|
|
Auteur | Bericht |
---|
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 20:10 | |
| //speelt geen Pokémon, lalala. |
|
| |
Maze .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicKlas: 5dePartner: You don't even get close to my heart, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 20:21 | |
| #Riley: 't Is echt een heel derpie bezigheid, dus begin er ook maar niet aan... XD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 20:23 | |
| Oke.. Conclusie van de dag; laat je moeder nooit op zoek gaan naar een tweedehands bromfiets, want voor je het weet is ze de hele dag weg en eet je pas om half negen 's avonds X_X
Hoi iedereen ^^ |
|
| |
Maze .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark MagicKlas: 5dePartner: You don't even get close to my heart, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 20:31 | |
| #Tári: Hallo :3
Na ja, ik zou het juist leuk vinden lekker alleen thuis ;D |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 20:33 | |
| Alleen thuis? Nee, mijn vader was er nog en hij heeft me weer is gedwongen te trainen op die trampoline.. Gelukkig was het dit keer geen drie uur XD Noem me trouwens maar Betsie ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:01 | |
| Uhu, yeah friendcodes~ Die kun je zo ergens opvragen bij zo'n centrum, ligt er aan welke versie je hebt ook xD
Ik speel dat soms echt veels te lang, weirdo verslaving van mij.. aangezien ik toch al 19 ben en me vrienden me soms hard uitlachen ... T_T |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:17 | |
| Pokémon is awesome, let them laugh; ze zijn gewoon jaloers dat jij zo pro bent c:
Jippie, Al zijn profielplaatje heeft RAINBOW COLORS. That picture made my day x') Of ja eigenlijk deed deze dat maar goed c: |
|
| |
Riley
PROFILEPosts : 222 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth ~&~ FireKlas: 5th Grade~Partner: Gott schikte mir einen Engel ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:19 | |
| FCKYEA. It made my day too |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:20 | |
| Toen ik ze zag was ik van: MOET. ALS. PROFIELPLAATJE. MOET.
Iep, youtube doet nogal f*cked up D: |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:23 | |
| BWHAHAHAHA XD GENIUS. Omg, ik hou van de mensen die zo'n soort dingen maken =w= |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:27 | |
| Ik hou van jouw profielplaatje =3= MEH, moet er ook zo één voor Francis, eigenlijk EDIT;; Oh, god, why. LinkNope, dat wordt 'm niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:38 | |
| Je hebt er ook eentje met West erbij en die kijkt dan echt van: I don't even... Had je btw ook die gezien van Pru en West in een politie pakje XD 'Just as I thought... Awesome me looks amazing in anything!'
Er zijn ergere plaatjes van France. Like the free s*x one o3o |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:43 | |
| Nope, didn't see that one o3o Ik was gewoon randomly aan het zoeken naar France GIFs~ God, sommigen zijn zo retard. Er was er eentje van disco pogo maar die was zo psychedelisch dat ik er spontaan een seizure van kreeg xD
Ja, I know 'zat. Mijn ogen hebben veel geleden door France D:
Fcking zerochan en tumblr T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:54 | |
| Nou, die bunny suit dinges... Van Prussia is nog steeds het meest traumatiserende... Ding in heel de wereld. |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 21:56 | |
| Dat wel, maar hij was niet psychedelisch D: LinkKijk ernaar en krijg een seizure~ |
|
| |
Maze .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 22:35 | |
| I hate teleporting naked guys -.- |
|
| |
Riley
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 22:52 | |
| |
|
| |
Maze .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 11 2012, 22:57 | |
| |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 00:40 | |
| Ik ben ergens in de mood om een zeer moordlustig post met Soh te schrijven, maar mweh. Het is beter als ik ga slapen denk ik n___n |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 00:51 | |
| Jij ook al zin in zo'n gruwelijke post? Ik heb hetzelfde~ |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 00:52 | |
| Ja, ik ga er morgen eentje met Yown'tje openen. Zeer gruwelijk, zeer moordlustig en dat wordt haar eerste ontmoeting met SSA, hoe gezellig |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 04:09 | |
| Ohmai echt veel vallende sterren gezien tijdens le random nachtwandeling *gasp* Ja just got back, ik was ook totaal niet moe dus ik dacht van, derp. Youknow./, waarschijlijk heb ik ook iets teveel op want het toetsenbord ziet wazig NA LANGE TIJD HOOR ik drink anders nooit. Serieus niet. Ik heb le backup-motief dat ik er om die reden juist slecht tegen kan. of blurriness that's just me als ik denk dat ik mijn bril op heb maar dit niet zo is. Maar dat zou odd zijn, want ik zit nooit met bril op achter de pc. I'm weird. I don't even know what I'm typing anymore. Hello awkward moment, we meet again. En nu naar bed bai( ´∀`) |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 05:13 | |
| Ik. EH. Ik was bang en kon niet slapen en iPod was uit dus ik kom strangely achter le laptop uit. In bed. Series kijkend. Al een uur. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 12 2012, 06:19 | |
| JUUD U KIJKT TEVEEL SLENDERMAN U moet maar denken dat het Saf is in een suit. Maar. Ehm.. not sure if that's helpful. Saf in een suit die je voor geen enkele andere reden wanhopig achterna komt dan voor een klein handje vol geld en in desperate need for a hug, dan. Because he lonesome.
Meh. En toen ging ik weer een poging doen tot slapen, met mijn geslaagde halfuurtje tot ik naar de wc moest. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|