PortalIndexNaar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 HpD5UwnNaar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Naar het lokaal van Master Norwood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:33

Norwood knikte. "Ja..." zei hij. "Ik geloofde het eerst ook niet maar ik weet het nu zeker." zei hij. "Niet dat ik veel problemen met hem heb.." zei hij. "Ik mag hem alleen niet." voegde hij er aan toe. Hij glimlachte en keek naar Rose. "Maar ik verbied je niet om bij hem in de buurt te komen." zei hij. "Hij is hier voor de veiligheid van de school en het is dus niet zijn taak om leerlingen lastig te vallen." probeerde hij haar gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:39

Rose luisterde gewoon naar hem, en ze knikte dan als teken dat ze luisterde. Ze sloot dan heel even haar ogen, en ze bleef naar hem luisteren. "Nouja mij zou hij toch niet kunnen lastig vallen, want ik kan me wel redelijk goed verdedigen. Ik ben al zeker geen slappeling zoals de meesten, en ik ben al vergevorderd met duistere magie dankzij Devil en Miss Esmeralda. Zij helpen mij met licht, aarde en duistere magie, wat ik wel leuk vind. De lessen die we nog moeten krijgen leer ik nu al, en ze zegt ook dat ik goed om kan gaan met magie." Zei Rose dan met een glimlachje tegen hem, en ze keek dan even rond in zijn lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:45

Norwood knikte. "Dat klinkt inderdaad leuk. Ik had ook niet anders verwacht van je, Rose." zei hij en glimlachte. "Als je wilt kan ik je ook een paar woud spreuken leren." zei hij. "Misschien komen ze nog van pas bij het verzorgen van planten..." zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:52

Rose keek naar hem, en ze glimlachte even kort. Ze zou hoe dan ook haar vuurkrachten zelf moeten trainen, maar ook kon ze dat vragen aan één van de legendarische magicians. Daarna keek ze naar hem, en ze luisterde weer naar zijn woorden. "Weet u soms wie er mij verder kan helpen met mijn vuurkrachten? Ik bedoel dan niet Savador, maar eerder iemand die er meer verstand van heeft dan hem." Vroeg ze dan aan hem, en ze keek dan weer nieuwsgierig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:55

Norwood hoorde haar vraag en grinnikte. "Er is misschien wel iemand..." zei hij. "...Ik weet alleen niet of hij het wil doen." zei hij. "Hij heet Aiden. En is het heer van het vuur.." zei hij en glimlachte. Hij knikte even. "Ik kan je naar hem toe brengen." zei hij en glimlachte. "Dan kan je het hem zelf vragen of hij je kan helpen met je vuurmagie..." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 21:58

Rose keek naar hem toen ze zijn woorden hoorde, en ze luisterde dan ook erg aandachtig. "Oh kan je dat echt doen?" Vroeg ze dan aan hem met veel hoop, maar ze wist dat teveel hoop toch niets ging opbrengen. Daarna keek ze naar de plant, en ze hoopte maar dat het wel lukte om met Aiden te kunnen praten. Ze wilde namelijk veel beter worden in haar eigen kracht, en dat was dan ook handig voor als er ooit een oorlog komt tussen de clans. "Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet eigenlijk." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze sloot weer even kort haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 22:02

Norwood glimlachte. "Ja ik kan je naar hem toe brengen..maar de keuze ligt bij hem. Als hij niet wil dan kan ik er niet veel aan veranderen..." zei hij. En glimlachte. "Kom maar mee.." zei hij en liep rustig naar de deur. Hij grinnikte. Hij liep samen met Rose naar de toren en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 10 2009, 22:04

Rose keek naar hem, en ze dacht dan even kort na. Ze wilde hoe dan ook les van de beste, en niet van zo'n betweter als Savador. Even grinnikte ze kort bij de gedachte aan dat ze zijn hand verbrand had, waarna ze dan rustig naast Norwood liep om naar de toren te gaan. Haar aandacht had ze vooral voor zich gericht, maar ook was ze stiekem aan het hopen dat hij het toch zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar het lokaal van Master Norwood   Naar het lokaal van Master Norwood - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Naar het lokaal van Master Norwood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Naar Norwood.
» Op zoek naar Norwood.
» The scars are still there. [&MASTER NORWOOD]
» Als bijen op de honing...(Master Norwood)
» [Master] Norwood Rosa Vermella Vavendyor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-