PortalIndexSo that's where you live [sasuke] - Pagina 3 HpD5UwnSo that's where you live [sasuke] - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 00:54

"Ik denk dat het beter is als we nog even wachten, ik zelf ben er nog niet helemaal klaar voor ook al voel je misschien iets anders." Hij zette zich rechter en keek haar aan.Ze lnikte zachtjes. Ik wacht, ik wilde je alleen laten weten dat je je niet meer schuldig moet voelen als je verder gaat Zei ze met een geruststellende glimlach. "Ik wil geen dingen doen waar je spijt van krijgt. Ik zou het fantastisch vinden maar ik denk dat jij er spijt van zou krijgen." zijn gezicht werd langzaamaan rood. Hij wendde zijn blik af en verstopte zich om haar te plagen. Hij draaide zich op zijn buik zodat ze zijn gezicht niet meer zag. Ze bleef even zitten. Waarom denk je dat ik er spijt van krijg Sasuke? Vroeg ze nu wat serieuzer terwijl ze roerloos op zijn bed bleef zitten oor zich uitstarend. Ze wist niet wat hij daarmee wilde zeggen. Waarom zou ze van zoiets spijt krijgen? Ze hield toch van hem? En hij hield toch van haar...of was dat niet zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 09:15

"Ik denk dat het beter is als we nog even wachten, ik zelf ben er nog niet helemaal klaar voor ook al voel je misschien iets anders." Hij zette zich rechter en keek haar aan.Ze lnikte zachtjes. Ik wacht, ik wilde je alleen laten weten dat je je niet meer schuldig moet voelen als je verder gaat Zei ze met een geruststellende glimlach. "Ik wil geen dingen doen waar je spijt van krijgt. Ik zou het fantastisch vinden maar ik denk dat jij er spijt van zou krijgen." zijn gezicht werd langzaamaan rood. Hij wendde zijn blik af en verstopte zich om haar te plagen. Hij draaide zich op zijn buik zodat ze zijn gezicht niet meer zag. Ze bleef even zitten. "Waarom denk je dat ik er spijt van krijg Sasuke? "Vroeg ze nu wat serieuzer terwijl ze roerloos op zijn bed bleef zitten oor zich uitstarend. Hij draaide zich om, zijn hoofd was roder dan een tomaat, "Ik... Ik...." stamelde hij. Hij ademde even diep in en zei dan "Ik heb hier geen ervaring mee..." zei hij zachtjes maar toch kuste hij haar, wilder, hij verloor controle en hij liet zijn tong de hare strelen. Hij liet zijn handen over haar rug gaan en hij glimlachte eventjes "Ik zal altijd van je houden lieverd." zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 11:12

Hij draaide zich om, zijn hoofd was roder dan een tomaat, "Ik... Ik...." stamelde hij. Ze draaide haar hoofd lichtjes naar hem toe wachtend op zijn antwoord. Hij ademde even diep in en zei dan "Ik heb hier geen ervaring mee..." zei hij zachtjes maar toch kuste hij haar, wilder, hij verloor controle en hij liet zijn tong de hare strelen. Ze liet zijn antwoord even bezinken. Was hij daarom zo rood? Arme jongen. Hij liet zijn handen over haar rug gaan en hij glimlachte eventjes "Ik zal altijd van je houden lieverd." zei hij zachtjes. Ik ook van jouw schat. Zei ze zachtjes terwijl ze het haar uit zijn ogen streelde. En je moet je niet schamen lieve schat. Ik heb het ook nog maar een keertje gedaan hoor. Zei ze met een geruststellende glimlach. Ze gaf hem nog een kus maar rustiger niet zo heftig en vurig als de vorige nee meer kalmer en langer. Ze lostte hem weer en ze keek hem met een glimlach aan. Ze hield zoveel van hem en hij deed zoveel wat haar blij maakte. Je weet toch dat je me niet kan teleurstellen hè? Fluisterde ze met een glimlach in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 11:48

Hij draaide zich om, zijn hoofd was roder dan een tomaat, "Ik... Ik...." stamelde hij. Ze draaide haar hoofd lichtjes naar hem toe wachtend op zijn antwoord. Hij ademde even diep in en zei dan "Ik heb hier geen ervaring mee..." zei hij zachtjes maar toch kuste hij haar, wilder, hij verloor controle en hij liet zijn tong de hare strelen. Hij liet zijn handen over haar rug gaan en hij glimlachte eventjes "Ik zal altijd van je houden lieverd." zei hij zachtjes. "Ik ook van jouw schat." Zei ze zachtjes terwijl ze het haar uit zijn ogen streelde." En je moet je niet schamen lieve schat. Ik heb het ook nog maar een keertje gedaan hoor. "Zei ze met een geruststellende glimlach. Ze gaf hem nog een kus maar rustiger niet zo heftig en vurig als de vorige nee meer kalmer en langer. Ze lostte hem weer en ze keek hem met een glimlach aan. "Je weet toch dat je me niet kan teleurstellen hè?" Fluisterde ze met een glimlach in zijn oor. "Toch voel ik me onzeker." zei hij zachtjes en hij keek haar aan en zijn ogen werden weer rood. Hij keek rond in zijn eigen kamer. "H-heb je dorst?" vroeg hij om haar eventjes af te leiden, hij had geen idee of het zou werken. Hij schaamde zich dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 12:17

"Toch voel ik me onzeker." zei hij zachtjes en hij keek haar aan en zijn ogen werden weer rood. Waarom zouden ze dit keer rood geworden zijn? Niet omdat hij te hevig werd nee dat kon niet want momenteel duwde hij haar van zich weg, net zoals zij zo vaak met Sasori had gedaan...maar zij had het erger. Hij keek rond in zijn eigen kamer. "H-heb je dorst?" vroeg hij. Ze knikte en ze kroop van hem af. Ze had wel door dat dit gewoon een afleiding was. Als ze naar hem keek zag ze heel goed hoe zenuwachtig ze hem maakte. Ze had medelijden met hem. Vreemd genoeg voelde zij zich niet nerveus niet zoals ze toen met Sasori had, Sasuke maakte haar rustig ze wist niet hoe het kwam maar ze vond het prettig om kalm te zijn om lekker te relaxen. Ze wachtte geduldig tot hij wat drinken ging halen. Nee ze had nooit verwacht dat Sasuke zo onzeker kon zijn al van het eerste moment dat ze hem had leren kennen was hij cool en relaxt een beetje emotieloos zelfs maar nu nu had ze een hele andere kant van hem leren kennen de kwetsbare gevoelige kant de kant die hij als kind zo hard had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 12:34

Ze gaf hem nog een kus maar rustiger niet zo heftig en vurig als de vorige nee meer kalmer en langer. Ze lostte hem weer en ze keek hem met een glimlach aan. "Je weet toch dat je me niet kan teleurstellen hè?" Fluisterde ze met een glimlach in zijn oor. "Toch voel ik me onzeker." zei hij zachtjes en hij keek haar aan en zijn ogen werden weer rood. Hij keek rond in zijn eigen kamer. "H-heb je dorst?" vroeg hij. Ze knikte en ze kroop van hem af. Ze had wel door dat dit gewoon een afleiding was. Ze wachtte geduldig tot hij wat drinken ging halen. Hij stond haastig op en hij nam wat fruitsap en goot het in twee glazen. Hij bracht de glazen naar Rhine. Hij gaf er eentje naar Rhine en hij ging weer zitten en hij staarde voor zich uit en trilde zelfs een beetje en hij dronk van zijn glas en hij keek naar Rhine. Hij durfde echt niets meer. Wat was er mis met hem? Hij had geen idee maar zij bracht zijn oude ik naar boven. Een onzeker kindje dat gelukkig was. Hij zette zijn glas op het nachtkastje en hij omhelsde haar. "Een vraagje, waarom ben jij hier zo rustig terwijl ik zo'n stresskip ben op dit moment?" Hij keek haar vragend aan met nog steeds een trillende ondertoon en hij trok zichzelf dichter tegen haar aan. Hij sloot zijn ogen en hij ademde zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 12:44

Hij stond haastig op en hij nam wat fruitsap en goot het in twee glazen. Hij bracht de glazen naar Rhine. Hij gaf er eentje naar Rhine en hij ging weer zitten en hij staarde voor zich uit en trilde zelfs een beetje en hij dronk van zijn glas en hij keek naar Rhine. Rhine dronk rustig met kleine slokjes van haar fruitsap. Ja hij had de stress echt goed te pakken. Hij zette zijn glas op het nachtkastje en hij omhelsde haar. Blijkbaar was hij toch niet helemaal kompleet ingestort en daar was ze wel blij om. "Een vraagje, waarom ben jij hier zo rustig terwijl ik zo'n stresskip ben op dit moment?" Hij keek haar vragend aan met nog steeds een trillende ondertoon en hij trok zichzelf dichter tegen haar aan. Ze lachtte even. Hij sloot zijn ogen en hij ademde zwaar. Waarom? Omdat jij dat effect op mij hebt jij maakt me gelukkig en kalm. Zei ze simpel weg Sasori had haar nooit zo rustig gekregen en zeker niet op momenten zoals deze. Ze wist niet waarom maar bij Sasuke voelde het gewoon veel vertrouwder. En waarom stress jij zo lieverd? Ik ben het toch maar, niets bijzonders dus Zei ze met een grijns voor ze een zoen op zijn hoofd drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 12:54

Hij stond haastig op en hij nam wat fruitsap en goot het in twee glazen. Hij bracht de glazen naar Rhine. Hij gaf er eentje naar Rhine en hij ging weer zitten en hij staarde voor zich uit en trilde zelfs een beetje en hij dronk van zijn glas en hij keek naar Rhine. Rhine dronk rustig met kleine slokjes van haar fruitsap. Ja hij had de stress echt goed te pakken. Hij zette zijn glas op het nachtkastje en hij omhelsde haar. "Een vraagje, waarom ben jij hier zo rustig terwijl ik zo'n stresskip ben op dit moment?" Hij keek haar vragend aan met nog steeds een trillende ondertoon en hij trok zichzelf dichter tegen haar aan. Ze lachtte even. Hij sloot zijn ogen en hij ademde zwaar. Waarom? Omdat jij dat effect op mij hebt jij maakt me gelukkig en kalm. Zei ze simpel weg En waarom stress jij zo lieverd? Ik ben het toch maar, niets bijzonders dus Zei ze met een grijns voor ze een zoen op zijn hoofd drukte. "Omdat ik geen ervaring heb." zei hij zachtjes en hij liet zich weer neerploffen op het bed. Hij zuchtte en hij sloot zijn ogen en probeerde weer kalm te worden. Hij legde zijn armen onder zijn hoofd en hij ademde rustig in en uit en uiteindelijk werd hij weer rustig. Hij opende zijn ogen weer die zwart waren. Hij keek naar Rhine en hij zette zich weer recht. Hij omhelsde haar weer en hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 13:08

"Omdat ik geen ervaring heb." zei hij zachtjes en hij liet zich weer neerploffen op het bed. Geloof me schat dat is echt geen reden om te stressen Zei ze met een vriendelijke glimlach. Hij zuchtte en hij sloot zijn ogen en probeerde weer kalm te worden. Hij legde zijn armen onder zijn hoofd en hij ademde rustig in en uit en uiteindelijk werd hij weer rustig. Hij opende zijn ogen weer die zwart waren. Ze was wel blij dat ze weer zwart waren ze vond die zwarte ogen beter bij hem passen en de kleur rood deed haar nogal sterk aan sasori denken. Hij keek naar Rhine en hij zette zich weer recht. Hij omhelsde haar weer en hij glimlachte. Een glimlach verscheen ook weer op haar gezicht. Weer kalm kipje van me? Vroeg ze grinnikend. Ze druukte hem stevig tegen zich aan en ze keek lichtjes omhoog zodat ze in zijn ogen kon kijken ja hij was iets groter dan sasori maar dat vond ze niet erg nee ze vond het eigenlijk best wel leuk nu kon ze ook hoge hakken dragen. Ja Sasuke zat vol met verassingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 13:25

"Omdat ik geen ervaring heb." zei hij zachtjes en hij liet zich weer neerploffen op het bed. Geloof me schat dat is echt geen reden om te stressen Zei ze met een vriendelijke glimlach. Hij zuchtte en hij sloot zijn ogen en probeerde weer kalm te worden. Hij legde zijn armen onder zijn hoofd en hij ademde rustig in en uit en uiteindelijk werd hij weer rustig. Hij opende zijn ogen weer die zwart waren. Hij keek naar Rhine en hij zette zich weer recht. Hij omhelsde haar weer en hij glimlachte. Een glimlach verscheen ook weer op haar gezicht. Weer kalm kipje van me? Vroeg ze grinnikend. Ze druukte hem stevig tegen zich aan en ze keek lichtjes omhoog zodat ze in zijn ogen kon kijken. Hij glimlachte en hij kuste haar liefdevol. Hij keek haar met een uitdagende grijns aan. Hij wikkelde het deken rond hen beiden en hij deed haar t-shirtje uit. "Je bent echt prachtig en als je het terug wilt, moet je het maar komen halen." Zei hij met een lach. Hij begon te lachen en hij zwaaide met haar t-shirt in de lucht. "Of we kunnen het zo spelen natuurlijk." Hij gooide haar t-shirt op de grond en hij legde zijn hand op haar wang en kustte haar weer, wat liefdevoller als daarvoor, hij hield zich nog steeds in maar deze keer zou hij wel heftiger worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 13:33

Hij glimlachte en hij kuste haar liefdevol. Hij keek haar met een uitdagende grijns aan. Hij wikkelde het deken rond hen beiden en hij deed haar t-shirtje uit. Ze keek wel even verbaasd maar dit keer verstijfde ze niet. "Je bent echt prachtig en als je het terug wilt, moet je het maar komen halen." Zei hij met een lach. Ze keek hem aan met een grijns. Hij begon te lachen en hij zwaaide met haar t-shirt in de lucht. Jij bent stout mannetje, heel stout. Zei ze met een gemaakt strenge stem maar ze schoot al snel in haar lach. "Of we kunnen het zo spelen natuurlijk." Hij gooide haar t-shirt op de grond en hij legde zijn hand op haar wang en kustte haar weer, wat liefdevoller als daarvoor, hij hield zich nog steeds in dat voelde ze maar ze vond het niet erg. Ze had haar armen weer om zijn nek geslagen ze drukte zichzelf tegen hem aan ze kuste hem hongerig terug haar tong gleed in zijn mond aaide zijn tong verkende zijn mond. Ze vond het fijn zo dicht bij hem te zijn en ze vond het ook wel grappig hoe hij zo ineens van gedchtte veranderde. Ze was blij dat hij haar weer kustte en ze zou het niet erg vinden als hij ineens weer stopte nee ze nam het hem niet kwalijk daarvoor hield ze teveel van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 13:39

Hij glimlachte en hij kuste haar liefdevol. Hij keek haar met een uitdagende grijns aan. Hij wikkelde het deken rond hen beiden en hij deed haar t-shirtje uit. Ze keek wel even verbaasd maar dit keer verstijfde ze niet. "Je bent echt prachtig en als je het terug wilt, moet je het maar komen halen." Zei hij met een lach. Ze keek hem aan met een grijns. Hij begon te lachen en hij zwaaide met haar t-shirt in de lucht. Jij bent stout mannetje, heel stout. Zei ze met een gemaakt strenge stem maar ze schoot al snel in haar lach. "Of we kunnen het zo spelen natuurlijk." Hij gooide haar t-shirt op de grond en hij legde zijn hand op haar wang en kustte haar weer, wat liefdevoller als daarvoor, hij hield zich nog steeds in dat voelde ze maar ze vond het niet erg. Ze had haar armen weer om zijn nek geslagen ze drukte zichzelf tegen hem aan ze kuste hem hongerig terug haar tong gleed in zijn mond aaide zijn tong verkende zijn mond. Hij kuste haar verder, maar hij raakte niets aan van wat er daarvoor onder haar t-shirt verborgen zat. dat durfde hij niet uit schrik dat hij een bloedneus zou krijgen. Hij keek haar na de kus even aan en hij raakte haar niet meer aan. Hij durfde niet verder te gaan. Ook al wilde hij dat zo graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 13:54

Hij kuste haar verder, maar hij raakte niets aan van wat er daarvoor onder haar t-shirt verborgen zat. Ze snapte het niet helemaal waarom had hij het dan uitgedaan? Waarom daagde hij haar zo verschrikkelijk uit maar deed er dan niets mee? zijn gedrag verwarde haar een beetje. Hij keek haar na de kus even aan en hij raakte haar niet meer aan. Hij durfde niet verder te gaan. Ze zuchtte even zachtjes ze zou hem een duwtje in de goede richting moeten geven ze nam zijn handen voorzichtig vast zichzelf nog steeds tegen hem angedrukt. Ze bracht zijn handen naar het slotje van haar bh. Ze keek hem aan haar ogen straalde kalmte uit. Ze gebruikte zijn vingers om het los te maken. ze liet zijn handen op haar rug liggen terwijl de bh langzaam afzakte. Ze schoof hem voorzichtig van haar armen af en ze gooide ze bij haar shirt. Ze keek hem kalm aan afwachtend. Zou hij nu wel durven? of zou hij nog steeds weerstand bieden nu hij ze in hun volledige glorie kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 14:08

Hij keek haar na de kus even aan en hij raakte haar niet meer aan. Hij durfde niet verder te gaan. Ze zuchtte even zachtjes, ze nam zijn handen voorzichtig vast zichzelf nog steeds tegen hem angedrukt. Ze bracht zijn handen naar het slotje van haar bh. Ze keek hem aan haar ogen straalde kalmte uit. Ze gebruikte zijn vingers om het los te maken. ze liet zijn handen op haar rug liggen terwijl de bh langzaam afzakte. Ze schoof hem voorzichtig van haar armen af en ze gooide ze bij haar shirt. Ze keek hem kalm aan afwachtend en toen sloeg zijn brein helemaal tilt. Hij staarde naar haar balkon met wijdopengesperde ogen en bloed spoot uit zijn neus. Hij hield zijn hand ervoor en zijn gezicht werd helemaal rood. ZIjn neus stopte met bloeden en hij veegde zijn handen af aan zijn natte t-shirt. "Wauw" mompelde hij zachtjes en hij kuste haar heftiger. Hij deed zijn kniebroek uit en hij smeet ze op de hoop kleren die er al lag. Hij keek Rhine uitdagend aan en hij trok haar tegen zich aan. "Je bent zo mooi" zei hij in haar oor en hij kuste haar liefdevol en keek haar dan aan en hij glimlachte wat verlegen. Hij wist niet goed wat hij moest doen dat wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 14:17

Hij staarde naar haar balkon met wijdopengesperde ogen en bloed spoot uit zijn neus. Ze keek even verbaasd. Kreeg hij nu echt een bloedneus? Door haar?! Hij hield zijn hand ervoor en zijn gezicht werd helemaal rood. ZIjn neus stopte met bloeden en hij veegde zijn handen af aan zijn natte t-shirt. "Wauw" mompelde hij zachtjes en hij kuste haar heftiger. Ze was nog even wat verdoofd door het hele bloedneus gebeuren maar dat was snel gedaan door zijn lippen die mogelijk nog heviger waren geworden. Hij deed zijn kniebroek uit en hij smeet ze op de hoop kleren die er al lag. Hmmm this could be intresting. Hij keek Rhine uitdagend aan en hij trok haar tegen zich aan. "Je bent zo mooi" zei hij in haar oor en hij kuste haar liefdevol en keek haar dan aan en hij glimlachte wat verlegen. Ze grinnikte en ze kustte hem nog eens. En jij bent zo sexy... Fluisterde ze voor ze speels in zijn oor beet. Ja ze moest hem af en toe even een duwtje in de goede richting geven. Ze stond even op en ze ging met haar rug naar hem toe staan ze deed langzaam de nog overgebleven kleding uit voor ze weer op zijn schoot kroop. Ik krijg het nogal warm door je Zei ze met een grijns ze drukte kusjes in zijn nek. Nu was het alleen nog maar wachten tot zijn hormonen zijn verstand overnamen net zoals ze met Sasori toen hadden gedaan...tot iets de hoogte inschoot...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 14:29

Hij staarde naar haar balkon met wijdopengesperde ogen en bloed spoot uit zijn neus. Ze keek even verbaasd. Hij hield zijn hand ervoor en zijn gezicht werd helemaal rood. ZIjn neus stopte met bloeden en hij veegde zijn handen af aan zijn natte t-shirt. "Wauw" mompelde hij zachtjes en hij kuste haar heftiger. Ze was nog even wat verdoofd door het hele bloedneus gebeuren maar dat was snel gedaan door zijn lippen die mogelijk nog heviger waren geworden. Hij deed zijn kniebroek uit en hij smeet ze op de hoop kleren die er al lag. Hij keek Rhine uitdagend aan en hij trok haar tegen zich aan. "Je bent zo mooi" zei hij in haar oor en hij kuste haar liefdevol en keek haar dan aan en hij glimlachte wat verlegen. Ze grinnikte en ze kustte hem nog eens. En jij bent zo sexy... Fluisterde ze voor ze speels in zijn oor beet. Ze stond even op en ze ging met haar rug naar hem toe staan ze deed langzaam de nog overgebleven kleding uit voor ze weer op zijn schoot kroop. Ik krijg het nogal warm door je Zei ze met een grijns ze drukte kusjes in zijn nek. Hij deed dan ook het laatste kledingstuk uit en hij bekeek haar goed. Hij drukte haar weer tegen zich aan en ze deden het.

Hij lag daarna rustig te slapen, hij was moe van datgene. Hij snurkte lichtjes en hij lag tegen het meisje aan waarvan hij hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 14:57

Hij deed dan ook het laatste kledingstuk uit en hij bekeek haar goed. Hij drukte haar weer tegen zich aan en ze deden het. Ja het was anders geweest dan met sasori nu had ze iets gevoeld iets bijna magisch om het zo te zeggen, iets dat ze bij hem nooit had gevoeld. Hij lag daarna rustig te slapen, hij was moe van datgene. En dat begreep ze maar al te goed. Hij snurkte lichtjes en hij lag tegen haar aan. Ze had een glimlach op haar gezicht, een gelukzalige glimlach ze keek nog even naar hoe hij lag te slapen hoe schattig hij was als hij lag te slapen ze begroeg haar hoofd tegen zijn borst en ze sloot langzaam haar ogen. Ze droomde haar dromen waren mooi en leuk maar niet zoals de droom die ze daarvoor beleefd had. nee die was veel beter geweest. Rhine werd al vroeg wakker en ze stond langzaam op om hem niet wakker te maken. Ze wilde heel even wat drinken voor ze voor hem een ontbijtje zou maken maar ze stopte in het midden van de kamer toen ze een brief op de grond zag liggen. Oké mischien was het niet netjes maar Rhine wilde wel weten wat die brief hier deed. Ze nam hem op en ze deed hem open ze kende meteen Sasori's handschrift. Het was een haatbrief, een haatbrief aan Sasuke Rhine ging op een stoel zitten ze las de brief met grote ogen. Waarom had hij hier niets over gezegd?


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 15:09

Hij lag daarna rustig te slapen, hij was moe van datgene. Hij snurkte lichtjes en hij lag tegen het meisje aan waarvan hij hield. Hij had goed gedroomd en hij geeuwde. Hij zette zich recht en keek naar Rhine die een brief vasthad. Hij liep naar de badkamer, douchete zich en kleedde zich aan, met nat haar ging hij naast haar zitten en nam hij de brief van haar over "Niet op letten lieverd, het stoort me niet echt." Hij opende de brief en begon hem te lezen

Spoiler:

"Nu bepaald sterven kan ik niet" mompelde hij zachtjes en hij scheurde de brief in stukjes. Hij liep zijn kamer uit tot aan Sasori's kamer. Daar schoof hij de gescheurde stukjes brief onder zijn deur. Dan liep hij weer terug naar zijn kamer. "Lieverd, je moet je geen zorgen maken. Heb je zin in een eitje?" zei hij terwijl hij de deur sloot. Hij nam een pan en nam drie eitjes, twee voor hem, eentje voor haar. Hij bakte ze met een klein beetje boter en dan legde hij ze op twee bordjes. Hij zette de borden op tafel samen met wat brood, boter en zout. Hij liep dan naar Rhine toe en kuste haar liefdevol. "Ik wou je gisteren alleen je zorgen doen vergeten, daarom zei ik er niets van en dat spijt me." Hij zette zich op een stoel en zei dan "Gisterenavond was fantastisch trouwens." Hij wou niet echt van onderwerp veranderen maar hij wou het wel eventjes vermelden. Hij nam een stukje brood en begon dat in zijn ei te soppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 15:21

Ze hoorde een geeuw kennelijk was hij dus wakker geworden iets later kwam hij met na haar langs haar staan hij geurde lekker naar shampoo. hij nam de brief van haar over "Niet op letten lieverd, het stoort me niet echt." Hij opende de brief en begon hem te lezen. Niet op letten? Hoe kon ze daar nu niet op letten?! "Nu bepaald sterven kan ik niet" mompelde hij zachtjes en hij scheurde de brief in stukjes. Wat bedoelde hij daar mee? Hoezo kon hij niet sterven? Hij was een mens mensen konden sterven hoe sterk ze ook zijn. Hij liep de kamer uit ze vroeg zich af wat hij ging doen maar ze vroeg het niet aan hem toen hij terug kwam, waarschijnlijk wilde ze het toch niet weten.
"Lieverd, je moet je geen zorgen maken. Heb je zin in een eitje?" zei hij terwijl hij de deur sloot. Ze knikte zachtjes terwijl ze voor zich uit staarde de puzzelstukjes op elkaar probeerde te krijgen. Hij zette alles klaar voor het ontbijt wat was hij toch lief. Ze kreeg een liefdevolle kus van hem en die beantwoorde ze. "Ik wou je gisteren alleen je zorgen doen vergeten, daarom zei ik er niets van en dat spijt me." Hij zette zich op een stoel. Ze keek hem aan en knikte. Ik begrijp het je hoeft geen sorry te zeggen schat. Zei ze met een liefdevolle glimlach. "Gisterenavond was fantastisch trouwens." Ze keek hem nu aan met pretichtjes in ahar ogen. Dat vond ik ook...jij was fantastisch Zei ze met een glimlach voor ze voorzichtig begon te eten. Wat bedoelde je net? Toen je zei dat je niet kon sterven? Vroeg ze met een tikje ongerustheid in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 15:33

"Nu bepaald sterven kan ik niet" mompelde hij zachtjes en hij scheurde de brief in stukjes. Hij liep zijn kamer uit tot aan Sasori's kamer. Daar schoof hij de gescheurde stukjes brief onder zijn deur. Dan liep hij weer terug naar zijn kamer. "Lieverd, je moet je geen zorgen maken. Heb je zin in een eitje?" zei hij terwijl hij de deur sloot. Hij nam een pan en nam drie eitjes, twee voor hem, eentje voor haar. Hij bakte ze met een klein beetje boter en dan legde hij ze op twee bordjes. Hij zette de borden op tafel samen met wat brood, boter en zout. Hij liep dan naar Rhine toe en kuste haar liefdevol. "Ik wou je gisteren alleen je zorgen doen vergeten, daarom zei ik er niets van en dat spijt me."
Ik begrijp het je hoeft geen sorry te zeggen schat. Zei ze met een liefdevolle glimlach. Hij zette zich op een stoel en zei dan "Gisterenavond was fantastisch trouwens." Hij wou niet echt van onderwerp veranderen maar hij wou het wel eventjes vermelden. Dat vond ik ook...jij was fantastisch Zei ze met een glimlach voor ze voorzichtig begon te eten. Hij nam een stukje brood en begon dat in zijn ei te soppen. Wat bedoelde je net? Toen je zei dat je niet kon sterven? Vroeg ze met een tikje ongerustheid in haar stem. "Stop dan even met eten en neem maar een emmer voor in het geval van. Ik kan niet echt sterven, ik ben vervloekt, ik dacht dat je dat wel had gezien toen je mijn hand vastnam." Hij deed zijn vest weer uit en zette zijn vingers tegen het zegel en hij veranderde in een demoon. "Ik ben niet volledig mens lieverd." Hij vergrendelde het zegel weer en hij keek haar aan. ij ging weer zitten en hij at zijn ontbijt verder op. "Accepteer je me nog zoals je bent of wil je nu het liefst van we wegrennen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 15:41

"Stop dan even met eten en neem maar een emmer voor in het geval van. Ik kan niet echt sterven, ik ben vervloekt, ik dacht dat je dat wel had gezien toen je mijn hand vastnam." Ze dacht er even over na ja ze had wel iets gezien maar het ws allemaal nogal vaag ze was zich er toen niet op aan het concentreren. Hij deed zijn vest weer uit en zette zijn vingers tegen het zegel en hij veranderde in een demoon. Ze liet haar vork even vallen en ze keek naar het, euh hem met grote ogen. "Ik ben niet volledig mens lieverd." Hij vergrendelde het zegel weer en hij keek haar aan. Hij ging weer zitten en hij at zijn ontbijt verder op. "Accepteer je me nog zoals je bent of wil je nu het liefst van we wegrennen?" Rhine keek hem aan ze stond langzaam op en ze ging vlak langs hem zitten ze staarde hem even aan. Ik loop niet weg. Ik loop nooit weg en jij accepteerd me toch ook met mijn verleden en vreemde trekjes? Waarom zou ik dat dan niet bij jouw doen? Zei ze met een lichte glimlach. Oké nu was haar eetlust wel over maar weggaan nee daar peinsde ze niet over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 16:18

"Stop dan even met eten en neem maar een emmer voor in het geval van. Ik kan niet echt sterven, ik ben vervloekt, ik dacht dat je dat wel had gezien toen je mijn hand vastnam." Ze dacht er even over na. Hij deed zijn vest weer uit en zette zijn vingers tegen het zegel en hij veranderde in een demoon. Ze liet haar vork even vallen en ze keek naar het, euh hem met grote ogen. "Ik ben niet volledig mens lieverd." Hij vergrendelde het zegel weer en hij keek haar aan. Hij ging weer zitten en hij at zijn ontbijt verder op. "Accepteer je me nog zoals je bent of wil je nu het liefst van we wegrennen?" Rhine keek hem aan ze stond langzaam op en ze ging vlak langs hem zitten ze staarde hem even aan. Ik loop niet weg. Ik loop nooit weg en jij accepteerd me toch ook met mijn verleden en vreemde trekjes? Waarom zou ik dat dan niet bij jouw doen? Zei ze met een lichte glimlach. "Omdat dit wel iets compleet anders is?" zei hij terwijl hij rustig verder at. Hij had gedaan en zei dan terwijl hij zijn mond afveegde: "Ik wil nog wel wat kusjes als dat mag. Mijn ochtenddessertje" Een grijns verscheen op z'n lippen en hij keek haar aan. Zou ze hem nog kussen nu ze wist dat hij niet volledig mens was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 17:02

"Omdat dit wel iets compleet anders is?" zei hij terwijl hij rustig verder at. Ze haalde haar schouders op.Jij bent letterlijk een monster, niet beledigend bedoeld en ik ben er figuurlijk één. Zoveel verschil is dat niet hoor. Hij had gedaan en zei dan terwijl hij zijn mond afveegde: "Ik wil nog wel wat kusjes als dat mag. Mijn ochtenddessertje" Een grijns verscheen op z'n lippen en hij keek haar aan. Ze keek hem aan het beeld van zijn demoonkant zat nog in haar geheugen ze glimlachtte zachtjes en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Oké ze vond het mischien een klein beetje eng niet echt dat ze bang had ofzo maar ze vond het nogal vreemd en ongemakkelijk ze probeerde het natuurlijk voor hem te verbergen omdat ze hem niet wilde kwetsen. Mischien eerst even afruimen Zei ze zijn blik ontwijkend terwijl ze de borden van tafel aan het nemen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:03

"Omdat dit wel iets compleet anders is?" zei hij terwijl hij rustig verder at. Ze haalde haar schouders op.Jij bent letterlijk een monster, niet beledigend bedoeld en ik ben er figuurlijk één. Zoveel verschil is dat niet hoor. Hij had gedaan en zei dan terwijl hij zijn mond afveegde: "Ik wil nog wel wat kusjes als dat mag. Mijn ochtenddessertje" Een grijns verscheen op z'n lippen en hij keek haar aan. ze glimlachtte zachtjes en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Hij zuchtte diep en hij stond op. "Mischien eerst even afruimen" Zei ze zijn blik ontwijkend terwijl ze de borden van tafel aan het nemen was. "Laat mij maar" zei hij op een emotieloze toon, een poging om zijn muur terug op te trekken. Hij nam de borden uit haar handen en hij nam het brood en het zout ook van de tafel. Hij waste de borden af en hij ging dan terug naar de badkamer. Hij kwam al snel terug en zijn haar was droog. Hij ging op zijn bed zitten en hij keek Rhine niet meer aan sinds ze zei dat hij een monster was en zijn blik ontweek. Hij was afschuwelijk, ze vond hem niet meer mooi. Zijn gezicht stond weer neutraal. Niks leek er op dat die glimlach nog zou terugkomen. Tenzij Rhine heel hard haar best deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:12

Hij zuchtte diep en hij stond op. "Laat mij maar" zei hij op een emotieloze toon, dat was niet goed helemaal niet goed. Hij nam de borden uit haar handen en hij nam het brood en het zout ook van de tafel. Hij waste de borden af en hij ging dan terug naar de badkamer. Ze stond daar en ze keek een beetje rond ze moest toch iets hebben om zich even af te leiden van wat hij haar zo net getoont had. Hij kwam al snel terug en zijn haar was droog. Hij ging op zijn bed zitten en hij keek Rhine niet meer aan sinds ze zei dat hij een monster was en zijn blik ontweek. Ja ze had het goed verpest. Waarom was ze ook zo stom geweest om hem een mónster te noemen?! Domme domme geit! Zijn gezicht stond weer neutraal. Niks leek er op dat die glimlach nog zou terugkomen. Ze kwam twijfelend naar hem toe en ze ging langs hem op bed liggen ze zocht zijn blik en ze stak heel voorzichtig haar hand uit ze aaide even over zijn hoofd. Het spijt me schat ik bedoelde het niet zo hard als het klonk... Zei ze zachtjes. Ooh ja wat was dat toch een goede redding zeg! Wil je je dessert nog? Vroeg ze twijfelend. Ze wilde hem niet zo sipjes zien ze had beloofd hem blij te maken en nu zat ze met zo iets...heel goed gedaan hoor Rhine!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Look around //sasuke//
» terrible day, please go over soon... /sasuke/
» Sasuke Uchiha
» A little nervous ║ Sasuke
» Sasuke's notitieboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-