|
|
Auteur | Bericht |
---|
Yuichan .
PROFILEReal Name : Yui Posts : 140
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 11:31 | |
| @alejandero:nou ik snap je helemaal ik lijkt net een slaaf enzo. bleeeeh! Wil neit zo vroeg om bed.! zucht
|
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 11:55 | |
| |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:28 | |
| Oke.. Een hele rookworst als ontbijt is.. Niet echt heel slim.. Ik hoop dat ik die misselijk makende smaak uit mijn mond heb voordat ik naar de tandarts moet.. Voordeel dat ik mijn tanden nog een keer moet poetsen XD
Hoi iedereen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:31 | |
| Goedemorgen SSA Iemand die zin heeft om een topic met me te doen? (: |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:42 | |
| Goedemorgend en natuurlijk als jij hem aanmaakt Ik ben wat ziek.. :s |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:47 | |
| Is iedereen de laatste tijd ziek?! Beterschap! |
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:48 | |
| - Tári schreef:
- Is iedereen de laatste tijd ziek?!
Beterschap! Dankje, ik heb gisteren wat verkeerds gegeten, het is vast daardoor |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 12:52 | |
| XD Eten begint gevaarlijk te worden XD Maar tussen twee haakjes.. Wat maak je het me toch weer eens makkelijk |
|
| |
Sasuke .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 13:13 | |
| - Tári schreef:
- XD
Eten begint gevaarlijk te worden XD Maar tussen twee haakjes.. Wat maak je het me toch weer eens makkelijk Altijd ^^ |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 13:17 | |
| Meh, ik krijg honger van anime D: Ze aten freaking noodles. NU MOET IK ZE OOK. *rent naar le winkel* |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 14:24 | |
| X_X Het laten vullen van een kies zonder verdoving.. Is hel Al was ik wel rustiger dan met verdoving.. Nu bleef ik tenminste stil liggen.. |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 14:58 | |
| Hoera voor gratis internet in het hotel xD. Jammer genoeg hebben ze maar 1 computer dus wordt het delen met de andere gasten. En ze hebben een bijna gesloopt toetsenbord waardoor ik de n en de m telkens door elkaar haal. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:01 | |
| Wieeeeh vrijdag mijn tatoeage. <3 |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:01 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:04 | |
| Ja Voor mijn verjaardag. Ik neem een engelenvleugel + zo'n koontje en dan duivelstaartje + oren. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:10 | |
| Leuk! Verdomde kies! Ik weet dat ik naar huis was gerend als ik een verdoving had genomen.. Maar nu wou ik dat ik die verdoving had genomen.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:12 | |
| Geen verdoving gekozen dan? |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:16 | |
| Nee.. Eerst zei de tandarts dat ik mijn hand op moest steken als ik het wilde, maar de vorige keer belande ik aan de andere kant van de praktijk toen ik de naald zag XD Dus ik moest door de pijn heen zette van mezelf en dat was niet echt geweldig.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:17 | |
| Je kan niet tegen naalden? :p nee dat kan ik me voorstellen. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:21 | |
| Ik kan er wel tegen, maar niet als ze mijn mond in gaan en al helemaal niet als er tien man om me heen staan! Ik vraag me nog steeds af hoe het me is gelukt om aan de andere kant van die praktijk te komen zonder dat iemand me tegen hield XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:22 | |
| Ja nee dat snap ik wel xD. Ik doe meestal gewoon mijn ogen dicht. Magisch. ^^ |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:24 | |
| Dat was ook de manier hoe ze het de derde keer lukte XD Na al twee keer (Als het niet vaker was) met een ijsvloeistof over mijn tandvlees te zijn gegaan en geprobeerd te hebben die verdoving te doen. Ben ergens wel blij dat ik dit keer geen verdoving heb gehad... Maar het is wel vervelend dat het twee uur daarna nog pijn doet als ik alleen al de lucht langs die kies adem X_X |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:26 | |
| Ik snap je pijn...Ik heb vaak genoeg in die stoel gezeten... Maar die verdoving is nog vervelender dan de pijn geloof me... Je hebt dan een paar dagen last van je lip die je niet kan bewegen.... De laatste keer dat ik met verdoving iets liet doen aan mijn tanden, waren niet alleen mijn lippen maar ook mijn neus verdooft voor meer dan een dag lang...
TIP: NEEM GEEN VERDOVING...>< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:27 | |
| Klinkt allemaal heel fijn. Not. :c
Ik neem altijd verdoving, omdat ik soms wel eens 5 tot 8 uur in de stoel zit. Dan wil je echt wel een verdoving D: |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 16 2012, 16:28 | |
| Wow 5 tot 8 uur? Das lang 'o' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|