|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:09 | |
| O God XD Dat milkshake liedje blijft geweldig, maar zorgt wel voor... Problemen. Zit ik alleen in de kamer, heel blij mee te zingen. Komt net bij het refrein mijn moeder binnen, kijkt me vreemd aan. Was ze nou maar bij het lalala gedeelte binnengekomen D: Nukijktzezovreemd. *facepalm* |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:12 | |
| Jepjep die bedoel ik xp Heb alleen geen flauw idee welke ik wil Welke zijn er goed volgens jou? :p |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:12 | |
| Jepjep die bedoel ik xp Heb alleen geen flauw idee welke ik wil Welke zijn er goed volgens jou? :p |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:14 | |
| Ehm.. Ik heb er een van het merk Trust, maar volgens mij werken Bamboos het best. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:22 | |
| Aah oke ^o^ Als ik straks op laptoppie zit ga ik even kijken :3 Volgensmij had mn nicht ook een bamboo ja
Nu eerst maar die bonte koe rijden. Zal wel een kort rondje bos worden aangezien de buren zo slim zijn paarden in de binnenbak te zetten en dan weg te gaan -___-
|
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:24 | |
| Zoo, toen waren al mijn mogelijke posten ook weer geplaatst ^^.
Geef je knappe koetje een knuffel van me? (A) |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:27 | |
| Zolang die koe je arm maar niet breekt *staart boos naar Winnetou* Stoute Welsh. |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:29 | |
| Ico, neeeh. Dat zie ik eigenlijk nog niet gebeuren.. Ze heeft hem alweer ruim 3 jaar geloof ik xD.
Maar een Welsh en je arm gebroken? (A) |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:32 | |
| Er blafte een hond, en toen sloeg Win op hol. En niet zo'n beetje ook. Dus ik had twee keuzes. Onder de hoeven of me laten vallen. Slim als ik was viel ik maar, hoewel ik daarna het paard weer op moest van mezelf. Kwamen er pas drie dagen later achter dat mijn arm gebroken was, zat vlak bij mijn schouder. Kon ik zes weken niet rijden + schrijven of enig ander schoolwerk. |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:42 | |
| Owh.. oke.. Het kan inderdaad altijd gebeuren.. maar je val moet dan wel precies ongelukkig zijn geweest.. Ik heb er noooit wat aan overgehouden eigenlijk.. Nouja, de laatste keer was ik goed beurs en had de klap me bijna KO geslagen, maar daarna wel weer opgestapt en gereden naar een stukje waar ze op konden halen.. :C Heerlijk, buitenrit in het bos. |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:43 | |
| Ghehehe Nouja. Itallwentfine Maar nu ben ik duizelig |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:44 | |
| Op dit moment duizelig? How come..? Ik ga me trouwens ook maar even aankleden en daarna ontbijten.. Kan op dit moment toch nergens posten.. |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:47 | |
| iDunno Laat het alsjeblieft geen migraine zijn. Dan lig ik de hele dag overgevend op bed. Alsjeblieft, alsjeblieft. Hopelijk is het gewoon honger, ik moet om 2 uur op het veld staan. |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:48 | |
| Owh, dat is minder.. Hoofdpijn komt bij mij ook altijd met ziek zijn.. heerlijk :'C En ga anders even eten zo, zien of dat helpt.. kan soms schelen.. Ook in mijn geval nu.. |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:51 | |
| Moet ik inderdaad maar gaan doen *gaat proberen niet van de trap af te vallen* |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 11:58 | |
| I'll catch you!
Maar tot zo ^^ |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 12:00 | |
| Awh, rustig aan o.O
:C
Ik moet nog ontbijten, maar ik ga dat gewoon samentrekken met lunch Maar mijn laptop gaat zo uitvallen, maar ik heb geen zin om de stekker te pakken *sighs* |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 12:30 | |
| Die van mij ligt standaard aan op de oplader.. Anders houd hij het net 20 minuten uit ofzo.. Like I said: hij is klaar voor de schroothoop..
*Gaat uit verveling nog maar een postje voor het event schrijven..* |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 12:42 | |
| Tralalala Shizzle op iPod gezet, nu maar eens omkleden voor korfbal ofzeu |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 13:27 | |
| *zucht*
Boredom.. Denk dat ik m'n boek er maar bij ga halen ofzo.. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:01 | |
| Er is hier een Marokkaans feest in de straat aan de gang o3o Met Arabische muziek en parades en lawaai ;u; |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:02 | |
| Owh.. :S Tja, die hebben zo hun eigen feesten..
Toch ben ik blij dat we dat hier niet hebben.. Al komt er een fanfare me regelmaat op een veld op nog geen 50 m afstand spelen.. :C Dan hoor je ook niets anders meer |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:09 | |
| Aww :C
Succees ;3
Logan Lerman, daarmee begon het, en nu luister ik Alejandro ._. Waarom noemt dat liedje zo? Het klinkt zo raar nu :C iig, maar eens beginnen aan postjeuh n_n |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:09 | |
| Ugh. Eens per maand komt er hier ook de fanfare voorbij van de gemeente >_< Al loopt mijn nichtje dan mee met de tenortrom-muzikanten gedeelte gedoe met majorettestokjesbatongeval. Dan verstop ik me in mijn kamer en gluur ik achter mijn gordijn, maar toch nog zwaaien hur. En dan al die vriendinnetjes van d'r naar mijn raam kijken. *facepalm* Leave me! ;c |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:12 | |
| Haha, ah, dat valt nog best te overleven toch? (A)
Bleh.. ik moet half 5 werken. Wordt 'n laaangee avond =( Heb éeecht geen zin. Mensen bedienen, hopelijk mag ik weer plank lopen, al zal dat er wel niet in zitten..
*pakt dr boek er weer bij* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|