PortalIndexI will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 HpD5UwnI will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I will keep an eye on you. [Sasori]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 26 2012, 23:45

hij begon haast te kwijlen bij het uitzicht. Haar lichaam was perfect slank, er mochten wat kilootjes bij maar voor de rest was ze perfect naar zijn normen. Ze knoopte ook vlug haar broek los en trok de losse short aan waarvan ze de bandjes nogal erg har moest aantrekken en knopen zodat het niet zou afzakken. Hij veegde zijn kin droog. Ze draaide zich weer om en zijn gezicht stond nog altijd van 'wauw..' Ze kroop weer langs hem en ze drukte haar lippen vluchtig op de zijne. Hij reageerde niet, zijn hersenen waren zowat gestopt met werken toen ze haar kleren uittrok. Hij knipperde nog met zijn ogen en zijn mond stond halfopen, maar veel meer beweging zou je er voor de paar seconden niet meer inkrijgen. Dan nadat die tijd verstreek keek hij naar Rhine en hij begon te blozen, de eerste reactie. "Jij hebt niet geluisterde hè?" Zei ze. Ze zei het niet op een vragende toon nee eerder beschuldigend. "Ik ben een gast, wat had je verwacht liefje?" Hij kroop onder de lakens en ze schudde even grinnikend haar hoofd toen hij nog roder werd zijn gezicht had de kleur van zijn haar gekregen. Ze keek hem vragend aan. "Gaat het wel? Je ziet echt nog roder dan normaal." Voor ze dwars over hem ging liggen haar hoofd op zijn borst haar ene arm op haar zij en haar andere op zijn buik. Hij gromde lichtjes en hij keek haar zielig aan "Eigenlijk had ik je die pyjama niet mogen geven" mompelde hij haast onhoorbaar en hij zuchtte even diep. Ja daar had hij nu wel enorme spijt van, maar hij trok zich tegen haar aan en kuste haar en normaal gezien zou ze voelen wat er mis was. Hij duwde zich een klein beetje van haar weg en keek haar beschaamd aan "Sorry" mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 00:07

"Ik ben een gast, wat had je verwacht liefje?" Ze haalde haar schouders op. Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ja dat waren nu eenmal de 2 dingen die mannen niet konden luisteren en een meisje dat zich uitkleed negeren. Hij gromde lichtjes en hij keek haar zielig aan "Eigenlijk had ik je die pyjama niet mogen geven" mompelde hij haast onhoorbaar en hij zuchtte even diep. Ze trok een wenkbrauw op. Ze moest het even tot zich door laten dringen maar eenmaal toen ze de dubbelzinnigheid erachter snapte moest ze blozen. Ze werd tegen hem aangetrokken en hij zoende haar maar ze was er niet helemaal bij omdat ze iets vreemds voelde iets vreemds aan hem er zat een bobbel. Wat was die bobbel? Hij duwde zich een klein beetje van haar weg en keek haar beschaamd aan "Sorry" mompelde hij zachtjes. Ze keek hem even aan met een schuin hoofd. Waarom zei hij nu sorry? En waarom duwde hij haar weg. Haar gedachten stroomde weer naar de bobbel en al gauw kwamen de stukjes op zijn plaats ze keek hem aan met medelijden in haar ogen. Ooh sasori...Je hoeft je echt niet zo te schamen ik ben het toch maar? Zei ze met een zachtte geruststellende stem vor ze rechter ging zitten en naaar hem keek. Ze draaide al gauw haar blik van hem weg. Ze nam even diep adem. En...euh als je die pyjama zo graag terug wilt zul je me wel even met de koordjes moeten helpen... Zei ze met een zachte stem die even de hoogte in schoot van de zenuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 00:15

"Ik ben een gast, wat had je verwacht liefje?" Ze haalde haar schouders op. Daar heb je natuurlijk wel een punt. "Eigenlijk had ik je die pyjama niet mogen geven" mompelde hij haast onhoorbaar en hij zuchtte even diep. Ze trok een wenkbrauw op. Ze moest het even tot zich door laten dringen maar eenmaal toen ze de dubbelzinnigheid erachter snapte moest ze blozen. Ze werd tegen hem aangetrokken en hij zoende haar. Hij duwde zich een klein beetje van haar weg en keek haar beschaamd aan "Sorry" mompelde hij zachtjes. Ze keek hem even aan met een schuin hoofd. ze keek hem aan met medelijden in haar ogen. "Ooh sasori...Je hoeft je echt niet zo te schamen ik ben het toch maar?" Zei ze met een zachtte geruststellende stem vor ze rechter ging zitten en naaar hem keek. Ze draaide al gauw haar blik van hem weg. Ze nam even diep adem. "En...euh als je die pyjama zo graag terug wilt zul je me wel even met de koordjes moeten helpen..." Zei ze met een zachte stem die even de hoogte in schoot van de zenuwen. Sasori keek haar met grote ogen aan maar gehoorzaamde haar en deed de knoop uit de koordjes van de short die ze had geleend. Het zweet brak hem uit en zijn handen trilden als de pest. Hij kreeg bijna geen adem meer en hij hapte letterlijk naar adem, zijn gezicht zag vuurrood en hij verstijfde, nu zat er in hem helemaal geen beweging meer in. Hij lag verstijfd van de zenuwen op zijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 00:22

Sasori keek haar met grote ogen aan maar gehoorzaamde haar en deed de knoop uit de koordjes van de short die ze had geleend. Ze keek hem niet meer aan oké nu was de short los en alsz ze zou rechtstaan zou die zeker afzakken. Het zweet brak hem uit en zijn handen trilden als de pest. Oh nee had ze het verpest nu? Hij trilde hader dan een chihuahua in de regen. Hij kreeg bijna geen adem meer en hij hapte letterlijk naar adem, zijn gezicht zag vuurrood en hij verstijfde, nu zat er in hem helemaal geen beweging meer in. Hij lag verstijfd van de zenuwen op zijn bed. Ze keek hem even aan voor ze het deken beet greep en er mee uit bed wandelde ze liet de broek afzakken en ze trok met een twijfelende hand haar shirt uit. Ze had zichzelf in het laken gewikkeld en zo ging ze weer op bed zitten ze schoof de pyjama naar hem toe maar ze keek hem niet aan. Alsjeblieft... Zei ze zacht haar hoofd naar haar voeten gerricht. Ze hield het deken stevig om zichzelf geklemd. waar was ze in godsnaam aan begonnen? Hij was nog steeds verstijfd en ze twijfelde om het shirt weer op te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 00:33

Ze nam even diep adem. "En...euh als je die pyjama zo graag terug wilt zul je me wel even met de koordjes moeten helpen..." Zei ze met een zachte stem die even de hoogte in schoot van de zenuwen. Sasori keek haar met grote ogen aan maar gehoorzaamde haar en deed de knoop uit de koordjes van de short die ze had geleend. Het zweet brak hem uit en zijn handen trilden als de pest. Hij kreeg bijna geen adem meer en hij hapte letterlijk naar adem, zijn gezicht zag vuurrood en hij verstijfde, nu zat er in hem helemaal geen beweging meer in. Hij lag verstijfd van de zenuwen op zijn bed. Ze keek hem even aan voor ze het deken beet greep en er mee uit bed wandelde, hij staarde nog steeds voor zich uit. Ze had zichzelf in het laken gewikkeld en zo ging ze weer op bed zitten ze schoof de pyjama naar hem toe maar ze keek hem niet aan. "Alsjeblieft..." Zei ze zacht haar hoofd naar haar voeten gerricht. Hij zette zich recht en hij keek Rhine serieus aan. Hij zorgde ervoor dat ze op hem lag en het laken over hen beiden lag. Hij zei helemaal niets en hij liet zijn handen het werk doen. Hij kuste haar en zo wild had ze het vast nog nooit meegemaakt. Hij kon zich niet meer bedwingen, nee hij kon het niet meer, nog steeds beefde hij als een gek en drupte er zweet van zijn voorhoofd, maar hij kuste haar al enorm heftig, hoe moedig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 00:49

Hij zette zich recht en hij keek Rhine serieus aan. Rhine keek hem eerder onzeker en eigenlijk ook een beetje beschaamd aan. Hij zorgde ervoor dat ze op hem lag en het laken over hen beiden lag. Haar naakte ijfje werd nu tegen hem aan gedrukt ze durfde hem niet inn zijn ogen kijken. Zijn warme huid was een prettig gevoel maar toch het lukte haar niet om te ontspannen. Hij zei helemaal niets en hij liet zijn handen het werk doen. Hij kuste haar, hij kustte haar wild. Zo had hij naar nog nooit gekust zo onstuimig maar ze vond het wel prettig en ze liet zich helemaal meeslepen. Ze kussen kalmeerde haar voldoende om haar armen te bewegen en rond zijn nek te slaan. Ze wist niet wat hij opeens had maar hij hield zich niet meer in , nog steeds beefde hij als een gek en drupte er zweet van zijn voorhoofd, maar hij kuste haar al enorm heftig, Ja hij was echt de moedigste en liefste jongen die ze ooit tegen het lijf was gelopen. Ze lostte de kus even ook zweet parelde op haar voorhoofd. Ze heeg lichtjes en ze keek hem recht in zijn prachtige ogen. Sasori....weet je dit wel zeker? Ze keek hem nog steeds wat twijfelend aan ze wist niet of hij zich wel goed genoeg voelde of hij het wel echt wou. Zijn gedrag maakte haar een beetje verward ze wist het nit meer zeker.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 09:39

Hij zette zich recht en hij keek Rhine serieus aan. Rhine keek hem eerder onzeker en eigenlijk ook een beetje beschaamd aan. Hij zorgde ervoor dat ze op hem lag en het laken over hen beiden lag. Hij zei helemaal niets en hij liet zijn handen het werk doen. Hij kuste haar, hij kustte haar wild. Zo had hij naar nog nooit gekust zo onstuimig. De kusjes kalmeerden haar dat voelde hij want ze kwam in beweging, haar armen werden rond zijn nek geslagen. Hij beefde als een gek en zweet drupte van zijn voorhoofd op de grond.. Ze lostte de kus en Sasori keek haar niet echt bepaald aan. Hij hijgde lichtjes net zoals Rhine, dan keek hij haar aan. "Sasori....weet je dit wel zeker?" Ze keek hem nog steeds wat twijfelend aan. Sasori glimlachte en zei zachtjes "Ik ben nog nooit zo zeker geweest, Rhine." Hij keek haar even niet aan en zijn blik werd wat triest "Jij weet het niet zeker? Misschien wil je niet? Of twijfel je aan ons?" Hij keek haar uiteindelijk vragend aan en zijn blik stond twijfelend en een tikkeltje triest. Hij zuchtte even diep met nog steeds een extreem rood gezicht en hij zette zich recht zodat zijn lippen vlakbij die van haar kwamen. "Ik hou van je Rhine.." Hij naderde haar lippen en hij sloot zijn ogen "Ik wil voor altijd bij je blijven" hij kustte haar, deze keer wat rustiger, maar vol verlangen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 12:17

Sasori glimlachte en zei zachtjes "Ik ben nog nooit zo zeker geweest, Rhine." Ze liet even een kleine zucht horen, een zucht van opluchting.Hij keek haar even niet aan "Jij weet het niet zeker? Misschien wil je niet? Of twijfel je aan ons?" Hij keek haar uiteindelijk vragend aan en zijn blik stond twijfelend en een tikkeltje triest. ze keek hem aan en ze schudde meteen haar hoofd. Wat? Nee Sasori. Maar je trillde zo en ik dacht hij wilt het niet... Hij zuchtte even diep met nog steeds een extreem rood gezicht en hij zette zich recht zodat zijn lippen vlakbij die van haar kwamen. "Ik hou van je Rhine.." Ze glimlachte zachtjes. Ik meer van jouw...Hij naderde haar lippen en hij sloot zijn ogen "Ik wil voor altijd bij je blijven" Ze was zo blij met die woorden hij wist haar altijd helemaal te laten kalmeren. hij kustte haar, deze keer wat rustiger, maar vol verlangen. Jep nu kon Rhine zich helemaal niet meer inhouden haar armen nog steeds om zijn nek heen ze wond haar vingers om zijn rode lokken bij zijn hals. Ze waren zo zacht net fluweel. Ze lostte hem weer even. Sasori ik twijfelde alleen omdat ik niet wist wat jij wilde. Ik zou alles voor je doen, alles wat jouw gelukkig maakt. zei ze zachtjes voor ze haar lippen weer op de zijne plantte dit keer was zij de gene die onstuimig reageerde. Ze kon het verlangen naar hem niet langer meer onderdrukken ze wilde hem ze wilde alles va hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 12:36

Sasori glimlachte en zei zachtjes "Ik ben nog nooit zo zeker geweest, Rhine." Ze liet even een kleine zucht horen, een zucht van opluchting.Hij keek haar even niet aan "Jij weet het niet zeker? Misschien wil je niet? Of twijfel je aan ons?" Hij keek haar uiteindelijk vragend aan en zijn blik stond twijfelend en een tikkeltje triest. ze keek hem aan en ze schudde meteen haar hoofd. Wat? Nee Sasori. Maar je trillde zo en ik dacht hij wilt het niet... Hij zuchtte even diep met nog steeds een extreem rood gezicht en hij zette zich recht zodat zijn lippen vlakbij die van haar kwamen. "Ik hou van je Rhine.." Ze glimlachte zachtjes. Ik meer van jouw...Hij naderde haar lippen en hij sloot zijn ogen "Ik wil voor altijd bij je blijven" hij kustte haar, deze keer wat rustiger, maar vol verlangen. Ze lostte hem weer even. Sasori ik twijfelde alleen omdat ik niet wist wat jij wilde. Ik zou alles voor je doen, alles wat jouw gelukkig maakt. zei ze zachtjes voor ze haar lippen weer op de zijne plantte dit keer was zij de gene die onstuimig reageerde. Hij schrok er even van maar dan glimlachte hij en kuste hij haar verder, tot dat uitbloemde tot iets fantastisch...
Een driekwartiers later lag Sasori uitgeput op zijn bed, maar met een grijns die zijn mond sierde. Hij legde zich op zijn zij en hij sloot langzaam zijn ogen. Nog geen paar minuten later lag hij vredig te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 13:08

Hij schrok er even van, dat merkte ze maar dan glimlachte hij en kuste hij haar verder, Ja dit was al geweldig maar het fantastische nog betere deel dat daarna kwam waar ze eerst zo verschrikkelijk bang voor geweest was was nog magischer dan ze zich had voorgesteld in de laatste paar minuten. Ja ze kon niet geloven dat het zo geweldig was geweest dat Sasori nog geweldiger was dan ze ooit had durven verwachten. Hij was gewoon in een woord perfect geestelijk en lichamelijk. Een driekwartiers later lag Sasori uitgeput op zijn bed, en hij was zeker niet de enige die nu wel degelijk behoefte had aan rust. het was geweldig geweest dat wel maar haar energie was geen onuitputtelijke bron. een grijns die zijn mond sierde liet haar ook grijnzen. Ze gaf hem nog een laatste kusje op zijn lippen maar deze was slechts een vlugge aanraking, ja haar lippen waren overwerkt. Ze zei niets de twinkeling in haar ogen zei meer dan genoeg. Hij legde zich op zijn zij en hij sloot langzaam zijn ogen. Nog geen paar minuten later lag hij vredig te slapen. ze keek hem glimlachend aan en ze legde het laken weer over hem heen ze kroop tegen hem aan. Ze geeuwde even. Ja dit was de beste avond van haar leven. Ze keek naar hem hoe hij sliep en ze dommelde in bij het zachte geluid van zijn ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 13:26

De volgende morgend werd hij wakker en hij merkte dat zijn liefste Rhine nog lag te slapen. Tijd om haar te verrassen. Hij stond op en pakte zijn kleren mee voor te douchen. Na de douche liep hij aangekleed en met doorweekt haar naar de keuken en begon een simpel gerechtje te maken. Oké misschien waren pannekoeken niet zo gezond in de ochtend, maar ze mocht dat wel hebben vast. Hij zou straks zien hoe zijn suiker stond. Hij voelde zich al veel beter dan eerst dat wel. Hij begon beslag te maken en dat gebeurde allemaal vanzelf eigenlijk. Beslag klaar, boter in de pan, boter laten smelten en beslag er in gieten. Hij gooide zijn pannekoeken omhoog en ze landde perfect in de pan. Ja zijn zusje Mizuki had hem dat allemaal geleerd in die dagen dat hij hier niet meer was, hij kon veel beter koken dan eerst. Hij wist nog goed die eerste date die hij had gehad, hij had de keuken in brand laten vliegen door zijn onhandig gedoe. Hij grijnsde even daarvoor en al snel was zijn beslag op en serveerde hij de pannenkoeken op de tafel. Hij nam twee borden en vorken en messen. Dan schonk hij water in en zette de glazen op tafel. Hij keek even naar de pannekoeken, jep op Mizuki's wijze, dus ze waren heel zoet. Hij deed zijn routine van het bloed meten en zag dat zijn suiker op 94 stond. Vrij goed, dus hij moest nog wat suiker eten. Hij nam nog de zak suiker en zette die op tafel. Hij spoot nog de vloeistof in zijn lichaam en hij stak de spuit in zijn zak. Hij ging op bed zitten en zei zachtjes in Rhine haar oor "Opstaan lieverd.". Hij drukte een kusje op zijn neus en hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 14:01

Rhine was heerlijk aan het dromen en vreemd genoeg droomde ze over pannenkoeken? Heel vreemd sinds wanneer droomde ze over eten? "Opstaan lieverd.". Hoorde ze ineens in haar oor. Ze voelde al gauw zijn zachtte lippen op haar neus. Ze opende langzaam haar ogen en ze zag hem hij keek haar glimlachend aan waardoor zij ook moest gaan glimlachen. De geur van pannenkoeken drong al snel haar neus binnen, aah vandaar dus die pannenkoekendroom! Ze ging rechter zitten en ze veegde de slaap uit haar ogen. Ze gaf hem een kleine zoen voor ze langs hem heen keek naar de gedekte tafel. Ze trok verbaasd haar ogen op toen ze de lekker uitziende stapel pannenkoeken zag. Ze keek ook naar de keuken waar ze een hoop kommen zag staan. Dus hij had het zelf gemaakt. Ze keek hem ook verbaasd aan maar al gauw moest ze grijnzen. Jij klein liegebeest je zei dat je niet kon koken! Zei ze lachend. Ja als ze het zo zag en rook kon hij dus duidelijk wel koken, nog een ding om aan het lijstje van dingen-die-sasori-perfect-maken toe te voegen, dat begon echt een behoorlijk lange lijst te worden! Ze keek naar hem met een schuin hoofd hij was dus al aangekleed hmmm hij was mooier zonder kleren. Ze grinnikte bij die gedachtte. Sorry binnenpretje. Zei ze voor ze langzaam uit bed klom ze keek even naar zichzelf hmmm mischien moest ze toch maar even vlug iets aantrekken. Ze nam de bloes van de geleende pyjama van gisteren en ze trok hem even over haar hoofd ja dat was beter. Ze wilde die pannekoeken natuurlijk niet koud laten worden door eerst te gaan douchen nee dat zou niet lief zijn. Ze wachtte op hem ze was nog niet gaan zitten dit was eigenlijk de eerste keer dat ze samen met hem zou ontbijten, ja eigenlijk was het de eerste keer dat ze bij hem was blijven slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 14:09

"Opstaan lieverd.". Hoorde ze ineens in haar oor. Ze voelde al gauw zijn zachtte lippen op haar neus. Ze opende langzaam haar ogen en ze zag hem hij keek haar glimlachend aan waardoor zij ook moest gaan glimlachen. Ze ging rechter zitten en ze veegde de slaap uit haar ogen. Ze gaf hem een kleine zoen voor ze langs hem heen keek naar de gedekte tafel. Ze trok verbaasd haar ogen op toen ze de lekker uitziende stapel pannenkoeken zag. Ze keek ook naar de keuken waar er een hoop kommen stonden. Ze keek hem ook verbaasd aan maar al gauw moest ze grijnzen. "Jij klein liegebeest je zei dat je niet kon koken!" Zei ze lachend. "Het is mijn zus haar recept, zij is degene met het kooktalent." Ze grinnikte en Sasori keek haar wat vragend aan. "Sorry binnenpretje." Zei ze voor ze langzaam uit bed klom. Ze nam de bloes van de geleende pyjama van gisteren en ze trok hem even over haar hoofd. Hij schoof de stoel naar achteren voor Rhine en dan ging hij zelf aan de overkant zitten. Hij nam zijn vork en rolde er een pannekoek op en legde die op Rhine's bord. Dan nam hij er zelf nog eentje en hij deed er suiker op en rolde die op met zijn vork. Hij glimlachte "En, goed geslapen lieverd?" vroeg hij maar om de stilte een beetje te verbreken. Hij nam een hap van zijn pannenkoek en glimlachte eventjes en slikte de inhoud binnen nadat hij het had gekauwd. Hij had eigenlijk niet zo veel honger, dus hij zou het vast maar bij twee pannekoeken houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 14:52

"Het is mijn zus haar recept, zij is degene met het kooktalent." Ze keek hem grijnzend aan en ze aaide over zijn bol. Maar jij hebt ze nu wel mooi klaargemaakt, zonder de keuken in de fik te zetten. Zei ze nog steeds grinnikend. ja ze was vandaag gewoon ongeloofelijk vrolijk, zo vrolijk was ze al in jaren niet meer geweest mischien was ze zelfs nooit zo vrolijk geweest. Hij schoof de stoel naar achteren voor Rhine, wow hij was zelfs ongeloofelijk hoffelijk. Was er eigenlijk iets wat hij niet kon? hij ging zelf aan de overkant zitten. Ze nam plaats aan tafel en ze keek naar hoe hij een pannekoek op haar bord legde. Dankje lieverd zei ze zoetjes voor ze ook wat suiker op haar pannekoek deed en een kleine hap nam. Wow die pannekoeken waren zoet, ze is dol op zoete dingen. Hij glimlachte "En, goed geslapen lieverd?" vroeg hij maar om de stilte een beetje te verbreken. Rhine knikte. Ik heb heerlijk geslapen schat Zei ze terugdenkend aan gisteren de twinkeltjes in haar ogen wilde maar niet verdwijnen. En jij Sasori? Heb jij lekker geslapen? Ze vroeg het maar even ze wist dat ze soms praatte in haar slaap en ze wist niet of ze hem daardoor had wakker gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 15:08

"Het is mijn zus haar recept, zij is degene met het kooktalent." Ze keek hem grijnzend aan en ze aaide over zijn bol. "Maar jij hebt ze nu wel mooi klaargemaakt, zonder de keuken in de fik te zetten." Zei ze nog steeds grinnikend. "Hoe weet jij dat ik al een keuken heb laten afbranden?" zei hij al lachend. Hij schoof de stoel naar achteren voor Rhine, ze moest vandaag serieus vertroeteld worden, hij had al gisterenavond een klein cadeautje in zijn opbergkast gezet dat hij haar straks zou geven. Ze nam plaats aan tafel en ze keek naar hoe hij een pannekoek op haar bord legde. "Dankje lieverd" zei ze zoetjes voor ze ook wat suiker op haar pannekoek deed en een kleine hap nam. "Graag gedaan" zei hij met een glimlach en hij at zijn eerste pannekoek op. Hij glimlachte "En, goed geslapen lieverd?" vroeg hij maar om de stilte een beetje te verbreken. Rhine knikte. "Ik heb heerlijk geslapen schat" Zei ze. "Mooi" zei hij met een glimlach. "En jij Sasori? Heb jij lekker geslapen?" Ze vroeg het maar even. Hij knikte en nam een tweede pannekoek en at die op. Dan legde hij zijn bestek op zijn bord en dronk hij van zijn glas water. "Hoe vond jij gisteren?" een blos verscheen op zijn wangen en Sasori keek haar eventjes niet meer aan omdat hij wat onzeker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 15:29

"Hoe weet jij dat ik al een keuken heb laten afbranden?" zei hij al lachend. Ze moest lachen. dat heb je me ooit eens verteld toen we gingen zwemmen. Ja dat wist ze nog goed dat was voor het eerst dat ze iemand over haar verleden had verteld. "Graag gedaan" zei hij met een glimlach en hij at zijn eerste pannekoek op. Oké hij at dus een stuk sneller dan zij maar rhine was eigenlijk wel een hele trage eter. Tegen de tijd dat hij zijn 2 de pannenkoek al naar binnen had gespeelt na haar eerste pannenkoek legde ze haar vork en mes op haar bord ja haar kleine maag zat al helemaal vol. "Mooi" zei hij met een glimlach. als antwoord op haar antwoord. Ze glimlachtte. Ja dit beloofde ook een leuke dag te worden. Hij knikte en daar was ze blij om. Zijn bed had lekker gelegen en met zijn warmte langs haar kon het toch niet anders dan geweldig geslapen te hebben? Hoe vond jij gisteren?" een blos verscheen op zijn wangen en Sasori keek haar eventjes niet meer aan omdat hij wat onzeker was. Ze grinnikte en na een slok van haar water te hebben genomen stond ze op en ging ze op zijn schoot zitte ze nam zijn gezicht in haar haden zodat hij wel naar haar moest kijken. Ik vond het geweldig Sasori...jij was geweldig Zei ze met een glimlach en een blos op haar gezicht. Nu was zij degene die wegkeek. En...euh....jij? Wat vond jij ervan? Vroeg ze terwijl ze nogal zenuwwachtig met haar vingers draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 15:43

"Hoe weet jij dat ik al een keuken heb laten afbranden?" zei hij al lachend. Ze moest lachen. "dat heb je me ooit eens verteld toen we gingen zwemmen." Hij wreef over zijn natte haar. "Vergeten" Graag gedaan" zei hij met een glimlach en hij at zijn eerste pannekoek op. Oké hij at dus een stuk sneller dan zij. Tegen de tijd dat hij zijn 2 de pannenkoek al naar binnen had gespeelt na haar eerste pannenkoek legde ze haar vork en mes op haar bord. "Je moet meer eten" mompelde hij zachtjes. Ze glimlachtte. Ja dit beloofde ook een leuke dag te worden. Hij knikte en daar was ze blij om. "Hoe vond jij gisteren?" een blos verscheen op zijn wangen en Sasori keek haar eventjes niet meer aan omdat hij wat onzeker was. Ze grinnikte en na een slok van haar water te hebben genomen stond ze op en ging ze op zijn schoot zitte ze nam zijn gezicht in haar haden zodat hij wel naar haar moest kijken. "Ik vond het geweldig Sasori...jij was geweldig" Zei ze met een glimlach en een blos op haar gezicht. Nu was zij degene die wegkeek. "En...euh....jij? Wat vond jij ervan?" Vroeg ze terwijl ze nogal zenuwwachtig met haar vingers draaide. Hij beantwoorde haar vraag met een liefdevol kus. Hij liet zijn tong haar tong strelen en hij keek haar met een glimlach aan na de kus. "Is dat een antwoord op je vraag liefje?" Hij kuste haar nogmaals, ja van haar liefdevolle kusjes kreeg hij maar geen genoeg. Met zijn handen ging hij onder haar t-shirt over haar rug, hij streelde haar rug zachtjes en gaf haar nog meer kusjes. Hij moest er zelf haast om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 16:35

Hij wreef over zijn natte haar. "Vergeten" Ze grinnikte.Mijn klein vergeetachtig schatje toch. "Je moet meer eten" mompelde hij zachtjes. Ze keek hem even aan voor ze naar haar bord staarde. Kan ik niet... Zei ze zachtjes. ze wist niet hoe het kwam maar ze kon gewoon niet veel meer eten ookal vond ze de pannenkoeken nog zo lekker ze kreeg er gewoon niet meer op. Hij beantwoorde haar vraag met een liefdevol kus. Hmmm dat was een leuke manier van antwoorden zeg. Hij liet zijn tong haar tong strelen en hij keek haar met een glimlach aan na de kus. "Is dat een antwoord op je vraag liefje?" Ze schudde haar hoofd met een ondeugende grijns. Het was nog niet helemaal duidelijk nee... Zei ze met nog steeds die ondeugende grijns, jep ze had nog meer kusjes nodig, nog véél meer. Hij kuste haar nogmaals, jeej ze kreeg nog meer kusjes haar armen gleden onder zijn shirt. ze voelde zijn spieren ja dat was toch zo'n leuke bezigheid. Met zijn handen ging hij onder haar t-shirt over haar rug, hij streelde haar rug zachtjes en gaf haar nog meer kusjes. Ze rilde even van genot hmmm zijn handen waren zo heerlijk zacht. Ze opende haar ogen even en ze keek hem aan haar voorhoofd leunde tegen hetzijne. Mag ik me zo meteen wel even gaan douchen? Ik kan wel naar mijn eigen kamer gaan en het daar doen als je dat liever hebt natuurlijk. Zei ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 18:36

Hij wreef over zijn natte haar. "Vergeten" Ze grinnikte.Mijn klein vergeetachtig schatje toch. "Je moet meer eten" mompelde hij zachtjes. Ze keek hem even aan voor ze naar haar bord staarde. "Kan ik niet..." Zei ze zachtjes. Teleurgesteld keek hij naar zijn gerecht en dan zette hij de borden weg en de pannekoeken in de koelkast. Hij beantwoorde haar vraag met een liefdevol kus. Hij liet zijn tong haar tong strelen en hij keek haar met een glimlach aan na de kus. "Is dat een antwoord op je vraag liefje?" Ze schudde haar hoofd met een ondeugende grijns. "Het was nog niet helemaal duidelijk nee..." Zei ze met nog steeds die ondeugende grijns. Hij kuste haar nogmaals, jeej ze kreeg nog meer kusjes haar armen gleden onder zijn shirt. Met zijn handen ging hij onder haar t-shirt over haar rug, hij streelde haar rug zachtjes en gaf haar nog meer kusjes. Ze rilde even maar Sasori ging er niet verder op in. Ze opende haar ogen even en ze keek hem aan haar voorhoofd leunde tegen hetzijne. "Mag ik me zo meteen wel even gaan douchen? Ik kan wel naar mijn eigen kamer gaan en het daar doen als je dat liever hebt natuurlijk." Zei ze met een glimlachje. "Tuurlijk handdoeken en washandjes in de eerste kast als je binnengaat en ja, ik heb nu niet bepaald vrouwenshampoo maar gebruik de mijne maar." zei hij zachtjes en hij ging op zijn bed zitten en hij nam een boek uit het nachtkastje en hij begon te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 27 2012, 20:15

Teleurgesteld keek hij naar zijn gerecht en dan zette hij de borden weg en de pannekoeken in de koelkast. Kijk nu voelde ze zich schuldig. Het was echt heel lekker..maar mijn maag is het gewoon niet meer gewoon om veel te eten" Probeerde ze hem wat op te vrolijken. Tuurlijk handdoeken en washandjes in de eerste kast als je binnengaat en ja, ik heb nu niet bepaald vrouwenshampoo maar gebruik de mijne maar." zei hij zachtjes en hij ging op zijn bed zitten en hij nam een boek uit het nachtkastje en hij begon te lezen..Ze keek hem glimlachend aan voor ze zich naar de badkamer snelde. vergeaetachtig als ze was had ze natuurlijk haar broek en shirt niet meegenomen naar de badkamer. De douche was heel verfrissend en zijn shampoo rook zo lekker naar hem. Toen ze zichafgedroogd had herinnerde ze zich ineens dat haar kleren nog bij zijn bed lagen. Ze opende de deur van de badkamer weer haar lange nu natte blonde haar in een knot gedraaid. Ze liep op haar tenen hopend dat hij te geconcentreerd aan het lezen was dat hij niet door had dat ze naakt door zijn kamer liep om haar shirt en broek weer beet te pakken. Ze zag ze liggen vlak langs zijn bed. Ze hield haar adem in en ze concentreerde zich op de kleren zodat ze hem niet moest aankijken al snel had ze ze beet en ze trok ze zo snel mogelijk aan. Toen ze haar kleren aan had en ze een beetje gefatsoeneerd waren ging ze langs hem zitten haar hoofd nog steeds rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will keep an eye on you. [Sasori]   I will keep an eye on you. [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I will keep an eye on you. [Sasori]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sasori's art.
» Really?! [sasori]
» This can't be good... [Sasori]
» This is not the right place, I think...//sasori//
» Sephi-Sasori achter dat schermpje zit...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-