|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:14 | |
| Awwh, Ik zou me waarschijnlijk wel verstoppen Of In een Cosplay kostuum meelopen |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:15 | |
| Wahahahaha.
Dat laatste moeten Joya en k ook nog steeds doen, al komt het er telkens niet van (A) Maar haar is blond genoeg om knal roze te verven XD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:28 | |
| Ghege Extreme kapsels zijn neat. Mitch (Master Norwood) en ik gaan ooit misschien nog eens een Savador - Norwood photoshoot houden XD Maarmaar voor die cosplay moet ik wel serieus een nachtjapon bestellen van de damesafdeling @ Wehkamp >;u Mijn moeder gaat zulke vreemde dingen van me denken xd |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:30 | |
| Wahhahaa. Joya en ik zijn er nog niet helemaal uit. Maar waar zij best voor Yazuki door zou kunnen gaan, gaat Zephyr mij niet lukken. Hier een 18jarige met de extreem blonde haren die je vaak ook bij jonge kinderen ziet Vandaar dat roze wél goed zou hechten (A) Eerst kon DeiDei ook wel, maar daarvoor is mijn haar nu veeel te kort.. (twee maanden geleden ehb ik de helft eraf laten knippen) |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:32 | |
| Daww dat is jammer ;c Een Zephyr en Yazuki cosplay zou wel epic zijn >;u Waha. Zulk bijna wittig haar had ik ook als klein kind. Maar waarom heeft u het afgeknipt madame? ;o; |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:35 | |
| Zep en Yaz zijn zeker awesome <33 Maar goed, Joya en ik kennen elkaar ook goed en rpgen al best lang samen.
Het vervelend is alleen dat ik dat wittige haar nog steeds heb. Verven gaat ook niet echt, je zult heel snel de uitgroei zien, daarnaast is mijn huid ook aardig bleek..
Maar ik heb t afgeknipt om het te doneren aan een stichting die er pruiken van maken voor kinderen die door kankermedicijnen hun haar zijn verloren. Die krijgen ze dan voor niets. En daarnaast vond ik mijn haar verschrikkelijk, het zit noooit goed.. Dus ik ga er binnenkort weer wat af laten halen, daarna kijk ik of ik het weer lang ga laten groeien.. Mis m'n lange staart stiekem wel 'n beetje xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:41 | |
| Dat vind ik wel heel spontaan van u. Echt waar ;D Misschien moet ik dat ook eens overwegen. Het is iets te lang gegroeid en daardoor kan ik het nu bijeengebonden dragen. Vind mijn moeder niet zo plezant omdat ze vind dat het zwerverig staat >;u Maar stiekem ben ik een metalhead. En het staat toch stukken beter dan het emokapsel dat ik eerst had ._. No offence trouwens, emo's onder ons c: |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:43 | |
| Whahahah Nou, dan zou mijn haar nu ongeveer even lang zijn als het jouwe XD Ik kan er net een staartje in doen, terwijl ik eerst een lange had.. Maar ik heb wel heel veel leuke reacties op m'n korte haar gekregen.. Hehe, mijn haar heeft nooit echt gematcht met mijn muziekstijl (A) |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:46 | |
| Die kans zit er dik in :'D En ach, als mensen er positieve reacties op hebben is het goed, no? Een kort koppie oogt toch wel lekker fris hur. |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:48 | |
| Oh, dat absoluut. Eigenlijk ook stukken volwassener. Maar het is irritant. Zit constand in m'n nek.. Maar goed, ik zie wel wat ik ermee doe xD. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:53 | |
| Steek het heel Zephyr-like in plukjes omhoog? XD Zephyr doet me wat uiterlijk betreft wel denken aan een Visual Kei mensje :'D |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:55 | |
| Ik mag het niet knippen ;-; Het is mooi lang blablabla~
Ooh, jullie moeten eens meeting organiseren dat iedereen als zijn/haar karakter komt ._.
Datwordleuk~ |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 14:56 | |
| Wahahaha, nou, dan moet ik heel snel even een ander karakter joinen, whaha. Want Zep gaat mij niet lukken. Maar nee Noah, mijn haar is stijl, echt stijl.. Gewoon plat.. Niets aan dus.. I'm off. Moet zo werken.. Bah. Nouja, morgen weer een dag ^^ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 16:00 | |
| Oke, als ik als karakter kom kies ik natuurlijk mineko :O epic groen haar xD En bijna klaar met post voor Yazuki, krijg bijna medelijden met Dominic O.o Nu eerst even afmaken |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 16:13 | |
| Whahahaha. Ik kan echt lachen om jullie topic, maar Zepperd kan ik maar beter niet laten binnenvallen, haha.
Mareee.. zou het niet leuk zijn als Dom ook naar t event komt? (A)
Ben zo echt weg.. Had nog even tijd om shock te luisteren en hier even te kijken xD
*ziet tot haar schrik dat ze vandaag al 50 berichten heeft geplaatst..* ooops. Ben echt teveel online xD |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 07 2012, 16:24 | |
| dat zou zeker leuk zijn, was het al van plan, maar heb nog geen tijd gehad om een goede post te schrijven ^^'' Maar ik zal vanavond eens even kijken, nu hw maken D: Ende post is eindelijk af, had een beetje veel inspiratie door Yazuki xD ------- https://staracademy.forumtwilight.com/viewtopic.forum?t=2448 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|