|
|
Auteur | Bericht |
---|
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:34 | |
| Yes! Mogren vrij.. Al kan ik het niet echt zo zien. Ik moet samen met een ander naar onze vriendin om Engels spreekopdr. voort te berijden en daarna moeten we voor handvaardigheid naar het Valkhof (museum) |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:37 | |
| HET VALKHOF IN NIJMEGEN? Ofshizzle. Anyway, dat museum heeft twee foto's van kippen. Waar wij een kwartier naar moesten staren van de instructeurdinges. |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:39 | |
| Haha daar schijnt nu een of andere tentoonstelling te zijn over een of andere miniatuur stad... We mogen zelf kiezen of we gaan maar ik en de andere twee moeten wel om ons cijfer op te halen.. We hebben letterlijk twee maanden niks gedaan voor HA!
Maar wat is jou school dan? Als ik het vragen mag tenminste.. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:40 | |
| Tuurlijk mag dat. Het CGU in Utrecht. Lekker ver weg~ |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:41 | |
| Ja, zeg dat wel! Wat deden jullie dan in Nijmegen? Dat is ver weg en saai!!! Ja ik spreek uit ervaring, ik woon er al ruim 13 jaar... |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:44 | |
| Nou, in de tweede moesten we op "excursie" Ohnee wacht dat was naar de wallen van A'dam
In de eerste moesten we op excursie. In Nijmegen, naar het Afrikamuseum en het Valkhof. |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 19:47 | |
| Afrika museum is op zich wel leuk maar ze zijn zo.. Normaal! Ik vind het archeolooge bureau Nijmegen het interessants ^^ Daar kreeg ik een paar jaar geleden een prive rondleiding.. Die eigenlijk neit mocht ^^ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 20:22 | |
| Ik verwerk gewoon mijn biologie les in mijn post. Dat is ergens best knap, al zeg ik het zelf owo
Nu filmpje kijken, harhar. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:10 | |
| Oké. Had the talking. Ze vertrouwde je niet, Noor >D Butyeah. Itwillbefine |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:12 | |
| Afrika Museum? Haha ben ik ook nog in de eerste geweest xp
Ooh en thanks Juud =D Vond deze wel wat hebben :3 |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:27 | |
| Maarja, wie vertrouwt mij nou wel *wbw* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:44 | |
| Lalalaaa en toen was er een bewusteloze Dominic met draak op schoot xD Yazzie mag doktertje spelen |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:52 | |
| Heheh poor poor Dominic xp Hmmn gaat Yaz lief zijn of niet [aa] Jeps heb al wel wat in mijn hoofd :3
Echt hou van die twee samen hihi <'3 |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:59 | |
| Haha hij is zo ontzettend samenhangend voor hij flauwvalt xD Allemaal losse woorden, maar het is eigenlijk een hele logische zin hoor Er missen alleen een paar woorden ^^ Hmm...Yazzie die lief doet...dat kan ik me nauwelijks voorstellen |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 21:59 | |
| FIJN! Waarschijnlijk mn pink gekneusd tijdens de training.. GRRR! Faal actie a la Christa |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:01 | |
| Hmmn ze kan er vast nog wel wat van maken hihi xp Err ja zie je het al voor je hihi. Ze kan best aardig zijn hoor. Kán. Als ze daar zin in heeft [aa] Aaah echt!? Wat heb je gedaan dan? |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:05 | |
| Korfbaltraining, Een team genoot probeerde even de bal voor me weg te tikken, maar daarbij tikte ze de bal door waardoor mijn pink naar achter dubbelklapte. Beetje jammer, Gelukkig hoef ik het weekend niet te spelen ^^ |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:06 | |
| Auwh nou beterschapjes dan ^,^
Me gaat nu douchen en dna duik ik mijn nest in x3 Morgen relaxed schooldagje (: |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:06 | |
| Ahw, beterschap aan je pink Christa :O En Yazuki kan héél aardig zijn... soms...zoals tegen naieve rainbows~unicornmensen...waarvan ze dus niet het haar uit laat vallen |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:16 | |
| Precies precies haha. Daar is ze echt zo ontzettend aardig voor dan praat ze volluit en is ze heeel erg vrolijk -not- xd Nou ze vind het in ieder geval wel heel leuk om te zien dat Dominic Zu leuk vind :3 Komt er btw ook nog een carnavalevent oid? :3 Lijkt me wel epic laat ik Yaz eens goed dronken worden |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:19 | |
| Zu is gewoon epic xD hij gaat haar stelen SHE'S MINE D:< |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:27 | |
| Heheh dikke fight om die draak muwhaha > Dan gaat yaz echt van like:: DOOMINICC! GEEF MIJN DRAAAK TERUUG! En dan zie je Dom vet evil wegsneaken hahaha Ooit he ga ik Yaz nog een keer zo in de problemen brengen. Gewoon.. Omdat dat leuk is :3 heheh |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:31 | |
| Problemen zijn gewoon leuk xD Héél leuk xD Daarom is Yazuki zo leuk En nee, mijn draak |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:43 | |
| Hihi indeed hoe meer hoe beter >3 Echt ik hou van drama xd Yaz gaat hem opeten hurr Ze gaat wel een x met Dom draakjesshoppen ^^ hahah xd En nu ga ik naar slapenstein anders kom ik morgen niet uit xd Maak morgen postje terug om Dominicje te redden :p |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 25 2012, 22:46 | |
| Hmm goed plan... niet dat opeetgedeelte En ik ga ook maar eens slapen... Good night iedereen Et saveeee him *dramatisch muziekje* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|