|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 14:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 15:47 | |
| Hahahah ik weet het. Ik laat het maar even zo c:
Meh. Ik ben echt in een vreetbui! D:
&& ik verveel me c: |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 15:52 | |
| Mijn broer luistert naar Rox. ~Wtf |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 16:13 | |
| Miep. Ik haat het als mijn moeder helemaal dramatisch gaat doen met kleren uitzoeken voor de vakantie. Dan moet je ook maar niet naar zo'n vaag land gaan en mij meer kleren geven of zo. Of je gaat minder lang ¬¬ 't is altijd hetzelfde liedje en het is ook een van de redenen waarom ik het haat om op vakantie te gaan ._. Ja, ik ben een huismus. Blabla, laat me. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 16:39 | |
| Huismus ftw~ :3 Lolz, het is best lekker weer, maar net als we gaan wandelen gaat het regenen. Doet me denken aan dat ene op 9gag, met de zondvloed regende het 40 dagen en nachten. In Nederland heet dat zomer xD |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 16:39 | |
| |
|
| |
Taiga .
PROFILEPosts : 251 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire MagicianKlas: Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 17:04 | |
| Hallo iedereen ik was een poos geleden van de trap afgevallen en had een hersenschudding. Nu moet ik met m'n linkerhand typen want m'n pols is ook nog eens gekneust.. Dusss...Hallo iedereen!! |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 17:06 | |
| Mijn Ice tea is op... *staart zinloos naar leeg pak* ._. Het begon gelijk te regenen toen ik erachter kwam of zo.
@ Jussels; Lol, ken je ook die ene van ehm... Dat het eerst -5 graden hebben ze een dikke trui aan en bij 0 graden gelijk korte mouwen en shirtjes XD
@ Taiga; Hoe lang was die trap D:... BUT WELCOME BACK ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 17:06 | |
| Ah dat klinkt niet fijn. But.. Hello! |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 17:08 | |
| meh, druk bezig om de de paginasite te vinden om me te kunnen inschrijven voor de marine opleiding *?*
taiga: ai weet hoe je voelt, had ook een hersenschudding maar dan niet door de trap, reed tegen een andere fietser(die had trouwens helemaal niks) T.T *sight* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 19:42 | |
| Meow. Ik verveel me, maar moet even een bericht typen op het topic tussen Sameah + Erza. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 19:49 | |
| *facepalm'd* Ik had tegen mezelf gezegd dat ik iets nuttigs ging doen, of ja semi nuttig... En dan eindig ik met de hele dag manga's lezen ._. God dangit concentration >U |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 19:53 | |
| Ik heb inspiratie voor een van mijn verhalen, maar ik heb ergens de neiging om het te sparen voor morgen en morgen gewoon volop te schrijven.. Maar morgen moet ik ook nog eens naar die damn tandarts waar ik waarschijnlijk wel de halve dag zit -,- Waarom maak ik het mezelf altijd zo moeilijk?! |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 20:47 | |
| Mijn spullen staan in de auto, morgen om klokslag zeven vertrekken we. DRIE WEKEN D: Maar misschien is er ergens Wifi en kan ik jullie melden wat ik doe. Ikgajulliemissen D: Maar Engeland wacht niet. I SHALL GO. |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 20:58 | |
| Jij gaat morgen ook naar Engeland?
De taxi wacht bij mij voor de deur om half zeven. Ik ga maar voor vier daagjes naar Londen, dus ik ben niet zo lang weg als jij xD. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 21:21 | |
| Lolz, grappig xD Londen is wel awesome :3
Mirai Nikki is ook leuk~
En ik haat m'n zus haar koppelacties: iemand praat tegen me op facebook en zij gelijk: OMGOMG OMGOMG en het gaat alleen maar over gitaarspelen. En de gast is 24. Dus no way sowieso. En toch gaat ze helemaal los. Terwijl ze weet dat ik trauma's aan koppelen heb. >U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 21:33 | |
| Meow. Ik houd van Londen. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 21:44 | |
| Ik wil erheen maar mag niet =p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 22:11 | |
| Ik ben KAPOT. Serieus, het was echt knetterdruk bij mijn werk vandaag. Wie verzint er nu om 6 kinderfeestjes op één dag te doen in een bioscoop? Like, ga dan zwemmen ofzo en val mij er niet mee lastig 8 voorstellen (4 zalen, dus 2 rondes), met in totaal 800 bezoekers. Die willen allemaal wat drinken. 800 MAN. omg. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 22:29 | |
| Ik: 'Morgen is het zondag, toch?...' Moeder: 'Nee, vandaag is het zondag.' Ik: 'Nee >U... Morgen...' *gaat iPod zoeken* Moeder: 'Noor -' Ik: 'Het is zondag vandaag >D !' Moeder: 'Dat zei ik.' Ik: 'Niet waar je -... O, ik bedoelde maandag =w='
Dafuq brain, dit is nu al like... De vijfde keer dat ik dagen door elkaar haal in de vakantie XD Please don't tell me I'm the only one D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 22:33 | |
| - Alejandro schreef:
- Ik: 'Morgen is het zondag, toch?...'
Moeder: 'Nee, vandaag is het zondag.' Ik: 'Nee >U... Morgen...' *gaat iPod zoeken* Moeder: 'Noor -' Ik: 'Het is zondag vandaag >D !' Moeder: 'Dat zei ik.' Ik: 'Niet waar je -... O, ik bedoelde maandag =w='
Dafuq brain, dit is nu al like... De vijfde keer dat ik dagen door elkaar haal in de vakantie XD Please don't tell me I'm the only one D: Mij gebeurd dat gelukkig niet. Aangezien ik dagen heb waarop ik moet werken, dus ik onthoud de dagen wel, haha. Maar luitjes, ik ben echt kapot moe van het werken. Duss, ik duik lekker mn bedje in om in coma te raken tot morgenmiddag. Doeeeg iedereen <3 |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 22:48 | |
| Langleven de internet kaart XD
wel jammer dat het alleen bij het zwembad werkt-_-' |
|
| |
Naoko .
PROFILEPosts : 316 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister // LuchtKlas: -Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 23:11 | |
| @Noor; morgen is bootvertrekdag. Maandag zegt mij niets, XD
Ik kan niet slapen. EN IK MOET VROEG OP. Maar brein denkt teveel na. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 15 2012, 23:17 | |
| En ik ben pissed. Stom vaderfiguur die altijd denkt dat hij werkelijk alles mag en kan omdat hij ouder is en bla bla bla. Enkel omdat ik 'Wat?' zei toen hij iets aan me vroeg en ik hem niet verstond, ben ik een onbeschoft kind ¬¬ Daarbij doet hij ook nog eens idioot en gaat hij van: Ik wil dat je voor twaalf uur op bed ligt. En eigenlijk had ik dat in caps lock moeten typen maar meh. Ik kan er zo moe van worden ._. Als er een iemand onverstandig bezig is, dan is hij het wel. Gaat wijn lopen drinken terwijl zijn neus niet stopt met bloeden en iedereen weet dat wijn bloedverdunnend werkt etc etc. En het was zo erg dat het echt drie dagen bleef of zo... Of een week zelfs, I don't really care. *gaat boos in hoekje zitten* Seriously...
SORRY VOOR HET MEKKEREN. Maar ik moet het echt eventjes kwijt, ik word er helemaal gek van. Hij doet het de hele dag onuitstaanbaar en ik zit al de hele dag gefrustreerd op mijn wang te bijten om me in te houden. But there is a limit you know. Ook met die olie in mijn oor >.< |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 10:28 | |
| Synchronize dance, yeah! Synchronize dance, yeah! SOLO STYLE BITCHES. AAHH FAHK, MY ARM D:
Pewdie never fails to amuse me in the morning xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|