PortalIndexThe plan. HpD5UwnThe plan. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The plan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Deshas

Deshas

The plan. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:02

Deshas was naar de Toren gegaan. Hij hoopte maar dat Savador hem volgde. In zijn brein groeide nieuwe plannen maar dat kon hij niet alleen uitvoeren. Daar had hij de hulp van Savador bij nodig. Als Deshas' plan zou slagen zou dat hen allebij meer macht geven. Hij was er vrijwel zeker van dat Savador meer macht ook geen probleem zou vinden. Bij de deur van zijn eigen kamer stopte Deshas. Hij deed hem open en stapte opzij om Savador door te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The plan. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:25

Savador had Deshas zwijgend gevolgd naar de Toren. Hij had zijn vragende blik niet van zijn rug losgescheurd tot ze bij de Kamer der Duisternis kwamen. Zijn gedachten riepen allerlei vragen op maar hij hield zich zwijgende. Hij stapte langs Deshas naar binnen en draaide zich in het midden van de kamer naar hem om. 'Waar wil je me over spreken?' vroeg Savador kalm. Het kwam misschien wat ongeduldig over, maar hij streef ernaar om antwoord op die vraag te krijgen. Hij zeeg neer op één van de stoelen en wachtte rustig af tot Deshas zijn woord zou voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

The plan. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:33

Deshas nam alle tijd echter en ging niet in op Savador's ongeduld. Hij sloot de deur achter zich en ging kalm in een stoel zitten. Uit een houten met zilver beslagen kistje pakte hij een sigaret en stak die aan. Kalm blies hij de rook uit voordat hij zijn verhaal begon. ''De laatste tijd beginnen zich in mijn gedachte steeds meer een plan te vormen. Eentje waarbij wij allebij meer macht kunnen verkrijgen. Er is enkel een probleem, ik kan dit niet in mijn eentje. Weet je er bestaat een boek met een spreuk waarmee je grootse dingen zou kunnen doen als je hem goed gebruikt. Dit boek echter, heb ik ontdekt na wat onderzoek, is in bezit van Madeline en ik weet niet waar ze het heeft. Hier kom jij in actie. Dat laatste gevecht heb ik iets interesants opgepikt. Madeline heeft een zwak voor jou. Dus verleid haar een beetje. Zorgd dat ze je vertrouwd. En als ze je eenmaal voor de volle honderdprocent vertrouwd vraag je haar naar het boek'' vertelde Deshas om maar met de deur in huis te vallen. Kalm blies hij opnieuw de rook van zijn sigaret uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The plan. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:44

Savador werd wat nijdig doordat Deshas alles op zijn dooie gemak leek te doen. De deur sluiten, zitten, een sigaret pakken. Hij tikte ongeduldig met zijn vingers op de armleuning en ondersteunde verveeld zijn kin met een vuist. Hij richtte zich gespannen op toen Deshas begon te spreken, na een rooksliert te hebben uitgeblazen. Savador luisterde zwijgend naar zijn plan en bleef hem toen hij uitgesproken was stomverbaasd aanstaren. Zijn mondhoeken krulden zich om tot een brede grijns. 'Heer, zou het je verbazen als ik zeg dat ik al van plan was om Madeline hoe dan ook aan mijn zijde te krijgen? Wanneer ik Diva niet meer heb, bedoel ik dan. Maar voor macht moet ik over de streef gaan. Diva zou het vast wel begrijpen,' antwoordde Savador zacht. Hij haalde met een kleine glimlach de vuist onder zijn kin weg. 'Madeline verleiden zal niet moeilijk zijn. Als een zeventienjarige al als een blok voor me valt, is dit helemaal simpel,' voegde hij er zacht aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

The plan. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:51

''Ze begrijpt het vast wel en anders leg ik het wel aan haar uit dat het enkel is voor meer macht'' zei Deshas kalm. Hij keek een tijdje zwijgend naar zijn sigaret alsof die ineens heel interesant was. ''Het boek dat ik bedoel heet The book of the Darned heb het er maar niet direct over want dan gaat ze iets vermoeden. Je moet het echt opbouwen Savador. Maar ik twijfel er niet aan dat dat jou gaat lukken'' zei Deshas tegen hem en keek Savador nu weer aan. ''Als je wilt kun je gaan. Met onduidelijkheden kun je me altijd hier vinden'' eindigde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The plan. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 23:08

Savador luisterde nog aandachtig naar Deshas' laatste woorden en probeerde zich de titel van het boek te onthouden. Hij wierp Deshas een grijnzende blik toe. 'Maak je vooral geen zorgen. Dit plan gaat uitstekend uitpakken en over een kleine tijd bezitten we beide over een overschot aan macht, vertrouw op mijn woorden,' zei Savador zelfvoldaan. Hij kwam langzaam overeind en keek tevreden op Deshas neer. Dit plan kon niet mislopen, daar was hij vrijwel zeker van. Als Madeline al een zwak voor hem had, wist hij niet hoe makkelijk het wel niet moest zijn om haar te misleiden. Met nonchalante passen liep Savador de Kamer der Duisternis uit, met een grijns die niet van zijn gezicht te krijgen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

The plan. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
The plan. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitimevr dec 11 2009, 23:15

Deshas keek Savadior na toen hij weg liep. Met een tevreden grijns blies hij opnieuw de rook van zijn sigaret uit ditmaal door zijn neus. Eigenlijk moest hij dit direct aan Aiden melden. Dat deed hij later wel. Eerst ging hij eens even op zijn gemakje genieten van zijn triomf. Wat had hij het gevoel van een plan in werking gemist. Maar hij keek nog veel meer uit naar het gevoel als hij eindelijk The book of the Darned in handen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The plan. UTL8oxA PROFILE
The plan. UTL8oxA MAGICIAN

The plan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The plan.   The plan. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The plan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» My plan
» I don't have a plan
» [Open] You don't always need a plan
» training was the plan, i thought that.
» Plan A: quiet and quick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Dorchadas - The Room of Darkness-