|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 09:37 | |
| Aww, succes! Ik ben vandaag vrij En vanavond lekker anime gaan kijken bij vrienden >D We zijn net een animeclubje xD |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 09:44 | |
| Jaaa, nog 2 dagen vrij en dan weer een tentamen.. GASH, me is happy. Goed dan kan ik hopelijk vandaag alles inhalen (: YAY |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 10:13 | |
| Oe, succes Christaah! Ik moet ook maar eens gaan leren xD |
|
| |
Ivy .
PROFILEPosts : 250 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood/DarkKlas: 2ePartner: Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 10:16 | |
| Naja.. heb echt geen zin. Ben nog helemaal moe van mijn laatste stage dag bij le kleuters Dus ik denk dat het zo een relaxed dagje word en morgen pas leren, gnagna |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 10:17 | |
| Goed idee xD Lolz, kleutertjes~ Altijd leuk Hield je het een beetje vol? |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 10:31 | |
| Jaa, maar ik had echt schatten van kinderen in mijn klas. Heb een heel mooi boek gekregen waar ze allemaal mooie tekeningen in hebben gemaakt. En overal stond wel op, ik ga je missen juf Christa (: Heb het nog net droog kunnen houden!!! haha |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 10:47 | |
| Aww, dat is zo lief <3 Daar doe je het gewoon voor :3 |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 13:01 | |
| Ik voel me een beetje dubbel.. Ik voel me eigenlijk prima, maar door een beetje toneel spel zit ik nog thuis ^^ Ik voel me dus vrolijk omdat ik een keer minder school heb.. Ik voel me slecht omdat ik heb gelogen.. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 13:31 | |
| Hmm, nou ja, een dagje uitrusten nadat je ziek bent geweest kan nooit kwaad ^^
GRR Engels, ik kom eraan >U |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 13:38 | |
| Arme jij! Blijf dan gewoon stokstijf staan en val neer! Dan denken ze dat je dood bent ^^ Werkt ook altijd in de beurt van een beer! ;P |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:03 | |
| Lolz, moet ik eens proberen als ik nog een keer in het berenpak moet voor de EHBO xD Bedankt voor de tip~ Engelszalwatmeemaken |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:05 | |
| Hahahaha laat me raden, rot docent? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:09 | |
| [Yay :3 1300ste post >D]
Nou, de man valt op zich wel mee, maar als hij begint met speechen.. Nou, laat ik het zo zeggen; hij zou gemakkelijk een schooldag kunnen vullen met speechen over examens en de uitspraak van Engels xD Dus eigenlijk zit ik alleen maar uren te luisteren en hebben we nooit echt les~ |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:14 | |
| Dat doet me ergens aan denken. Een jongen uit mijn klas moest een keertje het woord cut oplezen. Hij zei echt serieus de hele tijd kut! Zelfs toen mijn engels docent de uitspraak voor deed zei hij het nog fout ^^ De hele klas lach dubbel! Maar hoe laat moet je dan naar Engels? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:38 | |
| Lolz xD Mwah, ik ga zo weg :3 Over twintig minuten :3 Lekkerlaaaat |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 14:52 | |
| |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 16:25 | |
| Ik zit nu op mijn fietsje naar huis toe. Ben met vijf minuutjes thuis |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 17:34 | |
| Yeaah net in recordtijd een 1000+ post gemaakt! Nu de rest weer proberen bij te werken xp |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 17:39 | |
| Whoooeee congrats :O Morgen staken zo ongeveer alle leraren...behalve de mijne offcourse -__- Nu eerst even snel afwassen en dan eindelijk posten Dominic met draak xD Dat wordt leuk xD |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 17:42 | |
| Hihi thanks =D Het kwam er echt zo ineens uit x3 Heb echt zo'n zin in de WrenxYazuki confrontatie Heheh. Jeps ik zie het ook al echt voor me Dominic ineens met zo'n draak op zijn schoot. Volgens mij gaat hij dan echt van likewhuuut? Ben echt benieuwd hoe hij er op reageert xd |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 18:05 | |
| En toen mocht je morgen thuis blijven, op voorwaarde dat je aan je Nederlands studiehuis opdrachten zou werken. Maar echt... Er was geen manier dat ik voor enkel Natuurkunde en gym naar school ga. Vooral met een zak van een docent die zich teveel meent. Bijgymzouikwsspijbelen. Die vent zegt zelf nota bene dat hij niet de aanwezigheid checkt of zo.
Nu ben ik wel omgedoopt als zeur, maar dat ben ik nou eenmaal owo Nuismijndagweergoed. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 18:12 | |
| Keertje verzuimen is geen ramp toch? c: En nog één tentamen en ik ben er voorlopig weer van verlost =w= Al moet ik inspiratiekwekerijtje voor Saf weer opkrikken voor ik er weer in kan komen. I'm all like beh now. |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 18:17 | |
| Oke mich is even de paarden binnen zetten eten geven en shit. daarna eten en dan straks paardrijles dus kijk nog even of ik wat kan posten vandaag ^^ |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 18:40 | |
| Ik HOUD van Laurent's nieuwe ava |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 18:59 | |
| Bwaah toen kwam mn mamma opeens met dat ze nog op de pc moet om iets voor haar werk te doen o-o Dus alleen 1 postje afgemaakt in superspeed en dan nu weer weg tot ze klaar is D: Maar waarschijnlijk kan ik daarna wel voor Yazuki beginnen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|