MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: Don't give a shit about love..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 12:03
Whahaha, good luck..
Ik heb ik al m'n vijf topics het laatste antwoord _o- Het kerstevent, bij yazuki, bij Azure, bij Amy en bij Savador xD
Oops (A)
Maaar, ik ben weg.. tot vanavond
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 12:08
Nooo don't leave me and het 7 eruit topic alone D: Oja, kerstevenementding, daar wil ik ook nog heen xD Nou eerst maar bij Eillish reageren *random choice *
Hidan .
PROFILEPosts : 89
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: FIRE! Klas: Partner: Jashinism FTW
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 12:10
goedemorgend allen :')
Dominic
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 12:49
En...1 van de 3 beantwoord.... dat schiet al lekker op Oke, nu die van Yazuki *evil laugh* ze zijn zo awesome samen
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: - Partner: Here we are again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 13:52
Yeaah nu óns topic Ik hou d'r zo van hé
En ik heb koude handen x.x En ik heb twee paarden gereden en nu vind ik het mooi geweest voor vandaag en gaat Joya lekker posten!
Dominic
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 13:53
Het is moeilijk xD Maar wel heel leuk Bijna...bijna,bijna klaar ><
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 14:00
hahaha ja echt he xp Ik moest er ook even goed voor gaan zitten maar god wat een stel zijn die twee zeg geweldig gewoon x3 Vind het juist leuk dat Dominic lekker tegenwicht bied. Oehyeah!
Dominic
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 14:21
And gepost Ze zijn zo cool samen xD En nu nog een postje schrijven
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 14:26
Yay! I just loveit! ~ Arrh. Eerst even ander postje afmaken en dan weer bij Dominic posten <3 Dankzij jou he zit ik dus zó helemaal in een Yazukibui haha xD
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 14:38
Laptop weggebracht, hoop dat hij gemaakt kan worden
Dominic
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 15:04
YAY alle topics beantwoord ^^ Door Yazuki heb ik allemaal inspiratie met Dominic Nu zou ik eigenlijk nog een topic aan moeten maken, maar eerst wie is de mol xD Kwam er net achter dat dat ook weer is begonnen, dus ga nu lekker droog kijken
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 15:35
Ik heb zo het gevoel dat ik de hele dag anime ga zitten kijken. Homealone >3 En de enige reden dat ik een pauze inlas, is omdat ik nog geen echt ontbijt heb gehad. *staart naar thee* Wat ben ik toch weer slecht bezig c:
En stiekem moet ik verder typen aan Fluffels :3... Eerst inspiratie opdoen owo
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 15:47
Heheh. Heb zo een liedje gevonden dat goed bij Yazuki past :3
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: Don't give a shit about love..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:32
Zooo, ik ben er ook weer..
Alleen had ik niet zo goed niet naar de stad kunnen gaan.. :C
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:33
Noor; Vind jij niet dat Somebody that I used to know best wel bij Al en Les past?
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:44
@ Judith; Jij luistert teveel liedjes ;} Maar ik heb nog zoveel liedjes die ik ergens bij ze vind passen, Maar dan eindig ik waarschijnlijk in the end met een waslijst ._. Ikhoudhetmaaropeenparfumreclamerelatie.
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:47
Uhm.. Als Zephyr t topic van Dom en Yaz kon lezen zou hij sterven aan een hartverzakking, geloof ik _o-
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:51
Heheh sorry?
Dominic
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 16:53
*fluit onschuldig* Het was niet mijn schuld, Yazuki begon.... Als Zephyr er achter komt heeft Dominic waarschijnlijk wel een probleem inderdaad ^^''
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 17:00
Mwaa.. dat weet ik nog net niet.. Weet niet of je ons (die van Yaz en Zep) hebt gelezen, maar ze weten van elkaars pleziertjes..
Dus aan de ene kant zou hij freaken als hij het live ziet, maar aan de andere kant; hij doet vrijwel hetzelfde xD Maar ik ben er zelf nog niet helemaal uit..
Zolang Dom maar geen verkeerd woord over dr spreekt..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 17:14
Okee, parfumreclame~ Maar mijn laptop moet terug naar fabrieksinstellingen, verdorie. Mag ik PS opnieuw gaan downloaden.
Dawn
PROFILEPosts : 4
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Klas: 5th - Master Savador Partner: Whahaha, come to my my love, and become my toy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 17:45
Helleuw to ya all <3 even uitzoeken hoe dit werkt howr xDD
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 17:58
*facedesk* Ik moet echt minder anime kijken. Ik ga erdoor in verkeerde topics posten D: En mijn kat knoeit ontzettend met eten, en dan moet ik het weer gaan opruimen >< Meh, maar eventjes pauze inlassen. Faatwasser uitruimen, iets te eten maken... En dan op naar seizoen twee. Ikkannietmeerstoppenmetkijken D: *gaat in hoekje zitten* Ik ben een slecht persoon ><
Flynn
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: none Partner: You´re my little star now
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 18:08
Ik ga me echt zo belachelijk maken straks D; Doodleuk als Pinguin op een podium gaan rondwaggelen.
@Noor: Ik keek vroeger veel te veel anime, daarom ben je nog niet slecht *Aait*
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 18:36
Ach Noor toch. Dat maakt je toch geen slecht persoon. Heb ook zulke periode's hoor. Soms is het gewoon te verslavend. En waarom zou je dan stoppen toch? :3
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.