|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 22:58 | |
| Onmogelijke situatie: Seira de boeken-nerd gaat niet uit. Mocht het een soort van feest zijn voor adellijke families zou ze contact zoeken met andere mensen buiten de groep.
Je personage krijgt een miljoen euro, maar hij mag het niet aan zichzelf uit geven. Wat doet hij/zij/het er mee? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:06 | |
| Het verbranden. Als ze het zelf niet mag gebruiken, mag niemand het.
Als je char oog in oog staat met zijn/haar grootste angst, maar niet weg kan rennen, wat zou hij/zij dan doen? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:10 | |
| Hem een bloedneus slaan xD En hem zo hard blijven schoppen dat ie niet meer beweegt
Wat zou jouw char doen als hij last heeft van een psycho stalker? |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:11 | |
| KILL IT JUST KILL IT
Wat zou je char doen als hij iemand vermoordde? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:13 | |
| Niets, of misschien vrolijk rond dansen als het was wat ze wilde.. Zo niet, dan maakt het haar waarschijnlijk ook niet zoveel uit, zolang het maar geen vriend was.
Je char staat in een donkere kamer en kan niks zien, wat zou je char doen? |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:14 | |
| Helemaal niets. Hij houd van duisternis
Je char krijgt een lame kado, wat zou hij/zij doen?
|
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:23 | |
| Diegene een schuldgevoel aanpraten, waardoor hij een beter cadeau krijgt. Sad face, alles.... Alles om zijn goede cadeau te krijgen xD
Wat is het ideale verjaardagscadeau voor je char?
|
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:27 | |
| A sword a VERY big sword Het is kerstmis, wat steekt je char in de kerstboom? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:28 | |
| Normaal viert ze niet echt kerstmis maar als ze het toch zou doen waarschijnlijk halloween versiering xD
Je char moet iemand vermoorden hoe zou hij te werk gaan? |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:31 | |
| Burn baby, burn. En daarna alle schuld afschouwen op iemand van het voetvolk.
It's haloween time ~ Welk kostuum trekt je chara aan? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:32 | |
| Iets nets.. Ik zie hem zelf als een soort vampier, maar wss zou hij dat zelf te ordinair vinden. Anders gewoon een net overhemd dat iets te ver openhangt He doesn't care about dresscodes. Met wie zou je char een dagje van lichaam willen ruilen? |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:43 | |
| Ik zou zeggen savador alhoewel hij wel veel kwaaltjes heeft... Hmmm... wie zou ik dan pakken? aha! Rhine zou sasuke nemen en hem van een klif laten springen...
Wat doet je char op vrije weekend avonden? |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:46 | |
| Boeken lezen. En dan het liefst in de bibliotheek. of hij gaat op een nachtelijke wandeling
Hoe denkt je char over de wereld? |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:51 | |
| Afval, lalala... Minderwaardig, dom, nutteloos... Lelijk, naïef... Moet ik nog doorgaan? Er zijn maar een paar mensen die onder dit etiket van walgelijk uit komen... xD
Zou je char een cake maken of stelen? |
|
| |
Kishée
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:53 | |
| Why just why? Maar goed. Nee. Daar worden haar handen vies van en ze heeft wel personeel als ze een cake wilt eten. Dat is beneden haar stand om zoiets te maken en herinnert haar aan der tweelingzus. .. Ik kom er zojuist achter dat Seira een hekel heeft aan cake, lol.
Wat zou je personage doen als ie op een ochtend in het bed van een wild vreemde wakker wordt zonder kleding aan? |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen za okt 20 2012, 23:56 | |
| Hij zou gaan janken, om zich heen gaan slaan en zichzelf vervolgens snel omkleden om weg te gaan zonder om te kijken naar die persoon. Te bitch ~
Wat zou jouw personage doen als.. hij of zij voor een dag iemand anders mocht zijn? plus wie zou die dan willen zijn en waarom? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 00:08 | |
| Cat zou dan waarschijnlijk Alejandro zijn, omdat ze licht obsessed met hem is en dan de hele dag gemeen zou kunnen zijn tegen iedereen en de duistere dude kan spelen. En natuurlijk kan ze dan niet van haar eigen sixpack afblijven. Wat zou jouw personage doen als hij/ zij voor een dag de leiding van de school had? |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 00:11 | |
| "Wil Nezumi uit de 6e naar de leiding komen? Mijn bed is koud." over de intercom. Fckyea, shameless Az.
Zou je char op een blind date gaan en waarom (niet)? |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 00:12 | |
| Nee, gewoon omdat hem dat geen barst interesseert?
heeft je character een bepaalde tic nerveu? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 00:21 | |
| @Cat: Bwaha.. Dan moet ze vooral Saf maar niet halfnaakt tegenkomen.Met zijn vingers tikken, voor zich uit staren met een -face en steeds op de klok kijken. Waarschijnlijk.. En uitvallen op alles en iedereen, want hij kan niet tegen nervositeit. Als je char een vervoermiddel moest kiezen, wat zou dat dan zijn? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 00:32 | |
| Een paard, ofcourse Want Cat reed altijd paard. Alweer iets van haar wat ik niet in de karakterkaart heb gezet..
Wat is je karakters grootste obsessie? |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 10:15 | |
| Alan, obviously.
Heeft je chara ooit iets gedaan waar hij/zij enorme spijt van heeft? |
|
| |
Jake .
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 10:17 | |
| Alleen van een ongeluk die bijna de dood van een bepaald meisje veroorzaakte
Wat is de grootste angst van je char? |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 10:21 | |
| Dat ze ooit op een dag niet meer zou kunnen doen wat ze het liefste doet. Je chara komt thuis en opeens -BAM- random surprise party vanuit het niet: de precieze reactie graag. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen zo okt 21 2012, 10:56 | |
| Hij zou eerst kijken van WTF .-. en dan zou hij lachen, zou hij het een uurtje aanhouden en dan zal die, als hij aangeschoten genoeg is, iedereen kwaad wegsturen.
Als je chara dronken was, wat zou hij dan doen? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Leer de karakters kennen | |
| |
|
| |
|