|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 12:46 | |
| Waarom klinkt dat zo vaag, Noor xD Niet levenhebbende dingen Lolz, ik moet echt schrijven anders komt er nooit iets af~ Maar het is chill zondaaag : D Vanaf morgen begin ik met 4 daagjes in de week werken O: |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:22 | |
| Nou ja, het komt er wel op neer.
God, ik ga echt nog eens random overgeven in dit huis. Mijn vaderfiguur is zo'n misselijkmakend figuur, echt waar ¬¬ Zit hij te klagen als ik mijn benen boven tafel heb als we aan het eten zijn, maar hij is gewoon smerig en maakt me misselijk met zijn ranzige gedoe. Dat was mijn dagelijkse klaagmomentje. Laat me >U |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:26 | |
| Blegh D: Wat maakt dat nou uit! Moet je altijd samen eten? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:35 | |
| Ik ken het gevoel heel erg irri daarom probeer ik altijd te zorgen dat ik alleen kan eten of gewoon niet eten helpt ook |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:43 | |
| Nou, tegenwoordig niet meer zoveel en dan ook alleen bij het avondeten. Daarbij vindt meneer het wel normaal als hij boert etc aan tafel en dat vind ik persoonlijker onbeleefder dan een knietje boven tafel.
En met het avondeten MOET ik aan tafel eten anders wordt alles en iedereen boos op me en daar heb ik geen zin in ._. Ik ben het ding dat nooit iets terug kan zeggen en daarom vindt iedereen in dit huis het normaal om snel boos op mij te worden om de meest onnozele dingetjes. Daarbij zeurt mijn moeder al dat ik anorexia ga krijgen als ik weiger te lunchen omdat ik gewoon geen honger heb, dus meh. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:44 | |
| Ik ga stiekem doen en ee nchipszak leegeten
|
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:56 | |
| Ik weet hoe je je voelt bij ons wil je niet aan tafel zitten en steeds als er iets mis gaat krijg ik de schuld ik word er echt gek van -_-' en mijn moeder heeft ondekt dat ik s'middags niet meer at en nu sta ik zeg maar onder eet toezicht wat kan ik er aan doen als ik geen zin heb om te eten? |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 13:57 | |
| - Alejandro schreef:
- Daarbij zeurt mijn moeder al dat ik anorexia ga krijgen als ik weiger te lunchen omdat ik gewoon geen honger heb, dus meh.
Aahw. *aait* Die ken ik. Maar ik weiger ook vaak te ontbijten omdat ik dat vies vind. Ik hou er gewoon niet van. Blegh. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 14:02 | |
| Ik moet mezelf altijd dwingen te eten bij het avondeten, ik val dan altijd eerder inslaap dan dat ik honger krijg. Dunno why. Daarbij moet ik altijd wel iets eten in de ochtend, mijn keel werkt zo dat als ik niet normaal iets eet dan ik de rest van de dag keelpijn heb als ik ga praten op een nuchtere maag. Fck logic of zo?
En ik denk dat ik mezelf iets te eten ga maken, het mooi ga vinden en dan een hap eet en dan ga van: meeeh, ik heb niet eens honger. Zo werkt dat altijd bij mij.
O en over zeurende moeder gesproken: ze zegt wel iedere dag minstens vijf keer dat ik een dikke kont heb en stevige benen. WHAT DO YOU WANT FROM ME WOMAN?! |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 14:07 | |
| Jouw moeder is gewoon vaag~ Maar dat wist je waarschijnlijk al. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 14:09 | |
| Ik noem 'r altijd een scharrel Indo. Moet ze maar niet zo klein en kortpotig zijn. Net zoals ik. *heeft bouw van haar moeder* Meh, liever die bouw dan die van me vader want dan was ik verdoemd tot het hebben van dikke... Ehm... Dikke alles >U Nu valt het wel mee =w=
O en dan weten we ook gelijk waar mijn broer en zussen, en ik, onze gestoordheid vandaan hebben c: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 14:51 | |
| En toen was iedereen in huis aan het werk alsof ze gaan verhuizen -,- Onze bank is nog nooit schoon gemaakt (Niet in mijn leven, die is al 20 jaar oud) en nu moet hij ineens perfect zijn -,-
Hoi mensjes ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 15:09 | |
| Allow.
Het is niet obvious dat ik te lui ben om te posten of zo. En nu ben ik zelfs te lui om te spammen, o jee D: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 15:10 | |
| Zullen we ruilen? Ik ben te hyperactief op het moment -,- Heb net ongeveer een half uur te horen gekregen dat ik stil moest zitten.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 15:11 | |
| Nee, ik kan wel aan een stuk door praten. Dat altijd. Maar posten is anders dan praten =w=
Daarbij heb ik Nova ontdekt op youtube en is hij zo grappig XD |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 01 2012, 15:13 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|