Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 03 2012, 14:10
Wel, laten we toasten met een taartje op onze geweldige vriendschap, met de nadruk op vriend." zei Roakes en lachte. Taiga knikte. ,,Goed idee'' zei Taiga vrolijk. Zo, ik ga eventjes wat vragen afvuren..." Een typisch woord voor Roakes: vuur zat erin. "Wel, dus, van welke planeet komen jullie, welke magiesoort hebben jullie, hou oud zijn jullie, wat zijn jullie hobby's,... Zeg maar alles wat je weet! Hmmm... Ja, ik weet het, ik ben erg nieuwsgierig, maar ik wil alles weten over mijn beste vriendinnen! alois dacht na. ik ga dus echt niks zeggen. alois keek weer met een verdrietige blik. als hij aan zijn broertje dag voelde hij zich zo eenzaam. Alois schudde zijn hoofd. hij wou er niet aan denken. Alois pobeerde te glimlachen en het lukte. Ik kom niet echt van een planeet....ik ben een vuur magician maar ben ook goed in dark.Bij het woord dark gingen de rillingen over zijn rug. Alois was doodsbang in het donker. Opeens dacht hij na.... Ik vindt taiga echt leuk en niet zomaar en vriendin...iki hou van haar,alois dacht het maar zei het prongelijk hardop zonder dat hij het door had. Alois nam were een hap van zijn taartje Ik ben 14 jaar oud en heb 2 butler claude en hannah. Hij glimlachte.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 03 2012, 17:56
Alois schudde zijn hoofd even en zij toen: "Ik kom niet echt van een planeet....ik ben een vuur magician maar ben ook goed in dark. Ik vindt taiga echt leuk en niet zomaar en vriendin...iki hou van haar"Hij nam een hap van het taartje en zei toen: "Ik ben 14 jaar oud en heb 2 butler claude en hannah." Hij glimlachte. Roakes had even tijd nodig om het te verwerken. Vriendschap? Zo dacht Alois er dus niet over bij Taiga. "Ha, dus zo zit die 'vriendschap' van ons!" blafte ze. Ja, ze liet zich weer gaan, maar Roakes kon zich echt nooit beheersen en ze riep: "Dit is geen vriendschap, hoor, Alois! Dit is liefde! Ik dacht het wel!"
Taiga .
PROFILEPosts : 251
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: fire Magician Klas: Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 03 2012, 18:18
Zo, ik ga eventjes wat vragen afvuren..." zei Roakes "Wel, dus, van welke planeet komen jullie, welke magiesoort hebben jullie, hou oud zijn jullie, wat zijn jullie hobby's,... Zeg maar alles wat je weet! Hmmm... Ja, ik weet het, ik ben erg nieuwsgierig, maar ik wil alles weten over mijn beste vriendinnen!. alois dacht na en schudde z'n hoofd, Taiga glimlachte Alois leek diep in gedachten. Alois glimlachte, hij wist wat hij wilde zeggen. ,,Ik kom niet echt van een planeet....ik ben een vuur magician maar ben ook goed in dark'' zei Alois, bij het woord dark rilde Alois even. ,,Ik vindt taiga echt leuk en niet zomaar en vriendin...iki hou van haar'' zei Alois diep in gedachten, hij leek het niet door te hebben. Taiga keek even verbaast maar glimlachte toen vrolijk. Alois nam were een hap van zijn taartje ,,Ik ben 14 jaar oud en heb 2 butler claude en hannah.'' zei Alois en glimlachte. "Ha, dus zo zit die 'vriendschap' van ons!" blafte Roakes. "Dit is geen vriendschap, hoor, Alois! Dit is liefde! Ik dacht het wel!". Taiga haar glimlach maakte plaats voor een beledigde blik in haar ogen. ,,wat bedoel je precies? Ben je jaloers'' Taiga haar stem klonk licht spottend. ,,Grapje'' zei Taiga er lachend achter aan.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 03 2012, 18:28
Taiga stopte met glimlachen en er verscheen een beledigde blik in haar ogen. Licht spottend zei ze: "wat bedoel je precies? Ben je jaloers?" Toen voegde ze er lachend achter: "Grapje." Roakes zuchtte. Ze moest zich leren inhouden. "Ugh, laat maar. Ik liet me weer even gaan. Ik vlieg veel te snel uit, sorry. Laat maar..." Maar Roakes bedacht zich en zei: "Eigenlijk niet... Ik wou gewoon vrienden zijn, maar jullie... Jullie dus niet. En het vervelendste is dan nog dat ik hier gewoon sta te kijken. Ik vind er niks aan." Ze sloeg haar hand voor haar mond en rende weg. Alweer. Ze kon er niets aan doen. Ze rende en rende en ging na lang lopen languit in het gras liggen. De tranen stroomden over haar gezicht. Het was tijd voor Roakes om die stomme mond van haar te houden. "Roakes, je bent verschrikkelijk," zei ze tegen zichzelf. Ze bleef liggen en was niet van plan om terug te keren. Ze bleef hier tot ze een was geworden met het gras en de bomen en om nooit meer terug gezien te worden. 't Was beter zo.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde wo jul 04 2012, 18:18
Alois keek verbaast. nu ze toch is weg gelopen mischien kan ik taiga dan wel...hij dacht na. Taiga....wil je mischien met me verkering..ik weet dat je eigelijk op G ben maar ik vraag het toch. Alois glimlachte lief en blooste. Taiga betekende alles voor hem... Hij werd helemaal rood. mischein had ik het neit moeten vragen...dacht hij. alois nam snel een hap van zijn taart. Ik denk niet dat je met me wil maar ik moest het gewoon even vragen. Alois keek naar buiten. Hij voelde wel waar roakes was. Mischien moet ik naar haar toe dacht hij. Alois glimlachte. Roakes is wel erg jaloers weet je gelukkig ben jij neit zo type,ik kan er toch niks aan doen dat ik niet op haar ben? Alois glimlachte lief naar taiga. hij hield echt van haar.
(dit is wel in het spel en niet echt hé en ik ga gewoon verder met jou aan jeweetzelfwelwie te binden!)
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde vr jul 06 2012, 14:09
Roakes keek op. Ze kon Alois' lippen lezen. Ze wist wat hij ging zeggen. "Taiga....wil je mischien met me verkering..ik weet dat je eigelijk op G ben maar ik vraag het toch." las ze van zijn lippen af. Tranen kwamen in haar ogen. "Ik denk niet dat je met me wil maar ik moest het gewoon even vragen." Een lichtblauwe traan gleed vanuit haar paarsblauwe oog over haar lichtbruine wang. Haar zwarte mascara liep uit en ze kreeg panda-ogen door de uitgelopen make-up, maar dat kon haar niets schelen. "Dit is zo hard geen vriendschap," snikte ze. Ze sleepte haar lichaam naar de grote zaal en hoorde Alois zeggen: "Roakes is wel erg jaloers weet je gelukkig ben jij neit zo type,ik kan er toch niks aan doen dat ik niet op haar ben?" Met een verbitterde stem zei Roakes: "Fijn om te weten dat je zo over me denkt, Alois. Ik dacht dat we vrienden waren. Vrienden." Ze keek naar de grond. "Het doet echt pijn, snap je. Ik dacht dat we konden vertrouwen op elkaar, maar het doet pijn om te weten dat het niet zo is..." Ze zag er echt verschrikkelijk uit, maar dat kon haar niet schelen. Het was gedaan met haar best te doen voor Alois.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde zo jul 08 2012, 11:11
"Fijn om te weten dat je zo over me denkt, Alois. Ik dacht dat we vrienden waren. Vrienden." Ze keek naar de grond. "Het doet echt pijn, snap je. Ik dacht dat we konden vertrouwen op elkaar, maar het doet pijn om te weten dat het niet zo is..." alois keek verbaast naar Roakes. Sorry hoor ik bedoelde het niet verkeerd.... Alois glimlachte maar hij meende het wel. Het spijt me.... Alois stak zijn hand uit naar Roakes. Sta is op...als je zo blijf liggen dan gaan mensen mischien wel verkeerde dingen denken. Hij hielp haar overeind en zette haar op een stoel. Moet je een doekje hebben ofzo? Alois keek een beetje bezorgd. Ik wilde je echt niet kwetsen en het was ook niet de bedoeling je te laten huilen. Alois voelde zich licht gekwetst want hij wist niet wat hij fout had gedaan en toch was Roakes boos op hem.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde zo jul 08 2012, 13:11
Alois zei: "Sorry hoor ik bedoelde het niet verkeerd.... Het spijt me...." Hij stak zijn hand uit naar haar en hielp haar overeind: "Sta is op...als je zo blijf liggen dan gaan mensen mischien wel verkeerde dingen denken." Hij zette haar op een stoel en vroeg: "Moet je een doekje hebben ofzo?" Hij keek bezorgd en zei: "Ik wilde je echt niet kwetsen en het was ook niet de bedoeling je te laten huilen." Roakes zuchtte: "Je kwetst meestal mensen als je achter hun rug over hen praat, hoor. De meeste mensen weten dat wel." Alois leek verbaasd, maar volgens Roakes wist hij wel waar ze het over ze had. Hij had verdorie over haar staan roddelen! Ze voelde zich echt down. Roakes haalde een vochtig doekje uit haar tas en veegde haar gezicht af, schudde het stof van haar kleren en leunde achterover. Ze zuchtte: "Het gaat wel."
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 09:02
Nee,dat wist ik echt niet...claude zei als je dat doet dat het juist aardig was voor de andere. Nu raakte alois echt in de war. Moest hij nou dat meisje geloven of claude zijn eigen butler. Alois begon te huilen. wie meot ik nou toch geloven jou of claude? Alois raakte helemaal in paniek.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 09:22
"Nee,dat wist ik echt niet...claude zei als je dat doet dat het juist aardig was voor de andere." zei Alois. Alois begon te huilen en zei: "wie meot ik nou toch geloven jou of claude?" Roakes gaf hem voorzichtig een knuffel en zei toen: "Wel, het is aardig als je iets positiefs zegt, maar het is niet aardig als je iets negatiefs zegt. Geloof ons beide maar." Ze glimlachte en gaf Alois een vriendelijk schouderklopje. "Je hoeft echt niet zo in paniek te raken, voor zo iets kleins, alhoewel ik ook snel begin te panikeren."Ze lachte en schoof even heen en weer met haar laarzen en zei zachtjes: "Het spijt me voor daarnet. Ik word nu eenmaal snel boos en zo... Mmh.. Ik kom van Razen en ik vlieg echt heel snel uit."
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 09:25
Alois blooste toen roakes hem een knuffel gaf. Waarom een knuffel? Alois was ondertussen al gestopt met huilen. het is neit erg dat je zo snel boos wordt hoor...ik vind het wel schattig... Alois blooste weer. hij vond roakes een heel aardig meisje en wou haa eigelijk wel als bff. Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 09:34
Alois vroeg: "Waarom een knuffel?" Hij stopte met huilen en zei: "het is neit erg dat je zo snel boos wordt hoor...ik vind het wel schattig..." Hij glimlachte. Roakes bloosde en giechelde: "Meestal helpt een knuffel tegen verdriet... Nou, bij mij toch." Ze lachte eventjes en zei toen: "O, dankje, hihi, jij bent ook best schattig..." Ze glimlachte breed. Het leek alsof ze alles weer vergeten waren wat er was gebeurt hiervoor, maar daar was Roakes blij om. Ze had zich echt verschrikkelijk gedragen... Maar gelukkig was het nu voorbij.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 09:38
alois dacht na.. mischien vond hij roakes wel leuker dan taiga. Hij keek naar taiga die een tijdje nisk had gezegd. hij glimlachte en gaf roakes een kus hij blooste
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde ma jul 09 2012, 10:31
Roakes kreeg plots een kus van Alois en bloosde. Ook hij bloosde. Ze glimlachte omdat ze niet wist wat ze anders moest doen. Ze keek even naar haar laarzen en schoof zenuwachtig heen en weer. Haar wangen waren nog roder dan die keer dat ze er een overdosis blush had op gesmeerd. Rode blush... "Waarom een kus?" deed ze hem na. Ze trok een beetje een scheve glimlach en keek Alois lief aan.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 10 2012, 08:36
Omdat taiga toch van g houd en neit van mij en ik moet taiga en g koppelen. Eigelijk snapte hij neit waarom hij taiga nog leuk vond. Hij glimlachte naar roakes. hij gaf haar nog een kus maar dan op de mond. En deze kus omdat ik van je hou. Hij blooste heel erg.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde di jul 10 2012, 12:46
"Omdat taiga toch van g houd en neit van mij en ik moet taiga en g koppelen." Hij glimlachte naar Roakes en gaf haar een kus op de mond. "En deze kus omdat ik van je hou."Hij bloosde heel erg. Roakes ook. Nu nog meer dan daarnet. "Ehh... Ik hou... Ehh... Ook... Ehh... Van jou... Ehh..." stamelde ze zacht. Vanbinnen ontplofte ze haast van vreugde. Plots leek alles perfect... Ze glimlachte.
Onderwerp: Re: Hi, my name is Linde do jul 12 2012, 09:42
Je denkt nu dat alles perfect is of niet soms? Alois zuchte. Sinds taiga niet meer gereageerd had was hij echt down. hij keek naar roakes die helemaal happy was. hoe kan ze zo happy zijn dacht hij. hij miste taiga verschrikkelijk. alois zuchte weer. hij ging weer op de stoel zitten en keek uit het raam. het was hier zo saai zonder taiga.
(@roakes:we stoppen deze topic tot taiga weer helemaal beter is en achter de computer kan oke?en tot die tijd is er ook niks gebeurt!)
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.