|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 06:28 | |
| Dat is inderdaad het probleem. Op het feit na dat ik na een aflevering ermee kapte. Toen ging ik googlen Maar ik zal aan Saf denken. Hij heeft een gezicht <3 En haren. En hij wil me niet vermoorden maar knuffelen~ /Entoenwashetochtendenhadjenietechtgeslapen. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 08:36 | |
| Ik zou dan niet kunnen slapen als ik zou dromen dat saf achter me aan zat om te knuffelen O___O' It would be a terrible nightmare... Ik droom liever sweet things |
|
| |
Jamaya .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 150 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: I don't need a boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 09:07 | |
| Klinkt best cool ^^ /justjoking |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 09:36 | |
| - Kanda schreef:
- Ik zou dan niet kunnen slapen als ik zou dromen dat saf achter me aan zat om te knuffelen O___O'
It would be a terrible nightmare... Ik droom liever sweet things Ehr.. wauw. Invalid argument much. You don't get the point here >_> Of je kent Slenderman niet. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 09:44 | |
| Ken ik wel, maar nog. Als er iemand achter je aan zit, iemand die je niet kent en veeeel ouder is, en je wil gaan knuffelen.... Dan gaan er echt rillingen over mijn rug... |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:10 | |
| Jullie nachtbrakers >U Of wat was het, nachtwakers? Derp. Ik ken Slenderman niet, maar ik ben ook een noob op het gebied van series. Probeerde ooit Fringe te kijken, kapte al na de eerste aflevering~ Die afleveringen zijn gewoon damn lang D:
|
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:15 | |
| God dangit, ik haat mijn zinloosheid. Gister eindigde ik met Skype tot minder nacht, waarbij ik tegen iemand zei - die bezig was met een layout en derp - dat ze ergens een me gusta face moest neerproppen. De rest is vaag o3o Te veel cornflakes opgenomt.
EN EN - Wie wil er nou geen huggels van Saf ;o ? It would be like magical, with rainbows and dancing llamas on the background. And music, but I don't know what kind of music o3o
Oe, Fringe; dat heb ik lang gevolgd zeg ;o Alleen de eerste paar afleveringen zijn overdreven ranzig, want zo win je de aandacht van kijkers of zo. Ik stopte eigenlijk met kijken toen ik Peter niet meer zo derpish vond. O en vooral toen die tweede Olivia kwam. Like.. Ga weg D: |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:20 | |
| Ik keek af en toe Fringe, maar het werd me een beetje te vaag XD En ik hoef geen knuffel van hem Hij probeerde mijn Yuu-pon te vermoorden D: I will never forgive him for that. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:26 | |
| Ik heb het nooit vaag gevonden, maar nu ben ik ook zo'n persoon die dat soort vage dingen al zelf in haar hoofd heeft zitten, sorta. Vooral dat parallele wereld gedoe o3o
En Pfft, dat vind ik een lame argument. Ja, Saf vind mijn allerliefst Sarah vaag en gestoord, is een pain in ze *ss bij Al en kon Alice niet uitstaan omdat ze van haar broer hield en zo kan ik nog wel doorgaan. Maar dat betekend niet dat ik hem buiten de RPG om niet mag, want hij is sparkle-ish o3o En als hij dat... Pon dinges echt pijn wilde doen heeft hij er vast een goede reden voor gehad, want hij is geen harteloos monster. BECAUSE HE LOVES SOMEONE SO IT MAKES HIM HUMAN. Derp. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:39 | |
| @Kanda: Leeftijd is maar een getal. Het is de uitstraling die in dat geval telt, zo blijkt. En Saf ziet er niet zo oud uit als dat hij werkelijk is en is niet overdreven lelijk or anything, so, yeah, derp. ( ´∀`) Daarbij, in de wetenschap van al zijn shenanigans 'n stuff; zou zo iemand die je dan een onschuldige hug geeft, rather dan je om te brengen, really een 'terrible nightmare' zijn? Well. Ik bedoel maar. Maar nevermind it. Het was als random en vriendelijke opmerking naar Juud bedoeld, niet als poging om Saf te moeten verdedigen en u mogelijk in een bad mood te brengen. I jus' don't like that.
@Ruuz: U kunt het beter ook gewoon overslaan. Even I crapped mi pantsu. And I don't know why I put 'even' in front of that sentence, as the sissy I am. c;
@Noor: Vaagheid door cornflakes? Klinkt bekend owo Waarschijnlijk een derpy, vaag muziekje waar le llama's een choreaografisch achtergrond-dansje op hebben ingestudeerd. En vergeet de muffins niet! Never exclude muffins D: SO. CRUCIAL. |
|
| |
| |
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:57 | |
| AW HERRA YES. Naw this is what Im talking about, bishes. (ノ´∀`*)ノ *Saf trekt Al op een boomtak en together they perform some wiggle-dance as gratitude to the great Muffin Lord, woop* THE END.
En toen liet je je bril in de wc vallen. Die zet ik dus niet meer op. |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 10:58 | |
| @Safke: Ik moet echt eens een horroravondje met jou houden dan, sissy Al ben ik zelf ook wel een behoorlijke angsthaas~ Ik werd bang van Paranormal Activity... Yes, sissy for sure. HEY, vergeet de disco pogo-sticks niet in le wiggle-dance~ @Noor: Fringe leek me ook epic maar ik was te lui om het te kijken~ TOO MANY AND LONG EPISODES. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:09 | |
| - Master Savador schreef:
- @Kanda:
Leeftijd is maar een getal. Het is de uitstraling die in dat geval telt, zo blijkt. En Saf ziet er niet zo oud uit als dat hij werkelijk is en is niet overdreven lelijk or anything, so, yeah, derp. ( ´∀`) Daarbij, in de wetenschap van al zijn shenanigans 'n stuff; zou zo iemand die je dan een onschuldige hug geeft, rather dan je om te brengen, really een 'terrible nightmare' zijn? Well. Ik bedoel maar. Maar nevermind it. Het was als random en vriendelijke opmerking naar Juud bedoeld, niet als poging om Saf te moeten verdedigen en u mogelijk in een bad mood te brengen. I jus' don't like that. Yeah I know. Misschien komt het doordat ik een giga creepy nachtmerrie heb gehad over hoe Saf al mijn ingewanden er uit trok en ik bleef de hele tijd leven totdat alle ingewanden eruit waren. Echt super goor XD... En dan ben je wel wat angstiger als hij achter je aan zit geloof me. En btw NOEM ME GEEN U D: dan voel ik me oud... Ik ben maar 16. Oh en ik ben Demi al noemt iedereen me Deemster XD |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:10 | |
| Aha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:13 | |
| Dank je Ruuz. Ik kwam niet meer bij door jou xd
@ Saf; Wait what? Hoe zorg je er nou weer voor dat je bril daar eindigt D: |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:18 | |
| BWHAHAHAH. Dank je Noor. Ik moest opeens doordenken door jou xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:25 | |
| Whut? Waarom dat nou weer xd ?
Miep, ik lig nog steeds in mijn bed =w= |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:31 | |
| Nou, sinds ik slow-minded ben moest ik eerst even nadenken over waarom je dat zo grappig vond. En toen kreeg ik een doordacht beeld in mijn hoofd. En eigenlijk was dat mijn schuld ><
Meh, I wish D: Ik zit in de woonkamer en mijn beentjes bevriezen T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:37 | |
| Nee, ik vond het grappig omdat hun best veel hadden getypt en jij zo derpish reageert met een woord en dan ook nog die emoticon erbij xd
Ja, maar ik heb honger nu en ik wil eerst douchen voordat ik naar beneden ga D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:39 | |
| Wat voor weer wordt het vandaag? o3o Korte-broeken-weer? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:41 | |
| In het zuiden wel o3o *Is speciaal opgestaan om uit het raam te kijken* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:43 | |
| Awhn, thank you *bows* Dan weet ik wat ik aan doe o3o |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:45 | |
| Oh, ik dacht dat je reageerde op het disco pogo-stick gedeelte xD
Meh, ik moet zo naar sport en ik heb een korte broek aan sinds dat lekker zit maar mijn beentjes zijn koud T^T |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:47 | |
| @Noor: Ik heb een niet te dik hoofd en bril was al iets lager gezakt, dus het gleed zegmaar zo, woep. Babai spectacles. Ketste nog op de rand, but I couldn't save it :c owo *realiseert zich iets* But this time, it wasn't my doing. IT WAS LE GRAVITY. Betekent dit dat ik minder derpish ben? 8D *is actually happy door ontdekking*
@Demi: Ah oki, ik wist uw naam niet. En for some reason.. doet me dat heel erg denken aan de Cupcakes fanfic over Pinkie Pie die Rainbow Dash dodelijk martelt en uiteindelijk tot cupcakes maalt.. ofzoiets owo Very disturbing. En surry, ik zeg u tegen alles en iedereen. Dat is waarschijnlijk zo'n typisch Vlaams iets dat er zowat is ingepeperd door moederfiguur. Maar het heeft niets met leeftijd te maken hur. Dus voel u vooral geen oma, is niet nodig c;
Laatst aangepast door Master Savador op zo aug 12 2012, 11:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|