PortalIndexAchter slot en grendel - Pagina 2 HpD5UwnAchter slot en grendel - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Achter slot en grendel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

Achter slot en grendel - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Achter slot en grendel - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Achter slot en grendel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:37

Donovan keek op toen hij een stem hoorde. Even dacht hij dat Savador weer terug was maar dat kon niet. Deze stem klonk anders, lichter, zachter. Het was overduidelijk een vrouwenstem. Donovan keek recht in het gezicht van Kara. ''Ik heb wel eens in ergere posities dan dit gezeten'' antwoorde hij zacht. Meestal had hij erg afstandelijk en terughoudend geantwoord maar nu niet. Hij had er de kracht niet meer voor na die ruwe kennismaking met de Heer van het Duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kara
.
.
Kara

Achter slot en grendel - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:46

Kara zag dat hij op keek toen hij haar stem had gehoord, en daarna keek hij ook nog eens richt in het gezicht van haar. Ze keek ook in de richting van Donovan nu en zei. "Komen ze straks nog terug naar hier na dat belangrijke gesprek volgens Deshas aan Master Savador?" vroeg ze, en ze wachtte zijn antwoord weer af. Kara was al intussen iets aan het bedenken voor als ze betrapt zou worden door Master Savador en of Deshas. Kara had misschien wel wat bij zich om zijn pijnlijke maag van die harde klap te verzachten, en ze schoof het naar hem toe tussen de tralies.
Donovan.
.
.
Donovan.

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 22:55

''Niet dat ik weet. Maar ik weet ook niet hoe lang ze daar bezig zullen zijn'' zei Donovan. Hij zag dat Kara iets door de tralies door schoof en hij kroop wat dichterbij. Hij pakte aan wat hij naar haar toe schoof en keek er even naar. Daarna keek Donovan recht in haar ogen. ''Wat is dit?'' vroeg hij zacht nu hij zo dicht bij haar was.
Kara
.
.
Kara

✦ CHARACTER ✦
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 23:03

:3

Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Donovan.
.
.
Donovan.

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 23:07

''Dank je'' zei Donovan half fluisterend. Hij gebruikte het meteen wat Kara hem gegeven had en voelde de pijn langzaam aan een beetje minder worden. Hij keek Kara weer aan toen hij haar vraag hoorde. ''Dan beland je denk ik net als ik in een cel. Geloof me Kara dat wil je niet. Savador is nog niet eens het ergst. Die Deshas die kan je lichaam laten bewegen zonder het zelfs maar aan te raken'' zei hij zacht tegen haar. Hij merkte de bezorgdheid in zijn stem. Was hij bezorgd om Kara?
Kara
.
.
Kara

✦ CHARACTER ✦
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 11 2009, 23:15

:3

Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Master Savador

Master Savador

Achter slot en grendel - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 13 2009, 19:34

Een lijkbleke hand trok Kara ruw aan haar haren omhoog. Savador was ongezien achter haar verschenen en drukte haar hoofd stevig tegen zijn borst. Hij hijgde gejaagd in Kara's oor. 'Zijn we gezellig een comité aan het houden?' vroeg hij sissend. Hij keek van Donovan naar Kara en weer terug. Uiteindelijk bleef zijn woedende blik op Donovan hangen. 'Ik laat jou nog geen kwartier alleen of je smeekt al om hulp!' Savador keek nu naar Kara. 'En jij wilt kennelijk ook wegrotten?' Hij gaf een ferme ruk aan haar haren om zijn woorden kracht bij te brengen. 'Daar kan ik wel voor zorgen.' Savador duwde Kara voor zich uit en smeet haar een cel in twee celblokken van die van Donovan verwijderd. Hij sloot de deur met een droge klik en net als bij Donovan creërde hij voor alle zekerheid een barrière. Hij hield de tralies vast en staarde Kara vals aan. 'Je dacht toch zeker niet dat ik mijn gevangenen bij elkaar in één hok zet, of wel? Voor alle zekerheid van dien! Een eenzame en ongelukkige dood is wat jullie verdienen, maar tenzij Deshas jullie nog komt opzoeken zal je manier van sterven niet gewelddadig gebeuren. Daar zouden jullie me dankbaar voor moeten zijn!' zei Savador zacht maar dreigend.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud

Achter slot en grendel - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Achter slot en grendel   Achter slot en grendel - Pagina 2 Icon_minitime

Achter slot en grendel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» persoontje achter Mizoretje
» Persoon achter Dorian
» Sephi-Sasori achter dat schermpje zit...
» De weirdo's achter Lesaiah 'nd Alejandro ~
» Nieuw verhaal achter elke deur.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-