|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:18 | |
| Als je het op z'n twents uitspeekt word het zo'n raar woord... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:19 | |
| |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:20 | |
| Ik ben van Borgerhout=> Antwerpen |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:22 | |
| Ik kom uut twent. Woar kom u weg da?
Fuu Ik kan het gewoonweg niet....
@Betsie: Wuuuuut 'o' Wow geinig XD
Laatst aangepast door Kanda op di jul 17 2012, 21:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:23 | |
| @ Zoë/Deems, als je echt Nijmeegs spreekt, zou je de naam Zoë behoorlijk kunnen vervormen.. Ik weet het niet helemaal zeker, maar toen mijn moeder het probeerde kwam het best dicht bij het woord SOA |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:25 | |
| Hahahha omg noh D: Ik ga nooit naar twente xd |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:26 | |
| Jawel moet je wel doen...Alleen niet naar het platteland >< De steden zijn gewoon abn... |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:32 | |
| Ik heb in een dag tijd Twents geleerd zowat. Niet het te spreken, wel het te verstaan.. XD
|
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:33 | |
| Joa mot kunne é => dat is echt antwerps, ongeveer |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:36 | |
| - Mats schreef:
- Joa mot kunne é
=> dat is echt antwerps, ongeveer Hey, dat lijkt wel wat op twents XD @Betsie: Ik ben in Twente geboren en opgegroeid maar no way in hell dat ik het kan spreken...>< |
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:38 | |
| - Kanda schreef:
- Mats schreef:
- Joa mot kunne é
=> dat is echt antwerps, ongeveer Hey, dat lijkt wel wat op twents XD
@Betsie: Ik ben in Twente geboren en opgegroeid maar no way in hell dat ik het kan spreken...><
Nederlands lijkt heel goed op Vlaams verschiet er moa nieje van. Mijn naam is trouwens Anne. Dan weten jullie dat xD |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:43 | |
| @Anne: Nee. Vlaams lijkt gewoon op Nederlands... |
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:44 | |
| - Kanda schreef:
- @Anne: Nee. Vlaams lijkt gewoon op Nederlands...
Allemaal hetzelfde |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:45 | |
| Nee. Is het niet |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:51 | |
| @ Deems, ik ben in Nijmegen geboren maar kan het ook niet, volgens mij is het gewoon normaal hier in Nederland om het accent van je stad niet te kunnen spreken XD
@ Anne, in het begin dacht ik dat je Nederlands was XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:53 | |
| |
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:54 | |
| - Tári schreef:
- @ Deems, ik ben in Nijmegen geboren maar kan het ook niet, volgens mij is het gewoon normaal hier in Nederland om het accent van je stad niet te kunnen spreken XD
@ Anne, in het begin dacht ik dat je Nederlands was XD Hmm ik ben deels nederlands van moeders kant, maar voor de rest deels duits en ik woon in belgië |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:55 | |
| @Betsie: Ja, in de steden/dorpen is het bijna allemaal abn XD @Zoezoe: Gaan dan spammen @Anne: Leuk, van alles wat XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:56 | |
| Deems, Ik wil wel maar mijn spatie is weg D: En dus ben ik vet moeilijk aan het doen om een spatie te kunnen krijgen bij het typen. Ik ben zo zielig eh. :c |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:57 | |
| Pak een ander toesenbord... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:58 | |
| |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 21:59 | |
| |
|
| |
Tári .
| @ Anne, ik ben gewoon geboren in Nederland.. Een of andere groot-groot-groot-groot-etc. fasmilielid achtig iets XD Woonde in Frankrijk en was daar een koning.. Mijn familie komt gewoon van overal vandaag, dat is gewoon vaag.. |
|
| |
| IK HEB ER GEEN D: Ik was al wezen zoeken.
|
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 17 2012, 22:01 | |
| @ Zoë, verkopen ze niet in een of andere vage computer winkel toetsenbord onderdelen? XD Maar hoe kan je je spatie eigenlijk kwijt zijn?! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|