|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:19 | |
| Hahhaha oke ik ga het toch lezen xp Ben nu wel héél erg benieuwd >3 Ik verveelde me juist dood. Hoewel ik hiervoor een tijd heb gehad dat ik weet ik veel hoeveel topics moest beantwoorden. Maybe kent iemand hier Dreamhorses? Nou daar was ik Azacar en ook nog een kuddeleider en damn dat was zó druk En toen ook nog altijd school erbij enzo. Maar nu is school vet relaxed ^^ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:29 | |
| Ik kan niet knorren, daar faal ik in ._. Maar ze slaapt nu ;D
En ik heb wel gehoord van DH, heb er ook wel eens op gekeken... Maar nooit echt overwogen een account aan te maken o3o Waarschijnlijk omdat het me niet aansprak x') |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:30 | |
| DHHHHHHH, dat ken ik. Nooit echt actief geweest maar ken een van de admins daar in Real c: Amya... als je het zo schrijft. Volgens mij heeft ze nu een ander accounts *houd het niet precies bij* |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:38 | |
| Ik ga me ook niet aanmelden op Dream Horses. Ik heb niks met paarden ;D |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:40 | |
| IK KEN JE~ Misschien zegt Judith je iets? Van TS? Met Sheena en shizzle? Of ben jij dat niet? |
|
| |
Kuroh .
PROFILEPosts : 256 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x AirKlas: --Partner: The only thing I believe in is death.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:47 | |
| @Azure;; Jep jep ik ken je nog van Sheena xP Ik heb dus helemaaal niks meer met DH. Ben het rpg'en met een paard als char beetje zat xP @Ephony;; Aaah je bedoelt Nikki? Jep die ken ik xP En nu ga ik toch echt mijn eerste post hier maken hoor |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:47 | |
| Ah, m'n kop jong! ;O Bonken, bonken, bonken... xD En dan te bedenken dat ik morgen hiermee naar Duitsland moet ;D |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:49 | |
| - Raku schreef:
- @Azure;; Jep jep ik ken je nog van Sheena xP
Ik heb dus helemaaal niks meer met DH. Ben het rpg'en met een paard als char beetje zat xP
@Ephony;; Aaah je bedoelt Nikki? Jep die ken ik xP
En nu ga ik toch echt mijn eerste post hier maken hoor
Ben ik toch nog een goede stalker. Trolololo~ Ik ga mijn setjesshop vernieuwen. Lekker puh. *gaat photoshop treiteren* |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:52 | |
| Ik wil nooit van mijn hoogtevrees afgeholpen worden D: *kruipt bang in hoekje* Maar ik voel behoefte wat dingen aan te passen qua bepaalde... Dingen o3o Maar ben te lui ;D Hmn. Mijn goal is zeven eps voor vandaag. Dan ook maar zorgen dat ik haal n_n |
|
| |
Kuroh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 15:55 | |
| Gheheheh. Welke anime kijk je Alejandro? ;3
-Reminds me dat ik ook nog verder moet met Naruto n_n[i] |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:03 | |
| Ik ben me kapot aan't lachen met de rijmpjes van Mineko & Miku, so cute :3 Soul gaat Mineko's zusje daten! ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:06 | |
| - Raku schreef:
- Gheheheh. Welke anime kijk je Alejandro? ;3
-Reminds me dat ik ook nog verder moet met Naruto n_n[i] Uta No☆prince-sama♪ HETISZOKLEURRIJK «33
En grappig en schattig c: Ik kwam er maandag achter dat ik hem nog helemaal niet had afgekeken. Enkel twee eps c: Maar toen kwam Durarara... En toen verscheel No. 6 *grijpt naar hoofd* TEVEELLEUKEANIMES. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:07 | |
| Haha probeer het maar maar verwacht dan geen vrolijke gerijm van Mineko xD 1,2...WTF laat maar *slaat Soul in het gezicht* |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:08 | |
| - Alejandro schreef:
- Raku schreef:
- Gheheheh. Welke anime kijk je Alejandro? ;3
-Reminds me dat ik ook nog verder moet met Naruto n_n[i] Uta No☆prince-sama♪ HETISZOKLEURRIJK «33
Een vriendin van me zei dat die leuk was 8D Maar ik moet nog zo veel anime's afkijken ;-; Momenteel ben ik bezig met Naruto, Katekyo Hitman Reborn! en nog een paar >> |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:09 | |
| Ik ben erachter gekomen dat ik niets van sinusoïden snap~ Heya iedereen! Ben ik net on, mag ik straks weer lekker gaan tennissen :3
Naruto, dat werd mij aangeraden, maar volgens mij is dat zowat oneindig xD |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:10 | |
| no.6 heb ik ook gezien! Aaah die is zó leuk! <'33 Same als Uta no prince sama :3 Ook gezien gheheh xp
Psychic Detective Yakumo is ook écht een aanrader :3 Dantalian no Shoka ben ik ook net mee begonnen ljkt me ook wel wat :3
Maar komt ook gewoon omdat ik fan ben van Daisuke Ono. Mygod die gozer heeft me toch een stem! <'3
Ook van Sebastian Michaelis [Kuroshitsuji] oowh echt de beste ever xP |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:20 | |
| - Yazuki schreef:
- Ook van Sebastian Michaelis [Kuroshitsuji] oowh echt de beste ever xP
Ik begon beetje moe te worden van hem. Hij is té perfect ;o It becomes to fake. Geef mij maar Alois, want hij is gewoon altijd vrolijk o3o En hij kan ook nog eens een funny dansje ;D En ik vind hem lief c: Ondanks... Dat hij eigenlijk heel gemeen is ;3 |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:21 | |
| EINDELIJK TIJD OM TE POSTEN. HAAAAAAAALLELUJAH <3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:23 | |
| - Noah schreef:
- EINDELIJK TIJD OM TE POSTEN. HAAAAAAAALLELUJAH <3
HAAAAAAAAAAAAAAAAALLELUJAH |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:24 | |
| RUUZ. Ik ga je nu zoiets schattigs doorsturen c: DUSHOUDJEPBTJESINDEGATEN n_n |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:25 | |
| |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:27 | |
| - Alejandro schreef:
- Yazuki schreef:
- Ook van Sebastian Michaelis [Kuroshitsuji] oowh echt de beste ever xP
Ik begon beetje moe te worden van hem. Hij is té perfect ;o It becomes to fake. Geef mij maar Alois, want hij is gewoon altijd vrolijk o3o En hij kan ook nog eens een funny dansje ;D En ik vind hem lief c: Ondanks... Dat hij eigenlijk heel gemeen is ;3 Indeed indeed. Dat maakt het een beetje jammer indeed. ALOIS! Serieus ik vond hem het leukste van heel de anime <'3 God en ik heb nog zó veel dat ik wil zien >.< |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:28 | |
| Alois was de leukste <33 Ciel was zo droog, Sebas-chan en Claude vond ik té perfect (al vond ik Claude uiteindelijk wel leuker xD) maar Alois |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:29 | |
| JEEEJ *isblij*
Meh, maar moet je het er nou echt inwrijven dat mijn leven saai is Judith D: ? Over half uur zo ongeveer piano les... En ik heb niet alles kunnen oefenen wat die man had opgegeven, nu voel ik me slecht >o< Maar het was zoveel, en er was zo weinig tijd en ughe :c
En over Alois; Ik ben best wel pissig dat ze hem er zo snel uit hebben gehaald. Ze hadden zoveel meer uit hem kunnen halen, qua karakter was hij beter ontwikkeld en ontworpen dan Ciel. HOHO » In mijn ogen eh schatjes. Vindt het gewoon eeuwig zonde ;o |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 16:30 | |
| Jij zei het. Meh, PS doet niet wat ik wil *staart boos naar plaatje* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|