PortalIndexRelax, take it easy... [Alois ~ Roakes] HpD5UwnRelax, take it easy... [Alois ~ Roakes] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimezo jul 08 2012, 13:53

Roakes ging languit in de zon liggen met haar ogen gesloten. Eindelijk wat rust tussen alle drukke dagen vol problemen. Roakes opende haar ogen en staarde in de blauwe hemel met enkele witte schaapwolkjes en een brandende zon. Het gras kietelde haar benen die vanonder het lichtoranje rokje staken. Ze deed haar zonnebril aan en genoot van de stilte, toen ze plots het geritsel van het gras hoorde naast haar. hoorde ze. Ze deed haar zonnebril af om te kijken wie het was en stond op. "Wat doe jij hier?" riep ze. "Sorry. Euh.. Leuk je te zien."Ze bloosde en nam haar kat Evanlyn dicht bij haar.

[Alois]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 09 2012, 08:59

"Wat doe jij hier?" riep ze. "Sorry. Euh.. Leuk je te zien."Ze bloosde.
Alois glimlachte toen hij haar zag blozen.
Ook leuk om jou weer te zien,ik ben hier om te relaxen.
Hij ging naast haar liggen en keek heel lief nnaar haar.
Leuk oranje rokje....hoe gaat het eigelijk met je?
Alois blooste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 09 2012, 09:25

Alois zei: "Ook leuk om jou weer te zien,ik ben hier om te relaxen." Hij ging naast Roakes liggen en keek lief naar haar. Toen zei hij: "Leuk oranje rokje....hoe gaat het eigelijk met je?" Hij bloosde. Roakes bloosde ook even. Ze antwoordde: "Goh, goed, het gaat al wat beter sinds jeweetwel... Mmh. En hoe is het met jou?" Roakes ging even rechtzitten en glimlachte breed. "Bedankt trouwens." Ze ging weer liggen en sloot haar ogen. Plots voelde ze dat haar kat niet meer naast haar lag te spinnen. Ze keek op en zag dat Evanlyn over Alois zijn buik aan het trippelen was en nu aan zijn gezicht aan het snuffelen was. Roakes lachte: "Hihi, zo te zien vind Eve jou ook best leuk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 09 2012, 09:31

alois schrok.
E-e-en kkkat.
alois was best wel bang voor katten alleen liet hij dat meestal niet merken.
alois probeerde zich te onstpannen.
Het gaat wel met mij..volgens mij vind taiga me niet leuk ze geeft geen antwoord.
Alois keek met een verdrietige blik.
Had hij de ware gevonden gaf ze geen antwoord...
er liep en traan langs alois wang.
snel veegde hij de traan weg.
Hij hoopte dat roakes het niet gezien had.
hij glimlachte weer lief naar haar.
hij vond haar echt een mooi en knap meisje maar hij zei het neit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 09 2012, 10:04

Alois schrok en zei: "E-e-en kkkat." Toen zei hij: "Het gaat wel met mij..volgens mij vind taiga me niet leuk ze geeft geen antwoord." Alois keek verdrietig en er liep een traan over zijn wang. Hij glimlachte weer naar Roakes. Roakes slikte even en zei: "De tijd zal het uitwijzen... mmh. Misschien moet ze er eerst even overheen komen dat ehh - jij haar leuk vind... Mmh." Roakes had het er eigenlijk best moeilijk mee, maar hij kon Alois natuurlijk niet dwingen om te stoppen met van Taiga te houden, of van haar te houden, maar diep vanbinnen vond ze het eigenlijk wel heel erg jammer. Ze nam Evanlyn terug bij haar, want Alois leek er bang van te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedi jul 10 2012, 08:33

Alois zag dat roakes het erg moelijk had.
I-Ik kan er niks aan doen dat ik nu niet op jou ben...\
opeens gaf alois roakes een kus.
maar je bent wel een heel knap meisje.
hij blooste.
hij keek naar de kat en apkte de kat.
hij wou zijn angst overwinnen.
hij aaide voorzichtig de kat en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedi jul 10 2012, 13:04

"I-Ik kan er niks aan doen dat ik nu niet op jou ben..."zei Alois. Roakes keek een beetje triest naar onder. Plots gaf Alois Roakes een kus en zei: "Maar je bent wel een heel knap meisje." Hij blooste en aaide voorzichtig de kat. Hij glimlachte. Roakes probeerde Evanlyn te laten merken dat ze nu niks mocht doen, want Alois zou nog banger worden van katten, en Evanlyn was altijd bij Roakes, dus dat zou niet goed zijn. Maar Evanlyn bleef lief zitten en spinde. Ze genoot van de aandacht die ze kreeg van Alois. Ze hield haar klauwen en tanden thuis. Toen reageerde Roakes: "Dankje, jij bent ook best knap..." Ze glimlachte en bloosde voor de 100e keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimewo jul 11 2012, 17:05

Dankje, jij bent ook best knap..." hoorde hij roakes zeggen.
Alois knikte.
Bedankt,maar heb jij iets met deriada ofozo?
hij keek met een serieuse blik.
Hij zit de hele tijd over mij te roddelen en ik ben er wel zat van!
hij keek naar roakes.
hij wist roakes goede vrienden was met hem maar alois vond het maar niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedo jul 12 2012, 10:15

Alois knikte en zei: "Bedankt,maar heb jij iets met deriada ofozo? Hij zit de hele tijd over mij te roddelen en ik ben er wel zat van!"Hij keek naar Roakes. Roakes antwoordde: "Nee, ik heb niks met Deidara, en ik denk ook dat hij nu wat boos op me is, want ik heb zijn favoriete recept uitgescholden en heb zijn raad niet opgevolgd. Dat vind-ie denk ik niet zo leuk." Ze glimlachte eventjes scheef. Ze ging liggen en keek met haar ogen toe naar de zon. Ze zat vol twijfels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimevr jul 13 2012, 09:09

Alois glimlachte lief.
Oké,onthoud wel dat ik van taiga hou he.
het maakt mij niet uit als je die gast leuk vind.

Hij deed zijn ogen dicht.
hij dacht aan taiga die een ongeluk had gehad en hij miste haar zo erg.
Alois zuchte.
langzaam ging er een traan langs alois wang.
Alois was harstikke bezorgd om taiga maar niemand had het tot nu toe gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimevr jul 13 2012, 09:48

"Oké,onthoud wel dat ik van taiga hou he. het maakt mij niet uit als je die gast leuk vind." Roakes ging recht zitten en kruiste haar armen over elkaar. "Ik vind hem niet leuk," snauwde ze. Ze zuchtte: "Sorry voor mijn gesnauw... Mmh." In het begin leek Deidara wel tof, maar daarna begon hij super irritant te doen, en Roakes zag wel de blik in zijn ogen toen ze Alois' naam vanonder op haar blad had geschreven voor de lol. Roakes had ruzie met hem, hij was echt superboos toen Roakes bekende dat ze zijn raad om Alois uit haar hoofd te zetten niet had opgevolgd. Roakes zuchtte opnieuw en keek naar Alois. Er ging een traan langs zijn wang. Roakes schoof wat dichter en gaf hem een zakdoekje. "Alles oké? vroeg ze bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 16 2012, 11:00

Alles oké? hoorde alois roakes zeggen.
hij zag dat ze dichter naar hem toe geschoven was en hem een zakdoek gaf.
alois glimlachte.
ja hoor!
Hij wou niet dat roakes wist dat hij erg verdrietig was om taiga want hij wist dat ze jaloers was op taiga.
Alois keek heel lief naar roakes.
Hij vond haar echt tof maar was verliefd op taiga mintens zo dacht hij er nu nog over.
ook alois zat vol twijfels.Hij was op taiga maar vond roakes wel een beetje leuk en hij wist niet of taiga hem leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimevr jul 20 2012, 12:52

"Ja hoor," zei Alois. Alois keek lief naar Roakes. Roakes zag de twijfel in Alois' ogen. 'Hij liegt,' dacht Roakes. Roakes wist gewoon dat hij loog. Hij vond Taiga veeeeel leuker dan Roakes, dat was wel duidelijk. Was hij ooit bezorgd geweest om Roakes? Dacht hij ooit aan Roakes? Nee. Nee. Het antwoord was overduidelijk een dikke, vette nee. "Je denkt aan Taiga, hè?" vroeg ze licht geïrriteerd. Ja, ze was jaloers, maar dat hoefde Alois niet te weten. Hij wist het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimevr jul 20 2012, 20:45

mhhh... neee hoor....
nu dacht hij aan taiga en roakes.
Vond hij taiga nou het leukst of roakes?dacht hij.
Zuchte keek hij naar de wolken.
ze gingen heen en weer en hadden allemaal verschillende figuren.
alois keek op zij naar roakes.
opeens zonder dat hij het door had kuste hij haar.
hij blooste.
sorry,dat was mijn fout.
Hij schaamde zich.

(srry voor het korste stuk had maar 2 min)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimezo jul 22 2012, 11:46

Alois antwoordde: "mhhh... neee hoor...." Hij zuchtte en keek naar de wolken. Alois keek naar Roakes. Hij kuste haar en bloosde. Hij zei: "sorry,dat was mijn fout." Roakes bloosde. Ze wou zeggen dat het geen fout was, dat ze het eigenlijk geweldig vond, maar ze zweeg. Ze wist dat Alois van Taiga hield, niet van haar, en het was een fout, maar waarom deed hij dit dan? "W-waarom?" ze bloosde. Ze zat vol twijfels. Was hij nu wél verliefd op Roakes, of wat was het nou eigenlijk? Vragen, vragen,...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 23 2012, 10:56

alois zuchte. De vraag waarom bleef in zijn hoofd spoken. hij wist zelf niet eens waarom... hij ws zo dom geweest om haar te kussen en nu was hij erg boos op zichzelf. ik had gewoon eventjes geen controle over me zelf. Dat was het enige antwoord dat hem binnenschoot. hij zuchte weer. hij was gewoon dom geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimema jul 23 2012, 17:03

Alois zuchtte en zei: "ik had gewoon eventjes geen controle over me zelf.". Hij zuchtte weer. Roakes knikte begripvol en deed alsof ze het al weer vergeten was. Ze keek even over het grasveld. De bomen raakten haast de hemel, ze zaten met hun hoofd in de wolken, zoals Roakes, die wat afdwaalde met haar gedachten als ze Alois zag. De zon schoof achter een witte wolk. "Hm. De zon gaat weg." merkte ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedi jul 24 2012, 10:19

"Hm. De zon gaat weg."zei roakes.alois knikte.ja inderdaad.hij glimlachte maar rilde tegelijk.nu de zon weg was werdt het ook kouder.alois hield niet echt van de kou.hij bleef rillen.hij zuchte en keek naar de wolken.hij wou dat ze voor de zon weg gingen.nu is het hier k-k-koudmompelde hij.hij glimlachte er wel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedi jul 24 2012, 10:27

Alois knikte en zei:" Ja inderdaad." Hij glimlachte en rilde. "Nu is het hier k-k-koud." mompelde hij. Maar hij glimlachte wel. Roakes nam een takje dat ze op de grond vond en deed er vuur op met de spreuk die ze van Alois had geleerd. De tak begon te branden en zorgde voor een aangename warmte. Trots glimlachte Roakes en ze haalde wat warme kersentaartjes uit haar tas. Ze gaf er een aan Alois. "Hier, dit wil je misschien wel. Het zijn warme kersentaartjes." Zelf nam ze een grote hap uit een ander taartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedi jul 24 2012, 11:44

bedankt zei hij met een glimlach.hij had het nu alweer wat warmer.hij vond het sotm van zichzelf dat hij vergeten was dat hij een vuurmagician was.hij sloeg zichzelf voor zijn hoofd.ik ben soms echt dom zei hij grinnikkent.hij keek naar roakes die er rustig bij zat.ik kan me niet voor stellen dat je zo rustig kan zijn zei hij zachtjes.hij zelf had veel aan zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimewo jul 25 2012, 20:30

"Bedankt," zei Alois met een glimlach. "Ik ben soms echt dom," zei hij grinnikend. Hij keek naar Roakes. "Ik kan me niet voorstellen dat je zo rustig kan zijn," zei hij zacht. Roakes glimlachte en zei: "Ik zie er rustig uit omdat ik alles van me af schrijf in mijn dagboek." Ze haalde het rode schrift met het gouden slot uit haar tas. De ketting met de sleutel glinsterde rond haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedo jul 26 2012, 16:14

hij pakte het dagboek van haar af.interesant!hij glimlachte.hij wou er in kijken maar er hoorde een sleutel bij.hij keek naar roakes en zag de sleutel hangen.stom dagboek!nu kan ik je nu openen.hij gooide het dagboek op de grond en ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimedo jul 26 2012, 17:41

Alois nam Roakes' dagboek af. "interesant!" zei hij. Hij glimlachte. Hij keek naar Roakes en zag haar sleutel hangen. "stom dagboek!nu kan ik je nu openen" Hij gooide het dagboek op de grond en ging weer zitten. Roakes glimlachte en stopte het dagboek veilig terug in haar tas. "Je zal het niet gauw te lezen krijgen, of eigenlijk, nooit." Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimeza aug 04 2012, 10:11

Je zal het niet gauw te lezen krijgen, of eigenlijk, nooit." hij glimlacte toen ze dat zij.er staat vast veel over mij in denk ik.hij grinnikte.hij keek naar de wolken.het leek er op dat het ging regenen.hij pakte alvast zijn paraplu en legte het naast hem neer.

Edit Master Savador:
Alois, dit is nu al je tweede waarschuwing!
Ik citeer:
Je posts moeten minimaal uit vier regels bestaan. Alles wat in de RPG korter is valt onder spam. Ook het dubbelposten is verboden.
Het is een forumregel waar je je aan behoort te houden. Doe je dat niet, dan moeten we maatregelen nemen. Probeer je eraan te houden, of volg allereerst wat RPG-Training voor je verdergaat in de RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitimeza aug 04 2012, 12:05

er staat vast veel over mij in denk ik. grinnikte Alois. Alois keek naar de wolken. Hij nam zijn paraplu en legde die naast hem neer. Roakes keek ook even naar de hemel. Donkere regenwolken pakten samen boven hen. Het ging dus regenen. Ook Roakes nam haar paraplu en kroop wat verder onder de boom. "Bah, het gaat regenen. Alweer, pff." Ze zuchtte en klapte de paraplu open boven haar hoofd. Vijf seconden later stroomde het water uit de hemel. Roakes keek naar beneden.

*500e bericht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA PROFILE
Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] UTL8oxA MAGICIAN

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]   Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Relax, take it easy... [Alois ~ Roakes]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Relax
» love is a disaster (alois,Sasori, Taiga and Roakes)
» Terug op de wereld (alois,hannah,Taiga en Roakes)
» Relax a little bit
» Time to Relax [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-