MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren // Wood Klas: 4e klas. Partner: You can only dream about it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 00:50
Opnieuw sorry voor mijn doodheid hier Dx
Maar yay, ik ben moderator op Warrior Cats geworden, m'n dag kan niet meer stuk <3
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 00:51
Oeh~ Gefeliciteerd
Neneko .
PROFILEPosts : 67
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren // Wood Klas: 4e klas. Partner: You can only dream about it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 00:53
Thanks Meh ish happeh.
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 00:55
Gefeliciteeeeerd. Ik faal soms gewoon zo hard HAHAHHAHA,
Master Kratos
PROFILEPosts : 79
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia, water magie Klas: I'm a teacher of water magic. Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 08:41
Goedemorgen =D !
Aimee .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:08
Ik stop maar met inpakken... Het lijkt nergens meer op xdd
Eillish .
PROFILEPosts : 575
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:09
Inpakken voor? :3
en Goedemorgen, om één uur bij mij xD
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:12
Ik was ''al'' om 10:50 wakker :O En dat is vroeg voor mij ja Maar goedemorgen allemaal ^^
Aimee .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:14
Eillish schreef:
Inpakken voor? :3
Hmm 5december. Ik kan gewoon niet inpakken ghehe. Njah en dan lees je dat je morgen rep nask hebt. Ik had voor die SO een 3,8 hoe moet ik ooit een voldoende halen!? En nu leren. c;
Hero .
PROFILE Real Name : Henk. Posts : 425
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lots of Light and a pinch of Air Klas: // Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:16
Inspiration, where'd you go? I miss you so ~
Meh, logisch dat er niets uitkomt. Vader irriteert weer eens ongelofelijk >o< Maar ik moet D:... Meh T^T
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:16
Who will love me for me Not for what I have done or what I will become Who will love me for me Cause nobody has shown me what love What love really means
<333333
I will love, you for you~ I will give you the love, the love that you never knew
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:17
Succes alvast met je repetitie... Je kan het vast wel *doet aanmoedigend cheerleaderdansje* en dan bedoel ik zowel het inpakken en nask ^^
Aimee .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:20
Mineko schreef:
Succes alvast met je repetitie... Je kan het vast wel *doet aanmoedigend cheerleaderdansje* en dan bedoel ik zowel het inpakken en nask ^^
Jeeeej, bedankt voor je support. c: -gaat weer snel verder met leren/lezen/af en toe kijken op het internet/robot unicorn attack spelen
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 13:43
IKR? Ik zit nu heel depri plaatjes te bewerken.
Hero .
PROFILE Real Name : Henk. Posts : 425
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lots of Light and a pinch of Air Klas: // Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 15:04
Mijn inspiratie laat me vandaag echt in de steek. *facepalm* En waarom zit ik de hele tijd op David x') ? Ach, ik houd van zijn onderschrift c:
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 15:25
Ugh. Ga even dit en dit afhalen bij bompa Noah. Jot. Noah op het fietske. Laat zich wel weer natregenen omdat moederlief te lui is op een zondag. Bijna thuis, pleur ik met fiets en al in de berm. K*dwind. Ik ben echt boos
Eillish .
PROFILEPosts : 575
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 15:31
Aww Gaat het wel? Bij ons regent het -nog- niet, maar de lucht is al verdacht grijs En moet bio + latijn + frans studeren tijdens een skypecall met twee crazy mensjes<3
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 15:35
Het is weer gestopt met regenen hier:*jee: Maar nu heb ik geen zin meer om te gaan xD Grmpf ik moet een sinterklaasgedicht schrijven maar ik kan niet dichten D: rijmwoordenboek.nl here i come ^^
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 27 2011, 15:36
Omg, het gaat het volgens mij stormen. De lucht is gewoon donkergrijs o.O
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.