Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 17 2012, 20:58
@Ruuz;; THATSSOOLD
@Voetbalkijkers;; Hoe de fck kwam de bal in het goal? Hadden ze dat niet eerder kunnen doen, in de vorige wedstrijden?
Esmira .
PROFILE Real Name : Julia Posts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie Klas: Master Savador ~6th Partner: This is why I hide myself in the dark
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 17 2012, 21:00
Haha, ja ik schrok me rot van mijn vader. Opeens een blijheid daar bij de tv XD .
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 17 2012, 21:16
@Juud: Meh, ik ben geen hipster. Ik geniet van oude dingen. *zet pilotenbril op* Fckyea.
En indeed D: Maar helaas, Portugal heeft er weer een punt bij. Dankzij Ronaldo >.>
Esmira .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie Klas: Master Savador ~6th Partner: This is why I hide myself in the dark
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 17 2012, 21:17
Ja, toen was het weer gelijk :')
Thor .
PROFILEPosts : 144
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water and earth Klas: 6e Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 13:45
En toen verloor nederland van portugal..
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 13:55
Ik heb zo hard zitten lachen vandaag na Engels XD Luistertoets, dat is sowieso al derp of zo; maar het mooie was dat we die toets al eens eerder hadden gehad. Om te oefenen, hij was gewoon precies hetzelfde. Ik mijn geheugen bedanken dat hij eens meewerkte waardoor ik sommige vragen gewoon zo in kon vullen x') Priceless gewoon ;p
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 13:59
Vreemd genoeg.. Wil ik niet dat dit jaar bijna voorbij is.. *Stampt boos op de grond* Ik wil volgend jaar scheikunde! Geen natuurkunde en bio.. -,-
Hoi mensjes ^^
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:02
Waarom heb je geen scheikunde dan?
Daarbij kies ik bio boven alles; maar ik vind het gewoon awesome. Als ik zie hoeveel mijn bio docent kan doorlullen over één ding, en dan snapt niemand het, wil ik er ook veel over weten. Kan ik slim doen =w=
Tári .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:08
Nou.. Natuurkunde wordt een vast vak en scheikunde was een van de keuze vakken die we konden kiezen.. Maar we mochten maar twee keuze vakken en ik wilde sowieso Frans houden en ik heb bio nodig.. Dus scheikunde moet ik dan laten vallen.. Wat ik eigenlijk niet snap aangezien ik de sector Techniek ga doen..
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:13
Ik heb natuurkunde, scheikunde en biologie. Omdat ik schijt heb aan talen. Bij ons in scheikunde verplicht als je N&T pakt en dan kun je bij de extra vreemde taal dan nog Frans pakken als je wilt, maar ik had/heb een vrijstelling, en dan als keuzevak nog biologie. En in plaats van NLT pak je dan natuurkunde. Wat vakkenpakketen betreft is onze school wel chill. Hoewel ik spijt heb dat ik natuurkunde heb gekozen omdat mijn docent nu echt gewoon een zak is die zich teveel meent. Ik mis mijn gestoorde docent uit de derde, die er ook uitzag als een gestoorde professor - geen grapje. Hij was awesome :c Maar ging dit jaar met pensioen. Me no gusta.
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:16
Tja.. Duits zou ik ook liever laten vallen, maar dat is ook weer eens zo een verplicht vak (We konden kiezen uit Frans of Duits en Duits als vast vak vind ik persoonlijk prettiger.. Ook al haat ik de taal..) als ik Duits had kunnen laten vallen had ik daarvoor in de plaats gewoon Frans gekozen en had ik als 2e keuze vak scheikunde genomen.. Daar gaat het niet-leer-en-toch-goede-punten vak..
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:26
Ik snap je keuze eventjes helemaal niet. Als je uit Frans en Duits had moeten kiezen, neem aan dat één extra vreemde taal verplicht is, dan kies je toch gewoon Frans? Als je Duits toch zo'n dom vak vind en een rot taal, waarom zou je het dan nog kiezen? Voor wat hoort wat: dan heb je maar een gatenkaas rooster, zoals wij dat noemen. Dat heb ik nu ook, maar ik weet dat ik gewoon niet over zou kunnen als ik die extra vreemde taal had en daar moet je naar kijken. Dan had je daarbij ook gewoon scheikunde kunnen pakken en geloof me; scheikunde was ook mijn niet-leer vak -> maar bovenbouw scheikunde is heel anders dan onderbouw. Wilde ik eerst ook niet geloven, maar het is helaas dus wel zo en je zult er dan hoe dan ook aan moeten geloven dat je het echt wel voor zult moeten leren. Met hard leren alleen red je het niet en met inzicht alleen ook niet. Je moet er een combi van maken.
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:29
Nou.. Ik wil (Dat ik dat nog steeds vol hou) archeoloog worden, daarvoor is Duits verplicht. Ik vindt het geen lastig vak, enkel irritant. En ik weet dat scheikunde lastiger wordt, ik geloof ook wel dat het leren wordt en inzicht enzo ^^
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:31
Sorry dat ik moest lachen ;} Maar vrijwel alle geschiedenis leraren bij mij op school wilden archeoloog worden XD But they failed. En waarom zeg je dan: 'Daar gaat het niet-leer-en-toch-goede-punten vak' als je weet dat je er in de toekomst toch voor moet gaan leren? It doesn't make sense.
Mijn Grieks was... Poepmakkelijk. Had net zo goed niet keihard kunnen blokken, echt. Alleen maar vragen over wie de hoofdpersoon was van de teksten en inhoudelijke shizzle. Nouja, weet tenminste zeker dat het een voldoende is.
Thor .
PROFILEPosts : 144
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water and earth Klas: 6e Partner:
Tári schreef:
Nou.. Ik wil (Dat ik dat nog steeds vol hou) archeoloog worden, daarvoor is Duits verplicht. Ik vindt het geen lastig vak, enkel irritant. En ik weet dat scheikunde lastiger wordt, ik geloof ook wel dat het leren wordt en inzicht enzo ^^
Scheikunde is het lastigste vak wat ik ooit heb gehad, als het chemie is tenminste xD Ik liet dingen ontploffen o_o
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:36
Itachi schreef:
Tári schreef:
Scheikunde is het lastigste vak wat ik ooit heb gehad, als het chemie is tenminste xD Ik liet dingen ontploffen o_o
Oke, die is geniaal XD
@ Noor, ik geloof dat dat vooral met koppigheid te maken heeft XD
@ Juud, wees blij, hij had ook lastiger kunnen zijn..
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:41
Ik ben momenteel met mijn handen op het toetsenbord aan het slaan like an angry german kid. Omdat mijn portal niet meewerkt, CSS code, van forum skin waarmee ik aan het uitproberen ben. En ik werkelijk geen idee heb wat ik met het portal aanmoet D:
@ Judith; Liever teveel voorbereid dan totaal niet en dan falen. Miep c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:57
Alejandro schreef:
Ik ben momenteel met mijn handen op het toetsenbord aan het slaan like an angry german kid. Omdat mijn portal niet meewerkt, CSS code, van forum skin waarmee ik aan het uitproberen ben. En ik werkelijk geen idee heb wat ik met het portal aanmoet D:
*aait* Aahw. Arme jij. En het is wel waar ja, maar nu voel ik me opgelicht door m'n leraar die zei dat het lastig en moeilijk en zwaar ging worden.
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 14:58
Jeej, ik weet nu zeker dat het M&O-proefwerk een drama gaat worden o3o Snapt iemand dat gedoetje met FIFO en LIFO? NEE, GEEN FIFA. FIFOOOOO.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 15:03
Lesaiah schreef:
Alejandro schreef:
*aait* Aahw. Arme jij. En het is wel waar ja, maar nu voel ik me opgelicht door m'n leraar die zei dat het lastig en moeilijk en zwaar ging worden.
Nou in dat geval lichten mijn docenten mij altijd op: 'HET IS HARTSTIKKE MAKKELIJK JOH.' En als ik dat blaadje voor me krijg is mijn mind iedere keer weer blown door... Stuff >U
En ik deed rage quit. Heb wel betere dingen te doen XDD
Esmira .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 15:07
Haaaiii =D !
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 18 2012, 15:09
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.