slapper te maken terwijl haar handen heel doelgericht en zorgvuldig zijn kleren weer uit deden, dit keer alles wel. dat was zijn straf voor haar zo plagen. Ze nam het deken en ze legede het over hen beide. doordat ze op hem zat leek het nu wel een beetje op een tent. Ze zette een pruillipje op en ze keek hem zielig aan, gewoon om hem uit zijn schelp te lokken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 22:29

"Ik moet bekennen, dit is gewoon... Tsja en euh... Ehm... Erk." Meer kreeg hij er niet meer uit, dus hij besloot om te zwijgen. Ze schudde zachtjes haar hoofd. Hij ging dus weer eens in zijn schelp kruipen. dat was echt iets typisch voor hem. EErst heel hevig en dan bam weg isde moed. wilder dan ooit, zij hield zich niet in, nu was hij diegene die zich inhield. Zij moest de stappen nemen sinds hij niet goed durfde. Net zoals vorige keer dus moest ze hem letterlijk de pap in de mond voeren. Hij was nu de verlegen scheet. "Ik heb het koud" mompelde hij en hij stond recht om zijn broek en vest aan te doen, puur om haar te irriteren. Hij legde zich weer op het bed en grijnsde breed. Ze zuchtte even voor ze weer op hem kroop. "Ooh nee niets daar van uchiha! Straks mocht ik je ook niet bedekken dus nu ga je jezelf ook niet inpakken! Zei ze terwijl ze hem zoende om hem af te leiden en zijn spieren slapper te maken terwijl haar handen heel doelgericht en zorgvuldig zijn kleren weer uit deden, dit keer alles wel. "Nee nee nee nee..." mompelde hij en hij keek onrustig rond zich heen. Ze nam het deken en ze legede het over hen beide. doordat ze op hem zat leek het nu wel een beetje op een tent. Ze zette een pruillipje op en ze keek hem zielig aan, gewoon om hem uit zijn schelp te lokken. Hij keek haar dan aan en hij kuste haar, vol liefde, nog steeds rustig. Zij zou de stappen moeten zetten, hij durfde niets meer. Hij was verlegen geworden. "Ehm..." mompelde hij en hij wendde zijn blik af na de kus en hij werd zo rood als een tomaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 22:43

"Nee nee nee nee..." mompelde hij en hij keek onrustig rond zich heen. Dat verwarde haar even zo erg had hij het vorige keer zelfs niet gehad. Hij keek haar dan aan en hij kuste haar, vol liefde, nog steeds rustig. Zij zou de stappen moeten zetten, hij durfde niets meer. Hij was verlegen geworden. "Ehm..." mompelde hij en hij wendde zijn blik af na de kus en hij werd zo rood als een tomaat. Rhine zzuchtte en ze kroop van hem af ze wikkelde het laken om zichzelf heen en ze gooide zijn boxer short naar hem toe. Hier Zei ze zachtjes. Voor ze haar hoofd op het kussen legde en voor zich uit staarde haar rug naar hem toe en haar lichaam ingepakt in het laken. Ze hield het voor gezien het was wel duidelijk dat hij niet wilde. Iets wat haar echt in verwarring bracht. Straks kneep hij nog in haar achterwerk en weigerde hij haar haar bloes terug te geven en nu zat ze met mister shy opgescheept. Vreemd genoeg had zj nooit last van verlegenheid als ze bij hem was. Hij maakte haar altijd rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:01

Sasuke kreeg de boxershort naar zijn hoofd gesmeten en hij deed die vlug dan ook weer aan. Maar hij had Rhine gekwetst want ze ging van hem af en ze wikkelde zich helemaal in in het laken. Hij keek haar verdrietig aan maar ze keerde hem de rug toe. Hij stond op en hij knalde met zijn kop tegen de muur. "Auwtsch" mompelde hij en viel op de grond neer. Hij wreef over zijn hoofd en hij krabbelde weer overeind om naar de badkamer te lopen. Hij had het weer grondig verpest en hij haatte zichzelf daarvoor. "Verdomme, verdomme verdomme, waarom kan ik nu gewoon eens voor een keer niet gewoon normaal doen?" Een zucht verliet zijn mond en hij sloeg zijn handen tegen zijn hoofd. Hij liet zich zakken op de grond en hij probeerde zich te vermannen "Komaan Sasuke, je hebt zo'n grote mond, waarom kan je niet gewoon waarmaken wat je zegt? Ik ben zo'n bangescheet." Hij stond op en hij liep weer naar zijn bed en hij zette zich neer "Sorry Rhine, ik ben gewoon zo onzeker dat ik er haast zelf gek van word. Kan je het me vergeven lieverd?" Hij draaide zich naar Rhine en hij keek naar haar rug "Ik hou zo veel van je lieverd." zei hij en hij kustte haar nek, dan beet hij er lichtjes in. "I'm a schoolboy in love with a hot chick. I have the honour of being loved by you because I always mess it up. I don't know why you still love me." hij keek haar aan en hij ging dan naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:17

Ja oké hij was verdrietig nu dat zag ze wel aan zijn blik. Maar dit keer had ze geen medelijden met hem. Dit keer was het tenslotte wel mooi zijn eige schuld. Hij stond op en hij knalde met zijn kop tegen de muur. "Auwtsch" mompelde hij en viel op de grond neer. Hij wreef over zijn hoofd en hij krabbelde weer overeind om naar de badkamer te lopen. Ze reageerde niet ze staarde gewoon voor zich uit en piekerde wat. Hoe was zijn vreemde gedrag te verklaren? Lag het aan haar? Al snel kwam hij weer uit de badkamer en zette hij zich langs haar neer. Ze gaf nog steeds geen kick. "Sorry Rhine, ik ben gewoon zo onzeker dat ik er haast zelf gek van word. Kan je het me vergeven lieverd?" Hij draaide zich naar Rhine en hij keek naar haar rug. Ze haalde alleen haar schouders op en ze bleef voor zich uitstaren. Dit keer was ze niet zo makkelijk te overtuigen. "Ik hou zo veel van je lieverd." zei hij en hij kustte haar nek, dan beet hij er lichtjes in. Ze trok het laken nog verder over zich heen zodat het nu als een soort kap over haar hoofd hing. Nee dit keer zou hij het niet redden met kusjes. "I'm a schoolboy in love with a hot chick. I have the honour of being loved by you because I always mess it up. I don't know why you still love me." hij keek haar aan en hij ging dan naast haar liggen. Ze zuchtte even. Ik begrijp dat je onzeker bent, maar alsjeblieft als je het niet aankan stop dan ook met me uit te dagen Sasuke...Dat brengt me alleen maar meer in de war.. Zei ze zacht zich nog steeds niet naar hem omgedraaid. Ik snap het gewoon niet soms ben je zo wild kan je niet van mijn billen blijven en dan als ik die wildheid beantwoord klap je dicht. Ze zuchtte weer. Ach wat vergeet het ook maar. Mompelde ze erachteraan terwijl ze het deken nog strakker omzichzelf deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:26

"Verdomme, verdomme verdomme, waarom kan ik nu gewoon eens voor een keer niet gewoon normaal doen?" Een zucht verliet zijn mond en hij sloeg zijn handen tegen zijn hoofd. Hij liet zich zakken op de grond en hij probeerde zich te vermannen "Komaan Sasuke, je hebt zo'n grote mond, waarom kan je niet gewoon waarmaken wat je zegt? Ik ben zo'n bangescheet." Hij stond op en hij liep weer naar zijn bed en hij zette zich neer "Sorry Rhine, ik ben gewoon zo onzeker dat ik er haast zelf gek van word. Kan je het me vergeven lieverd?" Hij draaide zich naar Rhine en hij keek naar haar rug "Ik hou zo veel van je lieverd." zei hij en hij kustte haar nek, dan beet hij er lichtjes in. "I'm a schoolboy in love with a hot chick. I have the honour of being loved by you because I always mess it up. I don't know why you still love me." hij keek haar aan en hij ging dan naast haar liggen. Ze zuchtte even. Ik begrijp dat je onzeker bent, maar alsjeblieft als je het niet aankan stop dan ook met me uit te dagen Sasuke...Dat brengt me alleen maar meer in de war.. Zei ze zacht zich nog steeds niet naar hem omgedraaid. Ik snap het gewoon niet soms ben je zo wild kan je niet van mijn billen blijven en dan als ik die wildheid beantwoord klap je dicht. Ze zuchtte weer. Ach wat vergeet het ook maar. Mompelde ze erachteraan terwijl ze het deken nog strakker omzichzelf deed. Sasuke begon te huilen, hij had geen idee waarom maar tranen kwamen en stroomden over zijn gezicht. Hij stond op en liep naar de badkamer om daar wat uit te snotteren. Hij was nog nooit zo gevoelig geweest, wat scheelde er met hem? Hij staarde voor zich uit. Hoe zou zijn broer reageren in zo'n situaties? Hij had vast een pak meer moed als Sasuke. Sasuke zette zich neer en tranen bleven maar lopen over zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:39

Ze hoorde hem snikken. Fijn hd ze hem aan het huilen gemaakt. Hij stond op en liep naar de badkmaer na een paar minuten stond rhine ook recht. Ze wilde hem helemaal niet laten huilen. Ze bleef even in de deuropening staan en ze zag hem op de grond zitten tranen stroomden uit zijn ogen. Ze kwam langzaam naar hem toe en ze ging langs hem zitten ze wreef over zijn arm als een geruststellend gebaar. Sttt...rustig maar schat..Sustte ze hem. Man dit was echt een wreed stom gedoe geweest. Ze had niet zo bot mogen zijn dan was dit niet gebeurd. Maar nee hoor ze had zich weer van haar slechtste kant latrn zien. Ze druktte hem langzaam tegen zichzelf aan ze nam hem beschermend in haar armen ze sustte hem an aaide hem. Niet huilen lieve sasuke ik ben niet boos echt niet ik overdreef, stt..rustig zijn nu.. Probeerde ze hem te kalmeren ze wist niet ho ze dit moest aanpakken iemand troostenwas niet echt haar sterkste punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 07 2012, 23:47

Sasuke begon te huilen, hij had geen idee waarom maar tranen kwamen en stroomden over zijn gezicht. Hij stond op en liep naar de badkamer om daar wat uit te snotteren. Hij was nog nooit zo gevoelig geweest, wat scheelde er met hem? Hij staarde voor zich uit. Hoe zou zijn broer reageren in zo'n situaties? Hij had vast een pak meer moed als Sasuke. Sasuke zette zich neer en tranen bleven maar lopen over zijn wangen. Rhine stond in de deuropening maar hij reageerde er niet op sinds hij huilde en hij dit haatte. Ze kwam langzaam naar hem toe en ze ging langs hem zitten ze wreef over zijn arm als een geruststellend gebaar. "Sttt...rustig maar schat.."Sustte ze hem. Hij deed haar hand weg en hij draaide zich van haar weg. Ze mocht hem niet zien nu hij zo was. Ze mocht het niet zien gewoonweg. Ze druktte hem langzaam tegen zichzelf aan ze nam hem beschermend in haar armen ze sustte hem an aaide hem. "Niet huilen lieve sasuke ik ben niet boos echt niet ik overdreef, stt..rustig zijn nu.." Probeerde ze hem te kalmeren. Nog steeds stroomden de tranen over zijn wangen, het voelde alsof Itachi hem vasthad en dat deed hem nog meer pijn. Hij probeerde zichzelf te kalmeren en hij droogde zijn tranen. Hij maakte zich los en hij stond op. Hij liep naar het bed en hij zette zich neer. Hij staarde voor zich uit. Hij nam zijn gsm en smste zijn broer dat hij hem miste. Hij stak zijn gsm weg en hij dacht na. Waarom moest hij alles ook zo nodig verpesten. "Ik verpest alles, ik weet het." Hij zuchtte diep en hij keek naar de deur waar weer een brief onder werd geschoven. Sasuke stond op en raapte de brief op en las hem. Wéér Sasori... Hij rolde met zijn ogen en hij smeet de brief in de vuilbak. Vervolgens zette hij zich op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: terrible day, please go over soon... /sasuke/   terrible day, please go over soon... /sasuke/ - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

terrible day, please go over soon... /sasuke/

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I've made a terrible mistake
» Look around //sasuke//
» Why you O_ô //sasuke
» So that's where you live [sasuke]
» A little nervous ║ Sasuke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-