|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 18:39 | |
| YAY JE HEBT MIJN NAAM ONTHOUDEN. Bravo. & oké is goed. Wees maar lief ja :c |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 18:42 | |
| *Doet dansje* Heel soms onthoud ik namen XD Ik zeg niet dat mijn manier van lief ook echt lief is >D |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 18:43 | |
| Ow ik vind het eigenlijk lang niet meer zo erg dat mensen me raar vinden daarom ben ik ook naar een kunstschool gegaan dar is iedereen raar (inclusief de leraren XD) En eigenlijk vind ik rare mensen leuker gezelschap dan normale mensen (sorry normale mensen) Anders zit je zo opgescheept tussen grijze muizen.... (Mijn excuses als ik iemand die normaal is beledigd heb ik vind normale mensen ook wel leuk maar ik hou gewoon meer van mensen met een hoekje af ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 18:46 | |
| @Betsie [was 't toch?]: Bravo. Nu voel ik me vereerd dat je de mijne onthoud. &&&&&& lief is lief, no matter op wat voorn manier ahahha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:02 | |
| - Rhine schreef:
- Ow ik vind het eigenlijk lang niet meer zo erg dat mensen me raar vinden daarom ben ik ook naar een kunstschool gegaan dar is iedereen raar (inclusief de leraren XD) En eigenlijk vind ik rare mensen leuker gezelschap dan normale mensen (sorry normale mensen) Anders zit je zo opgescheept tussen grijze muizen....
(Mijn excuses als ik iemand die normaal is beledigd heb ik vind normale mensen ook wel leuk maar ik hou gewoon meer van mensen met een hoekje af ) Er zijn hier meer rare mensen hoor Ik denk dat iedereen hier wel een raar kantje heeft inclusief ik ^^ |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:06 | |
| @ Rhine, iedereen is gewoon raar op zin.haar eigen manier.
@ Zoë, ja dat is mijn naam.. Nee, Tári lief is een heel ander soort lief dan lief lief.. Kijk maar in de post, dan snap je wat ik bedoel ^^ |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:19 | |
| Mischien wel ja maar raar zijn is gewoon leuk alleen sukkels doen moeilijk tegen rare mensen of noemen ze freaks. Echt van die mensen krijg ik iets |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:21 | |
| XD Kom dan maar niet langs bij ons op school XD Haat. Aan. Steken... |
|
| |
| |
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:24 | |
| - Itachi schreef:
- Rhine schreef:
- Mischien wel ja maar raar zijn is gewoon leuk alleen sukkels doen moeilijk tegen rare mensen of noemen ze freaks. Echt van die mensen krijg ik iets
Dat zijn dus mensen die denken dat ze perfect zijn, maar eigenlijk gewoon doodsaai zijn
Of mensen die er vanuit gaan dan hun de grappigste zijn en dat de "rare" mensen saai zijn.. Of gewoon de jaloerse mensjes |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:25 | |
| |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:29 | |
| Ach ja ik kende zo wel een paar mensen en nu vinden mijn klasgenoten mij en mijn vriendin eigenlijk nog steeds raar maar het handige aan Pikoh is dat mensen raarheid gewoon zijn dus nja ik heb alleen in mijn vrije tijd nog maar last van dat soort lage, idiote,jaloerse vreselijk irritante,arrogante,gemene zielige types. Sorry even frustratie afreageren.
En dan heb je natuurlijk ook nog de categorie oudere broers die het toch ooh zo leuk vinden om te lachen met raarheid -_-' |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:33 | |
| Dat laatste heb ik dan geen last van (Komt waarschijnlijk omdat die gast gestoord is), maar van de rest..Tja, ik heb eigenlijk alleen maar gestoorde mensen om me heen en de andere zijn lucht voor me. |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 19:43 | |
| Zo denk ik er ook over een jaar geleden durfde ik me echt niet te gedragen naar hoe ik echt ben maar sinds ik dit jaar op een andere school zit ben ik veel losser en kunnen die oude ambetanterikken me niets meer schelen. |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:04 | |
| Begin vorig jaar was ik echt zo een meisje dat altijd lief lachte en knikte.. Eind vorig jaar zat ik Manon (Sucic hier) over het schoolplein achterna omdat ze mijn flesje had gejat -,- En toen kwam ik erachter dat de docenten dat een stuk meer waarderen dan een stil zittend kind dat nooit haar mening uit.. Al weet ik niet of ze er zo blij mee waren dat ik die gewoonte ook in de klas over ging nemen XD |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:06 | |
| Nee eigenlijk ben ik erg gesloten en ik zeg niet zoveel omdat ik vroeger gepest ben geweest daardoor is mijn zelfvertrouwen zeg maar zoek. Maar ik ben het aan het terug winnen en als ik teveel cola drink kan ik echt heel gek worden zo heb ik overlaast in hasselt met mijn vriendin door het stad gewandeld dat mensen dachten dat ik high was echt hilarisch XD |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:10 | |
| Ik ben vanaf groep 4 gepest en heb er nu nog een beetje last van. Maar het is voor mij gewoon een leerperiode geweest waarin ik heb geleerd dat jezelf zijn soms je enige uitweg kan zijn.. (Ik ben normaal gesproken een vrij opvliegerig kreng dat mensen maar al te graag kwelt als ze het verdienen.. Het is dus wel eens voorgekomen dat er kinderen waren die er niet zonder blauwe plekken en gebroken botten vanaf kwamen ^^)
Ik drink eigenlijk altijd cola.. Als ik geen cola drink wordt het water.. Maar ik haat water XD |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:17 | |
| Ik haat ook water het is zo smaakloos -_-' Ja ik heb vroeger ook wel een paar keer gevochten maar ik moest me inhouden omdat mijn meter leraar op mijn school was en ik anders toch maar straf kreeg van mijn ouders. Nu blijf ik eigenlijk vooral uit de buurt van mensen die me 'gevaarlijk' lijken (en ik bedoel niet punker ofzo maar gewoon het prinsesjespester type) |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:23 | |
| Ik drink altijd bruiswater xD En ik vind mijn nieuwe avatar goed ^^ |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:24 | |
| Hij is inderdaad mooi weet je die ava lijkt erg op een chac van Naruto XD |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:25 | |
| - Rhine schreef:
- Hij is inderdaad mooi weet je die ava lijkt erg op een chac van Naruto XD
Het is Sasori van Naruto mocht je het willen weten x] |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:25 | |
| Leraren stonden altijd aan mijn kant. Ik was altijd dat meisje wat nooit iets deed, en als ik iets deed moest ik er wel een goede reden voor hebben XD Zo handig om misbruik van te maken XD Oke, er zijn wel eens leraren geweest die me echt hielpen en de pestkoppen echt straf gaven, maar over het algemeen was het zoiets van: "jou probleem, jij moet het oplossen" en dat nog wel op een christelijke school -,- (Nee, ik ben niet christelijk, al ben ik zo wel opgevoed..)
Mijn ouders stonden echt altijd aan mijn kant. Ik heb zelfs van hun geleerd dat ik moet slaan en schoppen, doe ik het niet, dan worden ze boos XD Dus daar krijg ik echt nooit problemen mee..
Mijn woede grens ligt behoorlijk hoog (Wat vooral komt door de dingen die zich thuis afspelen) maar als je de grens overschreden bent, dan heb je de poppen echt aan het dansen.. Een van mijn vriendinnen had mijn handen een keer vast en ik had al een paar keer gezegd dat ze ze los moest laten, maar ze wilde ze niet loslaten. (We zijn nog steeds vrienden) En toen werd ik een beetje boos en brak ik haar middelvinger, haar andere vingers waren licht gekneusd.. :3 Ik geloof dat al mijn vrienden wel eens iets hebben gehad wat door mij kwam.. *Fluit onschuldig*
(Als ik er zo over na denk.. Is Taarzels eigenlijk gewoon mij als ik boos ben.. XD) |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:29 | |
| Oe danger girl XD Ach ja mensen krijgen mij niet zo snel kwaad ik hou niet zo van geweld (behalve dan tegen mijn broer of echt irritante mensen) Maar over het algemeen blijft het bij mij met een grote mond maar dan moet ik echt kwaad zijn anders wordt het gewoon spotprentjes om mijn frustratie weg te werken |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:30 | |
| Geweld is ook niet echt iets waar ik ontzettend veel van hou. Maar aangezien ik er een soort mee opgegroeid ben, leer je het snel genoeg te gebruiken |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 30 2012, 20:32 | |
| Ja ik ken het mijn broer gebruikt mij graag als oefenpop....ik haat blauwe plekken |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|