|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:20 | |
| |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:27 | |
| Ik moet gaan, naar vrijwilligerswerk. Doegdoeg *zwaait* <3 ! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:30 | |
| Byebyeeeee. Veel plezier |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:34 | |
| Wat houdt je tegen? |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:39 | |
| Het feit dat het vaag en ranzig is, het waarschijnlijk alles behalve prettig gaat aanvoelen en ik gewoon super voorzichtig ben met mijn oren. Want als je trommelvlies eenmaal kapot is, is hij ook echt kapot D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:40 | |
| Waarom moet je er dan olijfolie in spuiten? ;c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:43 | |
| Omdat er een prop of zo in mijn linker oor zit volgens de dokter. En aangezien ik komende woensdag met het vliegtuig wegga is het wel zo prettig als hij eruit is, ik weet niet of ik anders veel pijn krijg als hij er nog inzit; maar ik hoef het ook niet te weten >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:45 | |
| Dan denk ik dat olijfolie erin spuiten geen kwaad kan (: |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 12:52 | |
| Daar heb ik nog nooit van gehoord olijfolie in je oren spuiten best een grappige gedachten eigenlijk... Alejandro ; ja voor jouw zal het niet zo'n fijne gedachte zijn |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:25 | |
| Neeh, ik wil niet tegen Kisame vechten, die is eng :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:31 | |
| |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:32 | |
| zo meteen naar de kapper en dan koffer klaarmaken -_-' ik wil niet naar frankrijk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:32 | |
| Wees blij dat je op vakantie gaat... (: |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:34 | |
| Nee dan zit ik opgescheept met een bende bejaarde (mijn ouders en hun vrienden) die constant naar museums over WOII willen en mijn broer en 2 vreet irri gasten dus nee ik ben niet echt blij dat ik op vakantie ga -_-' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:35 | |
| Er zijn mensen die nooit op vakantie gaan/niet kunnen. |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:36 | |
| Ik kan nooit op vakantie :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 13:37 | |
| Same here. Wij hebben het geld er niet voor. |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 17:01 | |
| Wij normaal gesproken ook nooit. En als het me dan een keertje echt niet uitkomt besluiten zowel mijn vader als mijn moeder me mee te nemen op vakantie *sigh*. Nu moest ik m'n ontslag indienen anders kon ik niet mee.
Ik baal echt van mijn huis vandaag. Er was een stop doorgebrand dus alle stroom viel uit, precies op het punt dat ik bezig was met een post. Ik haat het als dat gebeurd. |
|
| |
Ezreal .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 17:50 | |
| - Huoriel schreef:
- Same here. Wij hebben het geld er niet voor.
Wij ook niet echt lol |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 19:14 | |
| En dan hoor je dat een vriendin van je zelfmoord heeft gepleegd.. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 19:48 | |
| Dat is erg.. Heel veel sterkte, Zoë |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 19:49 | |
| - Sameah schreef:
- En dan hoor je dat een vriendin van je zelfmoord heeft gepleegd..
Oke, dat is even egoïstisch wat die vriendin doet O_o En inderdaad dat is enorm erg :c Veel sterkte Zoë |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 19:53 | |
| Noah, Dankjewel.
Sasuke, Ergens vind ik het echt goed van haar dat ze EINDELIJK eens een keer voor haarzelf heeft gekozen. Ze deed altijd wat de ander wilde, gewoon voor een dak boven haar hoofd. Ze was net 17, maar had een en al gekloot in haar leven. Haar leven was iets wat je zelfs je ergste vijand niet toewenst. Ik hoop zo voor haar dat ze nu eindelijk de rust heeft gevonden die ze altijd al zocht. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 12 2012, 20:11 | |
| - Sameah schreef:
- Noah,
Dankjewel.
Sasuke, Ergens vind ik het echt goed van haar dat ze EINDELIJK eens een keer voor haarzelf heeft gekozen. Ze deed altijd wat de ander wilde, gewoon voor een dak boven haar hoofd. Ze was net 17, maar had een en al gekloot in haar leven. Haar leven was iets wat je zelfs je ergste vijand niet toewenst. Ik hoop zo voor haar dat ze nu eindelijk de rust heeft gevonden die ze altijd al zocht. Ik ken haar natuurlijk niet, maar inderdaad, hopen dat ze nu rust heeft |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|