PortalIndexSo that's where you live [sasuke] - Pagina 2 HpD5UwnSo that's where you live [sasuke] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 22:46

"Mijn sharingan werkt zoals ik het wil" zei hij met een grijns en zijn eerdere rode ogen werden weer pikzwart. HIj keek haar geamuseerd aan. Jij speelt vals... Mompelde ze voor ze voorzichtig haar ogen opende en hem aankek. En jij waar zitten jouw zwakke plekjes? Vroeg ze met een puppy face. "Nu is het jouw beurt om te zoeken lieverd." Hij legde zich op het bed neer met gespreidde armen. Dat ze maar begon te zoeken.
Ze tilde zijn bloes op en ze trok hem zelfs helemaal uit. beter... Zei ze met een grijns voor ze begon aan haar zoektocht eerst gaf ze hem een zoen op zijn lippen voor ze voorzichtig in zijn oorlel beet en fluisterde. Ik heb geen smerige trucjes nodig om het te vinden Fluisterde ze al grijnzend. Ze drukte een zoen in zijn nek en ook op beide tepels en zijn buik voor ze even rechter ging zitten en keek hem onderzoekend aan hopend dat ze een plekje gevonden had. Hij verroerde zich niet, al vond hij die kusjes op zijn buik wel fijn. Maar hij wilde niet reageren om haar lekker te plagen. Hij keek haar geamuseerd aan en dan sloot hij zijn ogen om gewoon te genieten van de aandacht die hij zou krijgen en al kreeg. Hij zuchte eventjes en zei dan "Komaan zoek verder" op een geamuseerde toon zei hij dit wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 23:05

Hij verroerde zich niet, best frustrerend eigenlijk hij had haar plekjes zo makkelijk gevonden. Hij keek haar geamuseerd aan ze had even hoop dat ze wat ontdekt had maar helaas sloot hij zijn ogen al snel weer. Hij was soms zo'n raadsel. Hij zuchte eventjes en zei dan "Komaan zoek verder" op een geamuseerde toon zei hij dit wel. Ze zuchtte even en ze ging achter hem zitten ze trok zijn hoofd zachtjes op haar schoot en ze streelde door zijn haar ze drukte zijn hele gezicht vol met de zachtste kusjes om dan een paar milimeter boven zijn lippen op te houden. Krijg ik geen tip.. Smeekte ze bijna hij kond haar koele gelukkig pepermuntfrisse adem op zijn gezicht voelen haar stem zwoel om wat extra overtuging te bieden. Haar handen die zijn hoofd zachtjes masseerde. nu zou ze toch wel iets loskrijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 23:19

Hij keek haar geamuseerd aan ze had even hoop dat ze wat ontdekt had maar helaas sloot hij zijn ogen al snel weer. Hij was soms zo'n raadsel. Hij zuchte eventjes en zei dan "Komaan zoek verder" op een geamuseerde toon zei hij dit wel. Ze zuchtte even en ze ging achter hem zitten ze trok zijn hoofd zachtjes op haar schoot en ze streelde door zijn haar ze drukte zijn hele gezicht vol met de zachtste kusjes om dan een paar milimeter boven zijn lippen op te houden. Krijg ik geen tip.. Smeekte ze bijna hij kond haar koele gelukkig pepermuntfrisse adem op zijn gezicht voelen haar stem zwoel om wat extra overtuging te bieden. Haar handen die zijn hoofd zachtjes masseerde. "Kom eens hier lieverd." Hij trok haar tegen zich aan en deed dan haar t-shirt uit "Omdat jij dat van mij uittrok." zei hij met een grijns en hij sloeg de dekens om hem en haar heen. "Ik heb maar een zwakke plek" zei hij zachtjes en hij kuste haar "Zo ik heb het je getoond en trouwens, deze is des te zwakker omdat jij zo fantastisch kust weet je?" Hij kuste haar nogmaals, zijn kalmte verdween en hij werd iets heviger. Hij verloor zijn geduld lichtjes. Hij lostte al snel toen hij vond dat het iets te heftig ging. Hij keek haar lichtjes beschaamd aan. "Sorry" mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 23:27

"Kom eens hier lieverd." Hij trok haar tegen zich aan en deed dan haar t-shirt uit. Ze zat even verstijfd toen hij dat deed. Ze wist niet hoe ze moest reageren. "Omdat jij dat van mij uittrok." zei hij met een grijns en hij sloeg de dekens om hem en haar heen. Rhine klemde het deken stevig vast om haar bovenlichaam weer te verbergen haar blik was even naar de grond gerichht"Ik heb maar een zwakke plek" zei hij zachtjes en hij kuste haar. Was dat zijn zwakke plek? Haar lippen? "Zo ik heb het je getoond en trouwens, deze is des te zwakker omdat jij zo fantastisch kust weet je?" Hij kuste haar nogmaals, zijn kalmte verdween en hij werd iets heviger. Rhinne liet zich door hem leeiden maar ze was wel meer terughoudend. Hij verloor zijn geduld lichtjes. Hij lostte al snel toen hij vond dat het iets te heftig ging. Hij keek haar lichtjes beschaamd aan. "Sorry" mompelde hij. Ze schudde zachtjes haar hoofd. Mag ik mijn shirt terug alsjeblieft Zei ze zacht het deken nog steeds stevig om zich geklemd haar hoofd schuin naar beneden van hem weggericht. Door haar shirt uit te trekken ha hij haar aan sasori doen denken en dat bracht het schldgevoel en verdriet weer te boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 23:34

"Kom eens hier lieverd." Hij trok haar tegen zich aan en deed dan haar t-shirt uit "Omdat jij dat van mij uittrok." zei hij met een grijns en hij sloeg de dekens om hem en haar heen. "Ik heb maar een zwakke plek" zei hij zachtjes en hij kuste haar "Zo ik heb het je getoond en trouwens, deze is des te zwakker omdat jij zo fantastisch kust weet je?" Hij kuste haar nogmaals, zijn kalmte verdween en hij werd iets heviger. Hij verloor zijn geduld lichtjes. Hij lostte al snel toen hij vond dat het iets te heftig ging. Hij keek haar lichtjes beschaamd aan. "Sorry" mompelde hij. Ze schudde zachtjes haar hoofd. Mag ik mijn shirt terug alsjeblieft Zei ze zacht het deken nog steeds stevig om zich geklemd haar hoofd schuin naar beneden van hem weggericht. Hij keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Wat deed hij verkeerd? Hij gaf haar haar shirt terug met een pruillipje en hij ging een eindje van haar wegzitten. Hij richtte zijn blik op de grond. Ging hij te ver? Of had het met haar ex te maken? Vast het laatste. Hij zuchtte diep en hij stond op. Hij nam een vest uit zijn kast en deed die aan zonder de rits te sluiten. Hij nam een pot ijs uit de frigo en een lepel uit de lade. Hij gaf de pot en de lepel aan Rhine. "Hier dat helpt, geloof me maar. Ik heb ook tonnen ijs gegeten toen mijn ex-vriendin het was afgetrapt." zei hij en hij ging naast haar zitten. "Sorry ik ging te ver ik weet het" zei hij zachtjes "Ik heb nog zwakke plekken maar daar kom je later wel achter als je me nog wilt natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 23:57

Hij keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij gaf haar haar shirt terug met een pruillipje en hij ging een eindje van haar wegzitten. Ze trok het vlug weer aan maar ze bleef zijn blik ontwijken. Ze had hem gekwetst dat wist ze wel maar ze was gewoon even geschrokken door zijn onverwachtte actie. Hij richtte zijn blik op de grond. Hij zuchtte diep en hij stond op. Ze volgde hem onopgemerkt met haar ogen. Hij nam een vest uit zijn kast en deed die aan zonder de rits te sluiten. Hij nam een pot ijs uit de frigo en een lepel uit de lade. Hij gaf de pot en de lepel aan Rhine. Ze keek hem vragend aan. "Hier dat helpt, geloof me maar. Ik heb ook tonnen ijs gegeten toen mijn ex-vriendin het was afgetrapt." zei hij en hij ging naast haar zitten. Ze keek hem even aan voor ze haar blik naar de pot ijs richtte. Hij was zo lief voor haar zelfs nu ze zo verschrikkelijk op zijn hart getrapt had door hem op die manier af te wijzen hielp hij haar nog. "Sorry ik ging te ver ik weet het" zei hij zachtjes "Ik heb nog zwakke plekken maar daar kom je later wel achter als je me nog wilt natuurlijk." Ze keek even naar de ijs en de lepel ze balde haar vuist op de steel en ze stond op ze stopte de ijs en de lepel weer weg voor ze langs hem ging zitten haar ogen waren lichjes vochtig. Je ging niet te ver. Ik schrok alleen even. Zei ze zacht terwijl ze voorzichtig dichter naar hem toeschoof. Ik moest even aan hém denken, maar ik wil het niet ik wil nu alleen nog maar aan jouw denken... Ze klom voorzichtig op zijn schoot voor ze hem een zachte kus gaf. Help me hem vergeten... Fluisterde ze. Ze zou hem niet meer stoppen of tegenhouden nee ze gaf zich volledig over aan hem, aan de jongen die ze gelukkig wilt makn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 00:04

Hij keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij gaf haar haar shirt terug met een pruillipje en hij ging een eindje van haar wegzitten. Ze trok het vlug weer aan maar ze bleef zijn blik ontwijken. Hij begreep het wel, ze was er niet klaar voor, maar hij wou absoluut nier verder gaan dan gewoon wat gespeel. Hij richtte zijn blik op de grond. Hij zuchtte diep en hij stond op. Ze volgde hem onopgemerkt met haar ogen. Hij nam een vest uit zijn kast en deed die aan zonder de rits te sluiten. Hij nam een pot ijs uit de frigo en een lepel uit de lade. Hij gaf de pot en de lepel aan Rhine. Ze keek hem vragend aan. "Hier dat helpt, geloof me maar. Ik heb ook tonnen ijs gegeten toen mijn ex-vriendin het was afgetrapt." zei hij en hij ging naast haar zitten. Ze keek hem even aan voor ze haar blik naar de pot ijs richtte. "Sorry ik ging te ver ik weet het" zei hij zachtjes "Ik heb nog zwakke plekken maar daar kom je later wel achter als je me nog wilt natuurlijk." Ze keek even naar de ijs en de lepel ze balde haar vuist op de steel en ze stond op ze stopte de ijs en de lepel weer weg voor ze langs hem ging zitten haar ogen waren lichjes vochtig. Je ging niet te ver. Ik schrok alleen even. Zei ze zacht terwijl ze voorzichtig dichter naar hem toeschoof. Ik moest even aan hém denken, maar ik wil het niet ik wil nu alleen nog maar aan jouw denken... Ze klom voorzichtig op zijn schoot voor ze hem een zachte kus gaf. Help me hem vergeten... Fluisterde ze. "Geen zorgen, ik doe m'n best, ik wou niks verder doen dan dat. Daar is het nog véél te vroeg voor." zei hij zachtjes en hij omhelsde haar "Niet huilen lieverd, alles is oké." Hij sloot zijn ogen, "Ik ben van jou nu. Doe maar met me wat je wil" zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 00:22

"Geen zorgen, ik doe m'n best, ik wou niks verder doen dan dat. Daar is het nog véél te vroeg voor." zei hij zachtjes en hij omhelsde haar. Ze was blij om dat te horenz e was er niet klaar voor helemaal niet klaar. ze was weer meer gesloten geworden sinds haar laatste ontmoeting met sasori zijn woorden hadden litttekens in haar hart agelaten. "Niet huilen lieverd, alles is oké." Hij sloot zijn ogen, En ze kroop nog dichter tegen hem aan ze nam zijn kalmerende warmte in zich op hij maakte haar weer rustig."Ik ben van jou nu. Doe maar met me wat je wil" zei hij zachtjes. Ze opende haar ogen weer even ze ademde diep in voor haar armen zich een weg zochten om zijn nek haar lippen zijn lippen wee vonden haar tong zijn mond rustig binnendrong en iedere millimeter verkende haar ogen waren gesloten haar vingers verstrengeld in zijn zachte zwarte haar haar haat dat tekeer ging en de rust die weer terugkeerde in haar geest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 00:28

Je ging niet te ver. Ik schrok alleen even. Zei ze zacht terwijl ze voorzichtig dichter naar hem toeschoof. Ik moest even aan hém denken, maar ik wil het niet ik wil nu alleen nog maar aan jouw denken... Ze klom voorzichtig op zijn schoot voor ze hem een zachte kus gaf. Help me hem vergeten... Fluisterde ze. "Geen zorgen, ik doe m'n best, ik wou niks verder doen dan dat. Daar is het nog véél te vroeg voor." zei hij zachtjes en hij omhelsde haar "Niet huilen lieverd, alles is oké." Hij sloot zijn ogen, En ze kroop nog dichter tegen hem aan. "Ik ben van jou nu. Doe maar met me wat je wil" zei hij zachtjes. Ze opende haar ogen weer even ze ademde diep in voor haar armen zich een weg zochten om zijn nek haar lippen zijn lippen wee vonden haar tong zijn mond rustig binnendrong en iedere millimeter verkende haar ogen waren gesloten haar vingers verstrengeld in zijn zachte zwarte haar. Hij deed hetzelfde en hij ging met zijn handen door haar zwerte haar en zijn tong draaide rond die van haar. Hij werd weer rustig en zijn ogen werden weer bloedrood. Bloed liep uit zijn rechteroog zachtjes naar beneden. Sasuke had dat zelfs nog niet eens opgemerkt en hij kuste haar gewoon verder terwijl zijn handen die in haar haren zaten een weg naar haar rug vonden. Zijn handen kriebelden zachtjes over het midden van haar rug dat haar zwakke plekje was. Hij maakte zijn lippen los van die van haar en hij beet zachtjes in haar oorlel. Hij zweeg, hier waren ook geen woorden voor nodig. Hij hield van haar met heel zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 00:36

Hij deed hetzelfde en hij ging met zijn handen door haar zwerte haar en zijn tong draaide rond die van haar. Ze gennoot ervan en ze merkte dat ze zich nog meer tegen hem aandrukte het was gewoon een reactie van hhaar lichaam. zijn handen die in haar haren zaten een weg naar haar rug vonden. Zijn handen kriebelden zachtjes over het midden van haar rug dat haar zwakke plekje was. Er ging een fijne rilling door haar heen en ze voelde hoe ze kompleet ontspande alle zorgen waren weggevaren. Hij maakte zijn lippen los van die van haar en hij beet zachtjes in haar oorlel. Hij zweeg, hier waren ook geen woorden voor nodig. Nee hun daden spraken voor zich ze glimlachtte maar ze schrok wel heel eventjes toen ze zijn rode ogen zag en het bloed dat eruit drupte. Ze maakte zich zorgen om hem. Sasuke...je oog bloed Zei ze met ongerustheid in haar stem haar handen lagen als bevroren om zijn nek. Hoe kwam dat nu toch zo plots?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 08:58

Hij deed hetzelfde en hij ging met zijn handen door haar zwerte haar en zijn tong draaide rond die van haar. zijn handen die in haar haren zaten een weg naar haar rug vonden. Zijn handen kriebelden zachtjes over het midden van haar rug dat haar zwakke plekje was. Er ging een fijne rilling door haar heen en ze voelde hoe ze kompleet ontspande alle zorgen waren weggevaren. Hij maakte zijn lippen los van die van haar en hij beet zachtjes in haar oorlel. Hij zweeg, hier waren ook geen woorden voor nodig. Nee hun daden spraken voor zich ze glimlachtte maar ze schrok wel heel eventjes toen ze zijn rode ogen zag en het bloed dat eruit drupte. "Sasuke...je oog bloed" Zei ze met ongerustheid in haar stem haar handen lagen als bevroren om zijn nek. Sasuke keek haar aan en ging traag met zijn hand eerst naar zijn linkeroog en dan naar zijn rechteroog en hij ving het bloed op. Hij keek ernaar. "Hmmm negeer dat maar" zei hij zachtjes "Dat komt omdat ik ja... Zin heb en dan veranderen mijn ogen soms van kleur en komt er bloed uit mijn traankanalen" Hij keek haar eventjes aan en kuste haar verder. Hij sloot zijn ogen en opende lichtjes zijn mond om zijn tong de hare te laten strelen. Hij stopte even om dan voor zich uit te staren. "Ik maak je echt ongerust hé met mijn acties?" zei hij zachtjes en hij zuchtte diep. Hij leunde dan vervolgens tegen de muur en hij wreef even over zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 11:40

Sasuke keek haar aan en ging traag met zijn hand eerst naar zijn linkeroog en dan naar zijn rechteroog en hij ving het bloed op. Hij keek ernaar. "Hmmm negeer dat maar" zei hij zachtjes. negeren? Hoe moest ze dat nu zomaar negeren? Er kwam bloed uit zijn ogen! "Dat komt omdat ik ja... Zin heb en dan veranderen mijn ogen soms van kleur en komt er bloed uit mijn traankanalen" Hij keek haar eventjes aan en kuste haar verder. Maar dit keer was Rhine er minder bij haar gedachten bij. Haar ogen bleven ook open. Hij sloot zijn ogen en opende lichtjes zijn mond om zijn tong de hare te laten strelen. Hij stopte even om dan voor zich uit te staren. "Ik maak je echt ongerust hé met mijn acties?" zei hij zachtjes en hij zuchtte diep. Hij leunde dan vervolgens tegen de muur en hij wreef even over zijn borstkas. Ze liet haar armen van zijn nek afgleiden. Het spijt me Fluisterde ze. Ze wist niet waarom ze zo deed ze wilde hem geen naar gevoel bezorgen maar het gebeurde gewoon ze ging langzaam van zijn schoot af en ze ging langs hem zitten met opgetrokken benen. Mischien kan ik beter weggaan... Stelde ze zacht voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:04

Sasuke keek haar aan en ging traag met zijn hand eerst naar zijn linkeroog en dan naar zijn rechteroog en hij ving het bloed op. Hij keek ernaar. "Hmmm negeer dat maar" zei hij zachtjes. "Dat komt omdat ik ja... Zin heb en dan veranderen mijn ogen soms van kleur en komt er bloed uit mijn traankanalen" Hij keek haar eventjes aan en kuste haar verder. Maar dit keer was Rhine er minder bij haar gedachten bij. Haar ogen bleven ook open. Hij sloot zijn ogen en opende lichtjes zijn mond om zijn tong de hare te laten strelen. Hij stopte even om dan voor zich uit te staren. "Ik maak je echt ongerust hé met mijn acties?" zei hij zachtjes en hij zuchtte diep. Hij leunde dan vervolgens tegen de muur en hij wreef even over zijn borstkas. Ze liet haar armen van zijn nek afgleiden. "Het spijt me" Fluisterde ze. ze ging langzaam van zijn schoot af en ze ging langs hem zitten met opgetrokken benen. "Mischien kan ik beter weggaan..." Stelde ze zacht voor. "Er is een verschil tussen kunnen weggaan en willen weggaan. Ik wil niet dat je weggaat, maar jij wilt hier weg, dus als je dat wilt doen, dan doe je dat maar." Hij stond op en veegde zijn kaak en oog proper. Hij ging weer naast haar zitten. "Ik wil niet dat je weggaat hoor.. Maar je doet alsof je me niet meer graag ziet." Hij keek voor zich uit en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:30

"Er is een verschil tussen kunnen weggaan en willen weggaan. Ik wil niet dat je weggaat, maar jij wilt hier weg, dus als je dat wilt doen, dan doe je dat maar." Hij stond op en veegde zijn kaak en oog proper. Ze keek naar haar handen. Ze wilde niet weg maar ze kwetste hem met zijn gedrag en dat verdiende hij niet hij verdiende beter. Hij ging weer naast haar zitten. "Ik wil niet dat je weggaat hoor.. Maar je doet alsof je me niet meer graag ziet." Hij keek voor zich uit en zuchtte diep. Ze draaide haar hoofd naar hem toe. Wat? Is dat wat je denkt? Vroeg ze geschrokken zijn blik zoekend. Ze nam zijn hand vast. Ik zie je graag Sasuke, ik hou van je...Maar je moet begrijpen dat ik verdriet heb en me schuldig voel. Ik probeer het weg te bannen maar soms lukt dat gewoon niet snap je? Ze zuchtte even en ze legde zijn hand tegen haar wang. Ik schrok even van dat bloed, ik maak me nogal snel zorgen om mensen waar ik van hou...en dat bloed deed me denken aan mijn ouders... Fluisterde ze erachteraan. Ja Sasuke was beter in met verdriet omgaan dan zij sommige dingen deden haar gewoon te hard aan haar familie denken aan hoe ze levend verzwolgen werden door de schaduwen hoe ze krijsten hoe hun huid langzaam verteerd werd. Ik wil het je laten zien...Ik wil dat je mijn verleden ziet zodat je mijn gedrag begrijpt, geloof me het heeft niets te maken met dat ik niet van je zou houden Sasuke Ze wist dat hij beelden kon zien dat had hij bewezen toen ze in Alois verleden had gekeken en als hij wilde wilde ze hem nu haar verleden laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:42

"Er is een verschil tussen kunnen weggaan en willen weggaan. Ik wil niet dat je weggaat, maar jij wilt hier weg, dus als je dat wilt doen, dan doe je dat maar." Hij stond op en veegde zijn kaak en oog proper. Ze keek naar haar handen. "Ik wil niet dat je weggaat hoor.. Maar je doet alsof je me niet meer graag ziet." Hij keek voor zich uit en zuchtte diep. Ze draaide haar hoofd naar hem toe. "Wat? Is dat wat je denkt?" Vroeg ze geschrokken zijn blik zoekend. Ze nam zijn hand vast. "Ik zie je graag Sasuke, ik hou van je...Maar je moet begrijpen dat ik verdriet heb en me schuldig voel. Ik probeer het weg te bannen maar soms lukt dat gewoon niet snap je?" Ze zuchtte even en ze legde zijn hand tegen haar wang. "Dat snap ik." zei hij zachtjes. "Ik schrok even van dat bloed, ik maak me nogal snel zorgen om mensen waar ik van hou...en dat bloed deed me denken aan mijn ouders..." Fluisterde ze erachteraan. "Ik wil het je laten zien...Ik wil dat je mijn verleden ziet zodat je mijn gedrag begrijpt, geloof me het heeft niets te maken met dat ik niet van je zou houden Sasuke" Hij glimlachte eventjes en hij activeerde zijn sharingan. 'Tsukuyomi' zei hij en hij keek recht door haar ziel, zette haar vast in een illusie, hiermee kon hij zien wat er in haar verleden was gebeurd. Er was een jongen, een knappe jongen. Rhine was verliefd op hem en hij maakte daar gebruik van. Ze dumpte hem en hij vermoordde iedereen door zijn schaduw. Hij was de duivel in eigen persoon en zorgde voor een vloek bij haar dat ze niet zou sterven en eindeloos zou lijden. Hij verbrak het contact en zijn oog bloedde weer dankzij de illusie die hij op haar had uitgevoerd. Hij veegde het bloed weg en hij keek Rhine aan. Hij toonde de curse mark op zijn nek. "Rhine, ik kan ook niet bepaald snel doodgaan." Hij zweeg voor de rest en hij omhelsde haar. "Neem mijn hand en kijk hoe mijn verleden was."

(https://www.youtube.com/watch?v=X5Nk8b9K2y0 moord op Uchiha clan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:59

Hij glimlachte eventjes en hij activeerde zijn sharingan. 'Tsukuyomi' zei hij. Het was een vreemd gevoel dat hij zo door haar ziel keek ze zag alle beelden voorbij flitsen en ze hapte even naar adem toen ze de dood van haar ouders weer zag. Ze kneep haar ogen stijf dicht om de tranen tegen te houden maar het was moeilijk normaal gesproken hield ze die beelden mentaal tegen drukte ze weg maar nu moest ze ze wel laten stromen. Hij verbrak het contact en zijn oog bloedde weer dankzij de illusie die hij op haar had uitgevoerd. Hij veegde het bloed weg en hij keek Rhine aan. Ze trilde lichtjes maar ze schonk hem wel even een zwakke glimlach. Hij toonde de curse mark op zijn nek. "Rhine, ik kan ook niet bepaald snel doodgaan." Ze keek er even met een schuin hoofd naar en ze knikte zachtjes hij omhelsde haar en ze hield hem stevig vast. "Neem mijn hand en kijk hoe mijn verleden was." Ze liet hem even los en ze keek hem recht in zijn ogen om te kijken of hij het wel zeker wist. Ze knikte zachtjes en ze nam zijn hand voorzichtig vast ze staarde met een gazige blik voor zich uit terwijl ieder slecht moment uit zijn leven zichtbaar werd. Ze huiverde even bij het zien van zijn dode ouders. Ze liet zijn hand weer los en ze knipperde een paar keer voor ze zichzelf weer tegen hem aandrukte ze hield hem stevig vast ze vond het erg voor hem zo erg. Maar ze was blij dat ze zo eerlijk tegen elkaar hadden kunnen zijn dat ze elkaar nu beter konden begrijpen. Ze kantelde haar hoofd lichtjes naar achteren en ze drukte haar lippen op dezijne ze zei niets meer ze liet de rust die hij haar gaf haar overnemen om de beelden even weer weg te dringen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:10

"Ik wil het je laten zien...Ik wil dat je mijn verleden ziet zodat je mijn gedrag begrijpt, geloof me het heeft niets te maken met dat ik niet van je zou houden Sasuke" Hij glimlachte eventjes en hij activeerde zijn sharingan. 'Tsukuyomi' zei hij en hij keek recht door haar ziel, zette haar vast in een illusie, hiermee kon hij zien wat er in haar verleden was gebeurd. Er was een jongen, een knappe jongen. Rhine was verliefd op hem en hij maakte daar gebruik van. Ze dumpte hem en hij vermoordde iedereen door zijn schaduw. Hij was de duivel in eigen persoon en zorgde voor een vloek bij haar dat ze niet zou sterven en eindeloos zou lijden. Hij verbrak het contact en zijn oog bloedde weer dankzij de illusie die hij op haar had uitgevoerd. Hij veegde het bloed weg en hij keek Rhine aan. Hij toonde de curse mark op zijn nek. "Rhine, ik kan ook niet bepaald snel doodgaan." Hij zweeg voor de rest en hij omhelsde haar. "Neem mijn hand en kijk hoe mijn verleden was." Ze liet hem even los en ze keek hem recht in zijn ogen om te kijken of hij het wel zeker wist. Ze knikte zachtjes en ze nam zijn hand voorzichtig vast ze staarde met een gazige blik voor zich uit terwijl ieder slecht moment uit zijn leven zichtbaar werd. Ze huiverde even bij het zien van zijn dode ouders. Ze liet zijn hand weer los en ze knipperde een paar keer voor ze zichzelf weer tegen hem aandrukte ze hield hem stevig vast. Sasuke liet zich meegaan in haar bewegingen. Hij sloot zijn ogen en hij deed zijn best niet te huilen. Ze kantelde haar hoofd lichtjes naar achteren en ze drukte haar lippen op dezijne ze zei niets meer. Hij opende zijn mond lichtjes en dan stopte hij eventjes. Hij wou nu alleen even geknuffeld worden, ze zou het vast begrijpen, zonder woorden, want tranen liepen over zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:26

Sasuke liet zich meegaan in haar bewegingen. Hij sloot zijn ogen en hij deed zijn best niet te huilen. Hij opende zijn mond lichtjes en dan stopte hij eventjes. Ze keek hem aan ze snapte het. Hij wou nu alleen even geknuffeld worden, tranen begonnen over zijn wangen te rollen. Ze drukte zijn hoofd tegen haar schouder en ze wreef geruststellend over zijn rug ze drukte zoentjes in zijn haar. Sttt maar het komt allemaal goed ik ben bij je... Suste ze hem. Ja dat had hij even nodig even alles eruit laten lopen daarna zou hij zich beter voelen dat wist ze uit ervaring. Rhine hield haar tranen tegen nu was zij degene die sterk voor hem moest zijn net zoals hij zo vaak bij haar had gedaan. Nu moest zij hem troosten en sussen. Ik weet zeker dat ze trots op je zijn, op wat een aardige moedige man je bent geworden. Fluisterde ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:35

Sasuke liet zich meegaan in haar bewegingen. Hij sloot zijn ogen en hij deed zijn best niet te huilen. Hij opende zijn mond lichtjes en dan stopte hij eventjes. Ze keek hem aan ze snapte het. Hij wou nu alleen even geknuffeld worden, tranen begonnen over zijn wangen te rollen. Ze drukte zijn hoofd tegen haar schouder en ze wreef geruststellend over zijn rug ze drukte zoentjes in zijn haar. Sttt maar het komt allemaal goed ik ben bij je... Suste ze hem. Ja dat had hij even nodig even alles eruit laten lopen daarna zou hij zich beter voelen. Hij huilde geluidloos, Itachi had hem zoveel laten lijden. Hij drukte zich tegen Rhine aan. "Ik weet zeker dat ze trots op je zijn, op wat een aardige moedige man je bent geworden." Fluisterde ze met een glimlach. Sasuke hefte zijn hoofd en hij veegde zijn tranen af aan zijn al natte t-shirt. Hij keek haar aan en hij deed zijn vest uit. Hij had het warm. Hij legde zijn hand op haar wang. "Je bent de beste Rhine. Schatje ik hou zo veel van je." Hij legde zich neer en trok Rhine op zich. Hij omhelsde haar en hij kuste haar nek en dan likte hij aan haar oorlel. Hij moest zich inhouden dus hij stopte al snel en hij keek haar aan. "Wat wil je doen Rhine?" zei hij zachtjes. "Jij mag kiezen lieverd." hij was haar zo dankbaar. Ze was er voor hem en hij was er voor haar. Hij keek haar lichtjes glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:50

Sasuke hief zijn hoofd en hij veegde zijn tranen af aan zijn al natte t-shirt. Hij keek haar aan en hij deed zijn vest uit. Ze staarde er even naar, wat was hij toch mooi. Hij legde zijn hand op haar wang. "Je bent de beste Rhine. Schatje ik hou zo veel van je." Ze glimchtte naar hem en een kleine blos kwam op haar gezicht. Hij legde zich neer en trok Rhine op zich. Hij omhelsde haar en hij kuste haar nek en dan likte hij aan haar oorlel. Ze moest even licht lachen . hij stopte al snel en hij keek haar aan. Hij hield zich in dat merkte ze wel hij hield zich in voor haar. Ze vond het onzettend lief van hem dat hij wachtte tot ze stabieler was. "Wat wil je doen Rhine?" zei hij zachtjes. "Jij mag kiezen lieverd." Ze was er voor hem en hij was er voor haar. Hij keek haar lichtjes glimlachend aan. Ze glimlachtte ook en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Stel maar iets voor, ik geef me volledig aan je over Fluisterde ze terwijl ze hem glimlachend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 22:44

Sasuke hief zijn hoofd en hij veegde zijn tranen af aan zijn al natte t-shirt. Hij keek haar aan en hij deed zijn vest uit. Ze staarde er even naar. Hij legde zijn hand op haar wang. "Je bent de beste Rhine. Schatje ik hou zo veel van je." Ze glimchtte naar hem en een kleine blos kwam op haar gezicht. Hij legde zich neer en trok Rhine op zich. Hij omhelsde haar en hij kuste haar nek en dan likte hij aan haar oorlel. Ze moest even licht lachen . hij stopte al snel en hij keek haar aan. Hij hield zich in dat merkte ze wel hij hield zich in voor haar. "Wat wil je doen Rhine?" zei hij zachtjes. "Jij mag kiezen lieverd." Ze was er voor hem en hij was er voor haar. Hij keek haar lichtjes glimlachend aan. Ze glimlachtte ook en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. "Stel maar iets voor, ik geef me volledig aan je over" Fluisterde ze terwijl ze hem glimlachend aankeek. "Kies jij maar iets, deze keer is het jouw beurt lieverd, doe maar met me wat je wilt." Hij keek haar glimlachend aan en kuste haar dan eventjes. "Ik ben nu helemaal van jou. Rhine... Helemaal lieverd." HIj zweeg en keek haar afwachtend aan, wat zou ze willen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 01 2012, 22:57

"Kies jij maar iets, deze keer is het jouw beurt lieverd, doe maar met me wat je wilt." Hij keek haar glimlachend aan en kuste haar dan eventjes. "Ik ben nu helemaal van jou. Rhine... Helemaal lieverd." HIj zweeg en keek haar afwachtend aan. Die woorden waren toch zo leuk om te horen dat hij helemaal van haar was dat ze hem met niets of niemand moest delen ze kustte hem eerst rustig mar het werd vuriger, hongeriger haar handen op zijn borst voor ze hem lostte en hem met een speelse blik aankeek. Je zei dat ik nog wel eens achter die andere zwakke plekjes zou komen... Fluisterde ze voor ze haar lippen nog eens op dezijne drukte. mag ik ze nu weten? Vroeg ze met een engelen stem en een puppy face haar lippen in zijn nek waar ze zich langzaam weer een weg zocht naar zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 02 2012, 00:23

"Kies jij maar iets, deze keer is het jouw beurt lieverd, doe maar met me wat je wilt." Hij keek haar glimlachend aan en kuste haar dan eventjes. "Ik ben nu helemaal van jou. Rhine... Helemaal lieverd." HIj zweeg en keek haar afwachtend aan. ze kustte hem eerst rustig mar het werd vuriger, hongeriger haar handen op zijn borst voor ze hem lostte en hem met een speelse blik aankeek. "Je zei dat ik nog wel eens achter die andere zwakke plekjes zou komen..." Fluisterde ze voor ze haar lippen nog eens op dezijne drukte. "mag ik ze nu weten?" Vroeg ze met een engelen stem en een puppy face haar lippen in zijn nek waar ze zich langzaam weer een weg zocht naar zijn lippen. "Nee zoek ze maar lieverd" zei ze zachtjes en hij glimlachte. "Je kan ze makkelijk vinden en anderen die weet je maar pas als je je beter voelt lieverd." Hij zweeg en kuste haar nogmaals, vuriger, vol nood aan haar. Hij wilde haar maar hij moest zich inhouden dus hij stopte meteen en hij keek haar verontschuldigend aan. Hij wou haar niet ongemakkelijk doen voelen, ook al was dat moeilijk. "Je bent onweerstaanbaar, mijn laatste zwakke plek daar moet je wat voor doen, maar dat is voor later als je er klaar voor bent lieverd." zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 02 2012, 00:36

"Nee zoek ze maar lieverd" zei ze zachtjes en hij glimlachte. .Maar ik ben niet goed in schatzoeken Zei ze met een pruillipje"Je kan ze makkelijk vinden en anderen die weet je maar pas als je je beter voelt lieverd." Hij zweeg en kuste haar nogmaals, vuriger, vol nood aan haar. Hij hield zich nog steeds in voor haar dus hij stopte meteen en hij keek haar verontschuldigend aan. Ze zag dat hij het steeds moeilijker had met te stoppen en ze voelde zich er schulldig over. "Je bent onweerstaanbaar, mijn laatste zwakke plek daar moet je wat voor doen, maar dat is voor later als je er klaar voor bent lieverd." zei hij zachtjes. Ze ging rechter zitten en ze staarde even voor zich uit. Hij deed zoveel voor haar hij helpt haar zo vaak hij troost haar zo vaak. Nu was het tijd dat zij iets voor hem deed ze moest zich erover heen zetten ze sloot haar ogen en ze legde zich weer neer op hem ze luisterde naar zijn hart ze ademde een paar keer diep in en uit. Ze opende haar ogen wee en ze drukte haar lippen weer in zijn hals. Ik weet dat je je inhoud Sasuke en ik weet dat je het voor mij doet.... Begon ze rustig ze ging met har hoofd boven hezijne hangen en ze keek hem recht in zijn ogen Niet doen...dat is niet meer nodig Zei ze zachtjes. Ze had zich over de dingen heen gezet ja oké ze zou nog zwakke momenten krijgen zeker als ze hem tegenkwamen maar voor nu hier deze avond had ze haar kracht weer gevonden en wilde ze hem blij maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 02 2012, 00:43

"Nee zoek ze maar lieverd" zei ze zachtjes en hij glimlachte. .Maar ik ben niet goed in schatzoeken Zei ze met een pruillipje"Je kan ze makkelijk vinden en anderen die weet je maar pas als je je beter voelt lieverd." Hij zweeg en kuste haar nogmaals, vuriger, vol nood aan haar. Hij hield zich nog steeds in voor haar dus hij stopte meteen en hij keek haar verontschuldigend aan. Ze zag dat hij het steeds moeilijker had met te stoppen en ze voelde zich er schulldig over. "Je bent onweerstaanbaar, mijn laatste zwakke plek daar moet je wat voor doen, maar dat is voor later als je er klaar voor bent lieverd." zei hij zachtjes. Ze ging rechter zitten en ze staarde even voor zich uit. Ze opende haar ogen wee en ze drukte haar lippen weer in zijn hals. "Ik weet dat je je inhoud Sasuke en ik weet dat je het voor mij doet...." Begon ze rustig ze ging met har hoofd boven hezijne hangen en ze keek hem recht in zijn ogen "Niet doen...dat is niet meer nodig" Zei ze zachtjes. "Ik denk dat het beter is als we nog even wachten, ik zelf ben er nog niet helemaal klaar voor ook al voel je misschien iets anders." Hij zette zich rechter en keek haar aan. "Ik wil geen dingen doen waar je spijt van krijgt. Ik zou het fantastisch vinden maar ik denk dat jij er spijt van zou krijgen." Ja hij was enorm onzeker nu en zijn gezicht werd langzaamaan rood. Hij wendde zijn blik af en verstopte zich om haar te plagen. Hij draaide zich op zijn buik zodat ze zijn gezicht niet meer zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Look around //sasuke//
» terrible day, please go over soon... /sasuke/
» Sasuke Uchiha
» A little nervous ║ Sasuke
» Sasuke's notitieboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-