Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:12
Sasuke schreef:
Sameah schreef:
Noah, Dankjewel.
Sasuke, Ergens vind ik het echt goed van haar dat ze EINDELIJK eens een keer voor haarzelf heeft gekozen. Ze deed altijd wat de ander wilde, gewoon voor een dak boven haar hoofd. Ze was net 17, maar had een en al gekloot in haar leven. Haar leven was iets wat je zelfs je ergste vijand niet toewenst. Ik hoop zo voor haar dat ze nu eindelijk de rust heeft gevonden die ze altijd al zocht.
Ik ken haar natuurlijk niet, maar inderdaad, hopen dat ze nu rust heeft
Nee, maar ga maar van mij uit. Haar leven was een en al shit.
Adrian
PROFILE Real Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en Vuur Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ ) Partner: Neen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:13
@Sameah: daar ga ik van uit als ik je reply lees.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:14
Die mensen voelen zich in het nauw gedreven en hebben geen enkele andere uitweg meer. Er is ook iets.. gebeurd waar ik het nu niet over ga en wil hebben, maar waardoor ik er wel mee te maken heb gehad. Maar er valt verschrikkelijk moeilijk op zo'n persoon in te praten en dat is echt, echt spijtig =| Ik hoop ook voor u en haar en haar familie dat ze nu de rust heeft. Als u nu of ooit, wanneer dan ook, de behoefte heeft om uw hart erover te luchten, dan mag u altijd een PB sturen c;
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:16
Dankjewel Noah voor je medeleven. Je bent een schat.
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:46
Ik vind het echt erg voor je.
(Sorry ben veschrikkelijk slecht in dit soort dingen zeggen.)
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 21:26
Ik vind het erg voor je, Zoë <3 Maar als ze al zoveel shit heeft meegemaakt, dan is het ergens ook goed dat ze nu rust heeft. Sterkte dear <3
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 22:37
Ja dat klopt. En dankjewel Ruuz voor je steun.
Huoriel .
PROFILEPosts : 145
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur en Lucht Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 01:15
Oh god, Zoë. Ik leef met je mee, meid. Maar als het beter voor haar is, dan moet iedereen daar vrede mee hebben. Hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Maar, ik vind het echt rot voor jou, haar ouders, haar vriendinnen enzovoorts. Veel sterkte <3
Alan Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:11
GOEDEMORGEN PEEPS <3
Adrian
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en Vuur Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ ) Partner: Neen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:12
Goedemorgend
Naoko .
PROFILEPosts : 316
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister // Lucht Klas: - Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:18
Vanmiddag nog zwemmen en daarna heb ik morgen de hele dag voor SSA<3
@Zoë; Ik leef met je mee. Heb zelf ook een vriendin verloren, hoewel dat een ongeluk was. Dit is veel erger. Sterkte.
Rhine Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:20
fijn dankzij de gamezon zit ik met een liedje in mijn hoofd -_-'
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:22
Hihi, sorry Rani <3
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 11:33
Maakt niet uit
ik vind het best een mooi liedje en het staat op mijn afspeellijst.
(ben het nu stiekem aan het luistern XD)
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy Klas: Who needs a class?! Partner: I'm way too GOOD for you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 13:33
dit is echt awesome, yo say ho xD
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 13:55
O_ô
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy Klas: Who needs a class?! Partner: I'm way too GOOD for you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 14:38
Wat is er mis Rani? Getraumatiseerd door Killer B? xD
Kit .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 692 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Dark Klas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 16:56
Oke.. Gister is gewoon een van de beste dagen van mijn leven geweest! Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn XD
Hoi mensjes ^^
Adrian
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 16:58
Kit schreef:
Oke.. Gister is gewoon een van de beste dagen van mijn leven geweest! Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn XD
Hoi mensjes ^^
Vertel
Kit .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 692 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Dark Klas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 16:59
Sasuke schreef:
Kit schreef:
Hoi mensjes ^^
Vertel
Ik stuur je wel in pb ^^ Is een beetje veel om zo te vertellen XD
Lightning .
PROFILE Real Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire|Darkness Klas: Master Savador Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 17:11
meh, je hebt me nu ook wel nieuwsgierig gemaakt T.T
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 18:38
Zerochan. En ik heb wel de manga waaruit Sil's plaatje komt gevonden, btw. WAAROM IS HET ZO MOEILIJK OM EEN MEISJE TE VINDEN?
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 13 2012, 18:45
Ik heb hem ook gevonden, vond hem alleen wat vaag XD Meisjes zoeken vind ik over het algemeen makkelijker dan jongens.. Wat voor een faceclaim zoek je?
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.