PortalIndexHi, my name is Linde - Pagina 2 HpD5UwnHi, my name is Linde - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Hi, my name is Linde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Taiga
.
.
Taiga

Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

Hi, my name is Linde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 22 2012, 15:57

''Ja, graag. Geef er maar een.'' mompelde Linde, ze leek te twijfelen.
Taiga glimlachte en gaf Linde een blikje.
,,Aljeblieft'' mompelde Taiga vrolijk.
Taiga was even stil.
Taiga nam nog een slok van haar drinken, en keek rustig rond.
Nu Alois en Linde ook niet prate leek het even helemaal stil te zijn, maar de andere leerlingen vulde de eetzaal met stemmen en het leek gelijk weer minder stil.
,,zou je mij wel willen tekenen?'' Mompelde taiga na dat ze de laatste slok van haar Cola dronk.
Taiga glimlachte, maar bedenkte dat de vraag wel uit het niets kwam dus keek ze met een super lieve blik naar Linde.
,,alsjeblieft?'' Zei Taiga en keek met lieve ogen naar Linde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 22 2012, 18:53

Alois glimlachte.
Het was een raar vraag die taiga stelde maar toch was hij er niet zo verbaast over.
ALois keek naar linde.
Ze was goed in tekenen en eigelijk wenste hij dat luka geteknd werd.
Even dacht hij weer aan luka.
Alois schudde zijn hoofd.
niet nu aan denken dacht hij.
Alois zag hoe taiga naar linde keek.
Alois grinnikte zachtjes.
dat hij hij dan neit verwacht.
Ja het zou leuk zijn als je taiga tekend.
Alois hielp taiga mee zodat linde het zou doen.
Alois keek uit het raam.
alles was zo veranderd.
hij was niet meer zo alleen.
Ik ben blij dat ik jullie als vrienden heb zei alois zachtjes
Linde
.
.
Linde

Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 124
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 10:46

,,Aljeblieft'' mompelde Taiga vrolijk. Linde nam het blikje aan en opende het, Ze nam een slokje en moest toegeven dat ze het best lekker vond. Taiga nam ook nog een slok en leek iets te bedenken. ,,zou je mij wel willen tekenen?'' Mompelde taiga na dat ze de laatste slok van haar Cola dronk.
Taiga glimlachte lief naar haar en Linde glimlachte terug ,,alsjeblieft?'' Zei Taiga en keek met lieve ogen naar Linde. ‘‘Ja het zou leuk zijn als je taiga tekent.’’ Voegde Alois er aan toe, ook met een glimlach. Linde zach wel dat zijn ogen afdwaalde en bleef hem even aankijken. ‘‘Ja hoor, ik wil je wel tekenen Taiga. Moet ik ook iets voor jouw tekenen? Alois?’’ vroeg Linde nu. ‘‘Ik ben blij dat ik jullie als vrienden heb’’ zei alois zachtjes en Linde keek hem weer vriendelijk aan. Ze pakte haar schetsblok weer en koos een potlood uit. Zonder na te denken tekende ze de lijnen op papier die Taiga voor stelde. Ze nam nog een slokje en tekende weer verder, zonder moeite tekende taiga in ruwe lijnen op het papier en ze pakte weer haar potloden. Ze koos een ander potlood uit en ging nu verder met het verfijnen van Taiga’s gezicht.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 11:07

Het zou leuk zijn als je luka natekende.
alois pakte een foto uit zijn zak en gaf het aan linde.
doe alsjeblieft voorzichtig.
Alois keek naar de foto.
Luka is me kleine broertje die overleden is.
Alois keek eventjes verdrietig.
Luka was het enige wat ik nog van me familie had.
Alois bleef verdrietig kijken.
Ik hield van luka zijn dood is het ergste wat me is overkomen
Alois slikte even en keek toen verdrietig uit het raam.
Linde
.
.
Linde

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 12:38

de tekening was klaar, onder aan de pagina zetten ze snel haar handtekening en overhandigde het papier aan Taiga. ''Alsjeblieft, ik hoop dat je hem mooi vind.'' ''Het zou leuk zijn als je luka natekende.'' Alois pakte een foto uit zijn zak en gaf het aan haar.
''Doe alsjeblieft voorzichtig.'' ''Tuurlijk doe ik dat.'' Zei Linde terwijl de voorzichtig het fototje aanpakte en naast haar schetsblok legde. Alois keek naar de foto.
''Luka is me kleine broertje die overleden is.'' Alois keek eventjes verdrietig. ''Luka was het enige wat ik nog van me familie had.'' Alois bleef verdrietig kijken.
''Ik hield van luka. Zijn dood is het ergste wat me is overkomen.'' Alois slikte even en keek toen verdrietig uit het raam. Troostend keek Linde naar Alios en boog zich toen weer over haar schetsblok. Linde merkte wel dat Luka heel veel betekende voor Alios en daarom deed ze extra haar best. Het jongetje op de foto keek vrolijk en het speet Linde dat hem zo iets erg overkomen was. Toen ze klaar was scheurde ze het papier uit haar blok en gaf het aan Alios. ''Het is niet veel, maar ik ben blij dat ik iets voor je heb kunnen doen.'' Met een lieve glimlach keek ze hem aan en hag ook de foto terug.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 13:33

Alois pakte de tekening.
H-hij lijkt precies op luka.
Alois glimlachte kleintjes.
Het deed hem pijn om over luka te denken.
Alois keek naar linde die hem troosten aankeek.
Luka is mijn liefste broertje voor altijd.
Alois glimachte.
Bedankt!
Hij stopte de foto en de tekening weer terug in zijn zak.
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 26 2012, 18:41

,,Ja het zou leuk zijn als je taiga tekend.'' zei Alois en keek uit het raam.
‘‘Ja hoor, ik wil je wel tekenen Taiga. Moet ik ook iets voor jouw tekenen? Alois?’’
Taiga glimlachte. ,,bedankt''
,,Ik ben blij dat ik jullie als vrienden heb'' zei alois zachtjes.
Het was echt iets voor Alois om zoiets nu te zeggen, Taiga glimlachte het klonk Lief als hij het zei.
Taiga Keek naar Linde en glimlachte lief, Linde keek niet terug want ze was druk bezig met haar tekening voor Taiga, ze leek gedetaileerd te tekenen. Even zakte Taiga haar mond open Linde was echt profesioneel in tekenen.
,,Het zou leuk zijn als je luka natekende.'' zei Alois terwijl hij een foto gaf aan Linde. ''Doe alsjeblieft voorzichtig.''
''Tuurlijk doe ik dat.'' zei linde en pakte de foto.
Toen linde de foto naast haar schetsblok legde keek Alois er naar.
,,Luka is me kleine broertje die overleden is. Luka was het enige wat ik nog van me familie had.'' ze Alois en Alois keek eventjes verdrietig.''Ik hield van luka. Zijn dood is het ergste wat me is overkomen.''
Taiga was al een poosje stil, en luisterde naar wat Alois en Linde wilden zeggen.
Alois slikte en keek verdrietig uit het raam.
Toen boog Linde zich over haar schetsblok en begon Luka te tekenen, ze probeerde Alois waarschijnlijk op te vrolijken.
Taiga glimlachte, dat was wel aardig van haar.
Toen scheurde linde het papier uit haar schetsblok en gaf het aan Alois.
''Het is niet veel, maar ik ben blij dat ik iets voor je heb kunnen doen.'' zei Linde.
Alois kijkt naar de tekening. ,,H-hij lijkt precies op luka.'''fluisterde Alois.
,,Luka is mijn liefste broertje voor altijd. Bedankt!'' zei Alois blij.
Taiga glimlachte, ze vond het fijn om Alois en Linde zo blij te zien.
Toen draaide Taiga zich naar Linde. ,,waar is mijn tekening'' mompelde Taiga plagend.
Ze had Alois z'n tekening nu wel gegeven maar was Taiga vergeten.
,,Dat kwetst me hoor'' mompelde Taiga en deed net alsof ze huilde, maar ze glimlachte nog steeds.
Linde
.
.
Linde

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 26 2012, 19:31

''H-hij lijkt precies op luka.'' Alois glimlachte kleintjes. Alois keek naar linde die hem troosten aankeek. ''Luka is mijn liefste broertje voor altijd.'' Alois glimachte. ''Bedankt!''
Hij stopte de foto en de tekening weer terug in zijn zak. Lief bleef Linde naar hem kijken. Ze vond het echt heel zielig voor Alois om iemand te verliezen waar je zo veel van houd. Linde keek weer naar Taiga die haar vrolijk aankeek. ,,waar is mijn tekening'' vroeg Taiga plagend, Linde merkte dat ze het grappig bedoelde en ze lachte. ''Ow sorry, ik ben je gewoon helemaal vergeten.'' Speelde Lind om mee te doen met het kleine toneelstukje van Taiga. ,,Dat kwetst me hoor'' mompelde Taiga en deed net alsof ze huilde, maar ze glimlachte nog steeds. Linde lachte weer en vervoolgde perfect gespeeld; ''Nou hier is ie, het spijt me dat je er zo lang op hebt moeten wachten.... T is zo dom van me jouw gewoon helemaal te vergeten, het beste paard van stal.'' Op het laatste legde ze iets meer nadruk, toen lachte ze vrolijk, om te laten merken dat het nog steeds een grapje was. Voorzichtig streurde ze Taiga's tekening uit het blok en overhandigde hem plechtig aan haar. ''Hopelijk vind je hem mooi genoeg..'' Dat meende ze echt. Met een grote slok dronk Linde de cola uit het blikje op en ze glimlachte naar haar twee nieuwe vrienden.

Roakes
.
.
Roakes

Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 26 2012, 20:30

Roakes ziet een groepje praten. Het ziet er echt gezellig uit. Ze loopt er naartoe en gaat tussen 2 meisjes staan. "Hallo, iedereen! Waarover gaat het hier? Ik ben Roakes, Roakes Dust." Roakes herkent Alois van de les, waar hij haar hielp met haar vuur. "Hé, ik herken jou! Hoi, Alois!" zegt ze enthousiast.
Linde
.
.
Linde

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27 2012, 15:13

Er komt een meisje op hen aflopen en komt tussen haar en Taiga in staan. Vrolijk begint ze te praten. ''Hallo, iedereen! Waarover gaat het hier? Ik ben Roakes, Roakes Dust. Hé, ik herken jou! Hoi, Alois!" Gaat ze enthousiast verder. Vrolijk kijkt Linde Roakes aan. ''Ik ben Linde. En dit is Taiga.'' Steld ze zich voor. De vrolijke Roakes brenkt haar direct in een goede stemming. ''Maar ik moet nu helaas gaan, jongens. Ik moet nog even mijn stullen pakken want ik heb met een paar vrienden in Oak's Field afgesproken. Eindelijk heb ik een keer een middagje vrij, snap je.'' Ze draaide zich op en liep weg. Ze zwaaide nog even achterom en liep toen ze grote zaal uit. Get was nog rustig in de gangen, de pauze was nog niet voorbij. Hier en daar zitten groepjes vrienden te eten en te kletsen. Met haar tas om haar schouder loopt ze naar de slaapzalen. Het was fijn nieuwe vrienden te hebben, dacht Linde in zichzelf toen ze de slaapzaaldeur opende. Hopelijk kom ik ze snel weet tegen, het was gezellig geweest deze pauze.
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27 2012, 20:16

Er komt een meisje op hen aflopen en komt tussen Linde en Taiga in staan.
Vrolijk begint ze te praten. ''Hallo, iedereen! Waarover gaat het hier? Ik ben Roakes, Roakes Dust. Hé, ik herken jou! Hoi, Alois!" Zegd Roakes.
Vrolijk kijkt Linde Roakes aan. ''Ik ben Linde. En dit is Taiga.''.
Taiga glimlacht vrolijk. ,,ook leuk om jou te ontmoeten''
''Maar ik moet nu helaas gaan, jongens. Ik moet nog even mijn stullen pakken want ik heb met een paar vrienden in Oak's Field afgesproken. Eindelijk heb ik een keer een middagje vrij, snap je.'' Zei Linde en ze draaide zich op en liep weg.
Ze zwaaide nog even achterom en liep toen ze grote zaal uit. Taiga zwaaide vrolijk terug. ,,Het was gezellig'' zei Taiga en glimlachte toen vriendlijk naar Roakes. ,,Dus zoals je al weet ik ben Taiga'' zei Taiga met een vrolijke glimlach.
en toen keek ze met een misterieuse blik naar Roakes. ,,Hoe kende jij Alois ook al weer? Jullie kunnen goed met elkaar opschieten'' Taiga glimlachte weer en maakte duidelijk dat het maar een grapje was.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28 2012, 13:54

Alois keek verbaast.
Goed met elkaar opschieten eehmmm.......
Alois keek naar taiga.
ik schiet met jou het aller best op hoor.
Alois blooste.
Hij mog taiga heel erg.
eehm ik bedoel het neit als verliefdheid hoor.
Alois schaamde zich om wat hij zeg.
Het spijt me zo bedoelde ik het niet...
alois werd helemaal rood
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30 2012, 12:37

Alois keek verbaast. ,,Goed met elkaar opschieten eehmmm.......'' zei Alois en keek naar taiga. ,,ik schiet met jou het aller best op hoor.''
Alois blooste, maar Taiga vond het geweldig lief dat hij zoiets had gezegd.
,,eehm ik bedoel het neit als verliefdheid hoor.'' zei Alois.,,Het spijt me zo bedoelde ik het niet...'' zei alois en werd helemaal rood.
Taiga lachte even, die Alois was tog een gekke knul, tuurlijk dacht Taiga er niet zo over.
,,Geen zorgen, ik wist dat je het vriendschappelijk bedoelde, ik denk er het zelfde over, ik kan het best opschieten met jou'' zei Taiga lachend, Alois maakte Taiga vaak aan het lachen. ,,maar ik geef toe, je bent schattig als je bloost'' zei Taiga plagend en lachte vrolijk.

-sorry voor de kortheid van dit betricht maar ik had weinig inspiratie Woot!
Roakes
.
.
Roakes

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 10:43

Een meisje stelde zich voor als Linde, en het andere stelde zich voor als Taiga. Linde zei dat ze weg moet. "Doei," zei Roakes. Het meisje dat Taiga heette, zei: "Hoe kende jij Alois ook al weer? Jullie kunnen goed met elkaar opschieten.'' Alois keek verbaasd en zei: "Goed met elkaar opschieten eehmmm.......ik schiet met jou het aller best op hoor. eehm ik bedoel het neit als verliefdheid hoor. Het spijt me zo bedoelde ik het niet...'' Hij begon te blozen. Roakes hoorde Taiga antwoorden: "Geen zorgen, ik wist dat je het vriendschappelijk bedoelde, ik denk er het zelfde over, ik kan het best opschieten met jou'. maar ik geef toe, je bent schattig als je bloost'' Roakes lachte even en antwoordde Taiga: "Ik ken Alois van de vuurmagieles, ik kreeg m'n blok niet in vlammen en hij hielp me. Maar, zo goed kennen we elkaar nu ook weer niet, haha." Leek het echt alsof ze goed met elkaar konden opschieten? Roakes bloosde zachtjes, maar probeerde aan iets anders te denken. Roakes werd nogal snel verliefd, maar het laatste wat ze wou was verliefd worden! Ze dacht bij zichzelf: "O, Roakes Dust, alsjeblief, NIET verliefd worden!" Het lukte een beetje. Ze staarde naar de grond.
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 15:56

"Ik ken Alois van de vuurmagieles, ik kreeg m'n blok niet in vlammen en hij hielp me. Maar, zo goed kennen we elkaar nu ook weer niet, haha." Zei Roakes en bloosde, toen keek ze naar de grond.
Er verscheen een glimlach op Taiga haar gezicht. Ze wist dat Alois het misschien nog niet door had maar Taiga wist het al, Roakes leek een beetje verliefd op alois te zijn. Ze kon het fout hebben maar zo leek het wel, maar omdat Taiga het niet zeker wist ging ze er maar niet iets over vragen.
Taiga glimlachte nog steeds. ,,Ik denk dat dit nog wel leuk gaat worden'' Dacht Taiga terwijl ze met een glimlach naar Alois en Roakes keek.
,,Dus zo kende jij hem, ik dacht dat je hem al langer kende, je was zo vrolijk om hem te zien'' zei Taiga en keek vrolijk naar Roakes.
Toen deed Taiga haar hand voor haar mond en begon te lachen, ze vond het gewoon te grappig om te denken dat Alois en Roakes misschien al wat hadden zonder dat Taiga het wist.
Taiga wist zelf wel dat het niet zo was maar ze kon het al bijna voor zich zien. Taiga stopte met lachen en keek weer gewoon vrolijk.
,,Ken je nog meer van deze school'' vroeg Taiga nieuwschierig aan Roakes. Toen keek ze naar Alois. ,,Die vraag is ook voor jou'' zei Taiga en hielt haar hoofd schuin en glimlachte.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 16:02

Ja ik ken al best veel mensen zoals natsume en gilbert en natuurlijk jou linde en enyana.
trwouwens ik ben niet verliefd op haar als je dat denkt ik ken haar nog maar net!

Alois glimlachte lief naar taiga.
Hij mog taiga erg.
Hij bleef glimlachen.
Als hannah dit zag dacht ze meteen dat ik verliefd was op taiga...mischien ben ik dat ook wel maar ik denk van niet dacht alois.
Hij apkte een taartje en at het op.
Hoezo was ze vrolijk om mij te zien?
Alois keek eventjes verbaast maar toen hij zah dta claude naar hem keek keek hij weer serieus.
Hij had niet veel zin om te praten.

(Dus verstuur ik het bericht nu want ik heb totaal geen inspritatie!aah...veel geluk taiga xx)
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 16:45

,,Ja ik ken al best veel mensen zoals natsume en gilbert en natuurlijk jou linde en enyana. trwouwens ik ben niet verliefd op haar als je dat denkt ik ken haar nog maar net!'' zei Alois en glimlachte lief naar taiga.
Alois pakte een taartje. ,,Hoezo was ze vrolijk om mij te zien?'' vroeg Alois verbaast.
Taiga glimlachte. ,,Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag'' zei Taiga lachend.
Toen stak ze haar hand uit. ,,Mag ik ook een taartje?'' zei Taiga en hielt haar hoofd schuin terwijl ze met puppy ogen naar Alois keek.
,,Maar je kent behoorlijk veel mensen, Alois'' zei Taiga lachend.
,,Maar je bent nog een paar vergeten zoals Claude, Hannah, Ciel en Roakes'' zei Taiga en keek naar Alois. ,,dus zo te zien ken ik er meer!'' zei Taiga er vrolijk achter aan.

- Razz mag ik wat inspiratie van je lenen want ik weet niks meer, o ja sorry voor het korte bericht..
Roakes
.
.
Roakes

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 13:05

Roakes hoorde Taiga: "Dus zo kende jij hem, ik dacht dat je hem al langer kende, je was zo vrolijk om hem te zien. Ken je nog meer van deze school? Die vraag is ook voor jou'' Toen zei Alois iets: "Ja ik ken al best veel mensen zoals natsume en gilbert en natuurlijk jou linde en enyana. trouwens ik ben niet verliefd op haar als je dat denkt ik ken haar nog maar net! Hoezo was ze vrolijk om mij te zien?" Taiga antwoordde: "Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag. Mag ik ook een taartje? Maar je kent behoorlijk veel mensen, Alois. Maar je bent nog een paar vergeten zoals Claude, Hannah, Ciel en Roakes, dus zo te zien ken ik er meer!'' Roakes lachte even: "Ik ken hier nog niet zo heel veel mensen. Ik ken jou, Taiga dus, Alois, Russia en Itachi... Ik geloof dat dat alles is."En toen dacht ze heel even dat Taiga haar door had. Ze reageerde op Alois (Trouwens ik ben niet verliefd op haar als je dat denkt ik ken haar nog maar net!) "Maar zou dat na even wel kunnen, Alois?" Roakes vloekte. Oh, nee... "Sorry," fluisterde Roakes en ze rende weg. Buiten ging ze in het gras zitten met haar hoofd tussen haar knieën en haar buik. Een snik ontsnapte. 'Alois wou enkel maar vrienden zijn, Roakes,' dacht ze.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 14:40

"Maar zou dat na even wel kunnen, Alois?" Roakes vloekte. Oh, nee... "Sorry," fluisterde Roakes en ze rende weg.
Alois keek naar roakes die weg rende.
Duidelijk verliefd op mij.....
Hij glimlachte.
iemand die verliefd op hem was....natuurlijk dacht hij.
Wat moet ik nu doen taiga ik wil haar niet kwetsen maar ik vind haar gewoon niet leuk denk ik.....ik vind....ach ja laat maar.
Hij keek verlegen naar de grond.
hij wist niet op wie hij was hij wist niet wat liefde was.
Alois raakte eeen beetje in de war.
Wat meot ik nou taiga?
Alois keek naar taiga maar blijkbaar was hij niet van plan om lang te wachten.
Alois liep achter roakes aan.
Het spijt me dat ik niet op je ben en ik wil je niet kwetsen maar we kunnen hele goede vrienden zijn.
Alois blooste.
Je bent wel heel aardig hoor maar ik ben niet iemand die snel verliefd word
alois bloost weer.
Mischien was hij toch verliefd maar niet op haar.
mischien was hij wel op taiga maar hij wist dat taiga op iemand anders was...
Alois liep weer naar taiga.
Taiga vind je me echt schattig als ik bloos?
Alois blooste weer.
Was hij nou op taiga.
Alois raakte echt in de war.
Ben ik nou verliefd zei hij prongelijk hardop.
Alois werdt helemaal rood.
hij glimlachte klein

Laatst aangepast door Earl Alois op ma jul 02 2012, 14:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Typfouten (ben ik echt op taiga?))
Roakes
.
.
Roakes

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 18:13

Roakes zag Alois aankomen. Hij zei:"Het spijt me dat ik niet op je ben en ik wil je niet kwetsen maar we kunnen hele goede vrienden zijn. Je bent wel heel aardig hoor maar ik ben niet iemand die snel verliefd word." Hij bloosde en liep terug naar Taiga. Ja, hij had het meer voor Taiga. Taiga was beter, mooier, liever, beter... Dat dacht Alois vast, maar zij dacht het ook. Ze stond op en liep weer terug. Ze bleef naar de grond kijken en zei tegen Alois: "Oké, goede vrienden... Klinkt best oké." Ze lachte eventjes. Ja, vrienden zou beter zijn... Voor iedereen.
Amilia
.
.
Amilia

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 19:22

alois glimlachte naar roakes.
Hij blooste er een beetje bij.
En over taiga.....volgens mij ben je jaloers op haar omdat ik...
alois stopte met zijn zin.
moest hij het gaan zeggen of niet.
Hij schudde zijn hoofd.
laat maar.
Hij gad roakes een klein kusje.
bedankt dat je gewoon goede vrienden wil zijn en niet meer.
alois had het neit zo op vriendinnetjes maar als hij aan taiga dach werd hij helemaal rood.
Taoga was harstikke aardige en mooi enzo,maar ze was volgens hem verliefd op en vriend van hem.
Alois keek met een verdrietige blik.
E-Eigelijk ben ik een heel klein beetje op taiga....maar dat gaat denk ik wel snel weer over....want ik wil liever goede vrienden blijfen met taiga want ze is al op iemand anders.
Alois blooste had hij dit wel goed gezegd.
Jullie hoefen niet te reageren hoor maar toch het moest er eventjes uit.
Hij gaf taiga een taartje en gaf ttoen roakses ook een.
jullie zijn me allebeste vrienden.
Hij glimlachte en blooste.
Hij was duidelijk een beetje verliefd
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 20:11

"Ik ken hier nog niet zo heel veel mensen. Ik ken jou, Taiga dus, Alois, Russia en Itachi... Ik geloof dat dat alles is." zei Roakes. "Maar zou dat na even wel kunnen, Alois?" Roakes vloekte. Oh, nee... "Sorry," fluisterde Roakes en ze rende weg. Er verscheen een kleine glimlach op Taiga haar gezicht, ze wist wel dat Roakes op Alois was. Taiga had het dus niet fout gedacht, maar Taiga was blij dat ze er niet over begonnen was, want zo te zien wilde Roakes er liever niet over hebben. ,,Duidelijk verliefd op mij.....'' zei Alois met een glimlach. Taiga lachte, hij wist het dus toch al.,,Wat moet ik nu doen taiga ik wil haar niet kwetsen maar ik vind haar gewoon niet leuk denk ik.....ik vind....ach ja laat maar.'' zei Alois en keek verlegen naar de grond. Taiga glimlachte en keek vragend naar Alois, want ze wist niet prcies wat hij bedoelde, ze vroeg er maar niet om wat het leek er op dat hij niet wilde dat ze er verder om vroeg. Alois leek een beetje in de war. ,,Wat meot ik nou taiga?'' Zei Alois. Maar voor dat Taiga kon andwoorden liep Alois al weg. ,,je gaat zeker naar Roakes, goed idee. Ik wist wel dat je het zelf kon bedenken.'' dacht Taiga glimlachend. ,,Het spijt me dat ik niet op je ben en ik wil je niet kwetsen maar we kunnen hele goede vrienden zijn.'' Hoorde Taiga Alois zeggen. ,,Je bent wel heel aardig hoor maar ik ben niet iemand die snel verliefd word''. het was even stil maar toen antwoorde Roakes. "Oké, goede vrienden... Klinkt best oké. Ja, vrienden zou beter zijn... Voor iedereen.'' zei Roakes, ze leek een beetje teleurgesteld. Alois liep weer terug naar Taiga. ,,Taiga vind je me echt schattig als ik bloos?'' zei Alois en bloosde opeens. Taiga lachte. ,,Ja, dan kijk je super lief'' zei Taiga lachend maar ze meende het wel. ,,Ben ik nou verliefd '' zei Alois, hij werd helemaal rood en glimlachte klein. Taiga kreeg een brede glimlach op haar gezicht. ,,Hoe bedoel je?'' zei Taiga, maar Alois lette al niet meer op. Met een glimlach keek Alois naar Roakes, en bloosde een beetje. ,,En over taiga.....volgens mij ben je jaloers op haar omdat ik...'' zei Alois en stopte in het midden van de zin. Taiga luisterde goed, misschien ging hij nog wat zeggen, maar nee Alois wilde er niet meer verder over hebben.
,,laat maar.'' Zei Alois en gaf Roakes een klein kusje. Even dacht Taiga dat ze door haar benen ging zakken van verbazing. ,,bedankt dat je gewoon goede vrienden wil zijn en niet meer.'' zei Alois. Taiga kreeg zo wat de slappe lach, ze had namelijk niet verwach dat Alois Roakes een kusje zou geven. ,,E-Eigelijk ben ik een heel klein beetje op taiga....maar dat gaat denk ik wel snel weer over....want ik wil liever goede vrienden blijfen met taiga want ze is al op iemand anders.'' zei Alois bloosend. Taiga stopte meteen met lachen en keek naar Alois. ,,Jullie hoefen niet te reageren hoor maar toch het moest er eventjes uit.'' zei Alois en gaf Roakes en Taiga een stukje taart. ,,jullie zijn me allebeste vrienden.'' zei Alois en glimlachte en bloosde. Taiga glimlachte het was niet zomaar de glimlach die ze altijd had maar een trotse glimlach, omdat er iemand verliefd op haar was, ook voelde Taiga zich gevleid omdat ze Alois heel erg aardig vond. Dit was de eerst keer dat iemand op Taiga was. ,,Bedankt dat je het durft te zeggen Alois'' zei Taiga en keek naar Alois en Glimlachte vrolijk. Toen nam Taiga een hap van het taartje dat Alois haar had gegeven. ,,Bedankt voor dit taartje'' zei Taiga vrolijk, ze had echt even zin in iets zoets. toen nam ze nog een hapje. ,,Je moet het ook proeven Roakes, het is echt heerlijk!'' zei Taiga tegen Roakes.
Roakes
.
.
Roakes

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 21:18

Alois zei: "En over taiga.....volgens mij ben je jaloers op haar omdat ik... Laat maar'' Roakes bloosde toen Alois haar een klein kusje gaf. Toen ging hij verder: "Bedankt dat je gewoon goede vrienden wil zijn en niet meer. E-Eigelijk ben ik een heel klein beetje op taiga....maar dat gaat denk ik wel snel weer over....want ik wil liever goede vrienden blijfen met taiga want ze is al op iemand anders. Jullie hoefen niet te reageren hoor maar toch het moest er eventjes uit. Jullie zijn me allebeste vrienden." Roakes glimlachte en zei: "Jij bent ook mijn beste vriend, Alois. En over Taiga: ik was wel jaloers, ja, sorry, Taiga! Maar nu niet meer, ik snap helemaal dat je enkel vrienden wil zijn. Dat is ook echt wel beter, ik kan niemand dwingen om van me te houden of zo, snap je?" "Bedankt dat je het durft te zeggen Alois'' zei Taiga. Ze nam een hap van het taartje en zei: "Bedankt voor dit taartje. Je moet het ook proeven Roakes, het is echt heerlijk." Roakes lachte en nam een taartje, dat ze in een keer in haar mond schoof. "Verukkelijk," zei ze met haar mond vol. Ze glimlachte. Ja, beste vrienden met Alois was oké, maar toch... Ze zou zich altijd wel bijzonder voelen bij Alois, maar meer niet. "Wel, laten we toasten met een taartje op onze geweldige vriendschap, met de nadruk op vriend." Ze lachte.
Taiga
.
.
Taiga

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02 2012, 21:58

"Verukkelijk," zei Roakes met haar mond vol en glimlachte toen.
Taiga lachte en nam toen nog een hapje van haar taartje.
"Wel, laten we toasten met een taartje op onze geweldige vriendschap, met de nadruk op vriend." zei Roakes en lachte.
Taiga knikte. ,,Goed idee'' zei Taiga vrolijk.
Al kende Taiga Roakes nog maar net, ze wist zeker dat Roakes heel aardig was en dat ze vast goed met elkaar op konden schieten, bij die gedachte glimlachte Taiga vrolijk en ging met haar hand door haar haren.
Toen nam Taiga nog een hapje van haar taartje.

Roakes
.
.
Roakes

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 03 2012, 10:31

Taiga lachte, knikte en zei: "Goed idee." Nu was het tijd om elkaar wat beter te leren kennen! "Zo, ik ga eventjes wat vragen afvuren..." Een typisch woord voor Roakes: vuur zat erin. "Wel, dus, van welke planeet komen jullie, welke magiesoort hebben jullie, hou oud zijn jullie, wat zijn jullie hobby's,... Zeg maar alles wat je weet! Hmmm... Ja, ik weet het, ik ben erg nieuwsgierig, maar ik wil alles weten over mijn beste vriendinnen!" Roakes lachte even.

*KORT EN FLUT*
Gesponsorde inhoud

Hi, my name is Linde - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Hi, my name is Linde   Hi, my name is Linde - Pagina 2 Icon_minitime

Hi, my name is Linde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Happy b-day to Linde!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-