|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 14 2012, 22:28 | |
| Ik moet morgenochtend reageren. In de middag waarschijnlijk huiswerk maken met vriendin; Doen we altijd eerste week na vakantie. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 00:09 | |
| Godverdomme. Ik haat mijn vader. Hij weet altijd alles te verknallen. En hij is zo racistisch als wat met zijn domme vooroordelen. Mensen met Afrikaanse cultuur -> 'Staan er weer apen op de tv te dansen.' Beschrijving van daders -> 'Lichtgetint. Viel te verwachten.' Over alles en iedereen pessimistische egocentrische opmerkingen, en dat ben ik kotsbeu. Dan vinden ze het gek dat ik niet graag bij die zieligerd zit. Alleen al om naast hem te zitten is doodvermoeiend >__> |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 00:27 | |
| Awh Knowthefeeling ~ Sawry for ya<3
Niets van aan trekken, in zo'n bui is hij het niet waard om kwaad op te zijn :C
|
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 00:35 | |
| Ook ik ben een persoon die dat gevoel kent. Irritatie aan kinderachtigheid van vaders, En dan wel zeuren over goede voorbeelden geven >o
En het enige wat ik kan zeggen: Proberen niet naast hem terecht te komen dan, En ignore mode aan. Want iets beters heb ik zelf nog niet uitgevonden. Maarerisooknietechtietswatjeeraankuntdoen.
Ik zit te twijfelen... Of slapen, of zinloze stukjes typen. Ik ben mijn tablet beneden vergeten en voel niet de behoefte om naar beneden te gaan. Voornamelijk omdat ik dan een hele preek krijg als ik betrapt word. FF- ;} |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 00:46 | |
| Meh. Hij is arbeidsongeschikt verklaard door oorzaak van twee beroertes en hij zit 24/7 thuis. Dus veel anders dan achter de televisie hangen en anderen op van alles en nog wat wijzen heeft hij niet te doen. Het is wel erg ofcourse, hij kan amper lopen en heel het huis is voor hem aangepast en such. En we hebben al meerdere rottige periodes achter de rug gehad. Nu proberen we er maar het beste van te maken. Maar hij maakt het er zo vaak zelf naar v_v Maarja. Ik had even een uitlaatklep nodig. Bedankt dat u beiden er even op reageerden, dat waardeer ik zeer n_n |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 12:28 | |
| Aww *feels lucky* Nouja.. Ik ben vaak bang voor mijn vader. Like; Wat als hem iets overkomt op werk, niet alsof hij me slaat ofzeu. Zou hij nooit doen.
Maarja. Nieuw siggeh is nieuwig |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 12:48 | |
| D: De vijver is bevroren... Hij is bevroren. PANICROOM |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 12:58 | |
| Nooh D: Gaat het toch vriezen~ |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 12:59 | |
| NOEEEH NIETVRIEZEN *verbergt zich in een kast* |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:07 | |
| 'Laat. Me. Erbij' *trekt kastdeur open* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:08 | |
| We're all going to die D:
Ikwildathetzomeris. Nu. T^T |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:09 | |
| *gaat spandoeken maken* IkwilnietonderuitgaanopdatverraderlijkestukjewatnaarbenedengaatalsiknaarschoolloopD: |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:12 | |
| Juistem Wegaangewoontegendewinterprotesteren Van hup; Hades geef Demeter d'r dochter terug ze mag je toch niet-actie Is het het hele jaar zomer :3 |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:18 | |
| Precies~ We gaan gewoon naar de Onderwereld, netjes terugvragen en anders met Pepperspray
Maar ik moet gaan |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:24 | |
| Awww. NIETGAAAN
Maar ja. We komen bij Hades aan van; HIER DAT MENS OF PEPPERSPRAY Gaat hij vast achter zijn stoel zitten van angst Maar hoe komen we langs Cerberus? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:27 | |
| Gewoon een balletje meenemen zodat hij kan spelen xD |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:28 | |
| Neem een rubberen bal mee?
Jullie zijn eng Naar de onderwereld gaan ._.
|
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 13:29 | |
| Nee, volgens mij deden ze het met honingkoeken Iemand die in huis? Heracles heeft mijn laatste pak laatst meegenomen. Anywayz; I've got friends in both heaven and hell |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 14:26 | |
| Onomnom, browniecookies =w= |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 14:56 | |
| Jaaaaa Wedstrijdje gewonnen! Nu lekker douchen en dan hard aan de studie, helaas BtW, Goodafternoon mensjes! |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 14:58 | |
| Congratz met uw win Al weet ik niet waarmee u hebt gewonnen :'D Gah. Ik haat het als je ergens nieuw bent op een RPG. En niemand reageert op je eerste topic o3o |
|
| |
Luce
PROFILEPosts : 97 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NovaKlas: ~ That was many years ago~Partner: ~I just don't~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 15:06 | |
| Haha, met Korfbal (: Wij zijn een van de teams die alles verliest dus het is heel wat dat we winnen :3
Noes, dat ken ik. Zwaar vervelend! |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 15:29 | |
| Indeed dat is zoo irritant he! -___- Op welke RPG's zit U nog meer Noah? :3
Oja! :p Als ik vanavond thuis ben zal ik postjes etc allemaal afmaken hurr [aa] |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 15:42 | |
| Ligt het nou aan mij of is dit ene heel ingewikkelde site? |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 15 2012, 15:44 | |
| Dat valt wel mee vind ik, maar wat snap je niet Elveria? Dan kunnen we het je misschien uitleggen ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|