|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:52 | |
| Als ik mijn hipster bril opheb glijdt hij ook altijd van mijn neus af en dan zegt mijn mama dat ik een oma ben :c En gefeliciteerd met je ontdekking o3o WE MUST LET THE WHOLE WORLD KNOE ABOUT THIS ;o |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 11:59 | |
| >.< ik heb echt zo freaky gedroomt en ik zou echt niet weten hoe het komt. Wie droomt er nu over eekhoorns die in een schoen in je gang wonen? En een dude die met 3 pc's op je broers kamer zit? Vreemd... |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 12:19 | |
| Ja. Dus. Idonteven.. Nouja, het zit zo. Ik was om een uur of vier al wakker en om acht uur had ik er genoeg van; ik ging uit bed. Heb toen heel vrolijk ontbeten en ben op de bank een boek gaan lezen, komt mijn vader naar beneden en hoe vindt hij me? Slapend op de bank, boek op de grond. Dus hij pakt me op - maakt me daarbij wakker D: - en legt me boven op bed neer. Ik ben pas net wakker. SLENDERMAN. I CURSE YOU. NOW I AM A BAT. *knuffelt Saf* |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 13:41 | |
| Volgens mij heb ik nu overal gepost waar ik moest posten. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:01 | |
| |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:22 | |
| |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:29 | |
| Dat moment dat ik lol heb met mijn microfoon testen op skype ;}
@ Judith; Als ik op de bank inslaap zou vallen, zouden mijn ouders me gewoon laten liggen. Die zijn zo van: nou, ze ligt goed ._. Ik ben gewoon te mollig om opgetild te worden o3o |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:31 | |
| - Alejandro schreef:
- @ Judith; Als ik op de bank inslaap zou vallen, zouden mijn ouders me gewoon laten liggen. Die zijn zo van: nou, ze ligt goed ._.
Ik ben gewoon te mollig om opgetild te worden o3o Nou kijk, ik ben zegmaar best irritant als ik slaap. Ik mompel en beweeg heel veel, dus ik zou waarschijnlijk van de bank zijn afgekieperd. Plus mijn papa is gewoon een schat. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:35 | |
| Ik beweeg te weinig in mijn slaap en wordt ook om de zoveel minuten wakker om me op mijn andere zij te draaien, anders heb ik de volgende ochtend nekpijn D: Maar ik had wel een periode dat ik iedere dag slaapwandelde en dan ook ging praten, echt super vaag XD Zo was ik een keer gewoon naar beneden gegaan en bij iedereen op de bank gaan zitten. Zei mijn moeder zo: Noor, ga eens terug naar bed. Stond ik weer op en ging ik weg. Like whut D: En nee, ik kan me niet herinneren dat ik troll speelde die nacht x') |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:36 | |
| Whaha. Ik stop het bed altijd heel goed in en 's morgens ligt mijn deken of ondersteboven, of ik lig ondersteboven. Of ik lig ondersteboven en mijn deken ligt op de grond D: |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:37 | |
| Lol at D-Trix: 'I loved the almost-kiss moment between the two girls, but still: When you dance, you'll have to fully go for something, not almost. You just made me a little sad in my pants.' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:39 | |
| @ Judith; Lol, vroeger was ik ook altijd zo bewegelijk in mijn slaap x') En ik heb ook heel lang in een la geslapen, lang verhaal, en die stond naast de verwarming en in de winter werd ik altijd helemaal tegen die verwarming gedrukt wakker o3o |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:41 | |
| Whaha. Ik zie jou al helemaal in je slaap naar die verwarming kruipen. "LETMELOVEYOU"
@Ruuz; Die is best genius, weet je? |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 14:58 | |
| net The Road gekeken, en ik maar denken dat ik de ergste jankfilms al achter de rug had ik heb zoooo zitten huilen |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 21:52 | |
| |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 22:14 | |
| - Nezumi schreef:
- WHAT. THE. FAHK? D:
Voordehardcoreotaku'sonderons
DUDE, die... auto... xDD Je moet echt een hardcore Prussia fan zijn om zo'n auto te willen. Me gusta o_o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 23:25 | |
| Dat moment wanneer ik gewoon helemaal pissig word op mijn moeder omdat ze meent meer van pc's af te weten dan ik. Als er een iemand hier het minst afweet van pc's dan is zij het en dan kan ik het gewoon niet hebben dan ze dom tegen me gaat doen. En met dom bedoel ik geïrriteerd omdat ik hardop denk en blegh. Nu wil ik niet slapen >U |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 23:44 | |
| hoe komt het toch dat ik me door de dag een zombie voel en s'nachts hyper word? zo kom ik dus nooit aan slaap toe zelfs warme choco helpt niet T_T |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 23:56 | |
| Waha die auto. Prussia's versie van Marukaite Chikyuu op vol volume draaien en it's perfect. En ik ben mijn schoenen weer eens kwijt, dus nu op moeders hakken naar de schuur sukkelen voor ijsjes =w= OLALA. MIDNIGHT ICECREAM. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 23:59 | |
| Noah, ik verbaas me nog steeds over het feit dat je voeten überhaupt in die schoenen passen D: Want mijn broer heeft like mega voeten. In vergelijking met die van mij dan... Maar die van mij zijn ook mini =w=
Nuuuh, accu heeft nog maar... Weinig procent D: |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 13 2012, 00:04 | |
| O.o ijsje..... nu krijg ik dus zin in een ijsje... maar ik kan mooi niet naar de kelder lopen om er eentje te gaan halen... oe idee gewoon wachten tot mijn broer thuiskomt en hem een sms sturen. ja dat móet gewoon lukken o3o |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 13 2012, 00:04 | |
| Noah, ur so manly~ *gayhand*
Nee, kidding, dear xD Maar ehm, hoe lopen de hakken? o3o |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 13 2012, 00:14 | |
| Ze passen er stiekem ook niet in xD Ik moet op de hielen lopen.
En ik heb er eigenlijk skijt aan c; Zwaai ook vrolijk naar de ramen van de buren die op onze achtertuin neer kijken. I DUN CARE. As long as I can get my icecream, it's fine. =w= Ehr. Ze lopen.. hakkerig? Het is meer sloffen dan lopen, wil ik niet dat die dingen omklappen en ik de tuintegels met regenboograketjes bezaai. |
|
| |
Soh .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 1289 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {ƒαкє} ℓιgнтKlas: master KanaPartner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 13 2012, 00:15 | |
| waarom ben ik nog wakker? o.o |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 13 2012, 00:20 | |
| Haha, ik kan ook niet op hakken lopen. Ik wiebel altijd heen en weer en valt vaak op m'n snufferd. Ik ben niet gemaakt voor hakken, en zij ook niet voor mij Trouwens, als ik me jou in RL moet inbeelden, zie ik toch altijd een Safferd voor me, strange enough~ Waardoor ik me nu dus ook Safferd met hakken inbeeld x) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|